home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 545 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Fremtidige blogs
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 100 Udprint
Forfatter Emne: Fremtidige blogs  (Læst 210857 gange)
Rossonero
Gæst
 
Fremtidige blogs
« : 13 Nov 2007, 12:18 »

Synes det var et godt intiativ til den sidste udgave, hvorfor jeg nu har valgt at genoptage den. Her kan man komme med idéer til hinandens blogs, og efterspørge alt mulig vedr. emnet. Eventuelt om folk er interreseret i at høre om den valgte klub - hvilken klub bloggen skal handle om - og hvad med skrivestilen?

Alt fra himmel til jord.
« Seneste Redigering: 23 Mar 2008, 15:57 af Rossonero » Logged

Guldbrand
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #1: 13 Nov 2007, 12:24 »

Så vil jeg da lægge ud..

Jeg går lidt med tankerne på en ny kommende blog hvor jeg istedet for at skrive om bare et enkelt hold, så vil jeg skrive om hele ligaen.. F.eks. SAS-Ligaen hvor jeg i hver update kort kommer ind omkring de forskellige klubbers resultater, og hvilke spillere der har imponeret for klubben osv. 

Det er ikke noget jeg har tænk vildt meget over endnu, men syntes bare at selve synspunket kunne være meget interessant..  Men hvad syntes i, og hvad skulle sådan en blog indholde hvis det var ?
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #2: 13 Nov 2007, 12:30 »

Så det vil sige at du ikke selv, skal stå i spidsen for en klub, men derimod følge alle andre klubber i ligaen?
Tjoh, det kunne være en ny måde at lave blogs på. Du skriver jo godt, so give it a shot!
Logged

Guldbrand
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #3: 13 Nov 2007, 12:33 »

Så det vil sige at du ikke selv, skal stå i spidsen for en klub, men derimod følge alle andre klubber i ligaen?
Tjoh, det kunne være en ny måde at lave blogs på. Du skriver jo godt, so give it a shot!

Nej jeg ville stadig være en klub.. Men vil ikke skrive om den pågældende klub, men mere om hvordan ligaen udformer sig.. Top-Bund striden, og hvilke hold der overrasker mest osv.
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #4: 13 Nov 2007, 12:34 »

Nej jeg ville stadig være en klub.. Men vil ikke skrive om den pågældende klub, men mere om hvordan ligaen udformer sig.. Top-Bund striden, og hvilke hold der overrasker mest osv.

Nå, på det led. Lyder faktisk ret spændene. Du kan da altid give det et forsøg. Smiley
Logged

Guldbrand
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #5: 13 Nov 2007, 12:35 »

Nå, på det led. Lyder faktisk ret spændene. Du kan da altid give det et forsøg. Smiley

Ja, men vil stadig lige se hvor stor en stemning der er for det..  men der kommer til at gå nogle uger endnu før der kommer noget fra mig.. Er stadig igang med mit afgangsprojekt, så skal først være færdig med den..
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #6: 13 Nov 2007, 12:41 »

Tjah, jeg har været skide uheldig på det sidste.
Har stået og banket hovedet i muren siden jeg vågnede op. (læs grunden i Nuovo Milano)

Derfor vil jeg også tage mig en pause, men det vil dog ikke holde mig tilbage fra at spille spillet.
Overvejer et spil med Southampton, hvor jeg spiller én sæson, før jeg overhovedet opretter noget blog materiale.
Hvad synes i om idéen, om at få dem op til PL?
Logged

-Johnson-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #7: 13 Nov 2007, 12:45 »

Så vil jeg da lægge ud..

Jeg går lidt med tankerne på en ny kommende blog hvor jeg istedet for at skrive om bare et enkelt hold, så vil jeg skrive om hele ligaen.. F.eks. SAS-Ligaen hvor jeg i hver update kort kommer ind omkring de forskellige klubbers resultater, og hvilke spillere der har imponeret for klubben osv. 

Det er ikke noget jeg har tænk vildt meget over endnu, men syntes bare at selve synspunket kunne være meget interessant..  Men hvad syntes i, og hvad skulle sådan en blog indholde hvis det var ?

Ideen er fin, og jeg er spændt på hvordan resultatet kommer til at se ud. Det, der er interessant ved blogs for mig, er som regel de taktiske overvejelser eller alternativt når der bindes mere eller mindre skønlitterære historier på.

