home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  1 Bruger, 1162 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Fremtidige blogs
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 88 89 [90] 91 92 ... 100 Udprint
Forfatter Emne: Fremtidige blogs  (Læst 228429 gange)
Elne
Førsteholdsspiller

Sv: Fremtidige blogs
« Svar #1335: 06 Sep 2008, 10:13 »

Hvad siger I til en Brøndby blog med Roolands nye opdatering?

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

Niko
Gæst

« Svar #1336: 06 Sep 2008, 10:19 »

Hvis den holder højt niveau, kunne jeg da godt tænke mig det. Jeg håber ikke du laver en journalistisk-blog, da det kun er det eneste som er for tiden. Håber du vælger en ny synsvinkel, hvilket vil gøre det hele mere spændende. Måske som én fan eller en gammel Brøndby-fan, der er kommet på syghuset og får lov til at følge Brøndby via. fjernsynet.

Der er mange forskellige vinkler man kan tage, og jeg håber ikke du tager den 'normale'. Det er ved at være en smule kedeligt!

Elne
Førsteholdsspiller

« Svar #1337: 06 Sep 2008, 10:30 »

Hvis den holder højt niveau, kunne jeg da godt tænke mig det. Jeg håber ikke du laver en journalistisk-blog, da det kun er det eneste som er for tiden. Håber du vælger en ny synsvinkel, hvilket vil gøre det hele mere spændende. Måske som én fan eller en gammel Brøndby-fan, der er kommet på syghuset og får lov til at følge Brøndby via. fjernsynet.

Der er mange forskellige vinkler man kan tage, og jeg håber ikke du tager den 'normale'. Det er ved at være en smule kedeligt!

Hvordan skulle den så sættes op, hvis det er fra en fans synsvinkel? Hvordan ville du skrive det f.eks?

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

JimmyGP
Manager

« Svar #1338: 08 Sep 2008, 22:58 »

Sidste skud i bøssen...

Blogmesteren har haft et formdyk over de seneste par uger og FM har i mine øjne ikke været særlig interessant. Lysten har været en by i Rusland, men det har lagt i baghovedet at der mindst var et skud tilbage i ”Blog-bøssen”. Lysten forsvandt efter en 40 siders blog med Arsenal -> Heerenveen -> Barcelona, men forsøgte jeg desperat at fortsætte ved at genoptage min Newcastle-blog, men efter tre updates gik jeg også død i dette spil; igen. Jeg har derfor taget konsekvensen af den manglende lyst og skrevet ”Lukket” i begge blogs. Men man skal aldrig sige aldrig for lysten ligeså stille sneget sig ind på mig og jeg har kigget på en del hold, som kunne være spændende at blogge om. Jeg har været i både i Nord, Syd, Øst og Vest, men jeg fandt hurtigt tilbage til de "traditionelle" vesteuropæiske ligaer, hvor jeg endte med at stå med tre forskellige hold.

Roolands Update:

Hearts: Jeg har indtil FM08 spillet rigtig meget i Skotland i FM, CM og FIFA regi, men i 08’eren er det kun blevet til et halvt år med Celtic i demoen. Jeg har altid haft gode spil i Skotland, hvor Hibs, Celtic og Rangers ofte er blevet ført til storhed. Hearts er kun én gang tidligere blevet testet af mig, hvor det blev til the double samt et semifinale i Champions League, inden jeg blev træt af spillet. Men nu kalder Edinburgh og Tynecastle Stadium på mig igen og eftersom at Hearts har et meget spændende hold kunne det jo passende være mit sidste bloghold i Football Manager 2008.

Silkeborg: Jeg har ikke spillet med Silkeborg siden 1999/2000-udgaven, men med Lekic og Tømrer på toppen er der ikke langt til SAS-ligaen igen. Oprykningen kan næsten ikke slå fejl med det hold de har og den reelle udfordring kommer først når holdet er rykket op. Jeg vil så vidt muligt køre en skandinavisk stil og holde gennemsnitsalderen på max 25 år. Den første sæson i SAS-ligaen handler selvfølgelig bare om at ”overleve” og her vil alle lykkeriddere få chancen for at holde os i det fine selskab. Men derefter træder reglerne selvfølgelig i kraft.   

