home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23421
  0 Brugere, 489 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: dlg99
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (???) The Rovers skal tilbage på toppen!
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Layoutet til min HSV/Ajax blog, skal det være ligesom med Rovers??  (Afstemning slut: 10 Dec 2007, 10:48)
Ja
- 19 (76%)
Nej
- 6 (24%)
Antal Stemmer: 25

Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 Udprint
Forfatter Emne: (???) The Rovers skal tilbage på toppen!  (Læst 50244 gange)
queencastle
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: (JULI-AUG - 1.del) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #285: 05 Dec 2007, 08:55 »

kanon blog - glæder mig hver gang til at læse dine opdates.

Kan se du har ændret taktik - bruger stadig dine gammel med stor succes - har lavet en lille ændring, så jeg altid spiller med en def. midt.
Logged



Læs min blog Randers FC

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (JULI-AUG - 1.del) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #286: 05 Dec 2007, 10:41 »

Fin start på sæsonen Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: (JULI-AUG - 1.del) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #287: 05 Dec 2007, 15:35 »

Super, at du valgte at blive og super update Smiley
Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (JULI-AUG - 1.del) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #288: 05 Dec 2007, 17:55 »

Jeg elsker denne blog Smiley
følger klart med Smiley

Mange tak, er glad for du kan li' bloggen

Virkelig fed blog, altid sjovt at følge et midterholdsvej mod toppen Smiley.

Jeg håber på, at kunne komme med i toppen, men det er svært. Arsenal, Man U og Chelsea er svære at hamle op med  Wink

Endnu en god update fra Metsu1.
Fin start på sæsonen Smiley
Super, at du valgte at blive og super update Smiley
Tusind tak for de rosende ord og TBM DK, jeg var lige ved at smide håndklædet i ringen, men med det spillermateriale, der er i Rovers, så må det da lykkes mig at hente noget metal inden længe  Thumbs Up

kanon blog - glæder mig hver gang til at læse dine opdates.

Kan se du har ændret taktik - bruger stadig dine gammel med stor succes - har lavet en lille ændring, så jeg altid spiller med en def. midt.

Tak, queencastle - Måske man skulle finde den gamle taktik frem igen og justerer lidt på den, det er godt at høre, du har succes med den  Wink
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (JULI-AUG - 2.del) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #289: 05 Dec 2007, 21:39 »

JULI-AUGUST 2009 - 2. del


Efter vi har taget hul på den nye sæson med to sejre i Intertoto Cuppen mod Zalgiris Vilnius, er det nu endelig blevet tid til at starte på Premier League.
Efter sidste års skuffende afslutning på Premier League, har vi en del at bevise og med den trup, jeg har tuil rådighed, så burde der også være mulighed for at revanchere os.
Vi har dog ikke den nemmeste kamp til at starte på, da vi skal til The City of Manchester Stadium, hvor Manchester City venter. De har oprustet voldsomt til denne sæson, hvor de blandt andet har købt Ryan Babel og Mohammed Sissoko



Bentley scorede
et fremragende mål i dag

1. kamp i Premier League fra City of Manchester Stadium, Manchester
Man City - Blackburn    0-2    (0-2)
0-1 Benni McCarthy (4)
0-2 David Bentley (32)

MOM: David Bentley, Blackburn (8)

Vi får en perfekt start på sæsonen, ved at vinde den svære udebanekamp stærke Manchester City på City of Manchester Stadium. Der er ingen tvivl om, at værterne havde sat næsen op efter en sejr efter den store oprustning klubben har været igennem denne sommer.
En af årsagen til at sejren ender hos os er, at vi får en drømmestart efter Benni McCarrthy scorer til 1-0 allerede efter 4 minutter. Det tidligere føringsmål ryster tydeligvis City-spillerne, som slet ikke kan få noget til at hænge sammen. Det bliver endnu værre for dem, da Bentley efter en flot solotur, smadrer bolden op i det ene målhjørne til 2-0.
Efter pausen holder vi fast i føringen, selvom vi bliver presset tilbage på banen i store dele af anden halvleg.



