home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23421
  0 Brugere, 589 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: dlg99
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (???) The Rovers skal tilbage på toppen!
0 Brugere og 26 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Layoutet til min HSV/Ajax blog, skal det være ligesom med Rovers??  (Afstemning slut: 10 Dec 2007, 10:48)
Ja
- 19 (76%)
Nej
- 6 (24%)
Antal Stemmer: 25

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 22 Udprint
Forfatter Emne: (???) The Rovers skal tilbage på toppen!  (Læst 50445 gange)
Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Uro på vej?) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #135: 10 Nov 2007, 17:12 »

Forståeligt... men har du ikke mulighed for at skifte nogen/sælge nogen af dem og så købe et par stykker som er knap så hidsige??

Reid er solgt til Newcastle, men hans afløser er Sidwell, så jeg ved ikke, hvor meget bedre, det bliver  Opstemt
Logged

FCKboy
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: (Uro på vej?) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #136: 10 Nov 2007, 17:15 »

Update ! Smiley
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Uro på vej?) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #137: 10 Nov 2007, 17:18 »

Update ! Smiley

Regner stærkt med en update i morgen om pre-season, hvor de nye spillerindkøb bliver præsenteret og truppen bliver gennemgået.
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (Uro på vej?) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #138: 10 Nov 2007, 17:48 »

God update Opstemt Kan sagtens forstå din frustration og din reaktion Peace
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: (Uro på vej?) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #139: 10 Nov 2007, 17:55 »

Af en eller anden mærkelig grund, har jeg først fået øjenene op for denne blog nu. Jeg må helllere afsætte en dag, og få læst den igennem. =)
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Uro på vej?) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #140: 10 Nov 2007, 18:02 »

Af en eller anden mærkelig grund, har jeg først fået øjenene op for denne blog nu. Jeg må helllere afsætte en dag, og få læst den igennem. =)

Lyder som en god ide   Opstemt

og mange tak Gerrarden, det var mega træls, at han røg afsted den unge Scott.

Han var allerede døbt "den næste Ashley Cole"
Logged

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: (Uro på vej?) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #141: 11 Nov 2007, 17:15 »

Bittert når bestyrelsen sælger spillere...

Det har jeg selv været udsat for i Maria Da Fonte. 

Ser frem til at se dine indkøb.

Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Uro på vej?) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #142: 11 Nov 2007, 17:35 »

Ærgeligt med Golbourne - håber du får en fuldblodserstatning .. KUTGW.. Hvornår kommer næste update?
Logged

- Veni, vidi, vici -

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Uro på vej?) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #143: 11 Nov 2007, 17:40 »

Som sagt var det meget bittert med Scott, men jeg har fundet et plaster til såret efter ham.

Det får I at se om ca. en halv times tid  Opstemt
Logged

Toni
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: (Uro på vej?) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #144: 11 Nov 2007, 17:54 »

Som sagt var det meget bittert med Scott, men jeg har fundet et plaster til såret efter ham.

Det får I at se om ca. en halv times tid  Opstemt

SÅ lang tid Sur ticked off Det kan du ikek være bekendt ticked off

eller....
jo det kan du Ubeslutsom Glæder mig til updaten Thumbs Up
Logged

Lang tid siden sidst! Peace

Nees
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: (Ny mand i klubben) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #145: 11 Nov 2007, 18:06 »

Godt resultat, Nees - har du købt massivt ind eller satser du på de nuværende spillere??

19.000.000 for SS er jo et røverkøb, synd du ikke havde held til at overtale ham

Nu har jeg ikke lige spillet åbent, men nu hvor jeg skal til at starte 2 sæson har jeg bl.a. købt: Damien Duff, Scott Parker og David Bentley... du skal bare sige til hvis der er mere du vil vide Opstemt
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Uro på vej?) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #146: 11 Nov 2007, 18:31 »

TRUPPEN med nye ansigter

Der har endnu en gang været godt gang i svingdøren hos Rovers op til den nye sæson.
Der er dog ikke kommet ligeså mange nye spillere ind som det antal, der er sagt farvel til. Jeg har lavet en lille gennemgang af de nye ansigter herunder.

