|
SirToby
|
|
Det må siges at være et forholdsvist fornemt mandskab, du har fået dig der, YK. Du er yderst fornuftigt dækket ind på alle pladser, uden at der er for mange spillere. Niveauet kan dog blive hævet, og mon ikke du ikke også får gjort det inden for et par sæsoner.
8 ud af 10.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Metsu1
|
|
Rigtig godt hold, men det må have kostet rigtig mange penge at forme  Jeg synes, det fortjener 8 ud af 10 stjerner. Der, hvor det kunne blive bedre, er på midtbanen. Jenas og Defour er ok spillere, men det kunne efter min mening blive meget bedre.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
claus-vest
|
|
jahr ca 1,7 mia.  hehe ... Defour er reserve for Moutinho og leder pt efter en til at supplere eller måske endda slå Jenas ned som reserve  købte mest Jenas fordi jeg syntes holdet manglede noget Engelsk  takker for stjernerne 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 24 Sep 2008, 18:27 af claus-vest »
|
|
|
|
|
|
|
Metsu1
|
|
Defour er reserve for Moutinho og leder pt efter en til at supplere eller måske endda slå Jenas ned som reserve  købte mest Jenas fordi jeg syntes holdet manglede noget Engelsk  Havde faktisk overset Moutinho  Lækkert at du købe lidt engelsk, måske en Michael Johnson fra Man City kunne være god som den lidt mere defensive type, med Jenas på den centrale midtbane og Moutinho som offensiv 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
philipo
|
|
Defour er reserve for Moutinho og leder pt efter en til at supplere eller måske endda slå Jenas ned som reserve  købte mest Jenas fordi jeg syntes holdet manglede noget Engelsk  Hvad med Hargreaves eller Carrick??
|
|
|
|
|
|
Xbox 360: iphilipoxbox PS3: iphilipo
|
|
|
|
|
claus-vest
|
|
Michael Johnson vil de ikke slippe for under 300 mio så har ikke råd denne sæson  men jenas er trænet til at kunne spille def. mid så det går... skal siger jeg også har en skjelbred som er lejet ud  carrick for dyr over 250... men hargraves kan ehverves for 150-60 stykker så ser om jeg ikke kan skaffe slatter til det hehe 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
andersvilster
Gæst
|
|
 Mit Newcastle United F.C. hold anno 2008..  S. Appiah på vej væk samt Giles Barnes er på reserveholdet Rate plz ...  Rigtig stærkt hold af mig får den 9 ud af 10. Hvad måtte du slippe for KJH og Zigic?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
claus-vest
|
|
100 mio for zigic og 182 for Klaas jan 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Niszen
|
|
 solgte Beye 40 mio, Bassong 30 mio og Appiah 35 mio .. og justerede budget da jeg brugte ca 12 mio men havde 35 mio og købte derved Hargraves for 145 mio  Sikke da en mærkelig taktik du har. Men nice hold. 
|
|
|
|
|
|
Manchester United Odense Boldklub
|
|
|
|
|
claus-vest
|
|
Den er faktisk ok.. mærkelig ser den ud men den er lidt defensiv men når jeg så får bolden rykker Palacio op og bliver bomber også samt moutinho bliver off midt virker faktisk fint hehe  har også lige købt Vidal for 65 mio 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
philipo
|
|
 solgte Beye 40 mio, Bassong 30 mio og Appiah 35 mio og nu accepterede bestyrelsen lige et bud på 70 mio på barnes bag min ryg  .. købte derved Hargraves for 145 mio  Sådan! Tror Hargreaves vil komme til at gøre det godt 
|
|
|
|
|
|
Xbox 360: iphilipoxbox PS3: iphilipo
|
|
|
|
|
claus-vest
|
|
håber jeg men dog ikke den bedste start 7 tal og skadet en uge hehe.. men han skal også lige igang han var ude i kulden i man u jo hehe 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nøstved-fan
Gæst
|
|
Claus-vestVildt hold! helt vildt i 2008. Det eneste der mangler er måske nye udskiftere til højre back og højre kant. Men dit hold er virkelig fedt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|