home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  1 Bruger, 1237 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Fremtidige blogs
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 87 88 [89] 90 91 ... 100 Udprint
Forfatter Emne: Fremtidige blogs  (Læst 228423 gange)
-RVM-
Førsteholdsspiller

Sv: Fremtidige blogs
« Svar #1320: 28 Aug 2008, 16:05 »

som sagt har jeg startet et spil op med real madrid Smiley og indtil videre ser det ud til at det kan blive end af de bedste spil jeg har haft siden 07- eren Wink så ville høre om der var stemning for en blog fra den spanske hovedstad? Thumbs Up

Tavares
Manager

« Svar #1321: 01 Sep 2008, 20:06 »

Nu sidder jeg og kan bare ikke finde et hold at starte med. Når jeg så endelig finder et, syntes jeg at de enten er for gode, eller for dårlige. Nogen der kan hjælpe ?. Er lidt ligeglad med liga og land, bare der er en udfordring i det Smiley.

Bruno Caboclo. Siger det bare.

-Benja-
Gæst

« Svar #1322: 01 Sep 2008, 20:10 »

Synes lige du skal vente med at starte bloggen, til der er kommet den nye update.
Men start med Sunderland, de har handlet utroligt spændende ind! Starter selv et spil op med dem, når den nye update er kommet.

Zone 43
Manager

« Svar #1323: 01 Sep 2008, 21:11 »

Jeg vil om en ca. en uges tid komme med en blog, som jeg kun har set én enkelt gang, hvorfor jeg vil kalde ny. Jeg vil komme med flere oplysninger her og nu for, at afsløre mere. Men glæd jer. :-)

RCD: Bolton, eller Sunderland som Benja nævner, kunne bestemt være et spil - og blog - værd. Begge har imo nogen spænende trupper efter sommerens transfervindue. :-)

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Newton Heath
Manager

« Svar #1324: 02 Sep 2008, 19:35 »

Hej alle sammen.
Hvis nogen vil være interesseret i det, regner jeg med en ny blog fra min side af.
Jeg har allerede fundet et hold jeg i øjeblikket har lyst til at prøve med en blog om.
Holdet er før set i blogs'ne her på sitet, men brænder virkeligt for det i øjeblikket. 
Bloggen vil selvfølgelig afløse min Schalke blog som jeg i øjeblikket er kørt fast i.

Håber i vil komme med positiv respons (når bloggen er sat igang) Thumbs Up
« Seneste Redigering: 02 Sep 2008, 19:39 af Newton Heath » Logged

Tavares
Manager

« Svar #1325: 02 Sep 2008, 19:36 »

Det er jeg ihvertfald Newton Smiley.

Forventer at starte med Newcastle som jeg virkelig holder af at spille med . Smiley

Niko
Gæst

« Svar #1326: 02 Sep 2008, 19:37 »

Jeg kan ikke give positiv respons før jeg hører om holdet - hvilket hold er det, hvilken søgning har du lavet om klubben, hvad ved du, kender du kvarteret, landet omkring stadionet osv.

Vil gerne vide mere, før jeg kan fortælle, om jeg synes om det eller ej.

Newton Heath
Manager

« Svar #1327: 02 Sep 2008, 19:43 »

Jeg kan ikke give positiv respons før jeg hører om holdet - hvilket hold er det, hvilken søgning har du lavet om klubben, hvad ved du, kender du kvarteret, landet omkring stadionet osv.

Vil gerne vide mere, før jeg kan fortælle, om jeg synes om det eller ej.

Nej det er nok også skrevet forkert.
Holdet vil i første omgang holdes hemmeligt, men den positive respons håber jeg selvfølgelig kommer når først bloggen er godt igang.
Har også lige tilføjet lidt til det med den positive respons.

Det er jeg ihvertfald Newton Smiley.

Forventer at starte med Newcastle som jeg virkelig holder af at spille med . Smiley

Lyder da godt RCD Wink
Så er det jo heldigt nok at Newcastle ikke er det hold jeg har i sinde at starte op med.
Bliver også spændende med en blog om The Toons.  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 02 Sep 2008, 19:46 af Newton Heath » Logged

Tavares
Manager

« Svar #1328: 02 Sep 2008, 19:45 »

Hvem er RDC ? Rullende Øjne. Ej tak for responcen. Venter bare på at Rooland releaser sin update, så skal i til at høre om The Toon Army Wink.

Newton Heath
Manager

« Svar #1329: 02 Sep 2008, 19:49 »

Hvem er RDC ? Rullende Øjne. Ej tak for responcen. Venter bare på at Rooland releaser sin update, så skal i til at høre om The Toon Army Wink.

Haha, er retttet RCD ? Tunge
Hvad vil du kalde bloggen ? Noget med The Toons eller The Magpies ?, eller måske noget helt andet ?  Wink.
Foretrækker selv The Magpies da The Toon Army og The Toons før er blevet brugt herinde.
 Jeg skal dog ikke kunne sige om der også har været en blog kaldet The Magpies.  Peace

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #1330: 02 Sep 2008, 19:53 »

Det lyder spændende Smiley Held og lykke med den hehe

Tavares
Manager

« Svar #1331: 02 Sep 2008, 19:56 »

Haha, er retttet RCD ? Tunge
Hvad vil du kalde bloggen ? Noget med The Toons eller The Magpies ?, eller måske noget helt andet ?  Wink.
Foretrækker selv The Magpies da The Toon Army og The Toons før er blevet brugt herinde.
 Jeg skal dog ikke kunne sige om der også har været en blog kaldet The Magpies.  Peace
The Toon Army er nok det jeg kommer til at bruge Smiley. Ellers finder jeg nok på noget Wink Smiley

Newton Heath
Manager

« Svar #1332: 02 Sep 2008, 20:02 »

The Toon Army er nok det jeg kommer til at bruge Smiley. Ellers finder jeg nok på noget Wink Smiley

Lyder godt.
Det var også bare mit forslag   Peace

fmmad
Ynglingespiller

« Svar #1333: 03 Sep 2008, 21:53 »

Im not starting one on my own, but i have a team i want to read about. FULHAM FC! Smiley

Just a tip. i hope someone picks this club Wink

Robuni
Gæst

« Svar #1334: 04 Sep 2008, 16:19 »

Efter en længere blog-pause, så har jeg tænkt mig at starte en sidste en, inden FM 09.

Men hvilket hold ? Jeg har lige haft et længere spil med Brøndby, så jeg vil ikke spille i Danmark.
Jeg vil gerne spille med et lille hold, i en lavere række ?
Det skal være i Europa, så jeg kan komme i Euro Cup og Champions League.

Sider: 1 ... 87 88 [89] 90 91 ... 100 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010