Transfers <<<


Steve Sidwell – M C fra Chelsea
Pris: 52.500.000 kr.

Steve Sidwell valgte at skifte til os, for at få gang i karrieren igen efter han ikke fik meget spilletid hos Chelsea.
Han er en spiller, jeg forventer mig meget af, da han har kvaliteterne til positionen som styrmand og arbejdsmand på den centrale midtbane. Han har et rigtig godt blik for spillet og formår at lægge nogle præcise afleveringer i dybden, mens han også har en stor motor, som kan tilbagelægge mange kilometer, hvilket er vigtig, da han skal spille selv på den centrale midtbane og fungerer som bindeled mellem forsvar og angreb.
Han vil komme til at kæmpe med Robbie Savage om positionen, men Savage er ved at være oppe i årene og planen er da også, at få Sidwell kørt stille og roligt ind på holdet i denne sæson og så bruge ham som førstevalg på midtbanen fra næste sæson, da han for mig er den helt perfekte afløser for Robbie.
 


Ivica Dragutinovic – F VC/WB V fra Sevilla
Pris: Fri transfer

Da muligheden opstod for at få tilknyttet Ivica Dragutinovic fra Sevilla på en fri transfer, var jeg ikke i tvivl om, at der skulle slås til.
Ivica er ikke den yngste længere og heller ikke den hurtigste, men den manglende hurtighed kompenserer han for igennem hans fremragende blik for spillet. Han er samtidig også fysisk stærk og aggressiv. Det eneste, jeg er bekymret for er hans hovedspil, hvor han måske mangler lidt i forhold til den engelske Premier League.

Dragutinovic er hentet ind som back-up for vores centrale forsvarsspillere, mens han også kan bruges på venstrebackpladsen i nødstilfælde.



Karl Svensson – SW/F C fra Caen
Pris: 90.000.000 kr.

Hvis ikke Nelsen meget gerne ville væk fra Rovers for at prøve kræfter med en anden liga og i sidste ende tage til Juventus, så havde jeg nok aldrig hentet Karl Svensson. Når det så er sagt, så er jeg utrolig glad for, at have fået den unge svensker til klubben. Han er en klassespiller og han har alt, hvad der skal til for at blive en fantastisk centerforsvarer for Rovers i de næste mange år.
Han er stærk, forudseende, rolig og hovedstødsstærk, skal man finde noget at sætte en finger på, kan det være hans hurtighed, men med de andre kvaliteter han har, er det overhovedet ikke noget problem.
Svensson bliver rigtig spændende at følge i de næste mange år i Blackburn, hvor jeg godt kan se ham udvikle sig til anfører/viceanfører i løbet af de næste par sæsoner.



Leighton Baines – F/WB/M V fra Everton
Pris: 125.000.000

Efter lang tids tovtrækkeri lykkedes det langt om længe at få hentet Baines i Everton.
Jeg var som nævnt ikke helt tilfreds med de defensive kvaliteter hos vores normale venstreback, Julio Arca. Derfor valgte jeg at henvende mig til Everton for at høre om Leighton. De var ikke meget for at sælge ham, men efter lange forhandlinger nåede vi frem til en pris på 125 millioner kroner, hvilket er transferrekord i Rovers.
Jeg skal da heller ikke lægge skjul på min store begejstring for Baines og samtidig mine store krav til knægten, som jeg forventer, vil gå ind på vores hold og løfte niveauet i den bagerste række.
Leighton har alt det en back skal have. Han arbejder benhårdt, er hurtig og samtidig stærk i nærkampene, jeg kan ikke vente til, jeg skal se den unge mand i Rovers trøjen.



Anthony Vanden Borre – F HC, WB H, DM, M HC fra Fiorentina
Pris: 75.000.000 kr.

