home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 901 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Fremtidige blogs
0 Brugere og 39 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 50 51 [52] 53 54 ... 100 Udprint
Forfatter Emne: Fremtidige blogs  (Læst 224594 gange)
Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #765: 14 Jun 2008, 21:03 »

Snakker sådan normalt. Opstemt

Det er ikke løgn, kan godt finde på at sige "Nikolaj synes vejret er dårligt." Sådan er jeg desværre Opstemt  Wink

Det var ikke så godt  Ubeslutsom Sådan gør mine fars patienter også, på Psykiatri afdelingen på Frederiksberg Hospital Wink

Men tilbage til topic! Smiley
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #766: 14 Jun 2008, 21:05 »

Det var ikke så godt  Ubeslutsom Sådan gør mine fars patienter også, på Psykiatri afdelingen på Frederiksberg Hospital Wink

Men tilbage til topic! Smiley

Damn - jeg må smutte! Wink

Ej, snakker sådan til tider, ikke uafbrudt, som de vel gør. Snakker også sådan bevidst, da jeg har godt styr på hvad jeg lukker ud af munden.
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #767: 14 Jun 2008, 21:07 »

Damn - jeg må smutte! Wink

Ej, snakker sådan til tider, ikke uafbrudt, som de vel gør. Snakker også sådan bevidst, da jeg har godt styr på hvad jeg lukker ud af munden.

Bare ærgerligt du ikke har styr på hvad du skriver Grin
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #768: 14 Jun 2008, 21:11 »

Yeh, skulle vi ikke stoppe diskussionen nu?
Begge sider har vel ret, det er i orden at spørge om hvilket hold man skal blogge om, men når man får svar, så skal man vel også blogge om det; i hvert fald efter 5-6 gange (jeg har ikke styr på hvor mange eller hvor lidt gange Rooland har spurgt).

Synes I øvrigt jeg føler en tendens til at køre lidt hårdere på Cesc end normalt, nu hvor han er aktiv på FMV - kan også bare være det er mig, det må vi da håbe.

Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #769: 14 Jun 2008, 21:14 »

Nu var mit ikke at kører hårdt på ham - jeg spurgte bare hvad grunden var til, at han ofte omtalte sig selv i tredjeperson Smiley
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #770: 14 Jun 2008, 21:16 »

Yeh, skulle vi ikke stoppe diskussionen nu?
Begge sider har vel ret, det er i orden at spørge om hvilket hold man skal blogge om, men når man får svar, så skal man vel også blogge om det; i hvert fald efter 5-6 gange (jeg har ikke styr på hvor mange eller hvor lidt gange Rooland har spurgt).

Synes I øvrigt jeg føler en tendens til at køre lidt hårdere på Cesc end normalt, nu hvor han er aktiv på FMV - kan også bare være det er mig, det må vi da håbe.



Det er ikke Rooland, men YoggiDK der spørger. Grunden til at jeg er lidt hård ved ham er fordi han vælger at både omtale sig selv i tredjeperson og fordi han bliver sur når nogen bruger en tråd som han åbenbart ejer. Det kan være han er admin på Viking siden, men her kan han ikke bestemme hvad folk skriver og ikke skriver. Heldigvis Smiley
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Niko
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #771: 14 Jun 2008, 21:18 »

Det er ikke Rooland, men YoggiDK der spørger. Grunden til at jeg er lidt hård ved ham er fordi han vælger at både omtale sig selv i tredjeperson og fordi han bliver sur når nogen bruger en tråd som han åbenbart ejer. Det kan være han er admin på Viking siden, men her kan han ikke bestemme hvad folk skriver og ikke skriver. Heldigvis Smiley

Hvorfor må jeg ikke snakke i tredjeperson? Hvis jeg ikke må bestemme over denne tråd, hvilket jeg heller ikke gør, hvorfor må du så sige at jeg ikke må snakke i tredjeperson? Er det bare mig, eller er det lidt dobbeltmoralsk?
Logged

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #772: 14 Jun 2008, 21:21 »

Det må du vel gerne - Det har heller ikke er skid med denne tråd at gøre. Det er bare en grund mere til at jeg ikke synes om dig Smiley Det er bare derfor. Zulue spurgte om hvorfor vi/jeg var så hård. Det var bare en af grundene Smiley
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #773: 14 Jun 2008, 21:26 »

Det bliver Q.P.R, har lig efikset et "okay" banner Smiley
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #774: 14 Jun 2008, 21:27 »

Det må du vel gerne - Det har heller ikke er skid med denne tråd at gøre. Det er bare en grund mere til at jeg ikke synes om dig Smiley Det er bare derfor. Zulue spurgte om hvorfor vi/jeg var så hård. Det var bare en af grundene Smiley

Okay.

Bedste grafik set på siden. Ikke så meget snak om sagen. Enkelt og stilrent Smiley

G E N I A L T Cesc Smiley
Desværre - For trivielt og ensformet for min smag. Men håber at du får lige så stor succes med denne som med Kings Of London. Smiley
Coloccini?

Well, en lækker update, og især updaten med de små arsenalstjerner! KIU Smiley

Man kan altid skifte mening...
Logged

Bave
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #775: 14 Jun 2008, 21:29 »

Hvor hurtigt fandt du lige alle de Citater? Peace
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #776: 14 Jun 2008, 21:30 »

Hvor hurtigt fandt du lige alle de Citater? Peace

Han gemmer de positive på computeren til en dårlig dag Smiley
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #777: 14 Jun 2008, 21:31 »

Hvis du maler Mona Lisa til at starte med, er det vel genialt. Hvis du bagefter skider i en spand og sætter ild til det med en død rottweiler, så behøves man vel ikke synes det også er genialt? Du skriver gode blogs, men læg mærke til hvornår jeg siger det er trivielt. Det er 5 dage efter jeg roser dig til skyene og det viser vel at du ikke kan skifte stil og fange mig over en længere periode? Så kan ikke se hvor du vil hen med det der..
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Niko
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #778: 14 Jun 2008, 21:33 »

Han gemmer de positive på computeren til en dårlig dag Smiley


Præcis. Opstemt

Ej, gider ikke diskutere mere. Denne debat er kørt af sporet, og du må gerne hade mig Cencur. (:
Logged

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #779: 14 Jun 2008, 21:35 »


Præcis. Opstemt

Ej, gider ikke diskutere mere. Denne debat er kørt af sporet, og du må gerne hade mig Cencur. (:

Sé, det er klynk. Jeg hader ikke en person jeg ikke har mødt, men det er nok ikke for sjov at det var været et par debatter omkring dig. Just think about it..
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Sider: 1 ... 50 51 [52] 53 54 ... 100 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010