home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:18:47 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 20:15:45 Bubbles Blogkonkur... #11 - Danish Viking Wa...
I går kl. 20:09:51 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
I går kl. 10:12:09 warmon Blogkonkur... 9# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23312
  2 Brugere, 648 Gæster Online.

Indlæg: 1132802 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: emiliaclarke
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Fremtidige blogs
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 100 Udprint
Forfatter Emne: Fremtidige blogs  (Læst 213014 gange)
JML
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #30: 30 Dec 2007, 20:33 »

Nej ikk rigtig..

Overvejer mika's klub. der er et par gode talenter i klubben. Opstemt
Logged


Grasshoppers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #31: 30 Dec 2007, 21:01 »

Ellers syntes jeg da at der er en eller flere der skal prøve at være manager i en Schweizisk klub. Det er spændene, men det syntes jeg nok mest, da jeg er halv schweizer. Men prøv det hvis I ikke lige ved hvem I vil være
Logged

Zinqo
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #32: 30 Dec 2007, 21:13 »

hvad med en tysk klub? dem ser man ikke mange af Skuffet
Logged

JML
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #33: 30 Dec 2007, 22:19 »

Det blev mikas klub.

Er ret dårlig til at skrive, så i skal ikke forvente noget ligesom godt som de andres. Opstemt

EDIT:

Kæft, det er svært at finde billeder fra deres kampe osv.

tror at jeg istedet vil prøve kræfter med en tysk klub. Opstemt
« Seneste Redigering: 30 Dec 2007, 22:29 af JML » Logged


Guldbrand
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #34: 02 Jan 2008, 09:12 »

Nå, for lige at få denne her tråd op i toppen igen, så vil jeg komme med mit næste forslag til en blog som dog allerede er under opbygning..  Navnet på bloggen bliver: "FM - det er kun et spil" Altså en titel jeg har taget fra et af mine tidligere spil.  Bloggen vil også komme til at ligne den, dog hvor der kommer en del ændringer.

Hele bloggen går ud på at det kun er et spil, og jeg vil derfor fortælle om hvordan jeg spiller det. Hvilke Handler jeg foretager mig, hvilken taktik jeg laver, hvordan min træning kommer til at se ud, analyse af holdet osv. Samtidigt vil jeg i hver update tage en bestemt kamp ud som jeg vil fortælle mere om end de andre. Har jeg f.eks spillet 6 kampe, hvoraf jeg i den ene tæskede FCK med 5-0, så vil jeg gå ind og fortælle hvilke taktiske overvejelser jeg gjorde i netop den kamp. Det samme ville jeg også gøre hvis jeg f.eks skulle gå hen og tabe 5-0 mod f.eks Horsens.

Som sagt så er bloggen under opbygning lige nu, så der vil mindst gå nogle dage før den første update ser dagens lys..  Men hvad syntes i egentlig om hele ideen?  er det noget i kunne forestille jer at ville følge med i ? 

- Og så kan i jo også komme med flere ideer til hvad bloggen kunne komme til at indeholde.   Thumbs Up

Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #35: 02 Jan 2008, 20:18 »

Jeg ved godt Rossonero allerede har en blog igang om SC London. Men grunden til min Barca blog blev lukket var at jeg også har taget udfordringen op, kunne folk alligevel have interesse i endnu en SC London blog? Selvfølgelig ikke med samme indkøb.
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #36: 02 Jan 2008, 20:21 »

Det vil jo i hvert fald ikke på nogen måde have samme interesse. Det jo ikke noget nyt mere! Desuden så havde du vel ikke behøves at lukke Barca bloggen - den kan vel bare pauses?
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Møller
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #37: 02 Jan 2008, 20:33 »

Den er heller ikke på den måde lukket, men sat på standby ihvertigfald? Men det har ikke interesse, helt iorden spiller uden blog så Smiley
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #38: 02 Jan 2008, 20:34 »

tror da nok det har folk interesse - jeg siger bare, at det nok ikke er samme nyhedsinteresse. Men synes da det kunne være sjovt om du kunne gøre det ligeså godt - eller bedre end Rosso!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Rossonero
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #39: 02 Jan 2008, 20:35 »

Det vil jo i hvert fald ikke på nogen måde have samme interesse. Det jo ikke noget nyt mere! Desuden så havde du vel ikke behøves at lukke Barca bloggen - den kan vel bare pauses?

Helt enig, og synes som Spurs, at det ærgeligt du satte din blog på pause. Du kunne have skiftet klub, og have fortsat din indtagelse af trofæer - sådan en blog er det også dejligt at have i sektionen!
Logged

Robuni
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #40: 03 Jan 2008, 20:31 »

Hej

Min blog med Bojan er stoppet, pga at gamet, med det er ødelagt.
Nu vil jeg så gerne starte en ny blog, men jeg er helt blank for ideer,
hvad kunne i godt tænke jer at høre om ?
Logged

Grasshoppers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #41: 03 Jan 2008, 20:48 »

Grasshopper club Zürich!!!:D
Logged

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #42: 03 Jan 2008, 20:55 »

Jeg syntes at du skal skrive om en mellemstor klub, i et stort land, evt. en nedrykker til den næstbedste række i en Spanien, England eller Italien, som derved er farvorit til en oprykning, for at se om du kan klare forventningen om en oprykning, og derefter overlevelse!

Eller en stor klub i en lille liga, en lidt ukendt liga måske, som vil gøre at du efter et par succesfulde sæsoner kan komme til en middelgod klub i en større liga Wink
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #43: 03 Jan 2008, 21:03 »

Vil nogen være intresert i en blog i fremtiden om Real Madrid? Jeg begynder i 2008 med at skrive bloggen, og hvis i er intreserede så kommer den måke om et stykke tid.

Indkøb:

Dani Alves
Gabriel Torje
Pablo Piatti
Even Banega

Logged

19-18!

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #44: 04 Jan 2008, 17:13 »

Hvad vil i sig til en landsholdsblog fra min side? Jeg har følgende to idéer til en evt. landsholdsblog

Danmark:
Slut med Agger, Poulsen, Jon Dahl og de andre spillere - ind med os freaks. Altså en ny omgang af Bademesterens Brugernes Blog, bare med landsholdet istedet for klubhold.

En nation udenfor Europa:
Jeg ved ikke hvilken nation, det skulle være lige nu, men jeg har Australien, USA og Mexico i tankerne.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 100 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010