home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 11:24:56 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23450
  0 Brugere, 797 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatashettigere...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Rate mit FM2008 hold
0 Brugere og 29 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 161 162 [163] 164 165 ... 217 Udprint
Forfatter Emne: Rate mit FM2008 hold  (Læst 333644 gange)
claus-vest
Landsholdsspiller

Sv: Rate mit FM2008 hold
« Svar #2430: 24 Sep 2008, 19:24 »

enig med hensyn til højre midt ,havde barnes til højre kanten men ham accepterede klubben en latterlig lav salgspris for så må på udkig i næste transfer vindue Smiley backen har jeg dog coloccini og rafinha og vidal der også kan spille den position så det går an... men takker for rosen Smiley det har dog heller ikke været helt billigt hehe Smiley

Nøstved-fan
Gæst

« Svar #2431: 24 Sep 2008, 19:26 »

hehe nej, kan forstille mig det har været dyrt.
Min fejl, jeg havde helt overset Coloccini. Men synd at barnes er solgt, ham har jeg kun gode erfaringer med!

claus-vest
Landsholdsspiller

« Svar #2432: 24 Sep 2008, 19:29 »

jahr er også ved at træne taylor op til den position bare hvis det værste skulle ske hehe Smiley har også gode erfaringer med barnes derfor lidt træls... men kunne ikke gøre noget prøvede endda at forlænge men han valgte at skifte alligevel Skuffet

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #2433: 24 Sep 2008, 21:23 »

Synes taktikken ser rigtigt lækker ud, kan forestille mig det vil være ethvert forsvars mareridt at skulle dække op med alle de bevægelser op ad banen, ah ja og holdet ser også godt ud omend jeg synes du starter med en ganske glimrende Owen som bomber.

9/10
« Seneste Redigering: 24 Sep 2008, 21:28 af KrookDale » Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

claus-vest
Landsholdsspiller

« Svar #2434: 25 Sep 2008, 14:35 »

jahr var også meget i tvivl om jeg skulle sælge owen og det var også tæt på jeg ikke gjorde Smiley

vondracek
Gæst

« Svar #2435: 25 Sep 2008, 18:11 »

Jeg har lige fået startet et lille hyggeligt save, hvor valget faldt på AC Milan, idet deres brasilianske trio bestående af Ronaldinho, Kaka og Pato simpelthen ikke kunne få mig til at vælge et andet hold. For at være helt ærlig, så havde jeg ikke de helt store forventninger til dette save, men inden jeg fik set mig om skulderen var jeg med i mesterskabskampen og var nået ganske langt i UEFA Cuppen. Det endte med, at jeg vandt Serie A med hele fjorten point ned til Inter, nåede til Semifinalen i UEFA Cuppen, hvor jeg blev slået ud af Real Madrid, og fik en finaleplads i Coppa Italia, som jeg uheldigt tabte til Fiorentina.

Mine spillere har dog præsteret rigtig godt, og jeg vil faktisk ikke ændre på det, men det er jeg nød til. De fleste er ved at være godt op i årene, hvor blandt andet Nesta, Seedorf, Zambrotta og Jankulovski kan nævnes. Min offensiv gør det dog helt fantastisk. Ronaldinho toppede listen med flest assist, Kaka fik scoret en del mål og gjorde det generalt rigtig godt, imens Pato's præstation næsten er ubeskrivelig trods han unge alder. Han kom først til i Januar måned, men fik scoret hele femten mål, hvilket jeg er godt tilfreds med.

Er dog lidt i tvivl om jeg skal ændre på det jeg ser som et vindende hold. Jeg har stadig tænkt mig, at fortsætte Milan's indkøbspolitik, så har haft et kig på enkelte spillere såsom Elano og Luca Toni, men endnu engang frygter jeg lidt at ændre på holdet. Har dog godt og vel 1 milliard at handle ind for inden anden sæson begynder, men går stadig og tænker lidt.

Hvad siger I om holdet? Hvad ville I gøre, hvis I stod i min situation?

Fyr løs :-)
« Seneste Redigering: 25 Sep 2008, 18:14 af vondracek » Logged

jeppi
Lilleputspiller
*

« Svar #2436: 25 Sep 2008, 18:17 »

jeg ville prøve richards:D

ellers et godt hold.. måske ogs alexis fra valencia

vondracek
Gæst

« Svar #2437: 25 Sep 2008, 18:35 »

Har haft et kig på Alexis, som er en mulig kandidat til FC/h pladsen, men jeg tror, at jeg lader Bonera vise sit værd i den kommende sæson, da Nesta spillede på den position i den forrige :-)

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #2438: 25 Sep 2008, 18:46 »

Jeg har lige fået startet et lille hyggeligt save, hvor valget faldt på AC Milan, idet deres brasilianske trio bestående af Ronaldinho, Kaka og Pato simpelthen ikke kunne få mig til at vælge et andet hold. For at være helt ærlig, så havde jeg ikke de helt store forventninger til dette save, men inden jeg fik set mig om skulderen var jeg med i mesterskabskampen og var nået ganske langt i UEFA Cuppen. Det endte med, at jeg vandt Serie A med hele fjorten point ned til Inter, nåede til Semifinalen i UEFA Cuppen, hvor jeg blev slået ud af Real Madrid, og fik en finaleplads i Coppa Italia, som jeg uheldigt tabte til Fiorentina.

