home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23421
  0 Brugere, 492 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: dlg99
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (???) The Rovers skal tilbage på toppen!
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Layoutet til min HSV/Ajax blog, skal det være ligesom med Rovers??  (Afstemning slut: 10 Dec 2007, 10:48)
Ja
- 19 (76%)
Nej
- 6 (24%)
Antal Stemmer: 25

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 22 Udprint
Forfatter Emne: (???) The Rovers skal tilbage på toppen!  (Læst 50386 gange)
Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Sept. 08) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #180: 20 Nov 2007, 23:56 »

SEPTEMBER 2008
Rydell er en
spændende spiller


August er overstået og dermed er transfervinduet også lukket for denne gang.
Inden det lukkede, nåede jeg dog at hente endnu en spiller til Blackburn. Jeg har denne gang været i Holland, nærmere betegnet Ajax Amsterdam, hvor jeg har købt den 21-årige offensiv spiller, Rydell Poepon.
Poepon er et stort talent og jeg håber, at vi på sigt kan udvikle ham til en rigtig god spiller for Rovers. Vi skulle ikke betale mere end beskedne 9.250.000 kr. for ham, hvilket må betegnes som lidt af et røverkøb.

Set i lyset af de talenter, jeg har hentet til klubben i det seneste år, samt det gode ungdomsarbejde, der bliver gjort i Rovers, har jeg valgt at gå ind og overtage styringen af det taktiske oplæg til alle reserveholdets kampe, samt vil jeg fremover også vælge hvilke spillere, der skal spille de enkelte kampe. Dette gør jeg, for at følge talenterne så tæt som muligt, da jeg meget gerne vil prøve at minimere indkøbene fremover og istedet for satse på ungdommen.




Santa Cruz blev dobbelt
målscorer for anden kamp i træk

6. kamp i Premier League fra Ewood Park, Blackburn
Blackburn – Bolton (12)     4-2   (2-0)
1-0 Joey O’Brien (selvmål, 10)
2-0 Roque Santa Cruz (34)
3-0 Roque Santa Cruz (53)
3-1 El-Hadji Diouf (66)
3-2 Kevin Davies (74)
4-2 Benni McCarthy (88)

MOM: Roque Santa Cruz, Blackburn (8)

Vi starter september måned som vi sluttede august, nemlig med endnu en sejr i ligaen. Vi møder vores rivaler fra Bolton og efter en times spil, er der ikke meget, der tyder på, at Bolton har nogen chance for at hente noget med hjem, men som i mange andre kampe, lukker vi dem ind med to scoringer på et kvarter og vi kan først ånde lettet op, da McCarthy scorer til 4-2 i de sidste minutter.
Det er lidt ærgerligt, at vi blandt andet på grund af sløsede markeringer lukker dem ind i kampen igen, men heldigvis får de ikke lov til at stjæle points fra os.



Benni M. grundlagde sejren

7. kamp i Premier League fra Villa Park, Birmingham
Aston Villa (16)- Blackburn     0-3   (0-3)
0-1 Benni McCarthy (3)
0-2 Steve Sidwell (12)
0-3 Benni McCarthy (27)

MOM: Benni McCarthy, Blackburn (9)

Vi vinder vores fjerde Premier League kamp i træk og er for alvor kommet i gang efter vores lidt sløje sæsonstart med 3 uafgjorte kampe.
Vi slår Aston Villa på vores kontraangreb i dag. Kampen er faktisk ret lige rent spillemæssigt, men de formår aldrig at finde tilbage i kampen efter vores tre scoringer i de første 30 minutter.
Vores næste kamp er vores Champions League debut, som bliver på hjemmebane mod tyrkiske Galatasaray. Udfra de seneste resultater, er det en kamp, jeg regner med, vi vinder og det skal vi også, hvis vi vil gør os forhåbninger, om at kvalificere os fra gruppespillet.





1. kamp Champions League Gruppe C fra Ewood Park, Blackburn

Blackburn – Galatasaray (TUR)     1–1     (1-1)
0-1 Ümit Karan (19)
1-1 Benni McCarthy (30)

MOM: Ercetin Aykut, målmand, Galatasaray (8)

Vi er total overlegen i dag mod Galatasaray, når det kommer til spil og chancer, men det er jo desværre ikke det, der tæller i en fodboldkamp, for ser vi på udbyttet af de chancer, vi tilspiller os, er det simpelthen ikke godt nok, kun at spille uafgjort i denne kamp.
Aykut i det tyrkiske mål står samtidig en fremragende kamp, men med de chancer vi har til at score, så skal vi vinde en kamp som denne. Som nævnt tidligere, var dette en meget vigtig kamp, når man ser på muligheden for at gå videre fra puljen, men vi dummer os desværre.
 


