home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:39:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  1 Bruger, 721 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Taktik Snak
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 35 36 [37] 38 Udprint
Forfatter Emne: Taktik Snak  (Læst 98377 gange)
bettepjevs
Førsteholdsspiller

Sv: Taktik Snak
« Svar #540: 20 Okt 2008, 21:29 »

Ikke helt det er Clottey eller Bernburg som jeg bruger på off midt. Og en targetman behøver ikke at være stærk i hovedspil han kan også være god i bold kontrol eller hurtig.

Den ser sådan ud

Buval^Fall
Bernburg/Clottey
« Seneste Redigering: 20 Okt 2008, 21:31 af bettepjevs » Logged

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #541: 20 Okt 2008, 21:29 »

Okay, ved det ikke så :-).

Petrust
Ynglingespiller

« Svar #542: 21 Okt 2008, 22:54 »

Nogen der kan hjælpe mig med at få en def. midt ind på denne midtbane?

Arsenal-4ever
Ynglingespiller

« Svar #543: 23 Okt 2008, 10:56 »

Jeg ville sørge for at have 3 hurtige midterforsvarere, og så bruge en def. midtbane,
måske med en pil ned i forsvaret.

Ostehaps
Reserveholdsspiller

« Svar #544: 23 Okt 2008, 16:28 »

Jeg er ny oprygget i Bundesligaen med Union Berlin og det kører styende indtil vinterpausen hvor jeg slutter på en 8. plads.
Efter vinterpausen går alt dog galt for mig og har ikke vundet endnu og har ikke scoret i de sidste 3.
Jeg ville gerne ligge taktik op men skifter fra kamp til kamp.

Så hvis du har et godt trick til formdyk eller noget spørsmål så skriv endelig

bettepjevs
Førsteholdsspiller

« Svar #545: 23 Okt 2008, 16:39 »

Hvordan laver man en taktik om til en sikre en sejr taktik (DEFENSIV) og om til en Counter attack (EKSTREMT OFFENSIV).

Håber nogle kan hjælpe.

ManUtd83
Manager

« Svar #546: 23 Okt 2008, 16:40 »

Det kræver jo at du ofrer en af dine offensive kræfter, for jeg synes virkelig det er en dum ide at stille med andet end en 4-backkæde. Du kunne skifte Messi eller Nasri ud med en def. midt til de sværere kampe jo - og måske skifte til diamant på midten.

bettepjevs
Førsteholdsspiller

« Svar #547: 23 Okt 2008, 17:03 »

Syntes du skal skifte Jesus Navas ud også spille med en defensiv midt.

Altså sådan    Messi
                  Silva Nasri
                       DM

Cesc
Gæst

« Svar #548: 23 Okt 2008, 17:09 »

Du burde nok lave to taktikker, en til kampene mod de bedste hold (Arsenal....) og din nuværende mod de svagere hold, men husk at bruge dine defensive midt i andre kampe også så han er i form.

Jeg har ikke FM åbent, men jeg vil råde dig til at spille med en taktik ligende denne:

Frey

Onuoha    Richards    Sakho    Chiellini

Vidal

Navas              Messi              Silva

Bojan       Torres

Manniche
Landsholdsspiller

« Svar #549: 23 Okt 2008, 17:14 »

Synes næsten det er synd med så meget offensiv kvalitet, da det bliver svært at få dem alle klemt ind.

Din nuværende opstilling synes jeg desværre ikke ser så fornuftig ud. Nasri og Messi er efter min overbevisning begge kant spillere, mens der mangler en defensiv styrmand eller ihvertfald en spiller som er central midtbane.
Jeg ville selv stille op med en diamant på midtbanen.

Højre midtbane: Lionel Messi
Han er en klasse for sig selv på kanten. Levere meget til det offensive spil og kreativitet, mens det defensive arbejde halter lidt

Defensiv midtbane: ?
Jeg synes klart du mangler en desideret defensiv midtbane. En styrmand der kan gå ned og hjælpe forsvaret og spille bolden sikkert rundt. Der mangler virkelig en defensiv midtbane for at få midtbanen til at fungerer

Venstre midtbane: Silva
Igen en klasse spiller og klart over niveau Navas. En spiller lidt ligesom Messi som er god offensiv, men det halter defensivt

Offensiv midtbane: Nasri
Du er nået til 2013 og der burde Nasri være virkelig god. En spiller som er kreativ. Gerrard er også ved at være oppe i årene, så jeg ser klart Nasri som din bedste offensive midt

Håber du kunne bruge det til noget

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

-RVM-
Førsteholdsspiller

« Svar #550: 23 Okt 2008, 17:40 »

Petrust
Du besider et utroligt stærkt offensivt hold, hvorfor jeg synes det er syndt at spille med en flad 4-4-2 da jeg ikke synes at du får nok udbytte af dine offensive kvaliteter.
Jeg tror at du med en 3-5-2 vil få stor succes når du besidder sådan en kvalitets offensiv som du gør. Taktikken kan måske lyde en smule offensiv, men har selv haft succes med den i store klubber, hvor jeg også har købt offensivt ind ligesom du har med dit hold.

Jeg ville nok stille sådan op:

Lloris

<---Chiellini    Sakho    Richards--->

Gerrard       Vidal

Silva         Nasri         Messi

Bojan       Torres

Målmand:
Du befinder dig i år 2013, og jeg synes dermed, baseret på mine egne erfaringer, at Lloris burde være bedre end Frey. Lloris er i mine øjne det største målmandstalent i spillet, og allerede fra start af er han en af de bedste målmænd i spillet. På nuværende tidspunkt burde Lloris dermed være bedre end Frey.
Frey er mere rutineret end Lloris, og det kan måske være værdifuld erfaring for holdet, men jeg synes stadig at Lloris burde være førstekeeper.

Forsvar:
Med tre forsvarspillere som Chiellini, Sakho og Richards, burde det ikke være noget problem at stille med et tremands forsvar. De tre spillere har nok klasse til at kunne holde styr på modstandernes angribere, store som dårlige hold.
Til den offensive del vil jeg som vist give dem en pil ud i bredden, da du på den måde øger bredden af dit spil når du er i besidelse af bolden.

Midtbanen:
På den centrale midtbane er Vidal og Gerrard i mine øjne en perfekt kombination. Vidal til de defensive pligter og Gerrard til de offensive. Da de begge to, sammen med resten af de fem midtbane spillere, er pasningsstærke burde du sammensætte en taktik der bygger på korte hurtige afleveringer, med Gerrard som evt. spilfordeler. På den måde udnytter du dine midtbane spilleres pasningskvaliteter, samtidig med at deres fantastiske tekniske egenskaber også bliver udnyttet.
Du bør derud over give Vidal et par hak mere ned mod defensivt i mental end gerrard.
Dine to kanter, Messi og Silva er uden tvivl nogle af spillets bedste, og de burde på nuværende tidspunkt være et par rutinerede spillere, og i deres bedste periode. De har begge en fantastisk teknik, hvorfor du bør give dem en del kreativ frihed, og indlæg ofte. På den måde udnytter du deres teknik til at lave løb op ad banen. De burde fungere godt i en pasningstærk midtbane sammen med Nasri, Gerrard og Vidal.
Med denne opstillingen burde du være sikret offensivt som defensivt.

Angriber:
Bojan og Torres burde uden tvivl udgøre en af de giftigste angrebsduoer i spillet. De er begge meget hurtige og teknisk stærke. Måske ville det være bedre med storangriber da de to spillere minder meget om hinanden. Men Bojan og Torres er uden tvivl et stærkt makkerpar.
De bør ligesom midtbanen have en del kreativ frihed da de som sagt begge er teknisk stærke. De bør også have offensivt indstilling i mentalt.
Deres tekniske færdigheder bliver udnyttet fuldt ud, samtidig med at de burde score en del mål.
Håber du kan bruge noget af det.

Arsenal-4ever
Ynglingespiller

« Svar #551: 24 Okt 2008, 23:56 »

Mener i at jeg kan være bekendt at sælge Huntelaar eller Adebayor, for at få plads til El Kun i angrebet, og så spille med Rosicky som offensiv midt?

Lehmann
                      Richards Kolo Toure
           (WBV) Glichy(stav) Flamini (WBH) Sagna
                      Denilson/Diaby  Fábregas
                                    El Kun
                             Huntelaar Adebayor

Arsenal-4ever
Ynglingespiller

« Svar #552: 25 Okt 2008, 16:04 »

Hallo ? Nogen der gider svare?

Roslev3
Reserveholdsspiller

« Svar #553: 25 Okt 2008, 16:14 »

nej ud med rosicky

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #554: 25 Okt 2008, 16:30 »

Hvordan skal jeg stille op mod Nancy i UEFA Cup? Jeg er OB og har kun hentet, Mihelic og Mikkel Andersen Smiley!

Sider: 1 ... 35 36 [37] 38 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010