Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 11:24:56
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23450
0 Brugere, 761 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
tatashettigere...
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Kategori: Nostalgi
Rate mit FM2008 hold
0 Brugere og 34 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
159
160
[
161
]
162
163
...
217
Forfatter
Emne: Rate mit FM2008 hold (Læst 333715 gange)
ZhotLog
Gæst
Sv: Rate mit FM2008 hold
«
Svar #2400:
23 Sep 2008, 19:49 »
Mine erfaringer med Henry er nu altså heller ikke særlig gode i 08, forudsat at man sammenligner dem med Benzemas resultater fx.
Cesc
Gæst
«
Svar #2401:
23 Sep 2008, 19:57 »
Citat af: The Captain 23 Sep 2008, 19:45
Det hedder franskmand
I stedet for at gå og rette på folk, vil jeg råde dig til at komme med noget seriøst debat makker. Intet ondt ment, men sådan et lille ubetydeligt indlæg hjælper ikke rigtig på debatten i forummet.
ANDERSVITSER
Men andersvitser, du kan ikke udvikle N'Gog og Benzema ret meget ved at have dem i landsholdstruppen, du skal have det bedste hold lige i nuet. Du kan have N'Gog på B-landsholdet, for han når jo ikke engang Henry til knæene. Du kan heller ikke udvikle dem, for det er klubberne som skal gøre det.
Jeg vil klart anbefale dig at smide Henry ind i truppen, for han er en fantastisk angriber og fremfor alt en super indskifter. Næsten alle de gange jeg har skiftet ham ind har han hamret boldet i mål, men fra start af, synes jeg ikke han er så god.
Henry tilbage på landsholdet!
andersvilster
Gæst
«
Svar #2402:
23 Sep 2008, 20:00 »
okay. i har meget gode argumenter så jeg tager ham med i den næste landsholdstrup mod Egypten
. men hvad mener i ellers om resten af holdet?
Chakana
Manager
«
Svar #2403:
23 Sep 2008, 20:05 »
Citat af: andersvilster 23 Sep 2008, 20:00
okay. i har meget gode argumenter så jeg tager ham med i den næste landsholdstrup mod Egypten
. men hvad mener i ellers om resten af holdet?
Synes stadig at dit landshold er for ungt og uerfarent.
Men godt at dú i det mindste kan finde ud af at tage Clichy, Sagna og Flamini med i truppen. :-)
Arsenal Football Club
Cesc
Gæst
«
Svar #2404:
23 Sep 2008, 20:13 »
Målmænd
Sebastien Frey, Mickael Landreau, Hugo Lloris
Det ser jo yderst fornuftigt ud, for du har rigtig gode keepere. Måske en Coupet kunne være en mulighed i stedet for Landreau, så du kan sætte en rutineret mand ind i stedet for en ret ung en. Coupet kommer med rutine, hvis Frey bliver skadet – sådan vil jeg selv helst have det.
Backs
Patrice Evra, Eric Abidal, Gael Clichy, Bakary Sagna, Jonathan Zebina, Albin Ebondo
Dette ser jo yderst fornuftigt ud, men hvor er Sagnol? Han ville da pynte i stedet for Zebina, som jeg overhovedet ikke giver noget for. Det samme gælder Ebondo, han skal vel erstattes af Perrin fra St. Etienne? Venstebacken er jo fantastisk, der er ikke så meget at komme efter. Men højrebacken skal vidst ryddes lidt op, men dejligt valgt med verdens bedste højreback i startopstillingen!
Forsvar
Phillippe Mexes, Rafael Schmitz, Sebastian Squillaci, Mathieu Bodmer
Jeg vil mene du mangler mange spillere i dette forsvar. Willy, hvor er han henne? Gallas har jo fantastisk stats, så hvorfor ikke have ham med? Rafael Schmitz har jeg aldrig hørt om, og Bodmer fungere bedst på midtbanen. Derfor vil jeg mene du skal hente mange nye spillere ind her, da det ser ret sort ud. Mexes er klart den bedste, han er meget god, men de andre stinker i min bog. Hent Gallas ind først og fremmest, for han vil pynte!