Den sidste spiller, der indtil videre er hentet til Rovers er endnu en forsvarsspiller, selvom han også er god på både den defensive midtbane og på kanten.
Anthony Vanden Borre er kun 20 år, men har allerede spillet 21 gange for Belgien, hvilket viser hans store klasse og hans stor erfaring på trods af hans unge alder.
Jeg har købt Anthony til positionen som højre back, da jeg heller ikke var helt tilfreds med præstationerne fra Brett Emerton i den forgangne sæson.
Ligesom med Baines og Svensson, glæder jeg mig rigtig meget til at se, hvad Vanden Borre kan udrette på højrebackpladsen for os.
Med købet af den unge belgier betyder det, at vi skifter ud på 3 ud af 4 pladser i den bagerste kæde, hvilket jeg ikke håber for alt for stor betydning i den første del af sæsonen. Jeg er dog ikke i tvivl om, at vi på længere sigt, vil få et af de bedste forsvar i den engelske Premier League med de nye spillere, vi har hentet.



Transfers >>>

Steven Reid til Newcastle for 102.500.000 kr.
Andre Ooijer til Sampdoria for 8.250.000 kr.
Bruno Berner til Wigan på fri transfer
Stephane Henchoz sendt på fri transfer
Maceo Rigters til Aston Villa for 42.000.000 kr.
Aaron Mokoena til Napoli for 45.000.000 kr.
Scott Golbourne til Wigan for 75.000.000 kr + 25% af næste salg
Ryan Nelsen til Juventus for 85.000.000 kr.

Vi har sagt farvel til en del spillere denne sommer. De mest markante navne er Reid og Nelsen, som gerne ville prøve kræfter med nye hold. Jeg er godt tilfreds med beløbene, vi har fået for især de to spillere, men generelt er det nogle gode handler, vi har lavet.
Jeg er dog stadig noget irriteret over tabet af den unge Golbourne, men det hjælper lidt, nu hvor vi har sikret os Baines.




Truppen – pr. 10.08.2008

Målmænd
4-3-1-2 taktikken til hjemmebanen

Brad Friedel
Thomas Sørensen

9 ud af 10 stjerner:
Det er to rutinerede herrer, jeg har til rådighed på målmandsposten i denne sæson, men også to fremragende spillere, så der vil uden tvivl blive kamp om pladsen på førsteholdet.
Friedel er ved at være oppe i årene, men han har stadig , hvad der skal til for at kunne stå i mål på allerhøjeste niveau. Det viste han også sidste sæson, hvor han med en stribe glimrende præstationer, om nogen var årsag til den flotte placering i Premier League.
Thomas Sørensen er den anden målmand i førsteholdstruppen og det kan meget vel være ham, der er førstevalg, når sæsonen går i gang. Han fik de sidste kampe i sidste sæson og gjorde det fremragende, så det kan meget vel tænkes, at vi starter ud med Thomas i målet til at starte med i den nye sæson.


Forsvar

Leighton Baines – F/WB/M V
Ivica Draguntinovic - F VC/WB V
Karl Svensson – SW/F C
Lucien Aubey – F VC
Leon Andreasen – F/DM C
Anthony Vanden Borre - F HC, WB H, DM, M HC
Mathias Zanka Jørgensen – F C
Julio Arca – F/WB V, OM VC
Brett Emerton – F/WB/OM H

9,5 ud af 10 stjerner:
Forsvaret er uden tvivl det sted på banen, hvor vi er bedst besat på alle pladser. A-kæden bliver med Baines, Aubey, Svensson og Vanden Borre, men med spillere som Arca, Leon A og Emerton som reserver, så er vi rigtig godt kørende rent defensiv.
Jeg har valgt at inkludere den unge danske centerforsvarer Mathias Zanka Jørgensen, da jeg har besluttet mig for, at han skal prøves af i nogle kampe i denne sæson. Mine trænere lovpriser unge Zanka, så  jeg er meget spændt på, at se om han kan levere varen allerede i denne sæson.

