home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I går kl. 23:32:33 warmon Blogkonkur... [15] Journeyman - We a...
I går kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
17 Maj 2024, 18:03 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
17 Maj 2024, 18:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  1 Bruger, 424 Gæster Online.

Indlæg: 1132743 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Chasse pour la gloire #4 [og så var den skid slået]
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Chasse pour la gloire #4 [og så var den skid slået]  (Læst 9556 gange)
Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Chasse pour la gloire #1
« Svar #15: 25 Okt 2007, 19:31 »

Rigtig fed update du har lavet dér! Enig med de andre Smiley
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: Chasse pour la gloire #1
« Svar #16: 25 Okt 2007, 19:47 »

Husk at sende spørgsmål i en PB til mig og mærk den Rennes. Ellers får vi aldrig nogen updates hvor jeg besvarer spørgsmål.
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Chasse pour la gloire #1
« Svar #17: 25 Okt 2007, 19:50 »

Det tvivler jeg på de kalder dig..  Wink

Hah, jo, i mit hoved; Opstemt
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

7kfum
Gæst
 
Sv: Chasse pour la gloire #1
« Svar #18: 25 Okt 2007, 19:52 »

Hah, jo, i mit hoved; Opstemt

Såså Wink Jeg er glad for kommentarer men helst til bloggen og ikke off-topic.

Husk at sende spørgsmål i en PB til mig og mærk den Rennes. Ellers får vi aldrig nogen updates hvor jeg besvarer spørgsmål.
Logged

Thorøe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Chasse pour la gloire #1
« Svar #19: 25 Okt 2007, 20:41 »

Så er der sendt fem spørgsmål afsted.
Logged


7kfum
Gæst
 
Sv: Chasse pour la gloire #1
« Svar #20: 25 Okt 2007, 20:46 »

Tre spørgsmål mere og i får en update!
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: Chasse pour la gloire #1
« Svar #21: 26 Okt 2007, 14:49 »


Ingen arrogant Lama.

Ser du potentiale i det spillermateriale som du har til rådighed?
Helt bestemt, inden jeg kom til lå stammen for holdet. Og jeg har så krydret den med nogen yderst dygtige spillere. Og derfor ser jeg helt bestemt Rennes som en af Frankrigs stærkeste hold. Vi har udover et par rutineret kræfter også nogen rigtig store talenter, her kan nævnes Witsel, Schwechlen og vores ligatopscorer Briand, folk som helt sikkert vil blande sig i landsholdsammenhæng om et par år.

Du har haft en god sæsonstart. Hvilken spiller vil du mene kan tage mest af æren for det?

Alle spillere kan tage meget af æren, men især Wiltord og Briand har været rigtig gode. Briand i form af sine mange mål, og Wiltord, som for nylig fik prisen for månedens bedste spiller, har været den offensive kreativ kræft.

Hvor i føler du at holdets begrænsning ligger?

Inden for de næste to år, ser jeg den begrænsning der hedder videre arrangement fra Champions League gruppespillet. Men om et par år kan vi nå alt.

Hvad prioriterer du og holdet højest. En høj placering i ligaen, eller et godt forløb i UEFA'en?

En høj placering i ligaen er helt klart vigtig, for uden den kan vi ikke komme i Europa næste år. Men man må sige at en høj placering i Europa kan bringe os mere opmærksomhed, men jeg må sige at jeg føler at ligaen er vigtigst.

Føler du, at Rennes som klub begrænser dine egenskaber som manager, og at du i fremtiden behøver at skifte klub, hvis du vil bruge dit fulde potentiale?

Nej det mener jeg bestemt ikke, og hvis jeg kom med en sådan udtalelse ville jeg være arrogant, og det vil føre til et indirekte selvmord, i form af en fyring.


Hvordan er det at se bolden trille over målstregen?

Det er himmelsk, jeg elsker hver gang det sker. Og det er netop derfor at jeg har valgt at spille meget offensiv fodbold.

Hvad er dine forventninger med hensyn til placering i ligaen?

Jeg forventer en top 5, men jeg ser allerhelst en top 3. Marseille og Lyon er nok for stærke for os i år, men næste år ligger forventningerne selvfølgelig højere.

Dine angribere virker utrolig giftige for tiden, tror du de kan holde det niveau, og hvis de ikke kan, ser du så jeres bænk stærk nok til at klare et evt. form dyk?

Det gode ved mine offensive spillere er at de kan dække mange positioner. Carriére, Briand, Wiltord og Boussoufa kan alle sammen dække de tre offensive pladser til perfektion. Jeg har derudover Ekoko og Pagïs med i kulissen, begge folk som har fået enkelte optrædener i denne sæson.

Hvordan vil du beskrive den taktik som du stiller op med?


Hvis vi  starter nedefra, så har vi en fire back kæde som hele tiden ligger pres på modstanderen, vores backs er også meget vigtige offensivt og tager derfor mange ture op ad banen, mens vores center forsvarer bliver tilbage. Den defensive midt skal sørge for at vi hele tiden er i overtal, både i forsvar og angreb, derfor skal han ligge et højt pres defensivt og ligge gode afleveringer frem af banen. Så har vi de to fløje, som er meget offensivt sat, dog har de defensive pligter ligesom resten af holdet, jeg ligger meget fokus på at alle presse modstanderne hele tiden. De to fløjes opgave er at servere sukkerbold for spids angriberen, men det er også vigtigt at de kommer ind i banen, og selv bliver en trussel. Så har vi de to hængende angribere, den ene sørger for at komme ind i feltet bagfra, og en der trækker ud i banen. Til sidst er der spids angriberen, som sørger for at vi får scoret mål.

Hvem kommer til at være de vigtigste spillere for dig i den kommende sæson?

