home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23421
  0 Brugere, 501 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: dlg99
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (PAUSE)The Blues #43 - tidl. Brann, Reading, FCK, Brøndby, Lazio
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 17 Udprint
Forfatter Emne: (PAUSE)The Blues #43 - tidl. Brann, Reading, FCK, Brøndby, Lazio  (Læst 32690 gange)
Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Royals - A new beginning #14
« Svar #90: 07 Nov 2007, 11:59 »

Fedt resultat mod Pool'erne og så er jeg helt vild med din opstilling og billeder  Thumbs Up
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Royals - A new beginning #14
« Svar #91: 07 Nov 2007, 20:08 »

Er lidt skuffet over antallet af kommentarer på de seneste to updates - specielt den sidste! Men ok, det er ikke pga. kommentarene at jeg skriver, og kan jo se den bliver læst.

Næste update kommer forhåbentlig i aften!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Royals - A new beginning #14
« Svar #92: 07 Nov 2007, 21:15 »

Jeg mener, at have sagt det før, men gentager gerne mig selv... Dette er en SUPER fed blog, som jeg følger spændt. Jeg synes, som nævnt et andet sted, at det er fedt, at læse alle blogs (nogle bedre end andre), da man eller jeg, får et billede af, hvad andre får ud af spillet og samtidigt giver andre en god oplevelse, med at fortælle i blogs om det   Wink 

Kanon resultat mod Liverpool  Cool  Thumbs Up
Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Royals - A new beginning #14
« Svar #93: 07 Nov 2007, 21:21 »

Dejligt at du klasker L'pool ud.. Superfedt resultat.. Royals skal i PL NU!!!!
Logged

- Veni, vidi, vici -

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: The Royals - A new beginning #14
« Svar #94: 07 Nov 2007, 21:50 »

God læsning. Men synes du mangler lidt farve i dine updates Opstemt
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Royals - A new beginning #14
« Svar #95: 08 Nov 2007, 20:34 »

Denne blog er på pause i et lille stykke tid, da jeg lige pt. er gået igang med Dafuge Challenge Opstemt

Så vil lige forsøge at se om mine trænerevner rækker til at føre et lille hold frem!

*****

Over and out for now Wink
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Royals - A new beginning #14
« Svar #96: 08 Nov 2007, 20:38 »

Denne blog er på pause i et lille stykke tid, da jeg lige pt. er gået igang med Dafuge Challenge Opstemt

Så vil lige forsøge at se om mine trænerevner rækker til at føre et lille hold frem!

*****

Over and out for now Wink


Hulk snøft.. Græder Græder Græder Det er en joke, ikk'? Græder Græder  Håber du stærkt tilbage med mere Reading
Logged

- Veni, vidi, vici -

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Royals - A new beginning #14
« Svar #97: 08 Nov 2007, 20:39 »

Jeg vil da ikke afvise, at der kommer en update på denne samtidig med jeg spiller det andet spil - altså det jo ikke fordi, at jeg hverken er gået væk fra spillet eller noget.. Ville bare gerne prøve Dafuge Challenge Wink
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Royals - A new beginning #14
« Svar #98: 08 Nov 2007, 20:43 »

Forståeligt nok.. Det er en fed Challenge..!!!
Logged

- Veni, vidi, vici -

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Royals - A new beginning #14
« Svar #99: 09 Nov 2007, 12:58 »

Fed fed blog.... Flotte resultater med Reading, knap så gode med Brann, men pyt med det....

Fed læsning.....

Hvor bliver det Screen af med ham den unge skotte Huh?? Smiley

Glæder mig til du går igang igen.
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Royals - A new beginning #14
« Svar #100: 27 Nov 2007, 20:18 »

John Fleck
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Royals - A new beginning #14
« Svar #101: 27 Nov 2007, 20:52 »


Drømmen lever stadig
25. februar 2009
Hvis der var nogen der havde sagt, at Reading nu skulle være klar til kvartfinalen i FA Cuppen, så havde de flest nok sagt man skulle finde noget reelt at bruge sin tid til. Men nu det en realitet efter holdet har slået tre Premier League hold ud.

Inden årets FA Cup gik igang, så var der bestemt ikke regnet med Premier League nedrykkerne fra Reading som et af holdene, der her i slutningen af februar skulle stå i kvartfinalen, men nu det en realitet.

Reading har gennem turneringen overrasket de flest, og det er blandt andet blevet til en forrygende 5-1 sejr på hjemmebane over storholdet fra Liverpool. En sejr som der stadig snakkes om i den lille klub. Runden efter kom Liverpools naboer fra Everton på besøg hos Reading. Denne gang blev det ikke til 5-1, men hjemmeholdet måtte nøjes med en 2-1 sejr. En flot sejr endnu engang.

Derefter blev det i femte runde til 2-2 på Upton Park mod West Ham. Dette betød en omkamp på The Madjeski Stadium, hvor Reading har slået flere store hold. Og det skete igen.

Efter 79 minutter kom hjemmeholdet i front ved Leroy Lita, men i kampens døende minutter udlignede West Ham. Den forlængede spilletid bød ikke på nogle scoringer, og derfor måtte holdene ud i straffesparkskonkur rence. I den scorede Reading tre gange ved Nicky Shorey, Bonaventure Kalou og Leroy Lita, mens West Ham brændte deres tre ved Szabolcs Huszti, Johan Vonlanthen og Craig Bellamy. Dermed er Reading klar til sjette runde, hvor holdets onde ånd fra Manchester City venter, men på The Madjeski Stadium.

Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (NY)The Royals - A new beginning #15
« Svar #102: 27 Nov 2007, 21:15 »

Dejligt at du er tilbage! Og ja, du levere endnu en gang kvalitets læsning! Kanon update Grin
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (NY)The Royals - A new beginning #15
« Svar #103: 27 Nov 2007, 21:16 »

Den anden blog er ikke død. Nu det bare lige dette spil, der igen har fået min interesse Smiley
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (NY)The Royals - A new beginning #15
« Svar #104: 27 Nov 2007, 23:46 »


Rosenior gjorde forskellen
7. marts 2009
Endnu et Premier League hold måtte lade livet, da Reading i dag fortsatte deres vej mod Wembley.

Før kampen blev der gjort opmærksom på at den engelske landstræner Gareth Southgate
var tilstede på The Madjeski Stadium, hvor han angiveligt var til stede for at se på Manchester Citys Micah Richards og Readings Liam Rosenior, der begge er på tale til en udtagelse til næste landskamp. Og det skal ikke være nogen hemmelighed, at det blev sidstnævnte der efterlod det bedste indtryk overfor landstræneren.

Det var dog Premier League holdet fra Manchester City der lagde bedst ud, og skabte et par gode chancer, men uden at bolden ville ind. Som første halvleg skred frem, så blev kampen mere og mere lige, og Coca-Cola Championship førerholdet fra Reading fik også skabt et par chancer, men holdene måtte gå til pause med stillingen 0-0.

Fra anden halvlegs start kom hjemmeholdet længere frem på banen, og der skulle bare gå fem minutter inden The Madjeski Stadium eksploderede i ekstase. Et drøn af et langskud fra ingenting blev sendt helt op i krogen af Liam Rosenior, der gennem de seneste kampe har spillet på højrekanten. Et forrygende mål, der må kandidere til årets mål i FA Cuppen.

Efter Readings føringsmål var det en selvfølgelighed at Manchester City kom frem på banen, men deres pres udmøntede sig ikke i en scoring, og efter fem minutters overtid kunne Readings fans juble over den flotte sejr, der bringer holdet i FA Cup semifinalen.

Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 17 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010