home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23421
  0 Brugere, 616 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: dlg99
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (PAUSE)The Blues #43 - tidl. Brann, Reading, FCK, Brøndby, Lazio
0 Brugere og 43 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 17 Udprint
Forfatter Emne: (PAUSE)The Blues #43 - tidl. Brann, Reading, FCK, Brøndby, Lazio  (Læst 32736 gange)
Birkedahl
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #8(Stem) Byen e' Bergen og laget e' Brann
« Svar #60: 04 Nov 2007, 23:04 »

Hmmmmmmmm  Huh

Det kunne jo godt tænkes at John er på vej til United efter rygterne har været fremme, men på den anden side.... "hvor han får mulighed for at skabe et storhold" lyder jo ikke som United.

Håber vi snart hører mere til det....
Logged

Veni, vidi, vici

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #8(Stem) Byen e' Bergen og laget e' Brann
« Svar #61: 05 Nov 2007, 00:13 »

Træneren skifter klub..
Hmmmmmmmm Huh

Det kunne jo godt tænkes at John er på vej til United efter rygterne har været fremme, men på den anden side.... "hvor han får mulighed for at skabe et storhold" lyder jo ikke som United.

Håber vi snart hører mere til det....

Jeg håber på, at det kan komme en update i morgen. Men det er ikke sikkert, da jeg har en lang dag foran mig og først er hjemme omkring kl.20.. Men skal kigge på det Opstemt
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Guldbrand
Gæst
 
Sv: #8(Stem) Byen e' Bergen og laget e' Brann
« Svar #62: 05 Nov 2007, 09:21 »

Tvivler nu meget på at du kan komme til Manchester United, også tiltrods for at du er blevet nævnt i "medierne"

I mit Nordsjælland spil hvor jeg sluttede på 3. pladsen, kom der også masser af rygter. En af dem var Leverkusen der netop havde fyret deres træner samt at jeg var blevet nævnt som favoritten til at overtage posten.. Men da jeg så søgte om jobbet valgte de en anden..  Græder

Jeg har dog valgt at stemme på at du skifter job.. Men det bliver nok til en klub i den næst bedste engelske række, eller et af bundholdene i Premier League..   Wink
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #8(Stem) Byen e' Bergen og laget e' Brann
« Svar #63: 05 Nov 2007, 20:37 »


Den sidste kamp!
28. juni 2008
Rygterne der har svirret gennem den seneste uge talte sandt. John er færdig i SK Brann.

Et nederlag på 2-1 hjemme mod Vålerenge blev John Petersens sidste kamp i spidsen for SK Brann. Til trods for at klubben endnu ikke har meldt noget ud endnu, så afslører træneren det selv på et hurtigt opsat pressemøde.

"Jeg er færdig i SK Brann. Klubben ville gerne have jeg blev, og var med til at vende den krise, som jeg har bragt klubben i. Men jeg er bange for, at det ikke ville kunne lykkes, og derfor er det bedre at holdet får en ny mand i spidsen. Det er nogle gode drenge, og de fortjener ikke at ligge hvor de gør nu."

Dermed forsøger den danske træner også at mane rygterne til jorden om, at han var blevet bedt om selv at gå før han blev fyret. Brann sportschef Roald Bruun-Hansen udtaler følgende om situationen.

"Vi har selvfølgelig overvejet flere forskellige løsningsmodeller, men så stadig John Petersen som træner for vores Brann hold, og vi var sikre på, at han kunne føre holdet tilbage på sporet. Han har samlet et rigtig slagkraftigt hold, og med talenter som Dennis Cagara, Magnus Eikrem og Dag Alexander Olsen på holdet til sommer, så ville det helt sikkert blive endnu bedre. Desværre mente John anderledes, og han skal selvfølgelig have held og lykke i England."

