home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23338
  2 Brugere, 639 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Bogorme
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 31 Udprint
Forfatter Emne: Bogorme  (Læst 117185 gange)
søgaard
Gæst
 
Sv: Bogorme
« Svar #90: 19 Apr 2009, 18:11 »

Intet læste vi dengang, at jeg gik i 8-9. klasse Smiley
Det er en rigtig god bog, som selv fangede dem, som var ved at brække sig, når der blev sagt, at vi skulle læse.
Som Jinx også siger, så vil din lærer sidde og klappe i sine små fede hænder, når han/hun hører at du vil læse den!
Logged

motZ
Gæst
 
Sv: Bogorme
« Svar #91: 19 Apr 2009, 18:13 »

Kan godt være der er skrevet om det før i tråden men vil lige høre jeres mening om 'Mestrenes liga' - af Luna Christofi.

Hvad synes i om den?
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Bogorme
« Svar #92: 20 Apr 2009, 20:02 »

Jeg har desværre ikke fået læst den hele, men det jeg har læst af den, har været rigtig godt. Det giver et super indblik i, hvordan det hele fungerer, og hvor stor en begivenhed det  egentlig er. Man kommer ind bag kulisserne og hører om forholdet mellem jounalister, trænere og spillere, og man får en lektion i, hvordan man er en god jounalist. Den er samtidig utrolig velskrevet.
Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bogorme
« Svar #93: 20 Apr 2009, 20:16 »

Jeg føler med enhver der har skulle læse "Intet"! Vi læste den for halvt år siden cirka, og sjældent har jeg da oplevet en så kedelig bog.
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

enged
Gæst
 
Sv: Bogorme
« Svar #94: 20 Apr 2009, 20:59 »

Mange tak for hjælpen alle Smiley Har reserveret bogen "intet" på biblioteket, så den er klar til afhentning! Thumbs Up
Så kan du godt gøre dig klar på en tør omgang læsning, puha, den bog er meget meget kedelig. At kalde den en ungdomsbog er så meget sagt, dem bogen handler om går aller højest i 7. klasse. Jeg har læst den to gange, en gang i 9. og en gang på efterskole, og jeg har virkelig ikke læst en mere kedelig bog. Så skulle det da lige være det uddrag af en bog der vidst nok hed fiskerne som vi også skulle læse.
Det kan godt være at der er mange dansklærere der synes at bogen er "I og åh så fantastisk" jeg fatter dem ikke, og jeg har normalt ikke noget i mod at læse overhovedet, det er faktisk det jeg bruger meget af min tid på når jeg er på ferie.
De bedste bøger jeg har læst er Harry Potter-serien samt Engle og Dæmoner af Dan Brown, jeg har også læst Da Vinci Mysteriet, men den er ikke ligeså god som resten, men stadig super god at læse.
Logged

Simze
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Bogorme
« Svar #95: 20 Apr 2009, 21:01 »

Læste også Intet for et par måneder siden i skolen. Den er godt nok kedelig og underlig Wink
Logged

korzika
Gæst
 
Sv: Bogorme
« Svar #96: 20 Apr 2009, 21:04 »

Nogle der kan anbefale, Stieg Larsson's "Mænd der hader kvinder" ? Smiley
Logged

Simze
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Bogorme
« Svar #97: 20 Apr 2009, 21:06 »

Nogle der kan anbefale, Stieg Larsson's "Mænd der hader kvinder" ? Smiley

Ja er selv igang med den og den er virkelig god Wink
Logged

korzika
Gæst
 
Sv: Bogorme
« Svar #98: 20 Apr 2009, 21:07 »

Okay, det kan godt være jeg skal læse den så.. :-)
Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bogorme
« Svar #99: 20 Apr 2009, 22:27 »

Nogle der kan anbefale, Stieg Larsson's "Mænd der hader kvinder" ? Smiley

Den er intet mindre end fantastisk. Læs den og hvis du kan lide den, så få læst "Pigen der legede med ilden." Den er endnu bedre faktisk!
Logged


Jinx
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Bogorme
« Svar #100: 21 Apr 2009, 12:24 »

Mænd der hader kvinder er bestemt en god bog, selv om jeg dog synes den er en anelse overvurderet i forhold til den hype, som den får. Krimidelen i bogen er ikke fantastisk, men selve bogen er intet mindre end fantastisk skrevet.

Hvis man kan lide Stieg Larsson, så må man ikke snyde sig selv for Arne Dahl, som mindst er på samme niveau, fordi krimidelen er bedre end i Mænd der hader kvinder.
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Bogorme
« Svar #101: 22 Apr 2009, 09:49 »

Nogle der kan anbefale, Stieg Larsson's "Mænd der hader kvinder" ? Smiley

Har læst hele serien, og de kan varmt anbefales. Ærgerligt manden er død, så han ikke kan skrive flere bøger...
Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bogorme
« Svar #102: 23 Apr 2009, 00:07 »

Har læst hele serien, og de kan varmt anbefales. Ærgerligt manden er død, så han ikke kan skrive flere bøger...

Jeg mindes faktisk at have læst, at der foreligger en klade til en 4'er, men pga. nogle juridiske ting mellem forlaget og familien, er det nok ikke sikkert den udkommer.
Logged


Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bogorme
« Svar #103: 23 Apr 2009, 00:58 »

Jeg mindes faktisk at have læst, at der foreligger en klade til en 4'er, men pga. nogle juridiske ting mellem forlaget og familien, er det nok ikke sikkert den udkommer.

Jeps er også hørt her. Var der ikke også noget med at slutningen ikke var skrevet? I så fald skal der vel hives en virkelig kompetent spøgelsesforfatter indover... Eller hvad ved jeg, jeg har ikke læst bøgerne.
Logged


Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bogorme
« Svar #104: 23 Apr 2009, 22:06 »

Ifølge wikipedia; Nu er Larssons familie i arvestrid om rettighederne til en foreløbig kladde på den fjerde bog i serien, der endnu ikke er navngivet.

Så jeg vil da mene, at de betyder at bogen er skrevet, dog ikke renskrevet i detaljer. Der er desværre ingen referencer på Wiki.
Logged


Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 31 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010