home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:19:40 Broen13 Blogkonkur... [15] Journeyman - We a...
I dag kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I går kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
17 Maj 2024, 18:03 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
17 Maj 2024, 18:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  1 Bruger, 254 Gæster Online.

Indlæg: 1132743 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Chasse pour la gloire #4 [og så var den skid slået]
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Chasse pour la gloire #4 [og så var den skid slået]  (Læst 9558 gange)
7kfum
Gæst
 
Chasse pour la gloire #4 [og så var den skid slået]
« : 24 Okt 2007, 22:16 »



Velkommen, nu kan dagen ikke bare prale af, at være dagen hvor vores Statsminister udskrev valg, men også åbningsdagen for min nye blog. Jeg er før kendt for at have en masse blogs, som ikke rigtig kørte i lang tid. Men jeg fik til sidst i ‘07 versionen, nået et acceptabelt niveau med min blog om Palermo. Denne blog vil blive kørt i samme 'sikre' stil, da det er en stil jeg nyder at skrive. I forhold til sidst har jeg ikke valgt at stille op med nogen regler, men med mod på at føre Stade Rennais Football Club, i folkemunde kaldet Rennes, til toppen af fransk fodbold. Jeg tager det ikke som en selvfølge at folk følger med, da jeg før har skuffet mange, og ødelagt det for mig selv. Men jeg håber på at mine evner i denne blog kan overbevise jer om at dette er en ny tid for mig.
« Seneste Redigering: 05 Nov 2007, 22:10 af -Sommer- » Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chasse pour la gloire
« Svar #1: 24 Okt 2007, 22:20 »

bliver spændende at følge Sommer
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

7kfum
Gæst
 
Sv: Chasse pour la gloire
« Svar #2: 24 Okt 2007, 22:22 »

bliver spændende at følge Sommer

Tusind tak, håber du vil følge med. Ved godt det er rigtig dårlig start, men læs den hellere igen, der er tilføjet en enkel sætning.
Logged

Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Chasse pour la gloire
« Svar #3: 24 Okt 2007, 22:27 »

Glæder mig til at følge den her blog. Bliver spændende at se om du kan føre Rennes helt til tops!
Logged

Thorøe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Chasse pour la gloire
« Svar #4: 25 Okt 2007, 15:41 »

Super med endnu en blog fra din pen. Jeg vil bestemt følge med her, og lad os så se et Rennes hold i toppen af Europa!
Logged


7kfum
Gæst
 
Sv: Chasse pour la gloire
« Svar #5: 25 Okt 2007, 15:45 »

Tusind tak til jer begge, der vil være to form for updates, en som er ligesom i min Palermo blog, og en FAN-update. Her stiller i spørgsmål, og når jeg finder at der er nok, vil jeg besvare dem gennem en update. Derfor er det meget vigtigt at i sender nogen spørgsmål til mig, gerne i en PB som i mærker Rennes. På forhånd tak Smiley
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Chasse pour la gloire
« Svar #6: 25 Okt 2007, 15:55 »

Glæder mig meget til en ny blog fra din side Opstemt Jeg har altid været fan af det du skriver, selvom det tiltider har været svingene med updates Opstemt
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Guldbrand
Gæst
 
Sv: Chasse pour la gloire
« Svar #7: 25 Okt 2007, 15:57 »

Fransk fodbold har desværre ikke mine store interesse.. Men jeg vil da holde et øje med bloggen, og så må vi se om jeg finder den interessant hen af vejen..  Men du skal ihvertfald have held og lykke med bloggen    Thumbs Up
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: Chasse pour la gloire
« Svar #8: 25 Okt 2007, 15:59 »

Glæder mig meget til en ny blog fra din side Opstemt Jeg har altid været fan af det du skriver, selvom det tiltider har været svingene med updates Opstemt

Tusind tak (skal nok lade være med at svare på alle kommentarer ;b). Men som jeg siger i introen mener jeg at jeg havde nået et acceptabelt niveau inden siden gik ned, med min Palermo blog. Jeg mener selv jeg er blevet bedre til at skrive siden da, og derfor håber jeg i kan forvente en bedre blog. Smiley

Fransk fodbold har desværre ikke mine store interesse.. Men jeg vil da holde et øje med bloggen, og så må vi se om jeg finder den interessant hen af vejen..  Men du skal ihvertfald have held og lykke med bloggen    Thumbs Up

Og tak til dig ligeledes, håber at mine evner vil kunne overbevise dig Smiley
Logged

TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chasse pour la gloire
« Svar #9: 25 Okt 2007, 18:19 »

Jeg tror også, at jeg vil læse denne blog. Jeg nyder, at "se" hvad andre for ud af spillet Smiley
Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