Hvilken klub det er vil John ikke ud med, men han er tidligere blevet sat i forbindelse med Manchester United, Sheffield Wednesday og Sunderland, så mon ikke holdet er at finde blandt disse tre.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #9(Stem) Byen e' Bergen og laget e' Brann
« Svar #64: 05 Nov 2007, 20:44 »

Jeg tror mest på Sheffield eller Sunderland..  Wink Go update igen igen
Logged

- Veni, vidi, vici -

Rossonero
Gæst
 
Sv: #9(Stem) Byen e' Bergen og laget e' Brann
« Svar #65: 05 Nov 2007, 20:44 »

Du har ikke haft den prangende succes i starten af FM08.
Lad os håbe på, at den nye klub, kan få dig på sporet - og håber det bliver Sunderland.
Logged

coppi
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: #9(Stem) Byen e' Bergen og laget e' Brann
« Svar #66: 05 Nov 2007, 20:45 »

Håber du tager til Sheffield
Logged

Arsenal comes streaming forward in what surely will be there last attack... A good ball by Dixon finding Smith.. Thomas charging through the midfield... Thomas itst up for graps now... Thomas right at the end!!

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #9(Stem) Byen e' Bergen og laget e' Brann
« Svar #67: 05 Nov 2007, 20:47 »

Du har ikke haft den prangende succes i starten af FM08.
Lad os håbe på, at den nye klub, kan få dig på sporet - og håber det bliver Sunderland.

Havde jeg nu heller ikke fra start af i 07 versionen, men der ventede jeg bare længere med at starte blogs Smiley

Men havde nu ok succes i første sæson med Brann, men lod så assitenten styrer venskabskampene i anden opstart, og det gør jeg ALDRIG IGEN!

Håber du tager til Sheffield
Jeg tror mest på Sheffield eller Sunderland.. Wink Go update igen igen

Tak, og lad os se hvor jeg ender Peace
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

fmmad
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: #9(Stem) Byen e' Bergen og laget e' Brann
« Svar #68: 05 Nov 2007, 21:12 »

Jeg håber du ender på Stadium of Light

( Sunderland )  Wink
Logged


Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #9(Stem) Byen e' Bergen og laget e' Brann
« Svar #69: 05 Nov 2007, 21:21 »

Jeg er (næsten) ligeglad med hvor du ender. Den her blog lover godt og hvor du end rejser hen vil de gode resultater sikkert følge med. Krydser dog (i hemmelighed) fingre for et mindre hold. De er sjovst at læse om.  Wink
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #9(Stem) Byen e' Bergen og laget e' Brann
« Svar #70: 05 Nov 2007, 22:17 »


En ny begyndelse
29. juni 2008
Ind imellem får vi nok, ind imellem føler vi ikke at vi slår til - så har vi brug for en ny begyndelse.

Der var ikke gået længe efter mit skuffende nederlag mod Vålerenga med Brann før jeg satte mig i flyveren mod England. En ny begyndelse ventede ovenpå den meget skuffende afslutning jeg fik på jobbet.

Om skiftet til England var grunden til at jeg gennem længere tid ikke har slået igennem i SK Brann skal jeg ikke kunne udtale mig om, men jeg ved, at jeg ikke har været mig selv i de sidste måneder. Jeg har længe følt mig låst i mit job som træner for Brann. Det var ikke mig - tilskuerne var for få, intensitet manglede - jeg trængte til en ny begyndelse.

Den nye begyndelse får jeg nu - et nyt liv venter i trænersædet for The Royals. Året er 2008, og The Royals skal sætte vejen mod Premier League igen efter en skuffende nedrykning sidste sæson.

Jeg tror på det, og er allerede nu tæt på de første forstærkning - både nu, og for fremtiden. En ny begyndelse venter!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #10(ny klub) Byen e' Bergen og laget e' Brann
« Svar #71: 05 Nov 2007, 22:22 »

Endu bedre.. Glæder mig til at følge dig & The Royals.. KUTGW..  Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #10(ny klub) Byen e' Bergen og laget e' Brann
« Svar #72: 05 Nov 2007, 22:30 »

Endu bedre.. Glæder mig til at følge dig & The Royals.. KUTGW..  Thumbs Up

Takker...

Håber stadig alle følger med her, selvom Thorøe har lagt hårdt ud Opstemt
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #10(ny klub) The Royals - A new beginning
« Svar #73: 05 Nov 2007, 22:34 »

Du er på samme niveau som Thorøe, forskellen er kun skrivemåden. Du fanger 100% også læseren med dine geniale updates!
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #10(ny klub) The Royals - A new beginning
« Svar #74: 05 Nov 2007, 22:42 »

Uh, spændende. Lige en type klub jeg drømte om at se  Thumbs Up
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 17 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010