home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Aug 2025, 20:48 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
29 Aug 2025, 20:13 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23607
  0 Brugere, 679 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (???) The Rovers skal tilbage på toppen!
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Layoutet til min HSV/Ajax blog, skal det være ligesom med Rovers??  (Afstemning slut: 10 Dec 2007, 10:48)
Ja
- 19 (76%)
Nej
- 6 (24%)
Antal Stemmer: 25

Sider: [1] 2 3 ... 22 Udprint
Forfatter Emne: (???) The Rovers skal tilbage på toppen!  (Læst 61079 gange)
Metsu1
Manager

(???) The Rovers skal tilbage på toppen!
« : 22 Okt 2007, 12:49 »

Indledning

Blackburn Rovers blev grundlagt tilbage i 1875 efter en ide af John Lewis og Arthur Constantine.
De spiller deres hjemmekampe på Ewood Park i Blackburn og dette har de gjort i over 100 år, nærmere betegnet startede de med at spille på Ewood Park tilbage i 1890.

Blackburn Rovers vandt i 1911-12 og 1913-14 sæsonerne det engelske mesterskab, men derefter kom en meget lang periode uden nævneværdig succes og som Rovers fan skulle man vente til 1994-1995 sæsonen, før der igen kom et mesterskab i hus.
Mesterskabet i denne sæson blev vundet med Jack Walker på trænerbænken og den berygtede ”SAS” duo i front, nemlig Sutton and Shearer.

Det lykkedes dog ikke, at følge op på sejren og helt galt gik det i sæsonen 1998-1999, hvor klubben rykkede ned i The Championship.
Der skulle gå to sæsoner før de igen rykkede op i Premier League, dette skete da de blev nummer 2 efter Fulham i sæsonen 2000-2001

Siden da har de formået at blive i Premier League, men udover et par 6. pladser er Rovers mest kendt for at være et solidt midterhold.

Næste update bliver med et pressemøde efter Mark Hughes har valgt at fratræde sin stilling som manager i Rovers og hvor jeg bliver præsenteret som ny manager for klubben!
« Seneste Redigering: 09 Dec 2007, 10:48 af Metsu1 » Logged

Guldbrand
Gæst

Sv: The Wild Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #1: 22 Okt 2007, 12:53 »

Spændende blog..  jeg tror dog ikke at det bliver "favoritten" der overtager sædet da det virker lidt for åbenlyst..  tror derimod at det bliver Graeme Le Saux der bliver den nye træner   Thumbs Up

Metsu1
Manager

« Svar #2: 22 Okt 2007, 12:56 »

Hehe, Hendry er kun favorit, da det er ham, jeg helst vil skrive historien udfra  Wink

Brodtgaard
Manager

« Svar #3: 22 Okt 2007, 13:58 »

Superdejligt med en blog om et af mine favorithold

Glæder mig til at læse mere Thumbs Up

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Metsu1
Manager

« Svar #4: 22 Okt 2007, 14:46 »

Jeg har valgt at droppe idéen med at en tidligere spiller overtager posten.

Det bliver som mig selv, jeg kører denne blog, da det på den måde er mere realistisk, hvis jeg skulle finde på at skifte job osv.

Beklager den lidt famlende start  Wink

Metsu1
Manager

« Svar #5: 22 Okt 2007, 18:54 »

Pressemøde på Ewood Park – trænerskifte i Blackburn

Vi er i Blackburn i dag, hvor man gør klar til et pressemøde, som indeholder en stor overraskelse. For et par måneder siden, da sidste sæson var overstået, valgte Mark Hughes at forlade trænerposten hos The Rovers, da han gerne ville tilbage til jobbet som det walisiske landshold.
Derfor er vi her i dag, for at få præsenteret den nye manager for klubben og alting tyder på, at vi får en urutineret dansk træner at se ved dagens pressemøde.
Bestyrelsesformande n for Rovers, hr. John Williams er klar og vi går over til det direkte pressemøde nu.

Indgangen til et nyt eventyr

Velkommen til dagens pressemøde.

