home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I går kl. 23:32:33 warmon Blogkonkur... [15] Journeyman - We a...
I går kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
17 Maj 2024, 18:03 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
17 Maj 2024, 18:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  1 Bruger, 427 Gæster Online.

Indlæg: 1132743 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Chasse pour la gloire #4 [og så var den skid slået]
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Chasse pour la gloire #4 [og så var den skid slået]  (Læst 9557 gange)
jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Chasse pour la gloire #3
« Svar #30: 28 Okt 2007, 11:37 »

vis du slutter højere end lyon i den her sæsong er du en kunstner.

fantastisk bolg forresten Smiley
Logged

19-18!

7kfum
Gæst
 
Sv: Chasse pour la gloire #3
« Svar #31: 01 Nov 2007, 15:38 »

Hejsa, jeg har virkelig haft travlt med lektierne på det seneste, og derfor har der været en akut mangel på updates. Jeg regner med cirka at lave tre updates i dag, og dermed indhente det formsømte. Tak, til jer som stadig vil læse med, for jeres tålmodighed.
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: Chasse pour la gloire #3
« Svar #32: 01 Nov 2007, 15:41 »

Hejsa, jeg har virkelig haft travlt med lektierne på det seneste, og derfor har der været en akut mangel på updates. Jeg regner med cirka at lave tre updates i dag, og dermed indhente det formsømte. Tak, til jer som stadig vil læse med, for jeres tålmodighed.

I sonyericsson this blog too!
Glæder mig til de omtalte updates Smiley
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: Chasse pour la gloire #3
« Svar #33: 01 Nov 2007, 15:43 »

I sonyericsson this blog too!
Glæder mig til de omtalte updates Smiley

Jeg takker Tunge.
Puha, der er forskel på 7. og 8. klasse, i lektie mængde. Har lige nu 2 matematik opgaver, 1 stil, 16 sider stavetræning og en roman med tilhørende analyse hængende over hovedet. :p
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Chasse pour la gloire #3
« Svar #34: 01 Nov 2007, 15:50 »

Jeg takker Tunge.
Puha, der er forskel på 7. og 8. klasse, i lektie mængde. Har lige nu 2 matematik opgaver, 1 stil, 16 sider stavetræning og en roman med tilhørende analyse hængende over hovedet. :p

Opstemt Så er jeg ikke den eneste der har oplevet det, sidder med noget tilsvarende lige nu Smiley Held og lykke med lektierne, men husk at en update i ny og næ er Så meget vigtigere end lektier Wink
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

7kfum
Gæst
 
Sv: Chasse pour la gloire #3
« Svar #35: 01 Nov 2007, 16:02 »

Opstemt Så er jeg ikke den eneste der har oplevet det, sidder med noget tilsvarende lige nu Smiley Held og lykke med lektierne, men husk at en update i ny og næ er Så meget vigtigere end lektier Wink

Jeg kan orientere om at jeg er igang med en update lige nu. Smiley
Logged

Romafan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Chasse pour la gloire #3
« Svar #36: 01 Nov 2007, 16:04 »

Jeg kan orientere om at jeg er igang med en update lige nu. Smiley

Super... Lyder godt...
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: Chasse pour la gloire #3
« Svar #37: 01 Nov 2007, 17:01 »


En del af eliten.

Når man engang dør, skal man til at måle og veje sit eget liv. Har det været godt, har jeg opnået det jeg ville. Og jeg har en fornemmelse af at jeg kan ligge med en fornemmelse af positiv overvægt, når den tid engang kommer. Især denne tid i Rennes, er en jeg vil kunne mindes. Vi har bogstavleg talt
levet i et eventyr, og vi kan kigge på tabellen og se os selv på førstepladsen. De sidste seks liga kampe har bragt os fire sejre, en uafgjort og et enkelt nederlag til Paris Saint-Germain. Historien har dog været en anden i UEFA cuppen, og med to skuffelse, ud af to mulige, ligger vi på sidstepladsen med kun et enkelt point.

Det var nu på tide at bryde denne dårlige vane, med dårlige europæiske resultater på stribe, efter nederlag til Zenit Peterburg og et enkelt point mod AZ Alkmaar, skulle vi i dag vise at vi kunne hamle op med den europæiske elite, i skikkelse af HSV. Ikke en videre let kamp, da HSV havde vundet begge deres kampe, og øjeblikkeligt var at finde på en andenplads i Bundesligaen. Med profiler som Van Der Vaart, Zuma og Zidan er de på papiret overlegne.