Benni var flyvende igen i dag

8. kamp i Premier League fra Ewood Park, Blackburn    
Blackburn – Tottenham (9)    3-1   (2-1)
1-0 Benni McCarthy (5)
1-1 Robbie Keane (8)
2-1 Roque Santa Cruz (11)
3-1 Benni McCarthy (77)

MOM: Benni McCarthy, Blackburn (9)

Der er heldigvis ingen slingrer i valsen, når det kommer til vores præstationer i Premier League. Vi vinder vores femte kamp i træk og nærmer os i den grad de øverste pladser i tabellen. Det eneste hold, vi ikke rigtig kan følge med er Chelsea, der har fået en forrygende sæsonstart.
Spurs har som sædvanlig fristes man til at sige, problemer med at få spillet til at hænge sammen og det bliver ikke bedre for dem, da McCarthy scorer hans mål nummer 4 og 5 i de seneste 3 ligakampe. Den sidste scoring med et kvarter igen lukker kampen helt og vi kan sætte 3 nye points på kontoen.



Podolski sendte Fulham videre

3. runde af Liga Cuppen fra Craven Cottage, London
Fulham - Blackburn    3-0   (2-0)
1-0 Lukas Podolski (31)
2-0 Lukas Podolski (37)
3-0 Clint Dempsey (90+4)

MOM: Lukas Podolski (9)

Vi får en ordentlig en over nakken i dagens kamp mod Fulham og er dermed ude af Liga Cuppen. Det skal dog siges, at efter vi har kvalificeret os til Champions League er Liga Cuppen ikke længere så interessant for os, så jeg vælger at sende en del reserver ud til dagens kamp i dag.

Fulham har haft held med at leje Lukas Podolski fra Bayern og han viser desværre sin målfarlighed i dag med 2 scoringer i første halvleg. Han var en konstant trussel for os i dag og kunne nemt have scoret et par gange mere i anden halvleg.
Jeg smider alle mand frem i det sidste kvarter, men det hjælper intet og det ender endda med endnu en Fulham scoring, da Dempsey scorer til 3-0 i allersidste minut.



Pepe Reina tog næsten alt i dag

9. kamp i Premier League fra Anfield Road, Liverpool
Liverpool (5)- Blackburn     1-1   (1-0)
1-0 Fernando Torres (25)
1-1 Leighton Baines (90)

MOM: Jose Manuel Reina, Liverpool (8)

Det ser ud som om, at vi er meget heldige med, at vi sikrer os en uafgjort på Anfield Road i allersidste sekund, men ser man nærmere på spil og chancer i kampen, så er det The Reds, der er mere end almindeligt heldige med, at vi ikke tager alle 3 points med hjem til Blackburn i dag.
Fernando Torres bringer Liverpool foran midtvejs i første halvleg efter en meget lige periode, men efter målet tager vi fuldstændig styringen af kampen og var det ikke for flere fremragende redninger af spanske Reina, så havde vi helt sikkert vundet denne kamp.
Hvis jeg var blevet spurgt før kampen, så havde jeg nok sagt ja tak til det ene point, men efter spillernes flotte præstation, er jeg lidt skuffet over, at vi ikke vinder kampen.




Beklager den manglende Premier League tabel...
Logged

martinjensen90
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: (Sept. 08) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #181: 21 Nov 2007, 01:39 »

hvor er det sjovt at læse Wink
bare jeg selv kunne finde ud af at være kreativ, og tage mig sammen at skriva en blog..
KUTGW Wink
Logged

Liverpool til jeg dør! - You'll Never Walk Alone!

YNWA!

Niko
Gæst
 
Sv: (Sept. 08) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #182: 21 Nov 2007, 06:55 »

Går det bedre for Gamsten? Smiley

Utrolig god blog!
Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Sept. 08) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #183: 21 Nov 2007, 07:09 »

Stadig en rigtig dejlig blog!

Jeg synes at det er tit, at modstandernes målmand står en brandkamp  Huh

Håber at Rovers vinder Chl-gruppen   Smiley
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: (Sept. 08) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #184: 21 Nov 2007, 08:26 »

Super med en ny update. Har ventet spændt...  Opstemt
Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (Sept. 08) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #185: 21 Nov 2007, 09:09 »

Udemærket resultater i september måned, hvis man lige ser bort fra Liga Cuppen, men pyt pyt.....