4-3-2-1 taktikken til udebanekampene

Midtbane
Robbie Savage – M C
Steve Sidwell – M C
Ivan Rakitic – OM C
David Bentley – OM H
Paul Gallagher – OM H, A C
Morten Gamst Pedersen – OM V
David Dunn – OM VC
Kasper Lorentzen – OM VC, A C

9 ud af 10 stjerner:
Der er ikke sket meget på midtbanen i løbet af sommeren. Vi har hentet Sidwell og mistet Reid ellers er truppen intakt på dette punkt, hvor jeg håber på, at Gamsten kan hæve sit spil til et højere niveaus end det han viste i sidste sæson.
Jeg ved, han er bedre, men han mangler at løsne helt op og vise sig fra sin allerbedste side.
Vi har rigtig mange kampe på programmet i næste sæson, både med europæisk fodbold og diverse cupturneringer, så der vil blive roteret en del på de forskellige positioner i løbet af sæsonen.

 
Angreb
Benni McCarthy - Bo
Matt Derbyshire - Bo
Roque Santa Cruz – OM/A C
Shola Ameobi - Bo
Derek Riordan - Bo

8,5 ud af 10 stjerner:
Der er slet ikke sket ændringer i angrebet op til sæsonstart. Jeg mener, at vi er godt dækket ind med det spillermateriale, vi har i angrebet i øjeblikket. Det er muligt, at jeg hente en eller to spillere ind til angrebet, men det bliver unge spillere, der ikke vil komme i betragtning til førsteholdet lige med det samme.
McCarthy er selvfølgelig den store stjerne og når vi spiller med to angribere, vil han danne makkerpar med paraguayanske Santa Cruz som førstevalg.


Jeg har også valgt at pege på nogle af de unge spillere, der måske kan gøre sig gældende i løbet af sæsonen. Her er en lille liste med "boblerne"
Paul Dixon - F V
Jack Cork - F C/DM
Patrik Lomski - OM HV, Bo - hentet på fri transfer til reserverne i første omgang
Marc Olsen - OM VC, A C



Træningskampe

Bristol City – Blackburn     3-5
Sheff Wed – Blackburn     2-4
Blackburn – Newcastle      0-1

Vi spiller kun 3 træningskampe med noget svingende resultater. Vi får to gode sejre med masser af mål mod de to lavere rangerende hold fra Bristol City og Sheff Wed, mens vi noget skuffende taber vores hjemmekamp mod Newcastle med 1-0.
Rent offensivt ser det lovende ud, men det kan tyde på, at forsvaret med de 3 nye spillere, skal bruge en del kampe på at finde hinanden.
Vi starter sæsonen med 2 udekampe mod henholdsvis Fulham og Sunderland. Det bliver svært at starte ud med 2 udebanekampe, men jeg tror helt sikkert, vi kan vinde begge disse opgør.





Premier League Titelodds


Man U: 2,75
Arsenal: 3,00
Chelsea: 3,00
Liverpool: 26,00
Man City: 26,00
Blackburn: 34,00


Vi er outsidere til en topplacering, men jeg håber, at vi endnu en gang kan snyde hold som Liverpool, Man City og Tottenham i kampen om en placering i Top 4.





Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Truppen - anno 08/09) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #147: 11 Nov 2007, 18:42 »

Fine indkøb og super talenter. Det lugter som en god sæson Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (Truppen - anno 08/09) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #148: 11 Nov 2007, 18:48 »

Fed trup! Tror du går en stor tid i møde!
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Truppen - anno 08/09) The Rovers skal tilbage på toppen!
« Svar #149: 11 Nov 2007, 22:13 »

Fine indkøb og super talenter. Det lugter som en god sæson Smiley
Fed trup! Tror du går en stor tid i møde!

Mange tak for rosen. Holdet er rigtig godt, nu må vi bare håbe, at jeg kan få dem til at spille sammen  Smiley

Rart at se, der er så mange, der bakker op omkring mit "ultimatum" vedr. salget af Golbourne  Thumbs Up
Logged

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 22 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010