Som I alle ved, blev vi nødt til at sige farvel til Mark Hughes for nogle måneder siden. Vi har siden i bestyrelsen, talt om de muligheder der var til rådighed og hvad det er, vi gerne vil i Rovers.
Vi har valgt at tegne kontrakt med en ung dansk manager, som vi synes passer til den profil, vi gerne vil have til at styre Blackburn, så tag godt imod ham, for her kommer han, Jesper Nissen!

Der var rigtig mange journalister, der var mødt op til dagens pressemøde. Jeg var meget nervøs, men samtidig også utrolig stolt over, at det netop var mig, der var sluppet igennem nåleøjet hos The Rovers. Jeg satte mig til bords, formand John Williams sagde igen et par ord og så var det tid til at besvare spørgsmål.

- Velkommen til Blackburn, jeg vil gerne starte med at spørge dig om, hvordan du har der med pludselig at skulle lede en storklub som Blackburn??

- ”Allerførst vil jeg sige tak for fremmødet, det glæder mig, at så mange er kommet til dette pressemøde”. ”Jeg er naturligvis beæret over at få chancen i så stor en klub som Blackburn, det er jo ikke ligefrem de tilbud man får flest af, med den trænererfaring som jeg har, men jeg er sikker på, at jeg nok skal gøre en god figur hos The Rovers”.
Champions League -
en urealistisk drøm??

- Hvad er dine planer for klubben, hvad skal der ske, hvor skal vi hen??

- ”Min plan er naturligvis at få skabt vedvarende succes hos klubben”. ”Jeg vil f.eks. meget gerne have, at vi komme til at spille europæisk fodbold i hver eneste sæson og på sigt håber jeg da på, at vi kan være med i kampen om det engelske mesterskab”.

- Har du allerede gjort dig overvejelser omkring mulige køb og salg af spillere?

- ”Nej, det har jeg slet ikke endnu”. ”Jeg kan dog sige så meget, at I ikke skal forvente en aggressiv transfertaktik fra min side”. ”Jeg vil gerne hente et par spillere, for at give mere bredde til truppen, men i bund og grund, synes jeg truppen ser rigtig god ud”

- Et sidste spørgsmål, kommer vi til at se Blackburn spille frisk og offensiv eller vil der blive taget udgangspunkt i en jernhård defensiv?

- ”Jeg vil da helt sikkert stræbe efter, at vi kommer til at spille flot og gerne offensiv fodbold, når lejligheden byder sig”, ”Vi må samtidig også være realistiske og se på det faktum, at den engelske liga, er om end ikke den stærkeste liga, så en af de stærkeste i verden og derfor er man nødt til somme tider at spille defensivt ellers kan man komme helt galt af sted”.

Tak for i dag!

Suicide
Landsholdsspiller

Sv: (Pressemøde) The Wild Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #6: 22 Okt 2007, 19:15 »

Næste update bliver med et pressemøde efter Mark Hughes har valgt at fratræde sin stilling som manager i Rovers og hvor jeg bliver præsenteret som ny manager for klubben!

Hvorfor skal du afslører handlingen Huh?

Jeg havde lige håbet på at det ikke blev dig der blev præsenteret Peace

Ej spøg til side... Det ser da ganske godt ud Smiley

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Metsu1
Manager

« Svar #7: 22 Okt 2007, 19:30 »

Hvorfor skal du afslører handlingen Huh?

Jeg havde lige håbet på at det ikke blev dig der blev præsenteret Peace

Ej spøg til side... Det ser da ganske godt ud Smiley

Tjaahh, fordi jeg klumrede rundt i, hvordan jeg ville lave bloggen tror jeg, men bare rolig, der bliver ikke afsløret mere.

Jeg vil gerne have kørt en blog med f.eks. Hendry eller Le Saux ved roret, men så synes jeg bare det bliver for svært pludselig at skifte klub. Nu er det mig selv og så giver det bedre mening, hvis jeg smutter til et andet land på et tidspunkt.

Og mange tak for rosen og kommentaren  Thumbs Up

Metsu1
Manager

« Svar #8: 23 Okt 2007, 11:27 »

TRUP OG TAKTIK

Efter det veloverståede pressemøde, var det blevet tid til det, som jeg allerhelst ville. Jeg skulle ud og møde gutterne og samtidig skulle jeg til det alvorlige, truppen skulle gennemgås, taktikken skulle overvejes osv.