Hvis du vælger at fokusere på en hel liga, så bliver bloggen hurtigt meget beskrivende, og det ville være knap så interessant for mig. Men hvis du holder dit primære fokus på din egen klub, og efterfølgende analyserer på de andre hold, deres form og årsagen til deres resultater i den forgangne periode(hvis det kan gennemskues), så kunne det sagtens blive interessant.
Logged


Rossonero
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #8: 13 Nov 2007, 14:15 »

Ideen er fin, og jeg er spændt på hvordan resultatet kommer til at se ud. Det, der er interessant ved blogs for mig, er som regel de taktiske overvejelser eller alternativt når der bindes mere eller mindre skønlitterære historier på.

Hvis du vælger at fokusere på en hel liga, så bliver bloggen hurtigt meget beskrivende, og det ville være knap så interessant for mig. Men hvis du holder dit primære fokus på din egen klub, og efterfølgende analyserer på de andre hold, deres form og årsagen til deres resultater i den forgangne periode(hvis det kan gennemskues), så kunne det sagtens blive interessant.

Er faktisk ret enig i alt hvad du siger. At du skal holde fokus på din egen klub, og at derefter fortælle om de andre overraskende ting i ligaen, ville jeg også foretrække.
Logged

Guldbrand
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #9: 13 Nov 2007, 14:18 »

Er faktisk ret enig i alt hvad du siger. At du skal holde fokus på din egen klub, og at derefter fortælle om de andre overraskende ting i ligaen, ville jeg også foretrække.

Tjaa..  Men meningen var nu bare at jeg netop ikke ville fortælle om min egen klub, men om dem alle..   Ubeslutsom   Men det lyder vist til at der ikke er den store interesse for den.. Såh, tror bare jeg lader den ligge på tegnebordet..   Wink
Logged

-Johnson-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #10: 13 Nov 2007, 14:44 »

Tjaa..  Men meningen var nu bare at jeg netop ikke ville fortælle om min egen klub, men om dem alle..   Ubeslutsom   Men det lyder vist til at der ikke er den store interesse for den.. Såh, tror bare jeg lader den ligge på tegnebordet..   Wink

Ikke nødvendigvis. Nu er det jo kun 2 personers mening. Det kan nok sagtens lade sig gøre, men så skal du virkelig dybt ned i materien for de enkelte hold (ihvertfald hvis det skal fange mig). Det kunne eksempelvis være noget med at kigge på statistikker for de enkelte kampe og konkludere ud fra det: Eksempelvis: "Esbjerg er gået ubesejret igennem oktober, hvilket primært grunder i, at de har været forskånet for større skader, og har kunnet stille med samme 11 mand alle gange. Specielt fløjspillerne har vist fantastisk form med 4 ud af 5 MoM-awards." Herfra kan du gå videre til fokus på enkelte nøglespillere(profilbeskrivelse), taktiske dispositioner(hvis det kan gennemskues), formodede svagheder og forventninger til den kommende periode.

Noget i den dur, ville nok kunne fange mig. Men det kræver en del analyse-arbejde. Hvis det da overhovedet kan lade sig gøre. Eventuelt ved at se højdepunkter fra ligaens kampe. Alternativt kan du nøjes med at fokusere på at hold af gangen. Eksempelvis i en månedsupdate. En update om FCK. Næste periode udmønter sig i en update om FCN og så fremdeles.

Det er nogle af de ting, som ville gøre det interessant for mig. Men det kan jo sagtens være at andre folk har et anderledes syn på tingene. Vigtigst er det dog, at du selv synes at det er en sjov blog at skrive. Ellers bliver det trist arbejde i længden. Efter min mening skal du ikke lave bloggen for andre folks skyld og for at få en masse kommentarer. Det kommer som regel helt af sig selv, hvis du lægger nok arbejde i det.

Håber du kan bruge mit input til noget. Wink
Logged


Rossonero
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #11: 13 Nov 2007, 14:49 »

Igen, siger du det helt rigtige.
Guldbrand. Du kan eventuelt gøre det til et 'Onside-program'? Smiley
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #12: 13 Nov 2007, 15:12 »

> Tror du ikke du skulle tage en blog-pause, som du skrev i din Milan blog?
>> Også selvom du skriver godt og det er en go' idé
Logged

- Veni, vidi, vici -

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #13: 13 Nov 2007, 15:16 »

Hvad med et spil, hvor man ikke kan afslå hvis man bliver tilbudt kontrakt.?
« Seneste Redigering: 13 Nov 2007, 16:56 af Marchang » Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Nyysted
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #14: 13 Nov 2007, 15:20 »

Dét lýdér dá mégét nícé.
Logged

I ain't playin', nigga

Sider: [1] 2 3 ... 100 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010