home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 683 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Fremtidige blogs
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 49 50 [51] 52 53 ... 100 Udprint
Forfatter Emne: Fremtidige blogs  (Læst 224448 gange)
Niko
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #750: 14 Jun 2008, 20:29 »

ja selvfølgelig gør du det... men søde, må jeg lige finde en klub der er interessant  funny

Hvorfor selvfølgelig gør han det? Det viser jo bare at jeg har ret.

Sagde du ikke at Cardiff var sjove at spille med, selvom du har slettet dit indlæg, for at vi ikke kan bruge det imod dig. Barnligt.

Vi har hjulpet dig med hold, så mange gange, men hvor mange blogs har vi fået? Tja, siden din blog om Fluen på Vægen der, har du spurgt 6-7 gange, og vi har ikke fået noget igen, endnu. Kommer du snart med noget? Giv os nu bare en Q.P.R blog, inden du om bestemmer dig.
Logged

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #751: 14 Jun 2008, 20:32 »

For du er helt sikkert sidens mest stabile blogger Cesc? stfu og lad ham dog prøve lidt af hvert inden han begynder at blogge.. At han spørger herinde for at finde ud af hvilken klub han vil spille med, viser vel bare at han gerne vil underholde størstedelen af brugerne.
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #752: 14 Jun 2008, 20:32 »

Hvorfor selvfølgelig gør han det? Det viser jo bare at jeg har ret.

Sagde du ikke at Cardiff var sjove at spille med, selvom du har slettet dit indlæg, for at vi ikke kan bruge det imod dig. Barnligt.

Vi har hjulpet dig med hold, så mange gange, men hvor mange blogs har vi fået? Tja, siden din blog om Fluen på Vægen der, har du spurgt 6-7 gange, og vi har ikke fået noget igen, endnu. Kommer du snart med noget? Giv os nu bare en Q.P.R blog, inden du om bestemmer dig.


Undskyld allesammen, Q.P.R, ja for fanden Wink
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #753: 14 Jun 2008, 20:35 »

For du er helt sikkert sidens mest stabile blogger Cesc? stfu og lad ham dog prøve lidt af hvert inden han begynder at blogge.. At han spørger herinde for at finde ud af hvilken klub han vil spille med, viser vel bare at han gerne vil underholde størstedelen af brugerne.

Jeg har ikke sagt at jeg er sidens mest stabile blogger. Hvorfor går du til angreb, når jeg ikke har sagt noget om mine blogevner - jeg snakker om Yoggidk og ikke om Cesc.

Han vil jo netop ikke underholde - bare spørge om hold, hvilket er ved at gå mig på.
Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #754: 14 Jun 2008, 20:35 »

Nej, men det er da irreterende, og jeg giver Cesc ret..

Hvordan er det irriterende for dig, når du selv vælger om du vil kigge i tråden eller ej?´

Yoggidk : Tag den mindre kendte nyrige  Coca-Cola Championsship klub Ipswich eller Cluj fra Rumænien Smiley
Og spil så 3 måneder først og hav 3-4 updates klar når du skriver Introen i din blog Smiley
Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #755: 14 Jun 2008, 20:36 »

Han vil jo netop ikke underholde - bare spørge om hold, hvilket er ved at gå mig på.

Så lad dog være med at kigge i tråden.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #756: 14 Jun 2008, 20:37 »

Undskyld allesammen, Q.P.R, ja for fanden Wink

Hvordan ændrede du mening så hurtigt?

Så lad dog være med at kigge i tråden.

Af hvilken grund? Jeg kan jo ikke være sikker på at det er Yoggidk, som har skrevet på det sidste, selvom det oftest er sådan.
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #757: 14 Jun 2008, 20:37 »

Hvordan er det irriterende for dig, når du selv vælger om du vil kigge i tråden eller ej?´

Yoggidk : Tag den mindre kendte nyrige  Coca-Cola Championsship klub Ipswich eller Cluj fra Rumænien Smiley
Og spil så 3 måneder først og hav 3-4 updates klar når du skriver Introen i din blog Smiley

Et rigtigt godt råd, når man løber sur i sine blogs  Thumbs Up
Logged

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #758: 14 Jun 2008, 20:39 »

Jeg har ikke sagt at jeg er sidens mest stabile blogger. Hvorfor går du til angreb, når jeg ikke har sagt noget om mine blogevner - jeg snakker om Yoggidk og ikke om Cesc.

Han vil jo netop ikke underholde - bare spørge om hold, hvilket er ved at gå mig på.

Er du så pissevigtig at du omtaler dig selv i tredjeperson? Jeg brækker mig...

