home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 825 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AC Milan tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 128 129 [130] 131 132 ... 135 Udprint
Forfatter Emne: AC Milan tråden  (Læst 239679 gange)
Enzo
Manager

Sv: AC Milan tråden
« Svar #1935: 12 Aug 2012, 16:51 »

Jeg kan ikke se noget i det skifte?
Hvem har i tænkt jer at have i den centrale forsvar når sæsonen begynder?

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1936: 12 Aug 2012, 16:55 »

Tror det bliver Acerbi og Zapata, og det´uanset om Mexes bliver eller ej.

Edit:

Tror i øvrigt også at Bonera og Yepes står foran Mexes i hierakiet efterhånden.
« Seneste Redigering: 12 Aug 2012, 17:05 af DNE » Logged

SkovGaards
Landsholdsspiller

« Svar #1937: 12 Aug 2012, 18:01 »

Tror det bliver Acerbi og Zapata, og det´uanset om Mexes bliver eller ej.

Edit:

Tror i øvrigt også at Bonera og Yepes står foran Mexes i hierakiet efterhånden.

Skulle Mexes ryge, kan man håbe at det kan sætte lidt skub i vores jagt af Yanga-Mbiwa.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1938: 12 Aug 2012, 20:41 »

Skulle Mexes ryge, kan man håbe at det kan sætte lidt skub i vores jagt af Yanga-Mbiwa.

Jeg ved intet om ham, havde aldrig hørt om ham, før rygterne pludselig begyndte at svirre. Men vi har fået afvist ét bud på ham, så det kunne måske tyde på at Montpellier vil have mere for ham, end Galliani mener han er værd. Og ja, hvis økonomien virkelig ser så skidt ud, som det lyder til, så er der ikke nogen vi skal have for enhver pris.

SkovGaards
Landsholdsspiller

« Svar #1939: 13 Aug 2012, 18:52 »

Jeg ved intet om ham, havde aldrig hørt om ham, før rygterne pludselig begyndte at svirre. Men vi har fået afvist ét bud på ham, så det kunne måske tyde på at Montpellier vil have mere for ham, end Galliani mener han er værd. Og ja, hvis økonomien virkelig ser så skidt ud, som det lyder til, så er der ikke nogen vi skal have for enhver pris.

Han har kontraktudløb næste sommer, så noget tyder på det bliver samme handel som med Montolivo.. Men han er kaptajn i Montpellier i en alder af 23, omkring det franske landshold, og var også i EM-bruttotruppen. Deres præsident siger dog at skal han sælge til os, vil det koste det som vi fik for Thiago Silva. Så noget tyder på at Zapata var en erstatning, som minimum indtil vi kan få ham næste år.. Rygterne går endda på han kan slippe ud af sin kontrakt til nytår, og ellers kunne det vel tyde på en bosman-transfer.

bert0089
Førsteholdsspiller

« Svar #1940: 21 Aug 2012, 13:58 »

Jeg vil gerne takke for at sende Cassano til den "rigtige del" af byen, sammen med 7mio €. for at få Pazzini den modsatte vej.
Det er vist kun lægetjekket der mangler, før aftalen bliver officiel.

Inter 2010: Serie A, Coppa Italia, Champions League, Super Cup, VM for Klubhold
Forza Nerazzurri...  C'e Solo L'Inter

KyleBrotzman
Gæst

« Svar #1941: 21 Aug 2012, 14:07 »

Ville ikke være fair hvis I ikke havde en Fantonio.

PhilipFlink
Manager

« Svar #1942: 21 Aug 2012, 14:14 »

Det er så dårlig en handel.. Hold nu op ..

r-mand
Landsholdsspiller

« Svar #1943: 21 Aug 2012, 14:29 »

Det er så dårlig en handel.. Hold nu op ..

Kunne ikke være mere enig!  Smiley

Supra Societatem Nemo

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1944: 22 Aug 2012, 09:58 »

Det løser i hvert fald ikke problemet med bredden i angrebet. Men Pazzini kunne godt være den målscorer vi mangler. Dog en noget anden type end Zlatan. Men med Montolivo bagved, til at skabe chancerne, kunne Pazzini godt være manden der kunne knalde dem ind. Men vi mangler stadig spillere til de forreste pladser, nu også til den offensive midtbane...