Mine spillere har dog præsteret rigtig godt, og jeg vil faktisk ikke ændre på det, men det er jeg nød til. De fleste er ved at være godt op i årene, hvor blandt andet Nesta, Seedorf, Zambrotta og Jankulovski kan nævnes. Min offensiv gør det dog helt fantastisk. Ronaldinho toppede listen med flest assist, Kaka fik scoret en del mål og gjorde det generalt rigtig godt, imens Pato's præstation næsten er ubeskrivelig trods han unge alder. Han kom først til i Januar måned, men fik scoret hele femten mål, hvilket jeg er godt tilfreds med.

Er dog lidt i tvivl om jeg skal ændre på det jeg ser som et vindende hold. Jeg har stadig tænkt mig, at fortsætte Milan's indkøbspolitik, så har haft et kig på enkelte spillere såsom Elano og Luca Toni, men endnu engang frygter jeg lidt at ændre på holdet. Har dog godt og vel 1 milliard at handle ind for inden anden sæson begynder, men går stadig og tænker lidt.

Hvad siger I om holdet? Hvad ville I gøre, hvis I stod i min situation?

Fyr løs :-)

Rigtig godt hold. Hvis jeg skulle ændre en plads, uden at lave om på deres indkøbspolitik, så skulle du få dig en ny målmand. I virkeligheden har de jo også flirtet lidt med Sebastien Frey i sommers, så måske var det en idé?

Vuelve la ilusión

Nøstved-fan
Gæst

« Svar #2439: 25 Sep 2008, 18:52 »

Jeg er helt enig i at det ville være godt med en ny keeper. Jeg ser heller ikke noget bedre bud end Sebastian Frey.
Udover det tror jeg, at jeg ville kigge lidt efter en ny Venstre Midt. Seedorf er oppe i årene og jeg syntes ikke at Jankulovski er god nok til din start 11'er.  Evt. kan Ronadinho spille Venstremidt, og så VDV på offensiv midt. Men syntes du skal kigge efter en ny.

vondracek
Gæst

« Svar #2440: 25 Sep 2008, 18:58 »

Ja jeg leder også efter en keeper, men Frey ser jeg ikke som en mulighed, da jeg helt vil købe brasiliansk/italiensk/hollandsk ind. Har også tænkt mig at smide Ronaldinho på venstre kant og Van der Vaart på den offensive, men er bare bange for, at Ronaldinho vil falde i niveau på den position. Ellers havde jeg tænkt mig at få fat i en Nani og smide ham på venstre kanten, men det kræver penge og en masse tålmodighed :-)

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #2441: 25 Sep 2008, 19:03 »

Ja jeg leder også efter en keeper, men Frey ser jeg ikke som en mulighed, da jeg helt vil købe brasiliansk/italiensk/hollandsk ind. Har også tænkt mig at smide Ronaldinho på venstre kant og Van der Vaart på den offensive, men er bare bange for, at Ronaldinho vil falde i niveau på den position. Ellers havde jeg tænkt mig at få fat i en Nani og smide ham på venstre kanten, men det kræver penge og en masse tålmodighed :-)

Tror du har ret i Ronaldinho ikke er nær så god på kanten. Nani er slet ikke noget dårligt bud.
Som keeper, hva så med en af de italienske fra de mindre klubber. Der er to af dem der har en god målmand, men kan selvfølgelig ikke lige huske hvilken klub og hvad de hedder Peace
Jo Armelia eller sådan noget, og han er vist fra Livorno.. Men hæng mig ik lige op på det.

Vuelve la ilusión

vondracek
Gæst

« Svar #2442: 25 Sep 2008, 19:16 »

Han hedder Amelia, og han ser da rigtig fornuftig ud. Helt sikkert et muligt emne :-)
« Seneste Redigering: 25 Sep 2008, 19:18 af vondracek » Logged

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #2443: 25 Sep 2008, 19:20 »

Han hedder Amelia, og han ser da rigtig fornuftig ud. Helt sikkert et muligt emne :-)

Det var godt nok tæt på Wink
Ham synes jeg tit de køber i mine spil, og det må der vel være en grund til.. Der er ogs en anden italiener i mellemklubber, men kan bare ikke huske hverken spiller eller klub.

Vuelve la ilusión

Bave
Gæst

« Svar #2444: 25 Sep 2008, 22:47 »

Dette er holdet jeg har overtaget efter mine succesfulde år i City Smiley

Rate og kom hellere end gerne med forslag til forbedringer. Smiley
« Seneste Redigering: 25 Sep 2008, 23:40 af Bave » Logged

Sider: 1 ... 161 162 [163] 164 165 ... 217 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010