Men hvis folk havde gået til angreb på dig hver gang du floppede med en blog, så ville du nok også blive ret irriteret. Lad ham spørge og så kan han, ligesom Rooland siger, spille et par måneder og skrive et par updates og hvis holdet ikke er det rigtige, så kan han komme herind og spørge igen. Det er nok derfor tråden er blevet oprettet. Så må du lade være med at læse med, hvis du ikke magter at svare på et simpelt spørgsmål.. "Hvem skal jeg være?"
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #759: 14 Jun 2008, 20:40 »

Af hvilken grund? Jeg kan jo ikke være sikker på at det er Yoggidk, som har skrevet på det sidste, selvom det oftest er sådan.

Hvis det irriterer dig så meget, at han er i tvil om hvilket hold han skal blogge med, skal du da bare lade være med at kigge i tråden.  Peace

Desuden kan man jo se i senest aktive emner, hvem der skriver indlæg i trådende  Tunge
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #760: 14 Jun 2008, 20:46 »

Hvis det irriterer dig så meget, at han er i tvil om hvilket hold han skal blogge med, skal du da bare lade være med at kigge i tråden.  Peace

Desuden kan man jo se i senest aktive emner, hvem der skriver indlæg i trådende  Tunge

Må man ikke svare på indlæg som er 2 dage gamle mere?

Han har spurgt 6-7 gange - og ikke en eneste gang har vi fået en blog - det er tingen som irritere mig. Find selv dit hold - så holder din blog længere.

Er du så pissevigtig at du omtaler dig selv i tredjeperson? Jeg brækker mig...

Men hvis folk havde gået til angreb på dig hver gang du floppede med en blog, så ville du nok også blive ret irriteret. Lad ham spørge og så kan han, ligesom Rooland siger, spille et par måneder og skrive et par updates og hvis holdet ikke er det rigtige, så kan han komme herind og spørge igen. Det er nok derfor tråden er blevet oprettet. Så må du lade være med at læse med, hvis du ikke magter at svare på et simpelt spørgsmål.. "Hvem skal jeg være?"

Tror du ikke at jeg har fået så mange hårde kommentarer imod mig, at du drømmer ikke om det. Jeg har skrevet et par gode blogs, som har gjort at sådanne kommentarer ikke kommer mere. Men du skulle vide, i FM07-forummet har jeg fået så mange verbale tæsk, at det ikke kan tælles på 2 hænder.

Jeg har levet med det - uden at skabe en stor debat ud af det. Jeg skriver bare at jeg er meget irriteret over at vi hele tiden hjælper ham, men intet får tilbage igen. Og det er ikke bare én gang. Føler ikke at vi hjælper ham, ved at hjælpe, da han alligevel ikke starter en blog.
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #761: 14 Jun 2008, 20:49 »

Men, Cesc, hvad er grunden til at du omtaler dig selv i tredjeperson så ofte?

Er bare nysgerrig efter at vide det Opstemt
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #762: 14 Jun 2008, 20:50 »

Tror du ikke at jeg har fået så mange hårde kommentarer imod mig, at du drømmer ikke om det. Jeg har skrevet et par gode blogs, som har gjort at sådanne kommentarer ikke kommer mere. Men du skulle vide, i FM07-forummet har jeg fået så mange verbale tæsk, at det ikke kan tælles på 2 hænder.

Jeg har levet med det - uden at skabe en stor debat ud af det. Jeg skriver bare at jeg er meget irriteret over at vi hele tiden hjælper ham, men intet får tilbage igen. Og det er ikke bare én gang. Føler ikke at vi hjælper ham, ved at hjælpe, da han alligevel ikke starter en blog.

Du har sgu været ude og pive et par gange, det kan jeg endda huske og jeg har kun været på "scenen" i højst 1½ år.

Det ville 100% være mere irriterende hvis han oprettede 2-3 blogs om ugen bare for så at lukke dem igen. Hvis han overhovedet ikke kan finde et hold selv, så skal han sgu ha' lov til at spørge 50-100 gange, indtil han finder det hold han kan spille med måske 5-6 sæsoner. Hvis folk vil give ham råd, så gør de det. Hvis ikke, så burde de lukke røven og læse en anden tråd.
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #763: 14 Jun 2008, 20:51 »

Men, Cesc, hvad er grunden til at du omtaler dig selv i tredjeperson så ofte?

Er bare nysgerrig efter at vide det Opstemt

Storheds vanvid efter at en blog blev 80 sider indlæg og 6 sider med opdateringer.

Smiley
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Niko
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #764: 14 Jun 2008, 20:53 »

Men, Cesc, hvad er grunden til at du omtaler dig selv i tredjeperson så ofte?

Er bare nysgerrig efter at vide det Opstemt

Snakker sådan normalt. Opstemt

Det er ikke løgn, kan godt finde på at sige "Nikolaj synes vejret er dårligt." Sådan er jeg desværre Opstemt  Wink
Logged

Sider: 1 ... 49 50 [51] 52 53 ... 100 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010