Fløje
Issiar Dia, Jeremy Menez, Florent Malouda, Yoann Gouffran, Razak Boukari (Issiar Dia, Jeremy Menez)
Rutine er en ting jeg finder meget vigtig på et landshold. Hvor er Govou henne af? Ben Arfa skal også bruges herinde i stedet for på den centrale midtbane. Florent Malouda er klart den bedste her, men din højrefløj virker ikke ret stærk lige nu. Menez kan han spille derovre, såfremt skal du hvert fald smide ham derover. Synes ikke fløjene er ret gode, så der skal du også hente nye folk ind. Ribery skal også bruges herude, hvilket jeg ikke kan forstå du ikke gør.
Central midtbane
Pierre Ducasse, Mathieu Flamini, Franck Ribery, Hatem Ben Arfa, Samir Nasri
Hvis vi rykker Ribery og Ben Arfa ud på fløjen, ser den centrale midtbane jo ikke så spændende ud, målt på navne. Du kan klart hente bedre spillere til her, for hvor er Vieira og Toulalan henne? Bodmer ville også pynte her. Forbedringer tak!
Angrebet
Karim Benzema, David N'Gog, David Trezeguet
Ja, det er heller ikke ret godt udtaget makker! Trezeguet og Benzema er fine nok, men Henry mangler uden tvivl!
Alt i alt er dit landshold meget dårligere end det burde være. Synes du skal foretage en kæmpe omrokering på holdet, da det ikke ligner du har så meget tjek på det lige nu. Centrale punkter på holdet er virkelig svage, centerforsvar og midtbanen er ikke ret gode. Hvis du vil gøre dig forhåbninger om at vinde store titler, skal du have bedre spillere ind! Det er fint nok du vil satse på fremtiden, men det går ikke som landstræner. Der skal du være træner for en klub.
-LFC-
Manager
«
Svar #2405:
23 Sep 2008, 20:48 »
Citat af: andersvilster 23 Sep 2008, 19:18
Jeg er Frankrig i 1. sæson:
MM:Sebastien Frey,Mickael Landreau,Hugo Lloris
FV:Patrice Evra,Eric Abidal,Gael Clichy
FH:Bakary Sagna, Jonathan Zebina, Albin Ebondo
FC:Phillippe Mexes, Rafael Schmitz, Sebastian Squillaci, Mathieu Bodmer
MV:Issiar Dia, Jeremy Menez, Florent Malouda
MH:Yoann Gouffran, Razak Boukari (Issiar Dia, Jeremy Menez)
MC:Pierre Ducasse, Mathieu Flamini, Franck Ribery, Hatem Ben Arfa, Samir Nasri
ANG:Karim Benzema, David N'Gog, David Trezeguet
i må gerne sige hvis i mener det skal forbedres nogle steder
Aner ikke hvilken db, men her vil jeg komme med mit syn på dit landshold som imo. er noget fejludtaget på nogle punkter.
Målmand:
Umiddelbart ingen kritikpunkter til dine udtagelser.
Backs:
6 backs til 2 pladser? Lidt unødvendigt, men Evra må være startende foran Abidal eller Clichy, vælg selv. Sagna er fin nok, men de 2 sidste er imo. ikke gode nok indtil videre. Ind med Francois Clerc eller evt. Sagnol selvom jeg heller ikke ser det store lys i ham.
Centerforsvar:
Bodmer er klasse på OMC og du udnytter SLET ikke hans kvaliteter som FC. Mexés og Squilaci burde være klart faste. Mexés som anfører og Squillaci som hans makker. Gallas som reserve sammen med en Julien Escudé. Hvem i alverden er Rafael Schmitz?
Fløje:
Issiar Dia, Razak Boukari og Youan Gouffran er for unge. Især 2 førstnævnte. Charles N'Zogbia og Sydney Govou mangler stærkt i din trup.
