Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 10:26:46
Broen13
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23454
1 Bruger, 1162 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
concordemayfai...
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
AC Milan tråden
0 Brugere og 35 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
124
125
[
126
]
127
128
...
135
Forfatter
Emne: AC Milan tråden (Læst 239983 gange)
DNE
Landsholdsspiller
Sv: AC Milan tråden
«
Svar #1875:
07 Mar 2012, 16:37 »
Citat af: makkerskilap 07 Mar 2012, 08:50
Bevares Guldbrand, jeg kan godt lide Aquilani, bed bare mærke i hans ølvom da han løb på banen, men han har self også været skadet. Han gjorde det ok den tid han var inde. Er stadig lidt i chok over hvor elendigt vi spillede i første halveg.. Det var jo pinligt...
Er også skuffet over Emanuelson og Sharaavy. De er self begge unge og har ikke spillet mange hvis nogen af de her helt store kampe. Men jeg synes Emanuelson kom ind og gjorde det godt i første kamp da Seedorf gik ud. Og Sharaavy har set spændende ud i ligaen.. Men det kommer nok. Robinho er virkelig dårlig når han er dårlig. Hvor helvede er hans hurtighed blevet af? Han virker træt og langsom, hans finter sidder der ikke som de engang gjorde.. Ærgeligt. Godt vi snart får var det 12 spillere tilbage fra skadeslisten!
Det må i hvert fald være mange, når man ser på hvad det var for en trup vi havde med til kampen i aftes.
Jeg synes da at El Shaarawy var vores klart bedste offensivspiller i aftes. Som sagt, Zlatan og Robinho valgte altid de forkerte løsninger, El Shaarawy havde trods alt en kæmpe chance (som han måske burde have scoret på), og i øvrigt et par gode indlæg, som de andre tumper bare ikke formåede at gøre noget ved.
Emanuelson er altså 25 (bliver 26 om et par måneder), og har spillet noget i retning af 200 førsteholdskampe i Ajax og Milan plus 15 landskampe for det Hollandske landshold. Han bør være rutineret nok nu, til også at håndtere den slags kampe. Hans alder og kamperfaring kan i hvert fald ikke bruges som undskyldning for ikke at præstere i den slags kampe.
Mesbah synes jeg var indbegrebet af elendighed i første halvleg. Han var den direkte årsag til to af Arsenals mål. Han kiggede fodbold på det første mål, i stedet for at dække sin mand op, som så helt uhindret kunne score. Og så begik han det tumpede straffespark, hvor han af en eller anden grund først åbner en motorvej for modspilleren, for dernæst at lukke den på ulovlig vis. Jeg fatter virkelig ikke, at han ikke blev flået ud allerede kort inde i første halvleg, men heldigvis spillede han sig da lidt op i anden halvleg. Men han ligner absolut ikke nogen løsning på vores problemer på den plads.
Men ja, en rystende ringe første halvleg, hvor vi kan takke Abbiati for, at vi ikke kom bagud med en 5-6 mål. Jeg troede jeg havde set bundniveauet for, hvad et hold på det plan kunne præstere, da jeg så Arsenal i den første kamp, men nej, Milans præstationer i første halvleg i aftes, satte et endnu lavere bundniveau. Heldigvis oppede de sig i anden halvleg, som blev ret jævnbyrdig. Men begge hold fik godt nok også løbet nogle kilometer. Det var lidt en gang indianerbold. Men havde Zlatan og Robinho været bare en smule motiverede til den kamp, kunne vi godt have fået et mål eller to med fra anden halvleg.
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #1876:
16 Mar 2012, 12:16 »
Rimeligt forudsigelig lodtrækning, det måtte jo blive et af de Spanske hold, dem plejer vi jo gerne at trække. Også forudsigeligt, at det andet Spanske hold trak Apoel. Jeg havde dog regnet med, at det blev i omvendt, altså at Barca fik Apoel, og vi fik Real. Jeg er i hvert fald stadig ikke blevet overbevist om, at de lodtrækninger er helt tilfældige...
Men hvor vil det glæde mig, hvis vi kunne banke Barcelona, så UEFA ikke får deres ønskefinale mellem Real og Barcelona. Men med de backs vi råder over, har vi nok ikke lige værktøjerne, til at dæmme op for Messi. Men man kunne måske være så heldig, at han måtte sidde ude i de kampe.
Slår vi Barcelona, venter Chelsea så sandsynligvis bagefter, og de skulle da være til at snakke med. Vores defensiv er trods alt bedre end Napolis, så mon ikke vi har lidt bedre muligheder for at dæmme op for deres dødbolde.
michaelk
Landsholdsspiller
«
Svar #1877:
16 Mar 2012, 12:34 »
Citat af: DNE 16 Mar 2012, 12:16
Rimeligt forudsigelig lodtrækning, det måtte jo blive et af de Spanske hold, dem plejer vi jo gerne at trække. Også forudsigeligt, at det andet Spanske hold trak Apoel. Jeg havde dog regnet med, at det blev i omvendt, altså at Barca fik Apoel, og vi fik Real. Jeg er i hvert fald stadig ikke blevet overbevist om, at de lodtrækninger er helt tilfældige...
Men hvor vil det glæde mig, hvis vi kunne banke Barcelona, så UEFA ikke får deres ønskefinale mellem Real og Barcelona. Men med de backs vi råder over, har vi nok ikke lige værktøjerne, til at dæmme op for Messi. Men man kunne måske være så heldig, at han måtte sidde ude i de kampe.
Slår vi Barcelona, venter Chelsea så sandsynligvis bagefter, og de skulle da være til at snakke med. Vores defensiv er trods alt bedre end Napolis, så mon ikke vi har lidt bedre muligheder for at dæmme op for deres dødbolde.
