home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23421
  0 Brugere, 955 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: dlg99
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (???) The Rovers skal tilbage på toppen!
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Layoutet til min HSV/Ajax blog, skal det være ligesom med Rovers??  (Afstemning slut: 10 Dec 2007, 10:48)
Ja
- 19 (76%)
Nej
- 6 (24%)
Antal Stemmer: 25

Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 22 Udprint
Forfatter Emne: (???) The Rovers skal tilbage på toppen!  (Læst 50367 gange)
Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (STEM) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #210: 25 Nov 2007, 10:31 »

Vi har brug for en ny boksspiller i Rovers og jeg har været ude og kigge på mulighederne.

Jeg har lavet en afstemning med de 6 spillere, det har den største interesse, men hvem synes I, jeg skal gå efter??

Afstemningen kører indtil ca. kl. 13.00
« Seneste Redigering: 25 Nov 2007, 11:48 af Metsu1 » Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (STEM) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #211: 25 Nov 2007, 10:49 »

Jeg har stemt Henok Goitom.. Min erfaring er at Kalou er mere midtbane-mand end boksspiller samt Bianchi, Love og Hunterlaar bliver for dyre. Lavezzi har jeg dog ingen erfaringer med.. KIU Metsu
Logged

- Veni, vidi, vici -

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Dec. 08) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #212: 25 Nov 2007, 13:00 »

DECEMBER 2008

Normalvis er december måned i den engelske Premier League et af de altafgørende tidspunkter i sæsonen pga. det hårde program, der altid er omkring jul og nytår. Sådan er det bare ikke i år, da man i den engelske Football Association har valgt, at klubberne ikke skal i kamp omkring nytår.
Der er derfor kun planlagt 4 ligakampe for os i december måned, men de er stadig af afgørende karakter, da det blandt andet er 2 hjemmekampe mod Arsenal og Manchester United.

Vores næste kamp er mod netop Arsenal, men jeg må desværre se kampen fra tilskuerpladserne, da jeg efter en reserveholdskamp overfuser dommeren pga. en meget dårlig præstation. Der gik ikke mange dage, før jeg blev kontaktet af FA som er ved at være godt træt af mine udbrud, så for anden gang i denne sæson tilkendte de mig en spilledagskarantæne . Bestyrelsen var bestemt ikke tilfredse med min opførelse og især ikke op til en så vigtig kamp. Det er trods alt vigtigere, at jeg er klar til kamp mod rækkens nummer 3 frem for at reserverne bliver snydt i en enkelt kamp.



Friedel var banens bedste

17. kamp i Premier League fra Ewood Park, Blackburn
Blackburn – Arsenal (3)     0-0   (0-0)


MOM: Brad Friedel, Blackburn (9)

Som sagt er jeg henvist til tribunen til dagens topopgør og herfra kan jeg se, at vi ikke er uheldige med at få det ene point mod The Gunners.

De har os presset i store dele af kampen, men endnu en gang så redder Brad Friedel os og man må nok sige, at han har fundet formen igen, efter han har overtaget målmandsposten igen fra Thomas Sørensen. Det store spørgsmål er blot, om han kan holde pladsen, da jeg i øjeblikket ligger i forhandlinger med en tidligere landsholdsmålmand, der gerne skulle komme til klubben i januar.





6. kamp i Champions League Gruppe C
fra Ewood Park, Blackburn

Blackburn – Olympique Marseille (FRA)    3-2     (3-0)
1-0 Benni McCarthy (29)
2-0 Anthony Vanden Borre (35)
3-0 Roque Santa Cruz (28)
3-1 Andre Ayew (40)
3-2 Przemyslaw Kazmierczak (90+1)

MOM: Anthony Vanden Borre, Blackburn (8)

Det lykkes os at få revanche mod Marseille efter vores katastrofale indsats mod dem på Stade Velodrome.
Ved pausen er vi foran med 3-0 og selvom vi aftaler, at vi skal gå ud og fortsætte med at presse dem og prøve at score flere mål, så lader vi dem kommer ind i kampen igen og vi er faktisk heldige med, at reduceringsmålet til 3-2 først falder i dommerens overtid, da det ligeså godt kunne have været udligningen, når man ser på det antal chancer de havde i de sidste 45 minutter.
Milan vinder 3-0 over Galatasaray og dermed er de klar til UEFA Cuppen, mens vi kvalificerer os til knockout fasen sammen med Marseille.




Benni brænder desværre fra 11-meterpletten

18. kamp i Premier League fra Goodison Park, Liverpool
Everton (6) - Blackburn     1-1   (0-1)
0-1 Benni McCarthy  (4)
1-1 Kevin Doyle (90)
Benni McCarthy brænder straffespark (90+2)

MOM: Tim Howard, Everton (8)

Vi spiller endnu en kamp uafgjort i dag, men med alle de scoringsmuligheder, vi havde, så skulle vi have haft alle 3 points med hjem fra Goodison Park.