Legends/World anno 1992:

Manchester United: Jeg startede selv med at holde med Manchester United i 1992 og jeg har ofte tænkt på hvor fedt det kunne være at gøre Ryan Giggs, Paul Scholes og Neville-brødrene til de stjerner de er i dag. Det bliver en kæmpe udfordring at finde de rigtige spillere fra dengang og gøre United til den succes, som de er i dag. Jeg vil så vidt muligt hente spillere som Solskjær, Cantona og Sheringham til klubben, men jeg glæder mig personligt rigtig meget til at scoute datidens talenter og gøre dem til de superstjerner, som de enten blev eller ikke blev. Jeg er faktisk ikke klar over om folk overhovedet har lyst til at høre om sådant et spil eller om det bare skal være endnu et af mine utallige hyggespil.

EDIT: Roy Keane er selvfølgelig også på ønskeseddelen.

Giv din mening til kende her i tråden eller på PB, men jeg kan jo ligeså godt være ærlig og fortælle, at jeg kun ”lytter” kun efter fyldige svar. Jeg håber i vil være med til at gøre min udvælgelsesproces lidt lettere.

JimmyGP

- Veni, vidi, vici -

Møller
Gæst

« Svar #1339: 08 Sep 2008, 23:03 »

Helt klart Hearts Opstemt

Rooland
Manager

« Svar #1340: 08 Sep 2008, 23:05 »

Helt klart United 92'  Thumbs Up Syntes det vil være en ny dejlig blog, hvor du virkelig kan fange folk med det anderledes spil. Så skal du huske at undgå at komme med SS' eller ihvertfald ikke få datoen med på billederne, så du kan holde os i realismen.

Og husk så forsatan at købe Sheva, Makele, Zidane og Maradona, som kan fåes rimeligt billigt  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 08 Sep 2008, 23:08 af Rooland » Logged

ZhotLog
Gæst

« Svar #1341: 08 Sep 2008, 23:11 »

Enig med Rooland her.. Skal du fange mig som læser, skal det være noget nyt og spændende, som ManUtd anno 92 bestemt er. Smiley

Erfurt
Reserveholdsspiller

« Svar #1342: 08 Sep 2008, 23:43 »

Jeg synes du skal være Silkeborg, der mangler efterhånden at blive lavet en rigtig god blog om de rød/hvide som ikke lukker eller er dårlig.

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #1343: 09 Sep 2008, 23:38 »

Håber sandelig du spiller med United anno 92, vildt nice at havre Mardaona, Sheva osv osv som talenter.

19-18!

Shaft
Manager

« Svar #1344: 09 Sep 2008, 23:46 »

Ahh ligefrem Maradona som talent Grin

Men synes også det kunne være fedt at høre om det legendariske United hold, så det synes jeg klart du skal vælge Smiley

Jharn
Landsholdsspiller

« Svar #1345: 12 Sep 2008, 22:49 »

Hvis nogle af jer pønser på at starte en blog, så start en som Michael Laudrup i Spartak!
Det kunne være ret interessant Smiley

Selvfølgelig skal der spilles med de seneste opdateringer Wink

dasmessi
Gæst

« Svar #1346: 13 Sep 2008, 15:09 »

Hvad syntes folk om en FIFA blog fra min side?
Noget nyt fra min side. Smiley

motZ
Gæst

« Svar #1347: 13 Sep 2008, 15:11 »

Ville da være spændene.

Går også selv og tænker på om jeg skal starte min første blog, som en FIFA blog. Smiley

dasmessi
Gæst

« Svar #1348: 13 Sep 2008, 15:13 »

Ville da være spændene.

Går også selv og tænker på om jeg skal starte min første blog, som en FIFA blog. Smiley
Ok lyder fint. Så må vi se hvem det bliver om? Smiley

motZ
Gæst

« Svar #1349: 13 Sep 2008, 15:17 »

Hvem vil du da skrive om ? Smiley

Sider: 1 ... 88 89 [90] 91 92 ... 100 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010