Jeg formåede altid før kampen at være i en form for trance i vores hold bus. Hamburg havde på ingen måde overvældet mig med skønhed, med dens autobahns og frygtelige fabriker
som vidnede om den industrielle verden som var en stor del af Tyskland. En lille kvalme nærmede sig hver gang jeg skimtede en af de store fabriker som fortalte om et liv jeg aldrig ville leve.  En ting havde jeg dog forelsket mig i, AOL arena, tyske stadions havde altid fascineret mig, især AOL arena og det nye Allianz arena i München.

Det silede ned da jeg trådte ind på stadion, spillerne havde været opsatte på at vinde den her, og jeg var sikker på det var muligt. Kun en fantastisk Frank Rost holdt holdet fra at score, det var et sandt bombardement mod Rost’s mål, men en blanding af en fantastisk Frank Rost og nogle uheldige afslutninger fra Briand og Wiltord. Betød at vi måtte uden mål til pause.

Stemningen var god da jeg trådte ind i omklædningsrummet, efter at have snakket kort med Smolarek, min assistent. Det var nu vi skulle ud og vise, at vi var bedre end dem, at vi havde hvad der skulle til for at blive en del af eliten. Drengene lyttede stille efter, men var hurtige til at danne fælles kæde efter jeg var slut med at snakke. Da vi kom ud på banen var tyskerne der allerede til at give bolden op, på hvad der måtte blive starten på vores triumftog.

Og endelig kom det. Boussoufa ligger en dårlig bold til Briand, som alligevel formår at vende sig og skrue den op i hjørnet, til 1-0. Vi havde måtte stille med Peter Hansson som normalt var styrmanden i forsvaret, på den defensive midtbane. Og 21 år gamle Mbia i centerforsvaret, da kreatøren Didot var ude med en skade. Dette viste sig at være et godt valg, da Hansson formåede at køre defensiven hjem til resultatet 1-0. Et godt resultat, som bringer et lille håb med sig. Dette krævede dog at vi kom sejrrigt ud af kampen mod Sampdoria.
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Chasse pour la gloire #4
« Svar #38: 01 Nov 2007, 17:04 »

Flot update! Du skriver med så mange små detaljer og finurligheder at det er som at læse en forfatters værk Smiley
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

7kfum
Gæst
 
Sv: Chasse pour la gloire #4
« Svar #39: 01 Nov 2007, 17:06 »

Flot update! Du skriver med så mange små detaljer og finurligheder at det er som at læse en forfatters værk Smiley

Tusind tak, BTW, er det kun mig der synes at Wiltord's højre hånd er lidt uheldigt placeret på det første billede.
Logged

Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Chasse pour la gloire #4
« Svar #40: 01 Nov 2007, 17:07 »

Hejsa Sommer...

Endnu en super update omkring dit Rennes spil. Dejligt at se at du efter en træls start på UEFA Cup gruppespillet at du nu har fået en sejr. Lad os håbe det fortsætter sådan, så du går videre fra gruppespillet af.
Logged

Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Chasse pour la gloire #4
« Svar #41: 01 Nov 2007, 17:08 »

Flot update! Du skriver med så mange små detaljer og finurligheder at det er som at læse en forfatters værk Smiley

Kan kun være enig med der Gerrarden. Du rammer hovedet på sømmet med det der Thumbs Up
Logged

Thorøe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Chasse pour la gloire #4
« Svar #42: 03 Nov 2007, 15:58 »

Sådan skal den hest rides! Super, super skrevet, og nogle intet mindre end imponerende resultater! Updates hurtigst muligt - ja tak!
Logged


Niko
Gæst
 
Sv: Chasse pour la gloire #4
« Svar #43: 03 Nov 2007, 16:02 »



Er jeg den eneste som får en lidt fræk tanke, når jeg ser det billede?  Grin

TT: Flot update, rigtig flot!  Smiley
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: Chasse pour la gloire #4
« Svar #44: 04 Nov 2007, 21:17 »

Heps! En lidt uventet tur i sommerhuset, og en stil var imod at jeg skulle lave flere updates i fredags. Jeg kan sige at jeg nu har spillet sæsonen færdig, og der kommer mange overraskelser.!
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010