Alle tror kampen ender uafgjort, da vores onde ånd Kevin Doyle dukker op i feltet og udligner på en returbold fra en Friedel redning. Vi giver bolden op og sender en lang bold frem i feltet, McCarthy og Samba går op i en duel og vælter rundt...... dommeren fløjter og peger på pletten!! Vi får tilkendt et straffespark i overtiden, jeg jubler over den store mulighed for at vinde og bede McCarthy om at tage sparket, da han normalvis er sikkerheden selv fra ellevemeterpletten. Han løber til bolden, men han rammer ikke målet, bolden bliver sendt forbi!!! -  i samme sekund fløjter dommeren af og vi formår endnu engang ikke at vinde.



I dag var Benni redningsmanden

19. kamp i Premier League fra Ewood Park, Blackburn
Blackburn – Man Utd (2)     2-2   (1-1)
0-1 Owen Hargreaves (straffe, 35)
1-1 Benni McCarthy (45+1)
1-2 Nani (65)
2-2 Benni McCarthy (76)

MOM: Benni McCarthy, Blackburn (8)

For fjerde gang i træk spiller vi uafgjort og for tiende gang i denne sæson.
Når man som os har ambitioner om, at være med i toppen af ligaen, så hjælper det ikke noget, at vi i sæsonens første 19 kampe nu har spillet 10 af dem uafgjort og det hjælper slet ikke, at vi spiller uafgjort på hjemmebane mod alle vores konkurrenter og derefter taber til dem på udebane.
Kigger vi nærmere på dagens kamp mod de forsvarende mestre, så spiller vi en rigtig god kamp og får heldigvis lidt ud af vores anstrengelser, selvom det ser sort ud, da Nani scorer til 2-1 midtvejs i anden halvleg.



Ameobi kom på måltavlen i dagens sejr

20. kamp i Premier League fra Ewood Park, Blackburn
Blackburn – Fulham (9)     2-1   (1-0)
1-0 Benni McCarthy (15)
2-0 Shola Ameobi (73)
2-1 Hameur Bouazza (89)

MOM: Hameur Bouazza, Fulham (8)

Endelig formår vi at vinde en kamp igen, men igen bliver det mere end spændende til sidst, hvilket er fudlstændig unødvendigt, da vi skulle have lukket kampen allerede i starten af anden halvleg, hvor især McCarthy har et par store chancer. I stedet for at vi kører sejren sikkert hjem, vælger Lucien Aubey at sende en tværaflevering ind foran mål, som bliver opsnappet af Bouazza, der i to omgange får prikket bolden ind til 2-1. De sidste 5 minutter bliver hektiske og Fulham har faktisk muligheden for at snuppe det ene point, men Brad Friedel står heldigvis i vejen.




Tabellen efter 20 kampe
Logged

westhamfreak
Gæst
 
Sv: (Dec. 08) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #213: 25 Nov 2007, 13:07 »

godt gåret du kommer med i CL igen

men hjælp West Ham

nej Nice work

ps tag Love
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Dec. 08) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #214: 25 Nov 2007, 13:47 »

godt gåret du kommer med i CL igen

men hjælp West Ham

nej Nice work

ps tag Love

Mange tak og jeg er sikker på, at The Hammers nok skal klar sig  Wink

Med hensyn til den nye angriber, er Love og Huntelaar for dyre i øjeblikket, så selvom de har vundet afstemningen, bliver det desværre ikke nogen af de to, der kommer til Rovers
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: (Dec. 08) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #215: 25 Nov 2007, 13:50 »

Endnu engang en flot update Metsu1.
Dejligt med din varriende opstillingsmetode. Smukt at se på.

Vedr. din søgning efter en ny angriber, regner jeg stærkt med, at det enten bliver Gotiom eller Salomon Kalou.

Sidstnævnte har jeg på lån i mit Atlético Madrid mandskab, og han gør det strygende. Så ham kan jeg varmt anbefale.
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Dec. 08) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #216: 25 Nov 2007, 13:52 »

Sikke et comeback i CL! Thumbs Up .. Trist med de mange uafgjorde i ligaen..

Kom så med Bianchi!
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: (Dec. 08) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #217: 25 Nov 2007, 15:17 »

Tillyke med den videre deltagelse i CL. Det er flot Smiley
Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

wandel77
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: (Dec. 08) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #218: 25 Nov 2007, 18:58 »

Jeg kan stærkt anbefale Jimmy Briand fra Rennes hvis han altså stadig er der. Scorer min. 20 kasser pr. sæson.

Keep Up the good work.
Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (Dec. 08) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #219: 26 Nov 2007, 14:23 »

Super updates...... det går jo udemærket, især i CL.... du må lige stramme op i PL, ellers kommer du ikke i CL igen Smiley

Kom med en ny update......
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Dec. 08) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #220: 26 Nov 2007, 14:41 »

Endnu engang en flot update Metsu1.
Dejligt med din varriende opstillingsmetode. Smukt at se på.