Benni blev matchvinder
 i over-overtiden

1. kamp i 2. kvalifikationsrunde til UEFA Cuppen fra Finnair Stadium, Helsingfors
HJK Helsinki – Blackburn   0-2   (0-0)
0-1 Benni McCarthy (90+4)
0-2 Benni McCarthy (90+7)

MOM: Benni McCarthy, Blackburn (9)

Det er aldrig nemt at spille på udebane og da slet ikke så langt væk som i Helsingfors, Finland, men selvom vi er meget langt væk hjemmefra, lykkes det os at hente en 2-0 sejr over HJK efter den nok mest bizarre afslutning, jeg har set i min tid som manager for Rovers.
Tillægstiden var sat til 3 minutter, men da dommeren fløjter kampen af, står stadionuret på lige knap 97 minutter og vi har i de 4 ekstra minutter udover den officielle tillægstid scoret to gange ved McCarthy og har dermed et rigtig godt udgangspunkt til returopgøret i Blackburn om 14 dage.
 



2. kamp i Premier League fra JJB Stadium, Wigan
Wigan - Blackburn    1-0    (0-0)
Mario Melchiot brænder straffe for Wigan (65)
1-0 James Harper (86)

MOM: Chris Kirkland, Wigan (8)

Vi taber til et veloplagt Wigan hold i dag og formår desværre ikke at følge op på de gode resultater, vi er startet sæsonen med.
Selvom det er Chris Kirkland, der får prisen som kampens bedste spiller, så er det os, der er presset i bund i hovedparten af kampen og Ben Foster må hive flere gode redninger frem, for at holde os inde i kampen. Desværre scorer James Harper sejrsmålet til sidst og selvom det er fuldt fortjent, at det er Wigan, der får de 3 points, så er det alligevel bittert, at vi ikke kan holde dem væk bare 5 minutter mere, så vi kan få lidt med hjem fra JJB Stadium.
Nu gælder det to hjemmekampe, hvor jeg håber og tror, vi kan får skrabet nogle points sammen til kontoen.




Midtbanespiller forlader Rovers

Sidwell er fortid i Rovers

Den 26–årige Steve Sidwell har sagt farvel til Blackburn Rovers og fortsætter karrieren hos liga-rivalerne fra Liverpool FC.
Sidwell der spiller på den centrale midtbane nåede at spille en enkelt sæson hos Rovers, hvor han var en af de bærende kræfter for klubben.
Hans position på holdet er dog for nyligt blevet truet, da Rovers har valgt at forstærke sig på den centrale midtbane ved at købe Javier Mascherano fra netop Liverpool og med udsigten til mindre spilletid ønskede Sidwell at prøve kræfter med en anden klub.

Sidwell koster Liverpool omkring 100.000.000 kr. og har underskrevet en 4–årig kontrakt med klubben fra Merseyside.

Vi fik denne kommentarer fra manager Jesper Nissen efter spillersalget var en kendsgerning.
”Jeg er ked af, at skulle sige farvel til Steve, da han har været en vigtig spiller for os i hans ene sæson hos os”. ”Jeg havde også først afvist buddet fra Liverpool, men Steve gjorde det klart, at det var en klub, han meget gerne ville til og da vi havde sikret os Mascherano, der spiller hans position, så valgte jeg at genoptage forhandlingerne med Liverpool”. ”Der er jo ingen ide i, at holde på en spiller, der inderst inde hellere vil spille for en anden klub”, slutter den danske manager.



Diouf drillede os igen

3. kamp i Premier League fra Ewood Park, Blackburn
Blackburn – Bolton (16)   1-1    (0-1)
0-1 El-Hadji Diouf (7)
1-1 Benni McCarthy (51)

MOM: El-Hadji Diouf, Bolton (7)

Jeg er naturligvis meget skuffet over, at vi ikke kan slå Bolton i dag, da Bolton bestemt ikke har været godt kørende indtil videre i denne sæson, men spiller Bolton så godt i dag og har en del chancer til at gøre det til 2-0 inden McCarthy udligner, at jeg faktisk er glad for, at vi formår at hive et point i land.

Det er endnu en gang El-Hadji Diouf, der scorer i mod os i dag og han er ved at udvikle sig til lidt af en ond ånd for os, nøjagtig som tilfældet er med David Villa fra Valencia.



Nuri Sahin kunne juble over
personlig succes i dagens kamp

4. kamp i Premier League fra Ewood Park, Blackburn
Blackburn – Fulham (12)   2-2    (1-0)
1-0 Nuri Sahin (23)
2-0 Benni McCarthy (48)
2-1 Simon Davies (73)
2-2 Hameur Bouazza (85)

MOM: Nuri Sahin, Blackburn (8)

Der bliver talt med store bogstaver i omklædningsrummet efter dagens fadæse mod Fulham. Resultatet i sig selv er måske ikke så slem, men måden det sker på er ganske enkelt utilgiveligt. Vi har Fulham helt ned i sækken og vi har flere muligheder for at snøre sækken til, men i stedet for scoringen til 3-0, så scorer Fulham ikke bare en gang men to gange indenfor de sidste 20 minutter og slipper dermed fra Ewood Park med et uafgjort resultat.
Jeg har sagt det så mange gange før, vi er nødt til at vinde nogle af de mange kampe, vi spiller uafgjort, hvis vi vil med i toppen og kvalificerer os til Champions League igen.



Benni blev igen dobbelt målscorer

2. kamp i 2. kvalifikationsrunde til UEFA Cuppen fra Ewood Park, Blackburn
Blackburn (2) - HJK Helsinki (0)   2-1   (2-1)
1-0 Benni McCarthy (3)
2-0 Benni McCarthy (20)
2-1 Akseli Pelvas (28)

MOM: Benni McCarthy, Blackburn (8)

Efter den bizarre afslutning i Finland, hvor McCarthy scorede to gange i dommerens meget lange tillægstid, så viser han endnu en gang klassen ved igen at score to mål mod HJK. Denne gang er det dog i starten af kampen og det betyder, at kampen hurtigt mister sin intensitet og selvom Pelvas reducerer for HJK allerede i første halvleg, har vi fuld kontrol over kampen.

Vi er dermed videre til 1. runde af UEFA Cuppen, hvor Xanthi fra Grækenland venter. Hvis vi kan slå det græske hold, har vi endnu en gang kvalificeret os til gruppespillet.



Goitom havde grund til smil
efter dagens overraskende sejr

5. kamp i Premier League fra Stamford Bridge, London
Chelsea (7) - Blackburn    0-1    (0-0)
0-1 Henok Goitom (82)

MOM: Henok Goitom, Blackburn (8)

Endelig, tænker jeg da dommeren fløjter af på Stamford Bridge. Endelig kunne vi fejrer sejren over en af mesterskabskandidat erne efter en nervepirrende afslutning og endelig har vi formået at vinde over et af de helt store hold på udebane.
Dette giver forhåbentlig en masse selvtillid og tro til spillerne om, at vi kan være med i toppen og med lidt held måske endda kæmpe med om mesterskabet for første gang i lang tid.

Kigger vi på selve kampen er det ikke helt fortjent, at vi vinder dagens kamp, da Chelsea har klart mest spil og flest chancer, men de formår alligevel aldrig, at spille sig til de helt store chancer. Mange af deres afslutninger er forsøg udefra, da de simpelthen ikke kan spille sig igennem vores massive forsvarsmur. Efter 75 minutter sætter jeg Goitom på banen og han skaber fra starten af en masse virak oppe foran som ene mand og scorer et fremragende mål for os, hvilket gør ham til matchvinder.




