home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:56:21 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
I går kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23334
  0 Brugere, 782 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: MrThes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  - The Hammers -
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad Mangler Bloggen
Det Skriftlige skal være bedre
- 5 (17,9%)
Det Grafiske skal være bedre
- 8 (28,6%)
Layoutet skal være bedre
- 13 (46,4%)
Andet. må gerne sendes en pb med forslag
- 2 (7,1%)
Antal Stemmer: 18

Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: - The Hammers -  (Læst 14159 gange)
Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
- The Hammers -
« : 05 Maj 2009, 20:19 »

West Ham United F.C..



___________________ ___________________ ___________________ ___________________ ____

West Ham United Football Club er en engelsk fodboldklub der spiller sine hjemmebanekamp på Upton Park,
East London.
På Upton Park er der plads til ca. 35,650 mennesker. Klubben spiller i øjeblikket i Premier League, hvor det de seneste par år ”kun” er blevet til henholdsvis en 15 plads og en og en 12 plads, hvilket dog modsiger den islandske ejer Björgólfur Guðmundsson's forventninger.

Björgólfur Guðmundsson har forventninger om at man inden sæsonen 2011/2012 skal være i top 7 i Premier League og gerne i Toppen af Uefa Cuppen

Klubben har aldrig vundet det engelske mesterskab, men derimod har den vundet FA Cuppen 3 gange, i (1964, 1975 og 1980). Efter pokaltriumfen i 1964 vandt klubben den efterfølgende sæson Pokalvindernes Turnering. I 2000 blev det også til en sejr i Toto Cuppen. I 2006 var klubben igen i FA Cup-finalen, men tabte til Liverpool F.C. efter straffesparkskonkur rence.

Da West Ham United er fra London har klubben mange rivaler såsom: Tottenham Hotspur, Arsenal FC, Chelsea FC og ærkerivalen Millwall FC.




___________________ ___________________ ___________________ ___________________ ____
[Information om spillet]
[Valgte Ligaer]
[Bedste Ligaer fra: Tyskland og Frankrig.]
[To Bedste Ligaer fra: England, Spanien, Danmark og Italien]
[Patch 9.3]
[Stor Database]
[Alle Spillere loaded fra Brasilien og Argentina]


___________________ ___________________ ___________________ ___________________ ____



Tak til Yoggidk for Topbanner
« Seneste Redigering: 15 Maj 2009, 15:16 af Danielsen » Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Intro - The Hammers.
« Svar #1: 05 Maj 2009, 20:24 »

Fin intro og udemærket holdvalg  Thumbs Up Glæder mig til at læse fortsættelsen.
Logged

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Intro - The Hammers.
« Svar #2: 05 Maj 2009, 20:26 »

Fin intro og udemærket holdvalg  Thumbs Up Glæder mig til at læse fortsættelsen.

Lyder godt.. Wink
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Dane 16
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Intro - The Hammers.
« Svar #3: 05 Maj 2009, 20:28 »

jeg vil følge med lige så tit jeg kan, har længe haft lyst til at være West Ham.
Logged

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Intro - The Hammers.
« Svar #4: 05 Maj 2009, 20:31 »

jeg vil følge med lige så tit jeg kan, har længe haft lyst til at være West Ham.

Tak, det er også et spændende hold
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

schöler/*-*
Gæst
 
Sv: Intro - The Hammers.
« Svar #5: 05 Maj 2009, 20:34 »

Overvejer selv at starte et spil med dem, så vil gerne følge din vej Opstemt
Logged

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Intro - The Hammers.
« Svar #6: 05 Maj 2009, 20:44 »

Yes så kom den, bloggen om West Ham United FC og en ligeså god update/intro som ventet, hvis ikke bedre og jeg følger helt sikkert med hele vejen og ser allerede frem til og glæder mig til næste update og hvad der sker for dig og West Ham United FC, også kaldet UN som fansene kalder den/dem, når at de synger om klubben, det gjorde de ihvertfald, da jeg var ovre på Boleyn ground(Upton Park) for at se dem imod Sunderland og Kærligheden til klubben er ikke blevet mindre siden at jeg var derovre at se dem.

