home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1220 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AC Milan tråden
0 Brugere og 23 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 135 Udprint
Forfatter Emne: AC Milan tråden  (Læst 240729 gange)
Rossonero
Gæst

Sv: AC Milan tråden
« Svar #315: 30 Maj 2008, 00:58 »

Ved ikke om Dida er noget værd for klubben mere.

Jo, han er da en super-god keeper, men han har tit ytret utilfredshed med klubben, og har en gang imellem været en lidt rusten sidste skanse.

Jeg ville helt klart kigge mig om efter nyt blod. Igor Akinfeev er en talentfuld keeper fra CSKA Moskva, der allerede har masser af landskampe og CL-kampe i bagagen. Er han en mulighed, tror i? Jeg tror han bliver en af de helt store, hvis han kommer til en lidt mere profileret klub end CSKA, selvom det er en storklub.

Igor Akinfeev er en god mulighed, jeg også tror bliver en stor keeper i fremtiden. Ellers er der gode muligheder i Sebastian Frey, men det ser desværre ikke ud til, at Fiorentina vil give slip på ham.

Hvad synes i forresten om købet af Mathieu Flamini?

plutonium
Manager

« Svar #316: 30 Maj 2008, 01:01 »

Et spændende køb. Jeg tror, at enten så flopper han, eller også bliver han en af de helt store profiler for holdet. Det er meget sort hvidt, tror jeg. Han har uden tvivl enormt potentiale, men jeg er spændt på at se, om han kan komme ind på et hold, med så mange garvede gamle veteraner.

Men magter han det, så bliver han en profil. No doubt.

Men jeg tror nu også mest, at han er købt som aflastning (yderst kompetent aflastning) for de aldrende gamle mænd Wink

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Rossonero
Gæst

« Svar #317: 30 Maj 2008, 01:13 »

Nøjagtigt samme holdning jeg har. Jeg tror nu, at han kommer til at klare sig fint og får en del kampe for holdet. Vel og mærke ikke på fast basis, men mere som en meget nyttig rotationsprik.

Samtidigt håber jeg lidt på nogle aflastninger, hvor jeg personligt gerne vil af med et par spillere. Min liste indeholder bl.a. Emerson og Christian Brocchi, som jeg ser som mere ellere mindre overflødige. Det vil også styrke transferbudgettet, hvilket salget af Alberto Gilardino allerede har sørget lidt for.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #318: 30 Maj 2008, 09:07 »

Jeg vil i hvert fald ikke se mig tilfreds med, at man satser på Dida (eller Kalac for den sags skyld) endnu en sæson. Især Dida har vist, at han ikke har klassen mere, han har altid været lidt af en sprællemand, med alt for mange underlige udfald. Der SKAL en ny målmand til, Frey ville være et klassekøb, og han står bestemt øverst på listen over keepere jeg gerne så i Milan, men et køb af ham er nok desværre ikke realistisk, men lad os nu se.

Hvad Flamini angår, så tror jeg han kommer til at fungere som aflastning for Seedorf og Gattusso, og jeg har stor tiltro til, at han nok skal gøre det godt, han har jo et løbepensum på højde med Gattussos.

I øvrigt enig i Rossos vurdering af at Emerson og Brocchi bør skippes ud i sommerpausen, og erstattes af bedre og yngre kræfter.

I øvrigt interessant, hvad der kommer til at ske på angrebssiden.

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #319: 30 Maj 2008, 10:14 »

Jeg vil i hvert fald ikke se mig tilfreds med, at man satser på Dida (eller Kalac for den sags skyld) endnu en sæson. Især Dida har vist, at han ikke har klassen mere, han har altid været lidt af en sprællemand, med alt for mange underlige udfald. Der SKAL en ny målmand til, Frey ville være et klassekøb, og han står bestemt øverst på listen over keepere jeg gerne så i Milan, men et køb af ham er nok desværre ikke realistisk, men lad os nu se.

Hvad Flamini angår, så tror jeg han kommer til at fungere som aflastning for Seedorf og Gattusso, og jeg har stor tiltro til, at han nok skal gøre det godt, han har jo et løbepensum på højde med Gattussos.

I øvrigt enig i Rossos vurdering af at Emerson og Brocchi bør skippes ud i sommerpausen, og erstattes af bedre og yngre kræfter.

I øvrigt interessant, hvad der kommer til at ske på angrebssiden.

Er helt enig, og mht. grebet, så håber jeg ikke at Boriello bliver SELVE indkøbet til den plads. Vi skal have noget klasse!

It's all, part of the plan.

plutonium
Manager

« Svar #320: 31 Maj 2008, 11:04 »

Jeg kan ikke se hvordan Flamini skulle kunne erstatte Gattuso. De er jo totalt forskellige spilletyper. Gattuso er jo stor og stærk, og skal stække modstanderens spillere. Det er jeg ikke sikker på, at Flamini kan gøre.

Men han kunne nok godt erstatte Seedorf. Det lyder meget fornuftigt. Han er jo også lidt oppe i årene efterhånden  Wink

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

plutonium
Manager

« Svar #321: 01 Jun 2008, 11:09 »

Ifølge Bold.dk har Milan købt Zambrotta fra Barca.

Det er vel et okay køb!? Ikke den store eye-opener, men et udmærket køb

Bave
Gæst

« Svar #322: 01 Jun 2008, 11:12 »

Har du et link?

Kan ikke selv finde det Wink

tturbo1
Manager

« Svar #323: 01 Jun 2008, 11:13 »

Rossonero
Gæst

« Svar #324: 01 Jun 2008, 11:13 »

Bave
Gæst

« Svar #325: 01 Jun 2008, 11:15 »

Så er det vel officielt når det står på Milans hjemmeside Wink

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #326: 01 Jun 2008, 11:36 »

Jeg må også nok indrømme, at jeg er lidt splittet omkring købet af Zambrotta, man kan vel ikke klage over at få endnu en Italiener og Verdensmester i truppen, men det havde måske været rart, at han havde været lidt yngre. Men igen, det der med en høj gennemsnitsalder er ikke unikt for Milan i Serie A, både Juve og Inter ligger også pænt der oppe, hvad gennemsnitsalder angår, men det havde da bestemt været rart, at vi var de første til rigtig at sænke gennemsnitsalderen, for af en eller anden grund, så er det kun Milan, der bliver kritiseret for den høje alder.

Gennemsnitsalderen i truppen er vel også sænket betragteligt, ved at både Cafu og Serginho er stoppet, men ryet for at have en høj bennemsnitsalder slipper man ikke af med, ved at hente en 31-årig back, men igen, jeg ser hellere en 31-årig Italiener end en 25-årig Brasser lige pt, vi skal ikke have Inter tilstande, hvor vi ligepludselig ikke har en eneste Italiener i startopstillingen.. .

Djævlen
Gæst

« Svar #327: 01 Jun 2008, 11:50 »

Hvorfor pas fremfor talent, DNE? Smiley

Rossonero
Gæst

« Svar #328: 01 Jun 2008, 11:55 »

Nu ved jeg udmærket godt, at spørgsmålet ikke er stillet til mig, men vil gerne lige komme med mit syn på det, da jeg mener det samme som -DNE- mht. italienske spillere. Jeg har fulgt med i italiensk fodbold i længere tid, hvorfor det er blevet min helt store passion. Milan er fra Italien, og jeg ser megen charme i, at holdet rummer mange italienere også, specielt i start-11'eren. Noget af den charme smuldrer, hvis holdet pludseligt står tilbage med en masse udlændinge. Talentet er godt nok vigtigst, men uden charmen er det underordnet.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #329: 01 Jun 2008, 12:05 »

Det er vel også at presse citronen, at sige, at Zambrotta ikke har talent? Men ellers enig med Rosso, der skal være Italienere i en Italiensk klub, og Brassere har vi hentet rigeligt af de seneste sæsoner, så det er ved at være på tide, at der bliver hentet lidt Italienere ind i truppen igen. Men misforstå mig nu ikke, jeg havde da bestemt også hellere set en talentfuld 25-årig Italiener frem for en 31-årig Italiener, hvilket er grunden til at jeg er lidt splittet hvad det her køb angår.

Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 135 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010