Glæder mig til næste update, det kan kun gå for langsomt Wink
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

queencastle
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: (Sept. 08) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #186: 21 Nov 2007, 09:15 »

super blog - r selv begyndt at bruge din taktik - d r af høj klasse  Thumbs Up
Logged



Læs min blog Randers FC

MathiasK
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: (Sept. 08) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #187: 21 Nov 2007, 09:23 »

meget spændende læsning. jeg kan ikke vente til næste update. KEEP UP THE GOOD WORK Thumbs Up

Det største problem er nok en for langsom updat  ticked off Wink
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Sept. 08) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #188: 21 Nov 2007, 11:08 »

hvor er det sjovt at læse Wink
bare jeg selv kunne finde ud af at være kreativ, og tage mig sammen at skriva en blog..
KUTGW Wink
meget spændende læsning. jeg kan ikke vente til næste update. KEEP UP THE GOOD WORK Thumbs Up

Det største problem er nok en for langsom updat ticked off Wink
Udemærket resultater i september måned, hvis man lige ser bort fra Liga Cuppen, men pyt pyt.....

Glæder mig til næste update, det kan kun gå for langsomt Wink
Super med en ny update. Har ventet spændt... Opstemt

Mange tak for de flotte kommentarer. Jeg ved der er gået lidt lang tid mellem de forskellige updates, men uden at love for meget, så vil der komme hyppigere updates de næste dage (men nok ikke i dag)

Går det bedre for Gamsten? Smiley

Utrolig god blog!

Mange tak, Cesc  Thumbs Up

Gamsten er dog stadig ikke oppe i gear, selvom jeg bruger ham på hans yndlingsposition. Det må være de taktiske designer han får, som han ikke kan finde sig tilrette med.

super blog - r selv begyndt at bruge din taktik - d r af høj klasse Thumbs Up

Tusind tak, jeg er glad for taktikken også fungerer for dig  Thumbs Up

Bruger du både taktilkken til hjemmebanen og udebanen??

Stadig en rigtig dejlig blog!

Jeg synes at det er tit, at modstandernes målmand står en brandkamp Huh

Håber at Rovers vinder Chl-gruppen Smiley

Mange tak, Brodtgaard

Det er først her i den nye sæson, at modstandernes målmænd står disse brandkampe.
Forklaringen kan måske være, at vi er blevet bedre til at komme til chancer, men vi samtidig ikke er blevet skarpere foran mål og derved kan målmanden redde mange af vores forsøg og derved stå disse brandkamp.

Endnu en gang tak til alle for de flotte kommentarer - Jeg skal nok prøve at sætte farten lidt op på opdateringerne  Wink
Logged

queencastle
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: (Sept. 08) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #189: 21 Nov 2007, 11:12 »

ja bruger hjemmetaktikken - hjemme og udetaktikken ude  Opstemt
Logged



Læs min blog Randers FC

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Sept. 08) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #190: 21 Nov 2007, 11:22 »

ja bruger hjemmetaktikken - hjemme og udetaktikken ude  Opstemt

Hvem spiller du med ??
Logged

queencastle
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: (Sept. 08) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #191: 21 Nov 2007, 12:00 »

er valencia
Logged



Læs min blog Randers FC

JKJ
Gæst
 
Sv: (Sept. 08) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #192: 21 Nov 2007, 12:09 »

Fremragende blog... men er lidt skuffet over at du huggede det ene point på Anfield  Djævel
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Sept. 08) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #193: 21 Nov 2007, 12:17 »

Fremragende blog... men er lidt skuffet over at du huggede det ene point på Anfield  Djævel

Hehe, det havde været det rene tyveri, hvis jeg ikke havde fået noget med hjem fra Anfield  Wink
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Okt. 08) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #194: 22 Nov 2007, 20:03 »

OKTOBER 2008
Flot september giver gevinst


Efter vores flotte resultater i Premier League i september måned, hvor vi i de 4 kampe vi spillede ikke tabte en eneste kamp, bliver jeg kåret som månedens manager i september.
Samtidig bliver Benni McCarthy kåret til månedens spiller, ligesom han også får prisen for månedens bedste mål. Vores nyindkøbte centerforsvar Karl Svensson bliver nummer 3 i kåringen af september måneds bedste spiller.
Det stopper dog ikke her, da Anthony Vanden Borre også bliver nævnt i kåringen af månedens bedste unge spiller. Han bliver dog ikke nummer et, men han bliver udpeget som den anden bedste unge spiller i september.

Det er altid rart med noget anerkendelse og det må alt andet lige betyde noget for selvtilliden hos de pågældende spillere. Nu håber jeg bare, at vi kan få overført den gode form til Champions League, hvor vi skal til Frankrig og spille mod Marseille. Et sted vi har gode minder fra, da vi slog dem 3-1 i vores UEFA Cup opgør tilbage i marts måned.





