home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
I dag kl. 16:49:55 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 894 Gæster Online.

Indlæg: 1132897 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Hvem skal jeg være?
0 Brugere og 26 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 81 82 [83] 84 85 ... 251 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være?  (Læst 448582 gange)
Eidur
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #1230: 24 Feb 2008, 16:19 »

jo Men jeg ville høre om i havde nogle gode erfaringer med en god klub i 1 div. Grin

Jeg synes Herfølge er sjove at spille med, de er lidt en mellemting nemlig med at være oprykker og bare ligge i den bedre del af tabellen, og de har nogle yderst interesantte ungdomsspillere som man kan bruge i det lange løb
Logged

"En god fodboldspiller må være temperamentsfuld. 80% temperament og 20% fuld"

- Erik Mykland

barca4ever2
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #1231: 24 Feb 2008, 16:21 »

Jeg synes Herfølge er sjove at spille med, de er lidt en mellemting nemlig med at være oprykker og bare ligge i den bedre del af tabellen, og de har nogle yderst interesantte ungdomsspillere som man kan bruge i det lange løb
ok tak for hjælpen tror jeg vil prøve med herfølge  Thumbs Up
Logged

Ben92
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #1232: 24 Feb 2008, 16:52 »

Jeg har problemer med at få et spil til at være mere en sæson. Så nu ville høre om i havde nogen klubber, der sjove at spille. Alle forslag er velkomne, men der skal være en begrundelse for at jeg skal vælge den klub.
Tak på forhånd...
Bumb!
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #1233: 24 Feb 2008, 17:13 »

Jeg har problemer med at få et spil til at være mere en sæson. Så nu ville høre om i havde nogen klubber, der sjove at spille. Alle forslag er velkomne, men der skal være en begrundelse for at jeg skal vælge den klub.
Tak på forhånd...

Inden jeg kommer med forslag vil jeg lige høre hvilke hold du "plejer" at spille med og hvorfor du går i stå..??
Logged

- Veni, vidi, vici -

Ben92
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #1234: 24 Feb 2008, 17:28 »

Inden jeg kommer med forslag vil jeg lige høre hvilke hold du "plejer" at spille med og hvorfor du går i stå..??
Jeg plejer at spille med hold som Atletico, Mancehster city, Lazio... Jeg ved egenlig ikke hvorfor mine spil ikke holder længere... Jeg tro bare det bliver for kedeligt i længden...
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #1235: 24 Feb 2008, 17:38 »

Jeg plejer at spille med hold som Atletico, Mancehster city, Lazio... Jeg ved egenlig ikke hvorfor mine spil ikke holder længere... Jeg tro bare det bliver for kedeligt i længden...

Okay.. Hva med at prøve at spille i Østeuropa (Serbien, Kroatien osv) eller Sydamerika hvor du ikke kender ligaerne og holdene..?? Ellers kan man jo opstille en masse regler for sig selv.. hvis man f.eks. er Atlético må man kun købe spanske spillere..  Wink
Logged

- Veni, vidi, vici -

Ben92
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #1236: 24 Feb 2008, 17:50 »

Okay.. Hva med at prøve at spille i Østeuropa (Serbien, Kroatien osv) eller Sydamerika hvor du ikke kender ligaerne og holdene..?? Ellers kan man jo opstille en masse regler for sig selv.. hvis man f.eks. er Atlético må man kun købe spanske spillere..  Wink
Tak for hjælpen. Tro jeg starter et spil med Arsenal, hvor jeg kun må købe spillere fra Storbrittannien...
Logged

Barnsley
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #1237: 24 Feb 2008, 18:51 »

Man skal da være Barnsley..
Det er en udfordring
Logged

Alan123
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #1238: 25 Feb 2008, 23:16 »

jeg ved ikke hvem jeg skal være enten Barca eller Man united og når spillerne bliver 34 år synes i jeg skal sægle dem
Logged

Blankesten
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #1239: 26 Feb 2008, 13:58 »

jeg ved ikke hvem jeg skal være enten Barca eller Man united og når spillerne bliver 34 år synes i jeg skal sægle dem

Jeg synes du skal være barca Smiley ,  og når spillerne er 34 år og stadig er en sjat værd, så kunne man da gøre et forsøg på at sælge dem , hvis du ikke vil bruge dem mere Wink
Logged

!!  Supra Societatem Nemo  !!

Hallas
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #1240: 26 Feb 2008, 21:11 »

Hej.

Har, her 15 minutter efter at have sat min Real-blog på pause, bestemt mig for at lave en ny. Dog i en anden genre. Nemlig "tidligere-storhold"-genren. Nogle der har nogle forslag?
Logged

kie
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #1241: 26 Feb 2008, 21:19 »

Hej.

Har, her 15 minutter efter at have sat min Real-blog på pause, bestemt mig for at lave en ny. Dog i en anden genre. Nemlig "tidligere-storhold"-genren. Nogle der har nogle forslag?

Leeds
Logged


Hallas
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #1242: 26 Feb 2008, 21:44 »

Leeds

Hov. Glemte at sige, at jeg ikke ville til england, og det må også godt være endnu længere nede. Behøver heller ikke at være et storhold, men et hold som har været i den bedste liga.
Logged

Brondbyfanen8
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #1243: 26 Feb 2008, 23:15 »

hej alle. nu har jeg prøvet arsenal, Juventus, Nordsjælland, Brøndby og aston villa. har vundet med alle ligaen med alle holdene og skal nu starte en ny. gerne en svære udfordring!! synes spillet er for nemt
Logged

PSN Natas88dk
men romerlys får du aldrig nogensinde dem til at tilføje, da det er ulovligt på fodboldstadions og Sports Interactive og Sega vil selvfølgelig ikke overtræde reglerne for blot tilføje sådan en lille detalje.

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være?
« Svar #1244: 27 Feb 2008, 12:29 »

Hej alle.
Jeg har lige været FCK men der var ikke nok udfordring.
Jeg vil gerne være et hold i Tyskland, Holland eller England.
I Tyskland eller Holland skal det være en klub i top 6. Et hold der står i skyggen af et andet hold og som ikke er det bedste i ligaen.
I England skal det være udenfor top 6.
Ligemeget hvad skal holdet have god økonomi og et transferbudget på over 40 mio kr
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Sider: 1 ... 81 82 [83] 84 85 ... 251 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010