Jeg har her lavet en gennemgang af truppen, samt de to taktikker, jeg hovedsageligt vil bruge hos Rovers.
Friedel - en sikker sidste skanse

TRUPPEN
- pr. 1. august 2007

Målmænd

Brad Friedel
Peter Enckelmann

8,5 ud af 10 stjerner
Brad Friedel er uden tvivl en fremragende målmand. Han er lynhurtig på stregen med sine gode reflekser og han har et stort overblik, men han er desværre ved at være godt oppe i årene og Peter Enckelmann er på sigt ikke god nok til at efterfølge Friedel som førstevalg i målet.

Derfor er det nødvendigt, at vi forstærker os på denne position enten i løbet af sæsonen eller senest efter sæsonen er færdigspillet.

Nelsen er vores forsvarsgeneral

Forsvar

Andre Ooijer – F HC
Christopher Samba – F HC
Bruno Berner – F VC
Ryan Nelsen – F C
Zurab Khizanishvilli – F C
Stephane Henchoz – F C
Aaron Mokoena – F C/DM
Brett Emerton – F/WB/OM H
Stephen Warnock – F/M V

8 ud af 10 stjerner
Et udmærket forsvar med de to klipper Samba og Nelsen i den centrale del. På backpladserne har vi Warnock og Emerton, men så er det også sagt, der mangler i den grad bredde i forsvaret, for skulle en af vores backs blive skadet og især Warnock, så kan det for alvorlige konsekvenser for os, så der er en position, vi nok bliver nødt til at køb ind til.

"Vildmanden" Savage
er omdrejningspunktet

Midtbane

Tugay -  DM
Robbie Savage – M C
David Bentley – OM H
Sergio Peter – O HV
Steven Reid – OM HC
Maceo Rigters – OM H/Bo
David Dunn – OM VC
Morten Gamst Pedersen – OM V

8,5 ud af 10 stjerner
Vi har en rigtig solid midtbane i Blackburn. Vi har Savage til det beskidte/hårde arbejde, mens jeg regner med, at det skal være Reid eller Dunn, der skal stå for det kreative på den offensive midtbaneplads.
På fløjene er vi rigtig godt dækket ind. Vi har Gamsten på venstrekanten og den unge engelske landsholdsspiller David Bentley. Disse to spillere forventer jeg mig meget af, men jeg gerne vil hente en enkelt central offensive midtbanespiller mere til klubben.

Den nye mand med det store ansvar

Angreb

Jason Roberts - Bo
Benni McCarthy - Bo
Roque Santa Cruz – OM/A C
Matt Derbyshire - Bo

9 ud af 10 stjerner
Angrebet synes jeg, er den kæde i Rovers, hvor vi er allerbedst dækket ind. Vi spiller maksimum med 2 frontløbere og det vil hovedsageligt være Cruz og Benni, men en type som den unge Derbyshire, vil helt sikkert også få chancen for at vise sit talent.
Jason Roberts er pt. fjerdevalg i angrebet, men med de mange kampe, vi forhåbentlig kommer til at spille, så vil han også få sine chancer til at bevise sit værd.

TAKTIK

Jeg vil så vidt muligt kun kører med to forskellige taktikker i Rovers. Jeg vil have en offensiv taktik, som hovedsageligt skal bruges på hjemmebane eller når vi møder hold, som vi kan dominere imod på udebane.
Derudover vil jeg have en mere afdæmpet/defensiv taktik, til når vi møder de rigtig gode hold på hjemmebane og når vi skal ud på de mere svære udekampe.

DEN OFFENSIVE MODEL

Den taktik vi kommer til at bruge mest hos Blackburn er en taktik, man kan kalder for en 4-3-1-2 taktik.

Vi spiller med en flad 4 mands forsvarskæde, som praktiserer zone-opdækning. De to centrale forsvarsspillere er meget defensivt indstillet, men backsene gerne må deltage i det fremadrettede spil, hvis muligheden er der.