2. kamp Champions League Gruppe C
fra Stade Velodrome, Marseille

Olympique Marseille (FRA) - Blackburn      5–2     (4-1)
1-0 Jimmy Briand (17)
2-0 Djibril Cisse (18)
3-0 Ronald Zubar (23)
3-1 Karl Svensson (28)
4-1 Ronald Zubar (31)
5-1 Przemyslaw Kazmierczak (55)
5-2 Matt Derbyshire (90+2)

MOM: Jimmy Briand, Marseille (9)

Alt hvad der kan gå galt, går galt på Stade Velodrome i Marseille. Vi er allerede nede med 3-0 efter bare 25 minutter og er på randen af et total blackout. Svensson får reduceret, men der går ikke mere end 3 minutter, så kan en slukøret Thomas Sørensen hente bolden ud fra netmaskerne igen. Thomas havde en forfærdelig aften og leverede den nok ringeste præstation i sin tid hos Rovers. Det bliver endnu værre, da Kazmierczak scorer til 5-1 og selvom vi reducerer i overtiden, så er ydmygelsen en kendsgerning. Vi får samtidig efter kampen at vide, at McCarthy, der udgik med en skade allerede i starten af kampen, er ude i de næste par måneder med et brækket håndled, så det var alt i alt en forfærdelig aften i Frankrig.



Sidwell er den nye dirigent

10. kamp i Premier League fra Ewood Park, Blackburn
Blackburn – Man City (5)     0-0   (0-0)


MOM: Steve Sidwell, Blackburn (8)

Efter blamagen mod Marseille i Champions League er det rart, at vi igen holder nullet. Vi formår desværre ikke selv at score, selvom det er os, der i det meste af kampen kontroller spillet og har de største muligheder. Det var tydeligt, at spillerne var mærket af den franske nedtur.

Det er godt at se en spiller som Steve Sidwell, der virkelig har fundet sig godt til rette på holdet, hvor han har overtaget pladsen på den centrale midtbane fra Robbie Savage, der må se sig henvist til bænken.



Thomas havde en meget dårlig dag

11. kamp i Premier League fra Stamford Bridge, London
Chelsea (1) - Blackburn     3-0   (3-0)
1-0 Didier Drogba (10)
2-0 Joe Cole (23)
3-0 Goran Pandev (42)

MOM: Joe Cole, Chelsea (8)

Vi taber klart til Chelsea, det må betegnes som det absolutte tophold i ligaen. Desværre taber vi ikke fordi vi er spillet ned, men vi taber mere på grund af endnu en dårlig præstation af Thomas Sørensen i målet. Jeg har derfor bestemt mig for igen at satse på Brad Friedel, der på trods af sine 37 år stadig er en meget pålidelig sidste skanse.
Som man kan se udfra kampreferatet, så er vi rigtig godt med og det er kun på grund af manglende koldblodighed, at vi ikke som minimum får scoret mod Chelsea.
Vi må efter dagens nederlag nok erkende, at vi endnu ikke er klar til at kæmpe med om de allerøverste pladser i tabellen.





3. kamp Champions League Gruppe C
fra Ewood Park, Blackburn

Blackburn – AC Milan (ITA)     1–1     (0-1)
0-1 Kaka (42)
1-1 Lucien Aubey (49)

MOM: Brad Friedel, Blackburn (8)

Vi holder liv i muligheden for videre deltagelse i Champions League efter det lykkes os, at få det ene point i dag mod Milan. Vi er heldige i dag, da milaneserne har os presset langt tilbage i den sidste del af kampen og det er især Kaka, der i den grad driver gæk med vores bagerste forsvar.
Gruppen er efter denne runde utrolig tæt, som det kan ses og det må betegnes som noget af en overraskelse, at Milan kun har formået at hente 2 points i de første 3 kampe.





12. kamp i Premier League fra Ewood Park, Blackburn
Blackburn – Newcastle (15)     1-0   (1-0)
1-0 Roque Santa Cruz (16)
Ryan Taylor brænder straffespark, Newcastle (34)

MOM: Roque Santa Cruz, Blackburn (8)

Selvom Newcastle har fået en forfærdelig start på sæsonen og derfor ligger placeret i den tunge ende af tabellen, har de stadigvæk et rigtig godt hold med masser af profiler, som i den grad gjorde det svært for os i dag.
Vi kommer hurtigt foran ved Santa Cruz, men Newcastle har også deres chancer. Den største chance tilfalder uden tvivl Ryan Taylor, men han må se sit forsøg fra ellevemeterpletten prelle af på stolpen, hvilket gør Santa Cruz til matchvinder og vi  kan indsætte 3 points på kontoen.




Tabellen efter 12 kampe
Logged

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 22 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010