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1945: 23 Aug 2012, 11:59 »

Så blev Cassano byttet for Pazzini. Den er jeg ikke udpræget negativt stemt overfor. Pazzini kan være mand for mange mål, når han har andre til at skabe chancerne for sig. Man kan vel se ham lidt som en erstatning for Pippo. Og både Pato, Robinho og El Shaarawy kunne være en gode makkere for ham, hvor det kneb lidt mere, med at spille med Pato og Zlatan samtidig. Så det kan blive godt, men det kan også sagtens vise sig at være en skidt handel, men jeg tror jeg vælger den positive vinkel.

Seneste rygter går så på at vi skulle være ved at hente De Jong  Huh Han bliver aldrig min kop the, men ok, med både Rino og van Bommel væk, skal der vel en ny til, til at trække de røde kort...

Drenthe skulle også være i kikkerten... Det fatter jeg absolut intet af. Han har vel efterhånden vist sig ikke at være god nok til flere klubber, så hvorfor skulle han så pludselig være god nok til Milan...

Der bliver vist stadig drømt om en lejeaftale med Kaká, og det kunne måske også være en lidt mere fornuftig løsning, end et køb, specielt i betragtning af, at det nu er den plads vi mangler lidt på.

Lassana Diarra skulle også være i kikkerten, såfremt Real får fingre i Modric.

Så nu bliver der da i det mindste snakket lidt om køb, selvom det ikke er alle, jeg er lige begejstret for. Drenthe ser jeg i hvert fald som penge lige ud af vinduet, og De Jong er bare hamrende usympatisk. Kaká ville jeg gerne se tilbage, men kun hvis han ikke bliver for dyr. Men hvad så med Boateng?

FM|Anden
Lilleputspiller
*

« Svar #1946: 28 Aug 2012, 21:41 »

Så fik vi Niang!
Og Bojan er også næsten i hus Wink
http://www.acmilan.com/en/news/show/143075

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1947: 28 Aug 2012, 23:11 »

Fint med noget til fremtiden, men Niang er altså ikke løsningen på vores problemer nu og her. Der skal 3-4 spillere til, som kan gå direkte ind i startopstillingen. Får vi ikke det, kan vi godt glemme alt om Europæisk bold i 13-14, og så bliver det bare endnu sværere at hente nye kvalitetsspillere til, og holde på dem vi har.

Bojan er i mine øjne bare mere af det vi allerede har rigeligt af, en teknisk angriber, der scorer alt for få mål. Han kan vel sætte Pazzini i scene, men det kan Pato, Robinho og El Shaarawy altså også, og på sigt Niang. Vi mangler en plan B, hvis Pazzini viser sig ikke at være den målmager man kunne håbe på. Og det må man trods alt erkende, at der er en overhængende risiko for, da den eneste angrebsmakker han har fungeret rigtig godt med, indgik i betalingen for ham...

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #1948: 29 Aug 2012, 19:32 »

Så er Bojan også officielt Milan spiller. Endnu en af dem de andre ikke vil have... Det er åbenbart hvad vi har at vælge imellem, de andre klubbers nulbonner. Det ser i hvert fald ikke ud til, at der bliver hentet spillere efter det system Allegri vil spille, eller i det mindste bare ville kunne komplimentere hinanden i et eller andet system. Vi henter ganske enkelt hvad vi kan få, fordi ingen andre vil have dem.

Bekymrende udvikling.

Naustratze
Gæst

« Svar #1949: 29 Aug 2012, 20:10 »

Synes du undervurdere Bojan, han er et kæmpe talent, og allerede en god spiller. 20 kampe med 7 mål er ganske vidst ikke meget, men han levere mange oplæg. Bliver spændende at se hvordan jeres angreb gør det næste år.

Sider: 1 ... 128 129 [130] 131 132 ... 135 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010