På midtbanen er der også 4 spillere. Vi har Savage på den centrale midtbaneplads, hvor han skal fungere som både bindeled for forsvar-midtbane og midtbane-angreb, der er samtidig lagt op til, at han skal bryde de andre holds angreb, så det er en stor opgave waliseren.
Spilleren der spiller på den offensive plads, er spilleren der skal gå med frem og støtte angrebet og så skal han også have kreativiteten til at lægge nogle chanceskabende afleveringer.
Der er ingen tvivl om, at det er Gamsten og Bentley, der skal spille på hver deres fløj. Deres opgaver bliver hovedsageligt offensive, hvor de meget gerne skal komme til nogle gode indlæg, som vi kan omsætte i mål, så deres primær opgave, er at få udfordret/stresset modstandernes backs, så meget som muligt.

Angrebet kommer til at bestå af Santa Cruz og McCarthy. To rigtig gode angribere, der supplerer hinanden rigtig godt. McCarthy er den deciderede boksspiller, mens Santa Cruz mere er typen, der søger ned i banen for at få bolden. Alt i alt en rigtig spændende duo og så skal vi ikke glemme det unge stortalent Matt Derbyshire, han bliver også meget interessant at følge.

DEN DEFENSIVE MODEL

I denne taktik, som jeg kalder 4-5-1, sætter jeg en ekstra mand ned på den offensive midtbane for at prøve og kontrollere spillet lidt mere.

Selve indstillingerne for spillerne er der ikke ændret en masse ved, dog beder jeg de to backs og fløje om, at skrue lidt ned for deres angrebslyst. Spillet bliver hellere ikke spredt så meget ud på kanterne, der foregår gennem midten af banen og spillestilen er langt mere direkte end den model, vi har til vores hjemmekampe.

Indstillinger til den offensive model kan ses her

Indstillinger til den defensive model kan ses her

simonob
Landsholdsspiller

Sv: (Trup og taktik) The Wild Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #9: 23 Okt 2007, 11:28 »

Nice indlæg, Metsu !

~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

Alfster
Blogmester

« Svar #10: 23 Okt 2007, 12:06 »

Super Nice..  Den skal da følges. Håber ikke du glemmer din gamle blog :-)

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Metsu1
Manager

« Svar #11: 23 Okt 2007, 12:23 »

Nice indlæg, Metsu !
Super Nice.. Den skal da følges. Håber ikke du glemmer din gamle blog :-)

Tak begge to og Alfster, jeg glemmer aldrig min gamle blog, den får bare en pause lige nu og her  Wink

JimmyGP
Manager

« Svar #12: 23 Okt 2007, 13:39 »

Superflotte updates.. KUTGW. . Håber du får sucess med Rovers..

- Veni, vidi, vici -

Metsu1
Manager

« Svar #13: 24 Okt 2007, 09:16 »

JULI -AUGUST 2007

Vi er med i EURO Vase Cuppen eller Intertoto Cuppen som jeg foretrækker at kalde den. Vi skal i 3.runde af Intertoto Cuppen møde det rumænske hold Otelul. Det er et hold, jeg ikke forventer, vi får nogen problemer med overhovedet, så vi skulle gerne gå sikkert videre til 2. kvalifikationsrunde af UEFA Cuppen. 
Jeg har pga. vores deltagelse i Intertoto kun arrangeret en enkelt venskabskamp og det er på hjemmebane mod Rangers.

Benni sørgede for en god debut

1. kamp i 3.runde af UEFA Intertoto Cup fra Otelul, Galati
Otelul – Blackburn   0-3   (0-2)
0-1 David Bentley (11)
0-2 Benni McCarthy (41)
Rødt kort til Alexandru Balaj, Otelul (45)
0-3 Benni McCarthy (59)

MOM: Benni McCarthy, Blackburn (8)

Vi vinder som forudset i Rumænien, men jeg havde ikke forventet, at vi ville vinde så let. Det er måske pga. den hurtige scoring af Bentley, at vi kommer til at styre kampen som vi gør og da de først får en mand udvist, er det bare med at køre sejren hjem og spare så mange kræfter som muligt.

Træningskamp fra Ewood Park, Blackburn
Blackburn – Rangers   3-2   (1-0)
1-0 Steven Reid (1)
2-0 Tugay (48)
3-0 Jason Roberts (58)
3-1 Charlie Adam (65)
3-2 Barry Ferguson (77)

MOM: Tugay, Blackburn (8)

Jeg skifter samtlige spillere på nær Reid ud i forhold til dem, der spillede i sejren over Otelul og det går da også fortrinligt i den første time, men så er vi lige ved at miste sejren, men heldigvis holder vi den hjem. Selvom det kun er en træningskamp, er det altid godt for moralen med en sejr.