Bare lige for at rette dig, hjemmebanen hedder ikke Upton Park, som fansene kalder den, fordi at den ligger i området, som hedder Upton Park, men det rigtige navn er Boylen Ground ellers er det rigtigt godt skrevet af dig.

Vh.Blackstone
« Seneste Redigering: 05 Maj 2009, 20:51 af Blackstone » Logged

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
London i Chok - The Hammers.
« Svar #7: 05 Maj 2009, 21:05 »



Gianfranco Zola forlænger ikke



Hele øst London gik i chock, da de læste Avisen her til morgen.
For da de slog op i sportssektionen på side 15 stod der følgende med stort:
Gianfranco Zola har valgt ikke at forlænge hans kontrakt med The Hammers.

Under disse omstændigheder er der jo en ny træner der skal træde til som erstatning for Zola, her sættes navne som Trevor Brooking, Frank McAvennie og Julian Dicks. Dog er det først nævente der er favorit til at kunne kalde sig den nye Manager hos West Ham United.


"Uanset hvem vi ansætter skal det simpelthen blive bedre end Gianfranco Zola der erstattede Alan Curbishley i starten af 2008" udtaler ejer af The Gunners, Björgólfur Guðmundsson.

De flest West Hams fans skulle efter sigende se positivt på mugligheden på at få tilført noget nyt blod til klubben og håber det bliver en tidligere spiller der skal træne klubbben.






Tak til Yoggidk for Topbanner
« Seneste Redigering: 06 Maj 2009, 16:08 af Danielsen » Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Pepe
Gæst
 
Sv: London I Chock- The Hammers.
« Svar #8: 05 Maj 2009, 23:17 »

Du mangler lidt opsætning. Kig evt rundt i andre blogs og find inspiration Smiley Men ellers spændende projekt og håber du kan indfri islændingens forventninger! Smiley Du skriver udemærket. Du kunne måske godt lave dine updates lidt længere Wink
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: London I Chock- The Hammers.
« Svar #9: 05 Maj 2009, 23:24 »

Ligesom Pepe synes jeg, at der mangler opsætning. Det er også besværligt med alle de koder her på FMF. Du skriver okay, og det er helt sikkert en spændende klub. Chok er uden c til sidst. Smiley
Logged


Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv:Julian Dicks- The Hammers.
« Svar #10: 06 Maj 2009, 00:01 »



Ny manager i West Ham


”Vi er meget stolte over at kunne præsentere den nye manager her i klubben” Lød det fra Björgólfur Guðmundsson,

Hans navn er Julian Dicks, han er født i Bristol i det vestlige England, han startede sin fodbold karriere i Canvey Island FC og har siden hen spillet i Klubber som West Ham, Liverpool FC og Birmingham City. Som sagt har han tidligere spillet i West Ham hvor det blev til 262 A-kampe og 50 mål for venstre backen på godt og vel 9 år for The Hammers.
”Vi er blevet enige med Julian Dicks om en 2 årige Kontrakt til en værdi af 235.000/pr.uge. Hvorpå den første sæson vil blive brugt på at spille holdet sammen på, mens vi efter den anden sæson skal være i top 7 i Premier League og gerne i Toppen af Uefa Cuppen” Sagde Björgólfur Guðmundsson ved præsentationen af Julian Dicks.
Fansende skulle efter sigende være henrykte over at det er Legenden Julian Dicks der har overtaget roret efter Zola

Til Pressemødet Blev Følgende Spørgsmål Fremhævet:

Er det ikke en drøm for dig at stå her som Manager for dit favorit hold
Jo, selvfølgelig er det en drøm for mig, at få æren at være den West Ham manager der forhåbentlig skal føre os til toppen. Svarede Julian Dicks med et stort smil på Munden.

