home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:56:21 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
I går kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23334
  0 Brugere, 714 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: MrThes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  - The Hammers -
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad Mangler Bloggen
Det Skriftlige skal være bedre
- 5 (17,9%)
Det Grafiske skal være bedre
- 8 (28,6%)
Layoutet skal være bedre
- 13 (46,4%)
Andet. må gerne sendes en pb med forslag
- 2 (7,1%)
Antal Stemmer: 18

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint
Forfatter Emne: - The Hammers -  (Læst 14157 gange)
Yoggidk
Gæst
 
Sv: - The Hammers -
« Svar #45: 10 Maj 2009, 21:39 »

Synes det er en fin blog, men der er simpelthen alt for mange datid/nutid fejl, det distraherer læsningen desværre, men forsæt endelig!

Flot!
Logged

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: - The Hammers -
« Svar #46: 10 Maj 2009, 21:42 »

Et par udemærkede updates, dog med nogle småfejl, som andre også har påpeget og du har stadig ikke rettet det med The Gunners, det står der endnu, få det rettet hurtigst muligt tak(på forhånd) og så spiller West Ham ikke på  Upton Park, som jeg også har påpeget før, men på Boleyn Ground, som ligger i området, som/der hedder Upton park og det er rigtigt at det i folkemunde bliver kaldt (for) Upton Park af fans og andre, som/der fejlagtigt tror at det hedder Upton Park, men officielt hedder det som sagt Boleyn Ground.
På trods af de fejl, læser jeg stadig med i bloggen og vil blive ved med at følge den og jeg ser frem til og jeg glæder mig til næste update og de næste updates, som/der følger Opstemt Grin Cool Thumbs Up, men få lige rettet de fejl og gerne snart.

Vh.Blackstone


Tak.. Det med Upton Park/Boleyn Ground skal jeg nok prøve at huske til næste gang.
Skal nok rette de fejl, men det med The Gunners, står der kun ved det indlæg, sindsygt citerede

Synes det er en fin blog, men der er simpelthen alt for mange datid/nutid fejl, det distraherer læsningen desværre, men forsæt endelig!

Flot!

tak, ja har fundet ud af det med Nutid/datid, da jeg læste det igennem..
« Seneste Redigering: 10 Maj 2009, 21:46 af Danielsen » Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: - The Hammers -
« Svar #47: 11 Maj 2009, 22:08 »




Kan de forsætte


Det hårde program


           
Giganten tæmmet


På forhånd var giganten Chelsea storfavoritter i kampen mod rivalerne fra West Ham, men The Hammers troede på at de kunne få point med hjem til Boleyn Ground.
Det startede ikke godt for West Ham da Chelsea efter blot 3 minutter, da Lucas Neill sparkede Didier Drogba ned inde i feltet, og der med kunne Florent Malouda sparke bolden ind fra 11 meters pletten og han bragte derfor Chelsea foran med 1-0. Så skulle man helt frem til anden halvleg for at finde noget spændende, det var da Mark Noble sparkede et kraftfuld indlæg fra Olexander Aliev ind, og derfor gjorde det til 1-1 for West Ham, der kunne tage det ene point med tilbage til Boleyn Ground.



Slag til Man. City

Det var ligaens nr. 1 og nr. 2, der skulle mødes på Boleyn Ground, nemlig Manchester City og West Ham.
Det blev dog til en ensformed affære, da West Ham styrede fra start til slut. Og allerede efter 16 minutter bragte Jack Collison West Ham foran, da han scorede på et skruede skud lige uden for feltet og selv samme Collison øgede til 2-0 efter 24 minutter, denne gang direkte på frispark. Og efter 51 minutter var det Walter Lopez tid til at brillere da han afdriblede Micah Richards og Richard Dunne, inden han kunne lobbe bolden over en chanceløs Shay Given til 3-0. Og så kunne Olexander Aliev afgøre kampen på straffespark efter henholdsvis 69 og 71 minutter, så derfor kunne West Ham forlade Boleyn Park med en 5-0 sejr over Manchester City.



Kampen om Øst-London
Så er det Arsenal der stod for skud, sådan lød det i hvert fald hvis man spurgte fansene af West Ham, men hvis man spurgte en Arsenal fan, sagde de selvfølgelig at de ville stoppe The Hammers flotte stime, hvilket de også var storfavoritter til at gøre.
Det blev en meget hård spillet kamp, der bland andet bød på 2 udvisninger, 1 til hver hold, første gang da Emanuel Adebayor sendte en albue i ansigtet, på Matthew Upson, og anden gang da Lucas Neill fik match order, efter sit andet gule kort. Kampen eneste mål faldt efter 76 minutter da Fabregas mister bolden til Joey Barton der spiller bolden ud til Olexander Aliev, og han lægger fornemt bolden ind i hovedet på Dean Ashton, der nemt kan bringe The Hammers foran mod The Gunners. West Ham formår at holde føringen hjem, og derfor kan tage de tre point med, og holde deres plads på førstepladsen, for den her gang.


Revanche- I Liga-Cuppen
Efter de seneste flotte resultater mod rivalerne skulle West Ham nu se om de kunne få revanche mod et ellers stærk Tottenham hold, der også var klare favoritter i den her kamp.
Det startede ikke godt for West Ham, da Robbie Keane efter 7 minutter, afdriblede Matthew Upton, og satte bolden forbi Robert Green til 1-0, det blev værre for West Ham da Jermain Defoe headede Tottenham på 2-0. Der blev ét mål mere til Tottenham inden pausen det var Robbie Keane der scorede sit andet mål, denne gang på straffespark.
Efter pausen kom Tottenham ud som lyn og torten, og da Gareth Bale efter 48 minutter, for tilkæmpet sig et frispark lige uden for feltet, ekspedere han det selv, og han skruede bolden uden om muren og ind bag Robert Green. Kampens to sidste mål blev sat ind af David Bentley, og Roman Pavlychenko. Hvilket vil sige at Tottenham sendte West Ham ud af liga cuppen, og tilbage til Boleyn Ground med et 6-0 nederlag i Bagagen.








Tak til Yoggidk for Topbanner.
Tak Arongreve for Sidebanner.

Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Zeman
Gæst
 
Sv: - The Hammers -
« Svar #48: 11 Maj 2009, 22:14 »

syntes ikke den store skrift ligefrem pynter, men ellers ser det godt ud Opstemt
Logged

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: - The Hammers -
« Svar #49: 11 Maj 2009, 22:14 »

Ok det er fint, men(for)ellers er det som sagt en rigtig god blog og det gør da heller ikke så meget det med Boleyn Ground/Upton Park, det er bare lidt ærgeligt at du ligesom (så) mange andre har misforstået det, jeg troede også en gang at det hed Upton Park og tilhængerne/tilskuerne kalder det også stadig det, men officielt hedder det Boleyn Ground og det er godt at du retter det og prøver at huske det fremover Opstemt Grin Cool Thumbs Up og jeg ser frem til og glæder mig til næste update og selvfølgelig de efterfølgende updates Opstemt Grin Cool Thumbs Up, men det er vist også ved at være tid til en ny update Opstemt Grin Cool Thumbs Up(og mens at jeg skrev det kom den, timet eller hvad Danielsen?)

Vh.Blackstone
Logged

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: - The Hammers -
« Svar #50: 11 Maj 2009, 22:17 »

Ok det er fint, men(for)ellers er det som sagt en rigtig god blog og det gør da heller ikke så meget det med Boleyn Ground/Upton Park, det er bare lidt ærgeligt at du ligesom (så) mange andre har misforstået det, jeg troede også en gang at det hed Upton Park og tilhængerne/tilskuerne kalder det også stadig det, men officielt hedder det Boleyn Ground og det er godt at du retter det og prøver at huske det fremover Opstemt Grin Cool Thumbs Up og jeg ser frem til og glæder mig til næste update og selvfølgelig de efterfølgende updates Opstemt Grin Cool Thumbs Up, men det er vist også ved at være tid til en ny update Opstemt Grin Cool Thumbs Up(og mens at jeg skrev det kom den, timet eller hvad Danielsen?)

Vh.Blackstone

Jamen tak skal du ha' og så var det da meget godt timet...  Grin,

syntes ikke den store skrift ligefrem pynter, men ellers ser det godt ud Opstemt

Tak skal du ha'
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: - The Hammers -
« Svar #51: 11 Maj 2009, 22:33 »

Der kommer nok ikke så mange updates de næste par dage.. da jeg lige tar' et smut til over til England
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: - The Hammers -
« Svar #52: 11 Maj 2009, 22:53 »

Ja det var meget godt timet og det var en rigtig spændende update, dog lidt ærgeligt med nederlaget til Tottenham, men sådan kan det jo gå, men mon ikke at du og dine spillere hurtigt kommer sig, det håber og tror jeg, at du og i gør, så jeg ser frem til og glæder mig til næste update også selvom at der måske ikke kommer så mange, men jeg håber da at der kommer et par (updates) ihvertfald og så må du ha en rigtig god tur til England, skal du over og/at se fodbold?.

Vh.Blackstone
Logged

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: - The Hammers -
« Svar #53: 11 Maj 2009, 22:57 »

Jamen tak for det. Jeg troede vi havde en god chance mod Tottenham, men ja. det taler jo for sig selv. Ja jeg skal også se lidt bold, West Bromwich-Liverpool
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: - The Hammers -
« Svar #54: 11 Maj 2009, 23:09 »

Ok ja det burde i også, når nu at i vandt over de andre hold, men igen sådan går det jo en gang imellem, det var en svipser og det bliver da fedt for dig at se noget bold, jeg overvejede at se Fulham-Liverpool, men valgte at se West Ham-Sunderland i stedet, da jeg var derovre med min far og mor i april og var inde at se den med min far på Boileyn Ground og der startede min kærlighed til klubben West Ham(selvom at jeg er Chelseafan),så holder jeg meget af klubben og det var en kæmpe oplevelse at se dem spille og at opleve stemningen især da de vandt 2-0 over Sunderland, men tak for nogle gode updates og jeg ser som sagt frem til de næste updates, selvom der måske ikke kommer så mange, så håber jeg alligevel på et par stykker Opstemt Grin Cool Thumbs Up.

Vh.Blackstone
Logged

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: - The Hammers -
« Svar #55: 11 Maj 2009, 23:14 »

Lyder godt.. men underligt nok, valgte jeg også at starte bloggen, da jeg har mødt en af spillerne(Mark Noble), og han er derfor også blevet en af mine ynglingsspillere. men der kommer nok kun 2 måske 3 Updates i løbet af den næste uge
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: - The Hammers -
« Svar #56: 13 Maj 2009, 16:45 »




Kan de forsætte


God stime- eller heldige?


           
Skuffende uafgjort


Det blev en meget kedelig affære da West Ham og Portsmount stødte sammen på Boleyn Park i London. Kampen endte 0-0. Trods et presspil fra West Ham det meste af kampen, formåede de aldrig at få bolden ind bag David James. Det tætteste på de nogensinde kom på at score, var da Valon Behrami ramte overlæggeren fra 25 meters afstand.
 


Stor sejr mod- Stoke

Kampen mod Stoke, blev en walkover for West Ham, da de kunne tage en 1-6 sejr med tilbage til Boleyn Park. Dog var det hjemmeholdet fra Stoke der startede bedst, da Jimmy Phillips efter 8 minutter nemt kunne score til 1-0. 12 minutter senere var det Carlton Cole der kunne bringe balance i regnskabet, og han øgede til henholdsvis 1-2 og 1-3 inden halvlegen. Efter pausen var det så Olexander Aliev 2 gange og Valon Behrami 1 gang der kunne score til 1-4, 1-5 og 1-6, hvilket også blev kampens resultat.


Blackburn- Kan de overvindes
Kampen mod Blackburn blev spillet på Ewood Park i Blackburn, hvor hjemmeholdet på forhånd var små favoritter. West Ham kom dog rigtig godt fra start, da Dean Ashton bragte The Hammers foran, efter 8 minutter på et hovedstød efter et indlæg fra den unge Jack Collison, og blot 5 minutter senere øgede Carlton Cole til slutresultatet 2-0, da han på en friløber løb uden om Paul Robinson. Selvom det var Blackburn
der dominerede kampen igennem, var det alligevel The Hammers der løb med de 3 point








Tak til Yoggidk for Topbanner
Tak til Apache for sidebanner.

« Seneste Redigering: 13 Maj 2009, 20:46 af Danielsen » Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: - The Hammers -
« Svar #57: 13 Maj 2009, 16:47 »

Du vinder jo ligaen. Det er imponerende. Hvilken taktik bruger du?

Jeg overvejer selv at starte en blog med West Ham, men dine resultater kommer jeg naeppe til at overgaa.
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: - The Hammers -
« Svar #58: 13 Maj 2009, 16:49 »

Jeg bliver nødt til at sige, at de resultater du leverer er fuldstændig fantastisk!
Logged

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: - The Hammers -
« Svar #59: 13 Maj 2009, 16:55 »

Du vinder jo ligaen. Det er imponerende. Hvilken taktik bruger du?

Jeg overvejer selv at starte en blog med West Ham, men dine resultater kommer jeg naeppe til at overgaa.

Det skal du nok ikke regne med.. Men bruger en ganske simpel 4-1-3-2.

Jeg bliver nødt til at sige, at de resultater du leverer er fuldstændig fantastisk!

Jamen tak skal du have. Men det får nok snart en ende
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010