home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  1 Bruger, 1243 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Fremtidige blogs
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 85 86 [87] 88 89 ... 100 Udprint
Forfatter Emne: Fremtidige blogs  (Læst 228505 gange)
totalrocky
Lilleputspiller
*

Sv: Fremtidige blogs
« Svar #1290: 24 Aug 2008, 15:03 »

Mange tak hehe.

stimo92
Gæst

« Svar #1291: 24 Aug 2008, 18:44 »

står lidt med et problem. Jeg vil uhyggeligt gerne skrive en blog om det danske landshold, men har samtidig min OB blog kørende. ved ikke hvad jeg skal gøre. HJÆLP  Skuffet

Guldbrand
Gæst

« Svar #1292: 24 Aug 2008, 18:53 »

står lidt med et problem. Jeg vil uhyggeligt gerne skrive en blog om det danske landshold, men har samtidig min OB blog kørende. ved ikke hvad jeg skal gøre. HJÆLP  Skuffet

Syntes du skal holde din blog med OB kørende..  Det giver dig mere "troværdighed" Ment på den måde at man så ser dig som en person der kan holde en blog kørende, og ikke bare opretter nye blogs hele tiden.

Men selvfølgelig, hvis lysten brænder mere for en landsholdsblog, end for din OB blog, så skal du måske bare spille med landsholdet istedet..

stimo92
Gæst

« Svar #1293: 24 Aug 2008, 18:55 »

Syntes du skal holde din blog med OB kørende..  Det giver dig mere "troværdighed" Ment på den måde at man så ser dig som en person der kan holde en blog kørende, og ikke bare opretter nye blogs hele tiden.

Men selvfølgelig, hvis lysten brænder mere for en landsholdsblog, end for din OB blog, så skal du måske bare spille med landsholdet istedet..
præcis det dilemma jeg står i. Folk tror jeg er en der bare opretter blog efter blog, og det vil jeg ikk ha'. Men vil virkelig gerne lave en landsholds blog om DK.

Guldbrand
Gæst

« Svar #1294: 24 Aug 2008, 18:57 »

præcis det dilemma jeg står i. Folk tror jeg er en der bare opretter blog efter blog, og det vil jeg ikk ha'. Men vil virkelig gerne lave en landsholds blog om DK.

Tja, hvis du har tiden og overskuddet til det, så kunne du jo have 2 blogs kørende på en gang..  Men nu ikke ligefrem noget jeg vil anbefale da jeg tror det vil ende galt..  Men hvis man mener at man kan håndtere det, så hvorfor ikke ?

stimo92
Gæst

« Svar #1295: 24 Aug 2008, 18:59 »

Tja, hvis du har tiden og overskuddet til det, så kunne du jo have 2 blogs kørende på en gang..  Men nu ikke ligefrem noget jeg vil anbefale da jeg tror det vil ende galt..  Men hvis man mener at man kan håndtere det, så hvorfor ikke ?
det har jeg bestemt ikke. altså tid. har simpelthen for meget skole, arbejde og venner at tage mig til, til at jeg kan have 2 kørende.

dasmessi
Gæst

« Svar #1296: 25 Aug 2008, 19:57 »

Hvad siger folk til en Arsenal eller Brøndby blog?
Gerne begrund. Smiley

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #1297: 25 Aug 2008, 20:01 »

Gerne begrund. Smiley
Nej tak, synes der har været rimelig mange blogs om i hvert fald Brøndby for tiden og så kunne det jo godt være lækkert med en blog mod fx SønderjydskE eller FC Nordsjælland. Men du bestemmer jo selv hvilket hold du vil lave en blog om og igen igen, så skal du kun lave en blog hvis du selv vil lave en!

dasmessi
Gæst

« Svar #1298: 25 Aug 2008, 20:03 »

Okay, tak for rådet. Andre?

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #1299: 25 Aug 2008, 20:04 »

Gerne begrund. Smiley

Jeg synes ikke om idéen. Vi har nok Brøndby blogs, og med en FCK'er som forfatter, bliver det desværre klamt Skuffet
Arsenal er for stort et hold, imo Smiley

dasmessi
Gæst

« Svar #1300: 25 Aug 2008, 20:07 »

Okay forstår dig godt. Så dropper jeg det. Smiley

-RVM-
Førsteholdsspiller

« Svar #1301: 25 Aug 2008, 20:08 »

jeg er enig med krellz om at der har været mange brøndby og RIGTIG mange arsenal blogs.
Men da jeg selv er stor brøndby fan ville jeg ikke ha noget imod en blog om dem Wink

så dog hellere at du startede en op med hold som: Villarreal, Tottenham, Betis osv.. mellem hold der har potientale til at blive en af de bedte Smiley

men det er jo bare hvad jeg har lyst til Smiley alt i alt vil jeg forslå at du selv vælger holdet, for så er der større sandsynlighed for at du ender med den længste blog Smiley

nu hvor vi er ved emnet.. nogle der kunne være interreseret i en valencia blog ? Tunge

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #1302: 25 Aug 2008, 20:13 »

nu hvor vi er ved emnet.. nogle der kunne være interreseret i en valencia blog ? Tunge
JA!

19-18!

-RVM-
Førsteholdsspiller

« Svar #1303: 25 Aug 2008, 20:15 »

JA!

vil da lige tænke over det så Wink

har aldrig prøvet det med blogs før så forvent ikke det bedste fra mig hvis jeg skulle komme med bloggen Smiley

vil dog også gerne lige spille nogle måneder for at sikre mig at det er det rigtige spil jeg har fået gang i Smiley

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #1304: 25 Aug 2008, 20:20 »

jeg er enig med krellz om at der har været mange brøndby og RIGTIG mange arsenal blogs.
Men da jeg selv er stor brøndby fan ville jeg ikke ha noget imod en blog om dem Wink

så dog hellere at du startede en op med hold som: Villarreal, Tottenham, Betis osv.. mellem hold der har potientale til at blive en af de bedte Smiley

men det er jo bare hvad jeg har lyst til Smiley alt i alt vil jeg forslå at du selv vælger holdet, for så er der større sandsynlighed for at du ender med den længste blog Smiley

Jeg synes også der er for mange blogs med de der hold alá Atletico, Spurs, Villarreal osv, lige under topklassen. Savner måske nogle blogs fra Rumænien, Rusland, Polen osv, eller nogle Low League hold Smiley

Men det skal jeg ikke være herre over, bare min mening. Kan jo være, at jeg selv starter med at spille FM igen, og opretter en sådan blog Smiley

Sider: 1 ... 85 86 [87] 88 89 ... 100 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010