Vedr. din søgning efter en ny angriber, regner jeg stærkt med, at det enten bliver Gotiom eller Salomon Kalou.

Sidstnævnte har jeg på lån i mit Atlético Madrid mandskab, og han gør det strygende. Så ham kan jeg varmt anbefale.

Kalou ville hellere til Bayern på lån, desværre. Men der er købt en ny angriber + mange andre, men alt det kommer der mere om i næste update........

Super updates...... det går jo udemærket, især i CL.... du må lige stramme op i PL, ellers kommer du ikke i CL igen Smiley

Kom med en ny update......

som desværre ikke bliver klar før om et par dage  Ubeslutsom

Tillyke med den videre deltagelse i CL. Det er flot Smiley

Mange tak, jeg må også indrømme, at jeg efter 2-5 blamagen i Marseille bare håbede på, at vi kunne komme i UEFA Cuppen.

Jeg kan stærkt anbefale Jimmy Briand fra Rennes hvis han altså stadig er der. Scorer min. 20 kasser pr. sæson.

Keep Up the good work.


Mange tak, har kigget på Briand, men han er allerede solgt til Marseille, hvor han er en ren målmaskine  ticked off
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (CL-lodtrækning) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #221: 27 Nov 2007, 00:40 »


Lodtrækning til 1. knockoutrunde

De er videre

Arsenal
Blackburn
Barcelona
Chelsea
CSKA Moskva
FC Bayern
Espanyol
Juventus
Inter
Man Utd
Olympique Marseille
FC Porto
Real Madrid
Roma
Valencia
Stuttgart

Så sidder vi her igen. Min assistent Mark Bowen og jeg selv sammen med bestyrelsesformand John Williams. Sidst vi sad her var det en helt ny følelse for os, der var der ingen af os, der før havde været til stede ved en lodtrækning til gruppespillet i Champions League. Nu omkring 4 måneder senere sidder vi igen og venter med endnu større længelse efter at se, hvem vi skal forsøge at slå ud i kampen om at nå hele vejen til finalen og vinde pokalen med de store ører.
 
Jeg sidder og kigger på den store skærm med de 16 kvalificerede hold og jeg fyldes med stor respekt, når jeg går ned over de forskellige hold. Det er uden tvivl 16 af de allerstærkeste hold i Europa lige nu og det er alle hold, der har gjort sig fortjent til at være en del af knockoutfasen i kampen om pokalen med de store ører. Ønskemodstandere er der kun ganske få af, men hold som Stuttgart, Espanyol og CSKA Moskva ville være gode modstandere, mens der er mange hold, der kan blive meget svære at bide skeer med. Især de spanske og italienske giganter, mens jeg helst også vil undgå nogen af de hjemlige rivaler.
1. knockoutrunde

Inter – Real Madrid
Roma - Stuttgart
Valencia – Blackburn
Marseille – Chelsea
Porto – Arsenal
FC Bayern – Barcelona
CSKA Moskva – Man Utd
Espanyol - Juventus

Lodtrækningen går i gang og mens roen sænker sig over det store lokale, stiger min puls med adskillige slag. Det bliver ikke bedre, da vores navn bliver trukket op af bowlen. Vi skal spille den første kamp på udebane mod et af de bedste hold i Europa. Vi skal til Spanien, nærmere betegnet, skal vi på besøg på Mestalla, hvor de forsvarende mestre fra Spanien venter på os i 1. knockout runde.

For mig var det nok et af de allerværste hold, vi kunne komme til at møde, men samtidig har vi allerede opnået meget mere end vi havde forventet, bare ved at gå videre fra puljen på bekostning af Milan, så presset er væk, vi kan spille frit og hvem ved alt kan jo ske, så længe bolden er rund, men det bliver uden tvivl den største udfordring for mig i min tid som Rovers manager, når vi løber på banen d. 17.02.2009.


Der venter os en meget svær opgave på Mestalla
Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (CL-lodtrækning) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #222: 27 Nov 2007, 07:27 »

Uha da for en lodtrækning...  Men som du selv siger - bolden er rund, og alt kan ske Smiley

Jeg håber du slår Valencia ud!

Endnu en god update Thumbs Up
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

JKJ
Gæst
 
Sv: (CL-lodtrækning) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #223: 27 Nov 2007, 08:40 »

Valencia er bestemt ikke det de har været, så chancen er vel 50-50 eller måske 60-40 til dig hvis du kan fortsætte på den bølge du ridder på pt i CL...
Plus du imo har et godt udgangspunkt med at skulle møde dem ude først...
Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: (CL-lodtrækning) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #224: 27 Nov 2007, 09:25 »

Totalt god blog, jeg har læst den igennem.
Jeg håber at du slår de spanyolere :b
Logged

Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 22 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010