Jeg vil igen sige at alle spillere er vigtige, men Wiltord, Briand og John Mensah bliver især vigtige.
« Seneste Redigering: 26 Okt 2007, 14:53 af -Sommer- » Logged

Nyysted
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Chasse pour la gloire #2
« Svar #22: 26 Okt 2007, 15:00 »

Klasse Peace!
Logged

I ain't playin', nigga

Rossonero
Gæst
 
Sv: Chasse pour la gloire #2
« Svar #23: 26 Okt 2007, 15:10 »

Yderst flot skrevet -Sommer- , bliv ved med det Wink
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: Chasse pour la gloire #2
« Svar #24: 26 Okt 2007, 20:07 »

Klasse Peace!

Yderst flot skrevet -Sommer- , bliv ved med det Wink

Takker til jer begge. Jeg er klar med ny update inden klokken 21. Smiley
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: Chasse pour la gloire #2
« Svar #25: 26 Okt 2007, 20:43 »


Opskriften på sejr.

Fodbold er et spørgsmål om succes, fiasko og held. Selv om det vil støde nogen, er det sidstnævnte som regel det vigtigste. Nogen gange har man det og andre gange ikke, og det er det der afgør om man er en succes eller en fiasko. Og det var da også tilfældet for os, man må sige at heldet dog har gået den rigtige vej for det meste. Efter den halve succes mod Auxerre, ventede Nice. De måtte imidlertidigt vende slukøret hjem, med et nederlag kreeret af storspillende Briand. Men vi havde sat vores selvtillid for højt, og måtte kampen efter se os besejret af Marseille, med de nedværdigende cifre 1-3. Derefter fulgte en sejr over FC Sochaux på 2-0, og en kedelig 1-1 hjemme mod Maccabi Tel Aviv. Så kom en mindre bølge ind over vores modstandere, de efterfølgende fire kampe blev til fire sejr og en målscorer på 16-1, heriblandt 8 mål af Briand. Den måske mest uventede var 6-0 sejren over Tel Aviv i en ellers svær udekamp i UEFA cuppen, et resultat som sikrede os videre arrangement.


Oktober varmen kom godt og veltimet, den lunede os mens vi stadig var varme. Efter stor succes de sidste par kampe var stemningen helt i top. Sylvian Wiltord var i mellem tiden blevet kåret til månedens bedste spiller for anden gang ud af to mulige, en præstation som han gav holdet æren for. Selv Edman som tidligere havde været utilfreds over at vi ikke ville sælge ham, til langt større klubber, var i flyvende humør.

Det var en lettere våd bane som mødte mig og spillerne, efter en varm sommer var de fleste baner blevet vandet hyppigt, og jeg var lidt bekymret over at vores egen måske havde fået for meget. Selvom der stadig var en time til kamp var de første fans allerede dukket op. Spillerne øvede på pasningsspillet, som havde været vores nøglestyrke i de første kampe. Jeg havde netop fået besked om at Witsel og Marveaux snart vil komme i gang efter deres pause, og jeg kunne se de var mødt op, dog var de ikke på holdkortet endnu, men jeg glædede mig til at se Witsel i aktion for første gang i næste kamp.

Jeg nev mig selv i armen, det gjorde stadig ondt, det her var sku virkelighed. Jeg kiggede på en glad bænk, som for lidt siden havde været ude på banen, da Wiltord havde headet os i front. Det var jo ikke nogen normal kamp, at spille mod Lyon ville aldrig blive normalt, og især ikke efter denne kamp. Stemmerne var høje da jeg måtte mane til ro i pausen, spillerne var helt forståeligt i ekstase, men jeg var nød til at få dem ud af kampen med samme resultat.

Stadion var i ekstase, Boussoufa var netop løbet ind på banen igen, efter at have taget bænken med storm. Et velplaceret langskud efter en elegant drible tur var alt hvad der skulle til, tænk at denne simple opskrift måske kunne være svaret på alle de andre franske holds kvaler gennem 6 år. Det er stunder som disse hvor det går op for en hvorfor man er en del  af fodboldverdenen. Når man står i samlet flok, med at fantastisk stadion i ryggen, det er derfor man aldrig vil væk, man vil være lige her i dette sekund til man dør.

Yes, yes, nej. Min indre stemme ærgrede sig da Remy, i tredje omgang kunne gøre det til 2-1. Men inderst inde vidste jeg at jeg ikke kunne leve i denne ekstase forevigt, som da jeg blev vækket de tidlige morgener i min barndoms, virkeligheden og skolen kaldede. Tre fløjt, jeg elskede og hadede den lyd. Den kunne betyde succes og fiasko, mesterskab eller nedrykning, liv eller død.

Logged

Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Chasse pour la gloire #3
« Svar #26: 26 Okt 2007, 22:41 »

Hejsa Sommer!

Fantastisk blog du har gang i. Nogen rigtig flotte updates du har lavet. Din bedste blog ever!

Fantastisk start du har fået i Rennes. Det tegner til at blive en god sæson for Rennes!
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: Chasse pour la gloire #3
« Svar #27: 26 Okt 2007, 23:02 »

Hejsa Sommer!

Fantastisk blog du har gang i. Nogen rigtig flotte updates du har lavet. Din bedste blog ever!

Fantastisk start du har fået i Rennes. Det tegner til at blive en god sæson for Rennes!

Hold da helt kæft! Takker for det Smiley

Det må jeg nok sige tak for, håber på en masse andre kommentarer af denne slags.
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: Chasse pour la gloire #3
« Svar #28: 27 Okt 2007, 20:38 »

Kom nu drenge! Smiley
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chasse pour la gloire #3
« Svar #29: 27 Okt 2007, 20:42 »

jahh.. det er en go' blog du har gang i her..
Logged

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010