Central midtbane:
Ryk først og fremmest Ben Arfa og Ribéry ud på kanten med det samme, de fungerer 10 gange bedre på kanten end centralt. Bodmer skal rykkes op her sammen med Vieira og Toulalan.
Angreb:
Henry ind N'Gog ud. N'Gog er ikke i NÆRHEDEN af landsholdsklasse før 3-4 år henne i spillet. Henry og Trezégol med Benzema og Pierre-Gignac som reserver så kører det.
Et generationsskifte er altid godt, men pas på med ikke at overdrive.
-LFC-
Manager
«
Svar #2406:
23 Sep 2008, 20:50 »
Citat af: Yoggidk 23 Sep 2008, 19:41
Det er helt hul i hovedet det der, HENRY er nok den bedste fransker i FM, uden tvivl.
*Franskmand
Og nej det er han ikke...Fréy, Mexés, Sagna, Evra, Toulalan, Trézegol er alle bedre.
KrookDale
Landsholdsspiller
«
Svar #2407:
23 Sep 2008, 20:52 »
Har det lidt skidt med at fortsætte bashingen af dit hold, men ærligt talt synes jeg at der er nogen himmelråbende fejl, så bliver næsten nødt til at nævne det:
Ribery og Ben Arfa, hvad fanden laver de midt på banen? Ingen af dem kan jo lave en tackling, hitte ud af hvad modstanderne har tænkt sig, finde ud af at stille sig rigtigt, for ikke at nævne deres relativt lave work rate. Toulalan derimod, lægger nogle af spillets bedste afleveringer, er hurtig, kreativ, tackler rimeligt, skyder godt udefra og har stort set alle de skills en central midtbane skal have. Han vinder fra tid til anden titlen som verdens bedste spiller i mine spil, tag derudover et ekstra kik på Vieira, i første sæson er han højst sandsynligt spillets bedste defensive midtbane. Jeg forstår såmænd godt hvis du hellere vil bruge nogle mere offensive spillere på din midtbane, men synes da bestemt han er værd at have i truppen, til når målene er scoret og sejren skal køres hjem.
*Edit* kan se at der kom et par posts mens jeg skrev, anyways, tror måske at du undervurderer de mentale stats lidt, eller har tendens til at fokusere på enkeltstats, det er i hvert fald min umiddelbare konklusion når jeg ser på dit hold.
«
Seneste Redigering: 23 Sep 2008, 20:53 af KrookDale
»
Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.
andersvilster
Gæst
«
Svar #2408:
23 Sep 2008, 20:53 »
Citat af: Cesc 23 Sep 2008, 20:13
Målmænd
Sebastien Frey, Mickael Landreau, Hugo Lloris
Det ser jo yderst fornuftigt ud, for du har rigtig gode keepere. Måske en Coupet kunne være en mulighed i stedet for Landreau, så du kan sætte en rutineret mand ind i stedet for en ret ung en. Coupet kommer med rutine, hvis Frey bliver skadet – sådan vil jeg selv helst have det.
Backs
Patrice Evra, Eric Abidal, Gael Clichy, Bakary Sagna, Jonathan Zebina, Albin Ebondo
Dette ser jo yderst fornuftigt ud, men hvor er Sagnol? Han ville da pynte i stedet for Zebina, som jeg overhovedet ikke giver noget for. Det samme gælder Ebondo, han skal vel erstattes af Perrin fra St. Etienne? Venstebacken er jo fantastisk, der er ikke så meget at komme efter. Men højrebacken skal vidst ryddes lidt op, men dejligt valgt med verdens bedste højreback i startopstillingen!
Forsvar
Phillippe Mexes, Rafael Schmitz, Sebastian Squillaci, Mathieu Bodmer
Jeg vil mene du mangler mange spillere i dette forsvar. Willy, hvor er han henne? Gallas har jo fantastisk stats, så hvorfor ikke have ham med? Rafael Schmitz har jeg aldrig hørt om, og Bodmer fungere bedst på midtbanen. Derfor vil jeg mene du skal hente mange nye spillere ind her, da det ser ret sort ud. Mexes er klart den bedste, han er meget god, men de andre stinker i min bog. Hent Gallas ind først og fremmest, for han vil pynte!