Titelodds – hvem er favorit?

Man Utd 2,75
Chelsea 2,75
Liverpool 3,00
Arsenal 3,50
Tottenham: 34,00
Everton: 34,00

Blackburn: 81,00

2. kamp i 3.runde af UEFA Intertoto Cup fra Otelul, Galati
Blackburn (3) – Otelul (0)   2-0   (1-0)
1-0 Roque Santa Cruz (36)
2-0 Benni McCarthy (64)

MOM: Steven Reid, Blackburn (8)

Vi kører sikkert sejren hjem og er klar til UEFA Cuppen.
Santa Cruz og Benni lader til at have fundet sammen i et rigtig godt samarbejde, så det lover rigtig godt for fremtiden.
Vi er seedet i lodtrækningen til 2. runde af UEFA Cuppen og vi trækker da også en meget overkommelig modstander. Vi skal endnu en gang langt væk hjemmefra. Vi skal til Larnaka på Cypern, hvor vi skal møde Anorthosi, en hold jeg også forventer klare sejre over.

Spillersalg i Blackburn

Zurab - nu i Fulham

Det blev i dag offentliggjort, at man i Blackburn Rovers har sagt farvel til to spillere.

Den første der er blevet solgt fra Rovers, er ungdomsspilleren Keith Treacy, der skifter til Plymouth for et beløb på 10.000.000 kr. Der er samtidig blevet indført en klausul, der gør, at Blackburn vil modtage 45% af et fremtidig salg, hvis dette skulle ske.

Den anden spiller, der forlader Rovers er en mere prominent spiller. Det er den 26-årige georgiske landsholdsspiller Zurab Khizanishvilli, der skifter tilværelsen i Rovers ud med et skifte til Premier League rivalerne fra Fulham. Fulham betaler 22.000.000 kr. for centerforsvareren.

Reid var banens bedste i dag

1. kamp i Premier League fra Ewood Park, Blackburn
Blackburn - Liverpool      2-1    (2-0)
1-0 Roque Santa Cruz (11)
2-0 Benni McCarthy (25)
2-1 Fernando Torres (61)

MOM: Steven Reid, Blackburn (8)

Hvilken debut jeg får i Premier League. Vi slår mesterskabsfavoritt erne fra Liverpool efter en rigtig flot indsats.
Vi kommer tidligt foran og inden halvleg har vi udbygget føringen til 2-0. Stemningen er da også høj i pausen, men så scorer Torres efter en times spil og den sidste halve time bliver meget nervepirrende og Liverpool formår at presse os langt tilbage på banen, men vi holder stand og får en rigtig god start på den nye sæson.

Derbyshire = Dagens helt

1. kamp i UEFA Cup, 2. kvalifikationsrunde fra Ewood Park, Blackburn
Blackburn – Anorthosi    3-0    (1-0)
1-0 Matt Derbyshire (25)
2-0 Matt Derbyshire (58)
3-0 Matt Derbyshire (69)
Christopher Samba, Blackburn brænder straffe (78)

MOM: Matt Derbyshire, Blackburn (9)

Vi vinder stensikkert vores første kamp mod Anorthosi og der er især på grund af vores unge angrebskomet Matt Derbyshire. Han får sin første kamp fra start i denne sæson og han kvitterer for tilliden med et hattrick og rigtig flot spil.

Jeg valgte at lave en del ændringer i startopstilingen til dagens kamp, men heldigvis betød det ikke noget og kunne ikke ses på vores spil.

