home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23338
  1 Bruger, 699 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  - The Hammers -
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad Mangler Bloggen
Det Skriftlige skal være bedre
- 5 (17,9%)
Det Grafiske skal være bedre
- 8 (28,6%)
Layoutet skal være bedre
- 13 (46,4%)
Andet. må gerne sendes en pb med forslag
- 2 (7,1%)
Antal Stemmer: 18

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Udprint
Forfatter Emne: - The Hammers -  (Læst 14209 gange)
Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: - The Hammers -
« Svar #60: 13 Maj 2009, 16:57 »

Bruger du nogen speciele holdinstruktioner?
Logged

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: - The Hammers -
« Svar #61: 13 Maj 2009, 17:04 »

Bruger du nogen speciele holdinstruktioner?

bruger bare dem jeg selv laver,Hvorfor ??
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: - The Hammers -
« Svar #62: 13 Maj 2009, 17:08 »

Så vi kan bruge dem Opstemt
Logged

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: - The Hammers -
« Svar #63: 13 Maj 2009, 17:10 »

Så vi kan bruge dem Opstemt

Dumme  Skuffet.. ej, jeg klare mig squ nok
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: - The Hammers -
« Svar #64: 13 Maj 2009, 19:02 »

Ja rigtig(e) flotte resultater og jeg håber at de/det bliver ved, men nok ikke mere end dig trods alt Opstemt Grin Cool Thumbs Up.
Fedt at du har mødt Mark Noble, hvilket må være en stor ting at opleve, men nok ikke helt så fedt, som at se Dem spille hjemme på Boleyn Ground eller måske, det ved jeg ikke, da det ikke helt kan sammenlignes, begge ting er jo store og fedt at du har besøgt Boleyn Ground, som er et fedt stadion især når at det er fyldt og stemningen er også utrolig og meget levende, selvom at de ikke synger så meget, men de lever sig meget ind i kampen og jeg skal klart ind at se dem igen, så snart som muligt og jeg vil råde/anbefalde dig til det samme, for det en rigtig stor oplevelse især når at de synger foever blowing bubbles, når at de løber på banen.
Jeg ser frem til næste update og de fremtidige updates, selvom at der ikke kommer så mange.

Vh.Blackstone
Logged

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: - The Hammers -
« Svar #65: 13 Maj 2009, 20:30 »

Ja rigtig(e) flotte resultater og jeg håber at de/det bliver ved, men nok ikke mere end dig trods alt Opstemt Grin Cool Thumbs Up.
Fedt at du har mødt Mark Noble, hvilket må være en stor ting at opleve, men nok ikke helt så fedt, som at se Dem spille hjemme på Boleyn Ground eller måske, det ved jeg ikke, da det ikke helt kan sammenlignes, begge ting er jo store og fedt at du har besøgt Boleyn Ground, som er et fedt stadion især når at det er fyldt og stemningen er også utrolig og meget levende, selvom at de ikke synger så meget, men de lever sig meget ind i kampen og jeg skal klart ind at se dem igen, så snart som muligt og jeg vil råde/anbefalde dig til det samme, for det en rigtig stor oplevelse især når at de synger foever blowing bubbles, når at de løber på banen.
Jeg ser frem til næste update og de fremtidige updates, selvom at der ikke kommer så mange.

Vh.Blackstone
Tak skal du ha' Blackstone.
Ja det var lidt specielt at møde ham Mark Noble, jeg sad i lufthavnen og ventede på at mit fly ankom, da han satte sig ved siden af mig. jeg spugte om det var ham(pinligt hvis det ikke var), og spurgte så om jeg måtte få hans Autograf, og et billede. Han er sku en flinker fyr.
godt at have en der kigger med
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: - The Hammers -
« Svar #66: 14 Maj 2009, 18:39 »

Ja det må ha været noget helt specielt og også meget uventet og ja tænk, hvis at det ikke var ham, men så ville det jo heller ikke ha været værrere, men som sagt fedt at du fik hans autograf og billede.
Jeg har desværre smidt mine autografer væk eller de er blevet væk rettere sagt( jeg havde af Anja Andersen, Thomas Sørensen og nogle andre fra det danske landshold, jeg mødte dem på en tankstation i Belgien efter kampen mod  Frankrig, hvor vi tabte 3-0 i EM 2000).
Ja og jeg bliver ved med at kigge med og jeg glæder mig til næste update, selvom at jeg godt ved at der ikke kommer så mange.
Jeg tænkte på om du slet ikke har købt nogle spillere, for ellers er det sgu godt klaret af dig Opstemt Grin Cool Thumbs Up.

Vh.Blackstone
Logged

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: - The Hammers -
« Svar #67: 15 Maj 2009, 16:41 »




West Ham United F.C.


Transfervinduet


           
Tilgange

Det første indkøb Julian Dicks lavede var Arouna Kone der var blevet fristillet i sin klub Sevilla, og derfor betalte Julian Dicks og West Ham ikke noget for angriberen, han tiltræder i nummer 7 for The Hammers.
Det næste indkøb Julian Dicks lavede var da han brugte ca. 42,5 millioner på forsvarsspilleren fra Everton, Joleon Lescott, som forventes at starte inde på venstre back positionen, og han tiltræder i nummer 22.
Han har også lejet den 24 årige midtbanespiller Rio Mavube, og han kan købes for 39 millioner i fremtiden, hvis han imponere Julian Dicks
Det sidste indkøb han lavede, der blev præsenteret den samme dag som Jack Collison fløj den anden vej, var Ibrahim Affelay der blev købt for 65 millioner han forventes at starte som reserve, for den allerede gode midtbane West Ham har. han tiltræder i nummer 27



Afgange


Ikke så mange spillere har valgt at forlade West Ham her i vinterpausen, dog har West Ham valgt at opæve lejeaftalerne hos angriberen David Di Michele og forsvarsspilleren Herita Ilunga.
Også har Julian Dick også valgt at slippe den unge Jack Collison til Man. City hvilket indbringer, West Ham en sum på 80 millioner.



Fremtidige indkøb

Julian Dicks har hentet mange spiller på forhånds aftaler, de største af de spillere er den franske vensre back Jeremy Mathieu, Marko Pantelic og Shunuske Nakamura. Ud over dem har Dicks også skrevet forhånds aftaler med Jan Vennegoor of Hesselink og den centrale forsvarsspiller Oguchi Onyewu mens den 24 årige Dalibor Stevavovic, kommer til klubben som en reserve.


Resten af ligaen

Manchester City har udover deres 80 millioner indkøb Jack Collison, smidt 147 millioner efter Aston Villas fløj Ashley Young og 97.5 millioner efter Evertons forsvarsspiller Phil Jageilka.
Ligaens førerhold Liverpool har smidt 152 millioner efter Juventus angriberen Amauri og 127 millioner efter den ukrainske midtbanespiller Anatoliy Tymoschuk
Chelsea har smidt 77.5 millioner efter den italiensk midtbanespiller Mauro Camoranesi og 190 millioner efter den Mexicanske midtbane spiller Andres Guardado
Mens Everton har smidt 52.5 millioner efter Manchester Citys brasilienske offensive midtbanespiller Elano og 44 millioner efter Rubin Kazans tyrkiske troldman Gokdeniz Karadeniz.
Aston Villa har hentet Joan Roman Riquelme og Martin Petrov for henhodsvis 80 og 44 millioner.








Tak til Yoggidk for topbanner
« Seneste Redigering: 15 Maj 2009, 16:43 af Danielsen » Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

LFC_Fisker
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: - The Hammers -
« Svar #68: 15 Maj 2009, 16:52 »

Fin update. Fedt med alle SS'ene. Thumbs Up
Logged


Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: - The Hammers -
« Svar #69: 15 Maj 2009, 17:14 »

Fin update. Fedt med alle SS'ene. Thumbs Up

Tak skal du have.. det tog satme også lang tid
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

sindsygt
Gæst
 
Sv: - The Hammers -
« Svar #70: 15 Maj 2009, 17:28 »

Du kunne godt bruge lidt mere tid til at kigge dine updates igennem.. Fx: Også har Julian Dick.. Det er: Og så har Julian Dick...
Og Ligaens førerhold, Liverpool, ...
Dicks har hentet mange spiller på... Det er spillere...

Bare lidt flueknepperi, men det forvirrer mig at læse det, når noget så vitalt som komma og retskrivning..

Godt arbejde med alle SS'ne...

KIU! Thumbs Up
Logged

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: - The Hammers -
« Svar #71: 15 Maj 2009, 17:37 »

Du kunne godt bruge lidt mere tid til at kigge dine updates igennem.. Fx: Også har Julian Dick.. Det er: Og så har Julian Dick...
Og Ligaens førerhold, Liverpool, ...
Dicks har hentet mange spiller på... Det er spillere...

Bare lidt flueknepperi, men det forvirrer mig at læse det, når noget så vitalt som komma og retskrivning..

Godt arbejde med alle SS'ne...

KIU! Thumbs Up

Okay, skal huske det til næste gang.
og tak
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: - The Hammers -
« Svar #72: 17 Maj 2009, 00:05 »

Ja en fin update Danielsen om transfer og ikke kun om dine egne, men også andres og nogle fornuftige indkøb/forstærkninger, som at du har gjort dig især Jeremy Mathieu, Marko Pantelic og Jan Vennegoor of Hesselink og jeg synes at den er sat flot op.
Men det bliver spændende at se hvordan at du klarer dig fremover og jeg ser frem til og håber på en god update og fremtidige updates.

Vh.Blackstone
Logged

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: - The Hammers -
« Svar #73: 17 Maj 2009, 00:09 »

Ja en fin update Danielsen om transfer og ikke kun om dine egne, men også andres og nogle fornuftige indkøb/forstærkninger, som at du har gjort dig især Jeremy Mathieu, Marko Pantelic og Jan Vennegoor of Hesselink og jeg synes at den er sat flot op.
Men det bliver spændende at se hvordan at du klarer dig fremover og jeg ser frem til og håber på en god update og fremtidige updates.

Vh.Blackstone

Tak skal du have Blackstone. ja det bliver spændende når de spiller kommer til London.
Jo tak,
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Simze
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: - The Hammers -
« Svar #74: 17 Maj 2009, 00:15 »

Udmærket blog. Dog irretere den store hvide skrift du laver i slutningen af dine updates mig. Det ser lidt forkert ud.
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010