Fløje
Issiar Dia, Jeremy Menez, Florent Malouda, Yoann Gouffran, Razak Boukari (Issiar Dia, Jeremy Menez)
Rutine er en ting jeg finder meget vigtig på et landshold. Hvor er Govou henne af? Ben Arfa skal også bruges herinde i stedet for på den centrale midtbane. Florent Malouda er klart den bedste her, men din højrefløj virker ikke ret stærk lige nu. Menez kan han spille derovre, såfremt skal du hvert fald smide ham derover. Synes ikke fløjene er ret gode, så der skal du også hente nye folk ind. Ribery skal også bruges herude, hvilket jeg ikke kan forstå du ikke gør.
Central midtbane
Pierre Ducasse, Mathieu Flamini, Franck Ribery, Hatem Ben Arfa, Samir Nasri
Hvis vi rykker Ribery og Ben Arfa ud på fløjen, ser den centrale midtbane jo ikke så spændende ud, målt på navne. Du kan klart hente bedre spillere til her, for hvor er Vieira og Toulalan henne? Bodmer ville også pynte her. Forbedringer tak!
Angrebet
Karim Benzema, David N'Gog, David Trezeguet
Ja, det er heller ikke ret godt udtaget makker! Trezeguet og Benzema er fine nok, men Henry mangler uden tvivl!
Alt i alt er dit landshold meget dårligere end det burde være. Synes du skal foretage en kæmpe omrokering på holdet, da det ikke ligner du har så meget tjek på det lige nu. Centrale punkter på holdet er virkelig svage, centerforsvar og midtbanen er ikke ret gode. Hvis du vil gøre dig forhåbninger om at vinde store titler, skal du have bedre spillere ind! Det er fint nok du vil satse på fremtiden, men det går ikke som landstræner. Der skal du være træner for en klub.
Tak for kommentarene
grunden til at jeg bruger spillere som Ebondo og Clichy der er fordi jeg bruger off. backs og da jeg skulle udtage til de sidste 2 kampe stod valget mellem Chimbonda og Ebondo og der synes jeg at Ebondo så bedre ud. Og grunden til at Gallas ikke lige var med er fordi han er blevet skadet...
og så lægger jeg med en 4-4-1-1
jeg ved faktisk ikke hvor Gouvou er, jeg synes bare at Menez og Gouffran har gjort det så godt på fløjene at de beholder deres plads
og mht. den centrale midtbane: du synes måske ikke at Nasri og Flamini lyder godt?
også bruger jeg Ribery på den offensive midtbane med en fri rolle
Jeg har N'Gog med fordi jeg har fremragende erfaringer med ham og Trezeguet bliver ved med at tæske dem og i halvlegen sætter jeg som regel Benzema ind i stedet for
andersvilster
Gæst
«
Svar #2409:
23 Sep 2008, 20:57 »
Citat af: KrookDale 23 Sep 2008, 20:52
Har det lidt skidt med at fortsætte bashingen af dit hold, men ærligt talt synes jeg at der er nogen himmelråbende fejl, så bliver næsten nødt til at nævne det:
Ribery og Ben Arfa, hvad fanden laver de midt på banen? Ingen af dem kan jo lave en tackling, hitte ud af hvad modstanderne har tænkt sig, finde ud af at stille sig rigtigt, for ikke at nævne deres relativt lave work rate. Toulalan derimod, lægger nogle af spillets bedste afleveringer, er hurtig, kreativ, tackler rimeligt, skyder godt udefra og har stort set alle de skills en central midtbane skal have. Han vinder fra tid til anden titlen som verdens bedste spiller i mine spil, tag derudover et ekstra kik på Vieira, i første sæson er han højst sandsynligt spillets bedste defensive midtbane. Jeg forstår såmænd godt hvis du hellere vil bruge nogle mere offensive spillere på din midtbane, men synes da bestemt han er værd at have i truppen, til når målene er scoret og sejren skal køres hjem.