Premier League tabellen efter 5 kampe
« Seneste Redigering: 05 Dec 2007, 21:41 af Metsu1 » Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (JULI-AUG - 2.del) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #290: 05 Dec 2007, 23:02 »

Endnu en fremragende update. Det er sgu dejligt at læse om et af mine favorithold Smiley

Lidt ærgeligt at Rovers kun får uafgjort i de 2 hjemmekampe mod Bolton og Fulham, men til gengæld godt at slå Chelski Opstemt

Fantastisk læsning og flot opstilling Thumbs Up  -   KUTGW
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (JULI-AUG - 2.del) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #291: 08 Dec 2007, 11:05 »

Jeg er bange for at bloggen lukker, da jeg simpelthen ikke kan få noget til at fungere med Rovers igen-igen.

Jeg har spillet det meste af september og har ikke vundet en eneste gang, har blandt andet tabt 4-0 til Reading i Liga Cuppen.

Jeg har en hjemmekamp mod Everton som den næste kamp, taber jeg er bloggen død, vinder jeg vil jeg måske give den en måned mere.

Beklager over for jer trofaste læsere, men jeg orker ikke at spille et spil, hvor intet fungerer og hvor AI'en er overnaturlig, når det kommer til at skabe chancer og en ting som closing down er helt overdrevent for AI'ens side, så det ser ud til, at jeg er nødt til at give op  Skuffet
Logged

FCKboy
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: (Er det slut??) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #292: 08 Dec 2007, 11:58 »

Skuffet
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: (Er det slut??) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #293: 08 Dec 2007, 12:01 »

Tag dig god tid til at lære spillet, og vend derefter tilbage med en blog.
- Men ærgeligt, i den grad.
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Er det slut??) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #294: 08 Dec 2007, 12:20 »

Skuffet
Tag dig god tid til at lære spillet, og vend derefter tilbage med en blog.
- Men ærgeligt, i den grad.

Jeg er også bare mega træt af det selv og jeg beklager over for alle dem, der følger bloggen og især Brodtgaard, der jo er glødende Rovers fan, men spillet er simpelthen for svært for mig. Urealistisk eller ej, men jeg oplevede blandt andet at vinde 3-0 ude over Xanthi i UEFA cuppen, derefter tabte jeg 2-0 og 4-0 til hhv. Spurs og Reading med samme taktik og spillere.  Der er store forskel på Xanthi og Spurs det ved jeg, men Xanthi skabte 3 chancer og Spurs over 30  Shockeret

Det er også bare alle de små ting, der har fået mig til at sige stop.

F.eks at der skal 10 friløbere til for at score et mål, mens modstanderne kun skal bruge en enkelt eller to chancer for at score...... Alle de tvivlsomme mål og kendelser er ved at drive mig till vanvid, da det ALTID er imod mig.... en anden lille detalje der også var med til at få bægeret til at flyde over, var da jeg havde valgt Goitom til targetman (Han 195 cm, 15/15 i hovedspil og springkraft). Han tabte hovedstødsdueller til en 171 cm høj højreback, der havde 10 og 10 i hovedspil og springkraft og han gjorde det hver gang, der rullede et højdepunkt hen over skærmen...

Nu har jeg også lige tabt 2-1 til Everton på en scoring i det 92. minut af Andy Johnson. Farvel og tak fra Rovers i denne omgang.
« Seneste Redigering: 08 Dec 2007, 12:25 af Metsu1 » Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Er det slut??) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #295: 08 Dec 2007, 13:00 »

NEEEEEEEEEEEEJJJJJ. ..!     Bloggen må da ikke slutte   Græder  Græder  Græder

Super nedtur...  Ellers en dejlig dejlig blog.

Men kan jo godt forstå, at du er frustreret, over at det ikke kører - har en lille mistanke om, at det kan være fordi du spiller med et gammelt savegame, og derefter har installeret patchen? - men det er bare et gæt.

Håber at du starter et nyt spil og en ny blog.  Det bliver jo nok desværre ikke med guderne fra Rovers igen, men pyt - bare der kommer en ny blog.

Held og lykke med det nye spil...


Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Er det slut??) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #296: 08 Dec 2007, 13:38 »

Som både Rosso & Brodtgaard har nævnt håber jeg du vender tilbage med en ny blog på et senere tidspunkt, da det har været en fornøjelse at følge dig selvom resultaterne ikke altid har været der.. Tak for den gang og jeg håber du knækker koden til FM08

Held & lykke i dine kommende spil..
Logged

- Veni, vidi, vici -

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Er det slut??) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #297: 08 Dec 2007, 14:46 »

ARGH, ellers fed blog, men kender godt dine frustrationer Skuffet
Logged

steeval
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: (Er det slut??) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #298: 08 Dec 2007, 15:07 »

Har lige brugt en god sjat tid på at læse denne blog fra ende til anden, og synes at du bestemt fortjener et af mine sjældne indlæg.

Tak for denne gang, har været en oplevelse at følge dit hold og hvis spillets AI havde været bedre udviklet, er jeg sikker på at vi spændt havde siddet og ventet på næste update. Spiller selv med Vanløse i D2 Vest, kommer fra byen, og på trods af en øjeblikkelig 3. plads har jeg også oplevet sindsyge mærkelige ting.

Men RIP Rovers, det var en fornøjelse.
Og velkommen til din næste blog når du finder tid og overskud.

Over and out!
Logged

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Er det slut??) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #299: 08 Dec 2007, 16:43 »

Tak for de flotte ord
NEEEEEEEEEEEEJJJJJ. ..!     Bloggen må da ikke slutte   Græder  Græder  Græder

Super nedtur...  Ellers en dejlig dejlig blog.

Men kan jo godt forstå, at du er frustreret, over at det ikke kører - har en lille mistanke om, at det kan være fordi du spiller med et gammelt savegame, og derefter har installeret patchen? - men det er bare et gæt.

Håber at du starter et nyt spil og en ny blog.  Det bliver jo nok desværre ikke med guderne fra Rovers igen, men pyt - bare der kommer en ny blog.

Held og lykke med det nye spil...


Ja, det er en stor nedtur og jeg beklager, at jeg ikke kan køre videre, men de sidste kampe og den sidste halvdel af sidste sæson var for meget af det gode.

Jeg tror, du har ret i det med patchen, det løser kun nogle af problemerne i et save game, hvilket gør at det bliver en mærkelig omgang FM.

Jeg regner med at starte en ny blog og de hold som pt. er inde i varmen er enten HSV, Real Betis eller Ajax, samtidig vil jeg ikke udelukke en ny Rovers blog, de er med i overvejelserne til en blog på et senere tidspunkt.

Som både Rosso & Brodtgaard har nævnt håber jeg du vender tilbage med en ny blog på et senere tidspunkt, da det har været en fornøjelse at følge dig selvom resultaterne ikke altid har været der.. Tak for den gang og jeg håber du knækker koden til FM08

Held & lykke i dine kommende spil..
ARGH, ellers fed blog, men kender godt dine frustrationer Skuffet
Har lige brugt en god sjat tid på at læse denne blog fra ende til anden, og synes at du bestemt fortjener et af mine sjældne indlæg.

Tak for denne gang, har været en oplevelse at følge dit hold og hvis spillets AI havde været bedre udviklet, er jeg sikker på at vi spændt havde siddet og ventet på næste update. Spiller selv med Vanløse i D2 Vest, kommer fra byen, og på trods af en øjeblikkelig 3. plads har jeg også oplevet sindsyge mærkelige ting.

Men RIP Rovers, det var en fornøjelse.
Og velkommen til din næste blog når du finder tid og overskud.

Over and out!

Mange tak for jeres flotte kommentarer, jeg er glad for, at I har følt jer underholdt så længe det varede og endnu en gang beklager jeg, at bloggen ikke kører videre.

Jeg håber, at I vil være med igen, når min næste blog kører over skærmen og med en hel dag i morgen til at sidde foran skærmen, så er det muligt, at der allerede dukker noget op der  Wink

Jeg har smidt en afstemning med nogle hold til en fremtidig blog for at måle temperaturen!
Logged

Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010