Samba startede vores comeback

2. kamp i Premier League fra Ewood Park, Blackburn
Blackburn – Wigan      4-2    (0-2)
0-1 Emile Heskey (1)
0-2 Emile Heskey (7)
1-2 Christopher Samba (55)
2-2 Roque Santa Cruz (60)
3-2 Christopher Samba (71)
4-2 Morten Gamst Pedersen (78)

MOM: Christopher Samba, Blackburn (9)

Sikke en vanvittig kamp og hvilket comeback spillerne leverer.
Jeg beder mine centrale forsvarsspillere om, at være ekstra opmærksomme på Emile Heskey, men efter bare 7 minutter har han nettet to gange og det ser meget sort ud for os.
I pausen taler jeg for første gang med rigtig store bogstaver og det lader til at spillerne hører efter, da de går ud og scorer 4 kasser i en anden halvleg, hvor vi løber Wigan over ende.
Med sejren har vi maksimum points efter de første to hjemmekampe.

3. kamp i Premier League fra Emirates Stadium, London
Arsenal (13) - Blackburn    2-2    (1-1)
0-1 Benni McCarthy (21)
1-1 Emmanuel Adebayor (26)
2-1 Emmanuel Adebayor (48)
2-2 David Bentley (50)

MOM: Emmanuel Adebayor, Arsenal (8)

Vi formår at hente et point med hjem fra Emirates Stadium efter en rigtig herrefight. Vi kommer foran ved Benni, men The Gunners får dog hurtigt udlignet og vi kommer især efter pausen under et enormt pres. Det resulterer i en hurtig Arsenal scoring, men vi slår til med det samme og vi holder dem heldigvis fra yderligere scoringer resten af kampen.

Nye spillere præsenteret i Blackburn

Blackburn Rovers kunne i dag offentliggøre deres to første indkøb i sæsonen.
Man har været i Skotland, nærmere betegnet Dundee, hvor man har hentet den 20-årige venstreback Paul Dixon. ”Dixon er en dygtig ung spiller, som stille og rolig skal modnes på vores reservehold”, var manager Jesper Nissen’s kommentar til indkøbet.

Den anden spiller der er hentet til klubben, er en spiller der forventes at blive en del af førsteholdstruppen med det samme. Det er den danske U21-landsholdsspiller Kasper Lorentzen, der skifter fra den danske SAS liga klub Brøndby for 15.000.000 kr. ”Kasper’s profil passer perfekt til den spiller, jeg har ledt efter”. ”Han er en alsidig spiller med et stort talent, han bliver rigtig god for os”, sagde Jesper Nissen efter offentliggørelsen af Lorentzen.

4. kamp i Premier League fra Old Trafford, Manchester
Man Utd (9) - Blackburn    3-1  (1-0)
1-0 Cristiano Ronaldo (11)
2-0 Rio Ferdinand (65)
2-1 Roque Santa Cruz (70)
3-1 Louis Saha (86)

MOM: Nani, Man U (8)

Så skete det! Vi taber sæsonens første kamp på udebane mod de regerende mestre fra Manchester United.
Vi er presset langt tilbage på banen i store dele af kampen og selvom Roque Santa Cruz får reduceret med 20 minutter igen, så er der aldrig tvivl om udfaldet af kampen og Saha lukker da også med sin scoring små 5 minutter fra slutfløjtet.

Bentley blev matchvinder på Cypern

2. kamp i UEFA Cup, 2. kvalifikationsrunde fra Antonis Papadopoulos, Larnaka
Anorthosi (0) - Blackburn (3)   0-1    (0-0)
Rødt kort til Brett Emerton (23)
0-1 David Bentley (88)

MOM: Doros Panagiotou, Anorthosi (8)

Vi gør, hvad vi skal på Cypern og går videre til 1. runde af UEFA Cuppen. Jeg er meget tilfreds med indsatsen og sejren, da vi allerede efter bare 23 minutter bliver reduceret til 10 mand, da Emerton slagter en modstander. Vi holder dem heldigvis fra de store chancer og til sidst kan Bentley sågar scorer sejrsmålet.

Vi skal endnu en gang meget langt væk i næste runde, da vi er blevet udtrukket sammen med Maccabi Tel Aviv fra Israel. Et hold der kan volder os problemer især i Israel.

Skal opdateringer være som denne (a la min 07 blog) eller skal de være lavet som et resume uden fokus på hver enkelt kamp? - smid en stemme

Zone 43
Manager

Sv: (juli-aug) The Wild Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #14: 24 Okt 2007, 09:23 »

Intet mindre end en fantatisk start! Thumbs Up

Updatesene skal da være som i '07. Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Sider: [1] 2 3 ... 22 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010