*Edit* kan se at der kom et par posts mens jeg skrev, anyways, tror måske at du undervurderer de mentale stats lidt, eller har tendens til at fokusere på enkeltstats, det er i hvert fald min umiddelbare konklusion når jeg ser på dit hold.
Jeg spiller altid offensivt i 08, det er ligesom blevet mit kendetegn
Jeg skal nok kigge på Toulalan
. Jeg synes engang at Vieira var god, men jeg synes ikke han er så god mere
blandt andet fordi han er for langsom
KrookDale
Landsholdsspiller
«
Svar #2410:
23 Sep 2008, 21:01 »
Citat af: andersvilster 23 Sep 2008, 20:57
Jeg spiller altid offensivt i 08, det er ligesom blevet mit kendetegn
Jeg skal nok kigge på Toulalan
. Jeg synes engang at Vieira var god, men jeg synes ikke han er så god mere
blandt andet fordi han er for langsom
Synes også du skal spille offensivt med et hold som Frankrig, der jo har et af spillets bedste landshold, men tror i sidste ende at du vil få mere ud af nogle komplette midtbanespillere, en FM kamp bliver nu engang ikke vundet på hvem der har flest driblestærke spillere, men også på hvem der kan pille bolden fra modstanderne hver gang de spiller den op ad banen, og lægge de chanceskabende afleveringer.
Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.
alek9000
Manager
«
Svar #2411:
23 Sep 2008, 21:14 »
Citat af: andersvilster 23 Sep 2008, 20:53
Tak for kommentarene
grunden til at jeg bruger spillere som Ebondo og Clichy der er fordi jeg bruger off. backs og da jeg skulle udtage til de sidste 2 kampe stod valget mellem Chimbonda og Ebondo og der synes jeg at Ebondo så bedre ud. Og grunden til at Gallas ikke lige var med er fordi han er blevet skadet...
og så lægger jeg med en 4-4-1-1
jeg ved faktisk ikke hvor Gouvou er, jeg synes bare at Menez og Gouffran har gjort det så godt på fløjene at de beholder deres plads
og mht. den centrale midtbane: du synes måske ikke at
Nasri og Flamini
lyder godt?
også bruger jeg Ribery på den offensive midtbane med en fri rolle
Jeg har N'Gog med fordi jeg har fremragende erfaringer med ham og Trezeguet bliver ved med at tæske dem og i halvlegen sætter jeg som regel Benzema ind i stedet for
Flamini, okay kan jeg godt forstå, men Nasri på den centrale? Manden kan jo ikke lave en tackling og som der også er blevet skrevet mangler han også nogle defensive mentale kvaliteter. Så har du 5 defensive spillere, plus dine to backs, som du selv siger er offensive.. Virker lidt modigt i min verden, men du er jo også Frankrig, og de har jo et godt hold, og scorer en masse mål. Men pøj-pøj med det
Citat af: Bave v.2 28 Sep 2009, 21:01
Alek er gud!
andersvilster
Gæst
«
Svar #2412:
23 Sep 2008, 22:02 »
tak tak til alle sammen
Leviathan
Reserveholdsspiller
«
Svar #2413:
24 Sep 2008, 01:56 »
så fik jeg endelig hentet carlos vela til min klub " tog også kun 3 år:D "så her er mit hold
Mit Valencia hold 2013
Frey
barragan-----garay-----Kompany------chiellinni
Joaquin-----------fabregas-----------------Silva
Van der Vaart
Villa----------Vela
og jeg har ronaldo som reserve til joaquin og Silva, også har jeg menez og aguero som reserver til det offensive
ydersog
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
«
Svar #2414:
24 Sep 2008, 16:30 »
Man City anno 2008/2009
Spiller forresten med Rooland's seneste update
Sider:
1
...
159
160
[
161
]
162
163
...
217
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »