home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23421
  0 Brugere, 622 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: dlg99
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (PAUSE)The Blues #43 - tidl. Brann, Reading, FCK, Brøndby, Lazio
0 Brugere og 48 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 17 Udprint
Forfatter Emne: (PAUSE)The Blues #43 - tidl. Brann, Reading, FCK, Brøndby, Lazio  (Læst 32742 gange)
Rossonero
Gæst
 
Sv: The Royals #21
« Svar #120: 02 Dec 2007, 22:17 »

Dejligt med lidt succes, efter en barsk omgang turbulens.
Lad os håbe der er mere hvor det kommer fra, og btw velskrevet updates John. Smiley
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Royals #21
« Svar #121: 02 Dec 2007, 22:36 »

Dejligt med lidt succes, efter en barsk omgang turbulens.
Lad os håbe der er mere hvor det kommer fra, og btw velskrevet updates John. Smiley

Tak Rosso - håber det kan fortsætte, selvom jeg altså har tabt min første kamp!

Stærk blog!

"Dons" er også en god blog, men jeg synes faktisk det var den her, der burde være blevet kåret som månedens bedste.

Takker Dusty. Tror grunden til at denne ikke var med i overvejelserne var, at den jo har været på pause noget tid. Men er da glad for, at du ser den som en mulighed for månedens blog.

fed blog.
hvornår er der update igen?

Den har du så fået nu Smiley
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Red love
Gæst
 
Sv: The Royals #21
« Svar #122: 02 Dec 2007, 23:04 »

Virkelig virkelig godt det må jeg sige, læser ellers ikke så mange blogge, men synes den her er rigtig god. Dit sprog er præcist og velovervejet. Du formår på den mest elegante vis at være både reflekterende, og samtidig få fortalt hvad der skal fortælles. At du så har lidt succes på grønsværen, ja det gør jo heller ingen skade Wink

Din grafiske opsætning synes jeg er helt i topklasse, rigtig fed. Dit banner med Reading, er jeg personlig helt solgt til. Det sgu Outstanding fedt, og giver bloggen en god aura af at være en rigitg Reading blog.

Så må jeg også lige nævne de billeder du sætter ind i bloggen, de er sgu klasse Thumbs Up  Du formår virkelig at ramme nogle billeder med føelser i. Og billeder der spiller rigtig godt op ad teksten.

Har tænkt på jeg skulle skrive et eller andet råd om noget du kunne gøre bedre, men har sgu ikk lige noget. Men lover at sige til hvis det kommer Smiley
« Seneste Redigering: 02 Dec 2007, 23:52 af Red love » Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Royals #21
« Svar #123: 02 Dec 2007, 23:31 »

Virkelig virkelig godt det må jeg sige, læser ellers ikke så mange blogge, men synes den her er rigtig god. Dit sprog er præcist og velovervejet. Du formår på den mest elegante vis at være både reflekterende, og samtidig få fortalt hvad der skal fortælles. At du så har lidt succes på grønsværen, ja det gør jo heller ingen skade Wink

 Din grafiske opsætning synes jeg er helt i topklasse, rigtig fed. Dit banner med Reading, er jeg personlig helt solgt til. Det sgu Outstanding fedt, og giver bloggen en god aura af at være en rigitg Reading blog. Så må jeg også lige nævne de billeder du sætter ind i bloggen, de er sgu klasse Thumbs Up  Du formår virkelig at ramme nogle billeder med føelser i. Og billeder der spiller rigtig godt op ad teksten.

 Har tænkt på jeg skulle skrive et eller andet råd om noget du kunne gøre bedre, men har sgu ikk lige noget. Men lover at sige til hvis det kommer Smiley

Se det kalder jeg en god kommentar Opstemt

Bliver jo helt rørt  Græder Tak for den Smiley
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Red love
Gæst
 
Sv: The Royals #21
« Svar #124: 04 Dec 2007, 19:52 »

Spurs, kunne der evt. være en lille update på vej til folket..? Ville bestemt ikke gøre noget... Wink
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Royals #21
« Svar #125: 04 Dec 2007, 19:52 »

Det er der faktisk.. Er netop gået i gang med den...
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Royals #21
« Svar #126: 04 Dec 2007, 20:00 »


Tyndt angreb forstærket
28. januar 2009
En skade til Gustavo Oberman har sat Reading lidt tilbage i kampen om topplaceringerne. Derfor har klubben hentet nyt blod ind.

Kun argentinske Gustavo Oberman, af angriberne, har slået igennem for Reading i Premier League. Derfor har klubben netop forstærket sig med en ukrainske frontløber Andriy Voronin, der er hentet til klubben fra Liverpool FC.

Voronin, 30, har kun spillet 41 kampe for Liverpool gennem 2½ sæson, men alligevel forventer Reading sig meget af deres nye angriber.

"Efter at Lita, Baba og Long alle har skuffet i front i denne sæson, så har vi set os nødsaget til at hente en ny angriber ind. Da Liverpool så tilbød os at hente Voronin til en favorabel pris, så slog vi til med det samme. Vi tror på at han bliver en kæmpe gevinst." udtalte manager John Petersen efter underskrifterne var sat.

Voronin selv er også tilfreds med skiftet.
"Jeg har været lidt skuffet over min tid i Liverpool, og ser derfor frem til at score masser af mål for Reading, og dermed for alvor slå mit navn fast i engelsk fodbold."

Den nye angriber har fået trøje nummer 20 hos The Royals.

Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Red love
Gæst
 
Sv: The Royals #22
« Svar #127: 04 Dec 2007, 20:05 »

Ikke et dårligt køb, bestemt ikke. På trods af du har hentet ham fra scouserne... Wink

  Han burde have niveauet til at lige tilfører det ekstra oppe i front,.. Også må man forvente han formår at være mere konstant i sine præstationer, end nogen af de andre strikere har vist sig at være..
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Royals #22
« Svar #128: 04 Dec 2007, 20:23 »


Voronin sænkede Liverpool
20. februar 2009
Han har ikke haft sine tre bedste kampe inden dagens kamp mod Liverpool, men mod sin tidligere klub skinnede Voronin for alvor.

To sejre, to uafgjort og et enkelt nederlag. Det er Readings statistik mod Liverpool FC efter dagens kamp blev overstået,

Kampen startede med et Reading pres, som man så dem tidligere i sæsonen. Det var tydeligt for holdet, at de havde den argentinske angriber Gustavo Oberman tilbage i startopstillingen. Denne gang startede argentineren dog på kanten, da Reading i dag spillede en 4-2-3-1 taktik efter et par nederlag i de seneste kampe.

Efter et kvarter skabte Andriy Voronin jublen på The Madjeski Stadium, da han kom før Reina på et indlæg fra Damien Duff. 1-0, og selvtilliden var tilbage i Readings spillere.

Men tretten minutter senere forstummede jublen igen. James Harper, defensiv midtbanespillere hos Reading, sendte bolden ind bag sin egen keeper, og tændte for alvor gnisten hos de mere kendte modstandere.

Kort før pausen blev kampen afgjort, da russiske Dinijar Bilyaletdinov sparkede sejren hjem til The Royals efter en kamp, hvor specielt Andriy Voronin lyste op, og flere gange gjorde livet surt for Liverpool forsvaret!

Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Royals #23
« Svar #129: 04 Dec 2007, 20:26 »

Flot sejr mod Liverpool.
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

DelPiero1
Gæst
 
Sv: The Royals #23
« Svar #130: 04 Dec 2007, 20:30 »

Det ser godt ud JS, elsker din blog. Har jeg misset noget eller har der bare ikke været så meget om stortalentet Fleck?
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Royals #23
« Svar #131: 04 Dec 2007, 20:32 »

Han har ikke rigtig spillet sig på i Premier League - efter Duff er kommet til. Lige nu er han under oplæring af Duff, så håber da han udvikler sig mere Smiley
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Royals #23
« Svar #132: 04 Dec 2007, 23:19 »


Petersen på vej væk?
13. april 2009
John Petersen har ført Reading til en overraskende placering omkring top 6, men nu rygtes succestræneren på vej væk.

En imponerende placering i toppen af tabellen har gjort Reading træner John Petersen ombejlet i flere storklubber. Engelske Premier League klubber har været ude efter den unge manager - med Liverpool som de mest seriøse, men John har udtalt at han ikke vil videre til en engelsk k

Nu er der så andre bud efter træneren.

Fiorentina i den italienske Serie A er angiveligt meget interesseret i den danske manager. De har ifølge kilder tæt på klubben afgivet et bud til den succesrige træner, som nu skulle overveje om det er værd at skifte engelsk fodbold ud med italiensk fodbold.

Angiveligt skulle AC Milan ligeså være interesseret i John Petersen, da de eftersigende ikke vil give Carlo Ancelotti et nyt kontrakt tilbud. Derfor er det spændende om John vælger at sige nej til Fiorentina, og vente på Milan.

Der er selvfølgelig også den helt tredje mulig. Nemlig at blive i Reading FC, hvor han nyder stor succes, og alle elsker ham.
Således kunne man læse på Readings fanforum
"Vi må, for guds skyld, ikke miste John. Han er om nogen manden bag vores succes. Vi har flere pladser hvor unge spillere huserer, og det tiltrods, så har vi stadig formået at holde os i toppen så langt. Om vi så daler lidt her i slutningen, så mener jeg stadig det har været en succes. JOHN SKAL BLIVE"

Der er altså fuld opbakning til John i klubben, så det er spændende hvad han beslutter sig for.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Royals #23
« Svar #133: 04 Dec 2007, 23:19 »

I, læsere, har et MEGET vigtigt valg...

Afstemningen foregår i bloggen her. Gerne med begrundelse.

Når der er minimum ti stemmer, så går bloggen videre!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: *STEM*The Royals #24
« Svar #134: 04 Dec 2007, 23:25 »

Jeg stemmer på at du bliver i Reading, gør arbejdet færdigt, og at du tidligst skifter klub i sommerpausen!
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 17 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010