7kfum
Gæst
 
Sv: Chasse pour la gloire
« Svar #10: 25 Okt 2007, 18:44 »


Min passion

Nyt liv, nye tider og en ny dagsrytme. Mine hænder var varme som før i tiden, jeg var igen der hvor jeg ville være. Dog som træner, og ikke som målmand. Fodbold er mit liv, min passion, min glød. En ny dag, en ny kamp, og forhåbentlig en ny succes. Succes havde vi da fået massere af, vi havde over alt forventning klaret os gennem de første kampe med resultater til en andenplads. De eneste der var over os var vindrankerne fra Bordeaux, men de havde skuffet de sidste kampe.
Det betød at vi kunne overtage førstepladsen, i tilfælde af at de ikke vandt, og jeg kom hjem som sejrherrer. Man skal dog ikke tage fejl, Lyon er og bliver de bedste, også i den her sæson. Men de må tage til takke med en tredjeplads og en kamp i underskud.

Holdet var, efter min mening, godt som aldrig før. Vi måtte efter mit ønske sige farvel til Bruno Cheyrou og Olivier Sorlin, to spillere med for høje lønkrav. Dog må det siges at har handlet yderst fornuftigt, Witsel, Boussoufa, Carriére, Potenza og Schwechlen, var de nye yderst kompetente spillere. De to først nævnte, talenter som allerede i denne sæson kan få en stamplads. Gode gamle Carriére som i starten var købt som en bredde spiller, men siden hen har bevidst at han kan slå de fleste af holdet. Potenza, en yderst glimrende back som er hentet på en lånt basis. Og til sidst franskmanden, Schwechlen som burde indgå i start 11’eren om et par år.

‘Lama’ mit navn blev skrålet ud over stadion, så det til en altoverskyggende larm. Utroligt at så få tilskuere, og så endda på deres bane, kunne skabe en sådan stemning. Mine hænder rystede, hvis vi kunne vinde den her kamp, og Sochaux kunne holde Bordeaux fra det gyldne fad, så ville vi stå øverst i den franske liga tabel, i aviser hele verden rundt.

Det kom som et stød i maven fra en sværvægtsbokser, Tamas havde gjort det onde, det urimelige og det usympatiske mod os, han havde passeret Pouplin. Kahlenberg havde på genial vis spillet bolden tilbage lige uden fra vores felt på et hjørnespark, og Tamas havde taget chancen og lagt den fladt nede i det ene hjørne.

Vores spillere havde gennem de første fem kampe, skudt sig fast som et offensivt spillende hold. Især Briand og Wiltord havde været profiler, førstnævnte som topscorer i ligaen, og sidstnævnte som profilen og spilstyren. Men også den defensive kæde, og målmand Pouplin havde gjort det meget respektabelt. Poulin’s præstationer udmundede endda i interesse fra selveste Arsenal.

Netmaskerne flagrede, og jeg skulle kigge et øjeblik op på himlen for at forstå hvad der var sket, Carriére havde igen valgt at slå en sukkerbold ind i feltet, som Wiltord kunne prikke ind, og stillingen var nu 1-1. Glimrende, især taget i betragtning af at Bordeaux var bagud 2-0. Et mål mere, og vi var kendt i hele verden, som Frankrigs bedste hold lige nu.

Det er fint, jeg havde måske fået lidt for meget at drikke, men spil som det skulle fejres. Jeg kunne prise mig lykkelig for at jeg ikke skulle træne i morgen, i hvert fald ikke aktivt. Resultatet forblev ved 1-1, men jeg kan kun have ros tilovers for den fest som mine spillere præsterede. Måske overdriver jeg, men i morgen er en ny dag, en ny dag med tømmermænd.

« Seneste Redigering: 26 Okt 2007, 13:48 af -Sommer- » Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Chasse pour la gloire #1
« Svar #11: 25 Okt 2007, 18:52 »

Genial update, du skriver rigtig godt og lyder til dine resultater i sæsonstarten er imponerende.
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chasse pour la gloire #1
« Svar #12: 25 Okt 2007, 18:54 »

Genial update, du skriver rigtig godt og lyder til dine resultater i sæsonstarten er imponerende.
Øv du kom før mig.. men jeg er helt enig..
Logged

- Veni, vidi, vici -

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Chasse pour la gloire #1
« Svar #13: 25 Okt 2007, 18:55 »

Øv du kom før mig.. men jeg er helt enig..

Hah, jeg bliver sku ikke kaldt 'Speedy VonKnap' for ingenting Opstemt
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chasse pour la gloire #1
« Svar #14: 25 Okt 2007, 18:57 »

Hah, jeg bliver sku ikke kaldt 'Speedy VonKnap' for ingenting Opstemt

Det tvivler jeg på de kalder dig..  Wink
Logged

- Veni, vidi, vici -

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010