Hvordan har du det lige nu
Er det ikke lige blevet spurgt om. Svarede en undrende Dicks

Hvad er din indkøbs politik
Her i de første par sæsoner, vil jeg købe lidt yngre spillere, men i fremtiden vil det nok blive lidt blandet. Svarede Julian Dicks.

Her til sidst vil jeg lige ønske dig Held Og Lykke med fremtiden og spørge om der kommer nogle ændringer i Staben
Alle I Staben vil få deres chancer, hvis jeg ikke syntes at det lykkedes, vil der blive udskiftet. Svarede en Julian Dicks i godt Humør

Julian Dicks Debut bliver den 16 August 2008, mod rivalerne Tottenham, efterfulgt af kampe mod Fulham, Manchester United, Sunderland og Hull..





Tak til Yoggidk for Topbanner

« Seneste Redigering: 06 Maj 2009, 16:08 af Danielsen » Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: London I Chock- The Hammers.
« Svar #11: 06 Maj 2009, 07:41 »

Du mangler lidt opsætning. Kig evt rundt i andre blogs og find inspiration Smiley Men ellers spændende projekt og håber du kan indfri islændingens forventninger! Smiley Du skriver udemærket. Du kunne måske godt lave dine updates lidt længere Wink

Med hensyn til opsætningen, så havde jeg lidt problemer i starten med at få det til at "virke", men det skulle være"fikset" nu. Tak skal du ha. og så arbejder jeg på at lave dem lidt længere.

Ligesom Pepe synes jeg, at der mangler opsætning. Det er også besværligt med alle de koder her på FMF. Du skriver okay, og det er helt sikkert en spændende klub. Chok er uden c til sidst. Smiley

Ligesom jeg skrev ved Pepe havde jeg lidt problemer i starten. Ja. Tak, Ja, Tak.
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

sindsygt
Gæst
 
Sv: Julian Dicks- The Hammers.
« Svar #12: 06 Maj 2009, 14:43 »

Til dine seneste 2 updates i overkriften:

Hvorfor er "manager" med stort?
Hvorfor er "forlænger" med stort?
Logged

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Julian Dicks- The Hammers.
« Svar #13: 06 Maj 2009, 16:07 »

Til dine seneste 2 updates i overkriften:

Hvorfor er "manager" med stort?
Hvorfor er "forlænger" med stort?

ved ikke men skriver næsten bare altid med stort i overskrifter  Opstemt
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: - The Hammers -
« Svar #14: 06 Maj 2009, 17:31 »



Transfer sæsonen skudt igang



Transfer Budgettet lyder på 82,5 Millioner Dkk. Højest på Ønskelisten står Antonio Valencia (Wigan, Køb), Emiliano Insua(Liverpool, Leje Aftale) og Leandro Depetris(Independiente, Køb)
Dog kan det betyde at spillere som Matthew Upson og Valon Behrami ryger til henholdsvis Everton og Aston Villa. 


Transfer Marked startede Ganske roligt for The Hammers med kun et indkøb i Juli Nemlig 700.000 kroner indkøbet Jesper Juelsgård.
Men i August skete det så, 50 Millioner indkøbet, den 25 årige Joey Barton.
Han skulle efter sigende se positivt på at få chancen for at starte på en frisk i det østlige London. Fansene skulle dog ikke se så positivt på indkøbet og mener at, han virkelig har noget at bevise.
Og godt en uge senere ankom den 23 årige Ukrainske venstre kant Olexander Aliev, der har spillet 16 kampe for det Ukrainske A-landshold for en transfersum er angiveligt skulle ligge på omtrent 29 Millioner.
 
Da det ikke var muligt for Julian Dicks at hente nogle af de først prioterede, måtte han gå til en Plan B, hvilket jo også har været okay, hvis man kigger på træningskampene. Og som i kan se er der heller ikke nogle spillere der er røget ud af klubbe, med undtagelse fra Robert Kovac hvis lejeaftale West Ham har valgt at ophæve





Tak til Yoggidk for Topbanner

« Seneste Redigering: 06 Maj 2009, 18:53 af Danielsen » Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010