home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 856 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AC Milan tråden
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 135 Udprint
Forfatter Emne: AC Milan tråden  (Læst 240458 gange)
makkerskilap
Landsholdsspiller

Sv: AC Milan tråden
« Svar #345: 05 Jun 2008, 08:16 »

Champions League nyheden er jeg lidt splittet omkring, selvfølgelig er det da fedt, hvis vi kommer med, men et eller andet sted, så har vi altså ikke fortjent det, akkurat som Liverpool heller ikke havde fortjent det, da de i sin tid kom med, efter at være sluttet som nummer 5 i ligaen. Vi skal ikke have specialbehandling, bare fordi vi er en af de store klubber, det er principielt forkert.

Med hensyn til Ancelotti, så har han også bare af at blive, han er en fantastisk træner, og kan Galliani bare sørge for at hente nogle gode spillere til ham, så kan han stadig vinde masser titler til os. Men det kræver altså, at Galliani snart begynder at sænke gennemsnitsalderen på sine indkøb...

Og Drogba, hit med ham!

men sådan er reglerne jo.. Smiley

ja tak til resten!

It's all, part of the plan.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #346: 05 Jun 2008, 11:15 »

men sådan er reglerne jo.. Smiley

ja tak til resten!

Citat
The normal procedure is that the BFU send the runner-up Levski Sofia to the CL instead

Normal procedure ville have været, at sende næstbedste Bulgarske hold til Champions Leauge.

Citat
however it is reported that instead of this, the highest UEFA ranked team not already in the competition will be the replacement, and this is Milan

Og det her læser jeg som en gradbøjning af reglerne... Misforstå mig nu ikke, jeg er glødende Milan fan, og har stadig svært ved at forholde mig til et Champions League uden Milan. Men jeg har altså alligevel også svært ved at se rimeligheden i, at Bulgarien skal frarøves deres mulighed for at komme med i Champions League, og dermed samle koefficientpoint, til fordel for Italien, som allerede har 4 hold med, og hvis dette bliver en realitet, altså får 5 hold med, som vel også alle samler Koeffecientpoint til dem selv og Italien? jeg forudser at Italien topper den liste til næste år, hvis det bliver en realitet.

Men kommer vi med, jamen så sidder jeg ikke og holder med vores modstandere, bare fordi jeg ikke er enig i de ting der ligger til grund for vores deltagelse. Næ, så har holdet min fulde opbakning.

Men vi ved jo også hvordan det så lyder, hvis vi går hen og vinder, så skal i bare se bitre kommentarer, fra fans af andre klubber, om at vi slet ikke skulle have været med i første omgang, og et eller andet sted, så vil de have ret.

-LFC-
Manager

« Svar #347: 05 Jun 2008, 11:25 »

UEFA har vist allerede afvist historien med, at det er umuligt, at der kan komme 5 italienske hold med, samt at Bulgarien ikke skal berøves deres mulighed for CL-bold. Smiley

Bave
Gæst

« Svar #348: 05 Jun 2008, 11:33 »

UEFA har vist allerede afvist historien med, at det er umuligt, at der kan komme 5 italienske hold med, samt at Bulgarien ikke skal berøves deres mulighed for CL-bold. Smiley

Har du et link?

-LFC-
Manager

« Svar #349: 05 Jun 2008, 11:47 »

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #350: 05 Jun 2008, 11:48 »

It's all, part of the plan.

Bave
Gæst

« Svar #351: 05 Jun 2008, 11:51 »

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #352: 05 Jun 2008, 11:58 »

Det ændrer vel ikke på noget, at det er en Portugisisk klub, frem for en Bulgarsk klub, der kan stadig ikke deltage 5 Italienske hold, og igen ville det også være principielt forkert. Det må nu engang være næste Portugisiske hold i rækken, der får pladsen i stedet.

Bave
Gæst

« Svar #353: 05 Jun 2008, 12:00 »

Det ændrer vel ikke på noget, at det er en Portugisisk klub, frem for en Bulgarsk klub, der kan stadig ikke deltage 5 Italienske hold, og igen ville det også være principielt forkert. Det må nu engang være næste Portugisiske hold i rækken, der får pladsen i stedet.

Det er jo så selvfølgelig rigtigt

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #354: 05 Jun 2008, 14:25 »

http://indkast.dk/index.php?nyhed=39928

NEJNEJNEJNEJ Drogba blev der sagt!!!

Bave
Gæst

« Svar #355: 05 Jun 2008, 14:28 »

http://indkast.dk/index.php?nyhed=39928

NEJNEJNEJNEJ Drogba blev der sagt!!!

Det håber jeg er rygter

Men Drogba for vi næppe da Inter har Mourinho

Så er Adebayor jo den sidste der er tilbage

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #356: 05 Jun 2008, 14:35 »

Det håber jeg er rygter

Men Drogba for vi næppe da Inter har Mourinho

Så er Adebayor jo den sidste der er tilbage

Det kan godt være at Inter har Mourinho, men de har også en præsident, der mener at truppen er god nok, som den er, og derfor ikke er indstillet på at skulle ud og købe ind. Og Drogba har trods alt tidligere udtalt, at han drømmer om at komme til Milan (godt nok et halvt års tid siden, men alligevel), så det er, efter min mening for tidligt at opgive ham.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #357: 05 Jun 2008, 14:39 »

http://indkast.dk/index.php?nyhed=39930

Og skulle Drogba alligevel glippe, så ser det ud til, at Mourinho gerne vil af med Adriano, så napper vi bare ham i stedet for, i hvert fald hellere ham end Adebayor.

Bave
Gæst

« Svar #358: 05 Jun 2008, 14:43 »

http://indkast.dk/index.php?nyhed=39930

Og skulle Drogba alligevel glippe, så ser det ud til, at Mourinho gerne vil af med Adriano, så napper vi bare ham i stedet for, i hvert fald hellere ham end Adebayor.

Så måske hellere Crespo end Adriano da han godt nok ligesom Adriano ikke har spillet særlig godt
Så har han tidligere vist at han er bedst i Milan

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #359: 05 Jun 2008, 14:49 »

Så måske hellere Crespo end Adriano da han godt nok ligesom Adriano ikke har spillet særlig godt
Så har han tidligere vist at han er bedst i Milan

Forskellen er bare, at Crespos alder ligger omkring gennemsnittet i Milan, som er for højt, mens Adriano er midt i tyverne, og viste med sit lejeophold i Brasilien, at lidt luftforandringer nok skal få ham til at blomstre op. Adriano er ligesom Drogba en komplet angriber, der kan lidt af det hele, hans problem i Inter har været, at Mancini så sig sur på ham, og han røg som følge deraf ud i nogle personlige problemer. Jeg tror sagtens han kan få en opblomstring i Milan, og igen komme op blandt verdens bedste angribere.

Han har jo tidligere vist, at han har talentet, og han er altså for ung til at det skulle være alderen, der begynder at modarbejde det talent. Crespo har sine bedste år bag sig, og den slags spillere har vi altså nok af.

Sider: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 135 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010