Man må nok sige i er taberne af denne lodtrækning! Hvis i skulle gå hen at vinde Champions League, det sker ikke, men hvis det skulle ske, så må i hvis være de mest værdige vindere længe set i Champions League. Arsenal, Barca, Chelsea og Real Madrid/Bayern. I får i hvert fald ingen kampe foræret.
Hala Madrid!
Notorious B.IV
Gæst
«
Svar #1878:
16 Mar 2012, 14:34 »
Citat af: DNE 16 Mar 2012, 12:16
Vi har i hvert fald pisset på de rigtige mennesker for at få lov til at få Barcelona til San Siro to gange i samme sæson. Men jeg synes vi kom tættere og tættere på dem i gruppespillet og blev bedre til at dæmme op for deres magikere(selvom vi så fik uafgjort i den første for at tabe den anden! Men spillet var bedre)
Citat af: michaelk 16 Mar 2012, 12:34
Man må nok sige i er taberne af denne lodtrækning! Hvis i skulle gå hen at vinde Champions League, det sker ikke, men hvis det skulle ske, så må i hvis være de mest værdige vindere længe set i Champions League. Arsenal, Barca, Chelsea og Real Madrid/Bayern. I får i hvert fald ingen kampe foræret.
Wouldn't have it any other way
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #1879:
16 Mar 2012, 15:08 »
Citat af: Notorious B.IV 16 Mar 2012, 14:34
Vi har i hvert fald pisset på de rigtige mennesker for at få lov til at få Barcelona til San Siro to gange i samme sæson. Men jeg synes vi kom tættere og tættere på dem i gruppespillet og blev bedre til at dæmme op for deres magikere(selvom vi så fik uafgjort i den første for at tabe den anden! Men spillet var bedre)
Wouldn't have it any other way
Det er vel i sig selv en præstation for et Italiensk hold, at møde Barcelona flere gange i løbet af en sæson, end de fleste Spanske hold gør.
Havde det ikke været for Abate, Antonini, Mesbah, Taiwo, Zambrotta osv, så havde jeg heller ikke været i tvivl om, at vi kunne slå Barcelona over to opgør. Men nu har Galliani konsekvent holdt sig fra øverste hylde, når der skulle købes nye backs, så jeg må nok indrømme, at jeg er ikke super optimist lige med hensyn til den her kamp.
Det siger vel alt, at den sidste kvalificerede back vi købte, var Cafu...
Edit:
Men slår vi Barcelona, er jeg ikke i tvivl om, at vi nok skal komme i finalen. Chelsea er jeg ikke så bange for, dem skal vi nok slå over to kampe. Men jeg krydser hvad der er at krydse, for at vi slår Barcelona også, det er ved at være på tide med Milan i en Champions League finale, vi skal jo snart til at vinde nogle internationale titler, for at forsvare vores position, som det hold i verden med flest af den slags
«
Seneste Redigering: 16 Mar 2012, 15:12 af DNE
»
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #1880:
17 Mar 2012, 20:37 »
Godt med endnu 3 point på kontoen, så det i hvert fald heller ikke bliver denne weekend, at Juve henter ind på os. Flot mål af Emanuelson i øvrigt, men han skyldte godt nok også efter den kæmpe afbrænder han havde tidligere i kampen. Han burde nok også have scoret på endnu et mål der ud over. Og godt at Zlatan holdt sig fra bolden i den situation, da han stod i offside position.
På den negative side, så er det lidt bekymrende, at vores kampe på det seneste, har udviklet sig til en gang indianerfodbold. Det bliver meget noget stormen frem og tilbage, og med det kampprogram der venter, er det måske ikke så hensigtsmæssigt, at bruge så mange kræfter, selv på en kamp mod et mindre hold som Parma trods alt må siges at være. Der skal holdes lidt mere på bolden på midtbanen, men problemet er måske, at vores midtbanespillere ikke rigtig er typerne der kan gøre det.
Og hvor kan jeg nogle gange sidde og hidse mig op over Zlatan. Det er fint nok at have blik for målet, men det er noget skidt når hans medspillere forsvinder helt ud af hans verden. Han lavede f.eks. en fin tæmning på et tidspunkt, hvor han kunne have spillet El Shaarawy fuldstændig fri lige foran mål, i stedet vælger han den selviske løsning, og tager et træk omkring en forsvarsspiller, for at skyde på mål, fra en helt umulig vinkel, som målmanden har dækket fuldstændig af. Og sådan var der, som i hver eneste kamp, flere situationer. Og så hans balanceevne, havde den nu generelt været lidt bedre, så kunne det været dommeren havde troet på ham, da han blev nedlagt i feltet. I stedet blev vi snydt for et ellers klokkeklart straffespark.
Thiago Silva spilleder heller sin bedste kamp.
Skal vi slå Barcelona, så er det godt nok noget helt andet spil der skal findes frem. Parma kan vi slå, selv når vi spiller lidt halvskidt, men Barcelona udnytter altså forsvarskiks væsentligt bedre end Parma, og så skal chancerne udnyttes noget bedre.
makkerskilap
Landsholdsspiller
«
Svar #1881:
28 Mar 2012, 21:32 »
Elendig første halveg.. Vi holder ikke stand resten af kampen, og hvis vi skal have noget som helst med, så skal vi længere frem på banen, og score på de fucking chancer.. Hold kæft nogle chancer.. Så går man ikke videre imod Barca.. Og hvor jeg dog savner Thiago Silva nede bagi. Sikkerheden selv.
It's all, part of the plan.
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #1882:
29 Mar 2012, 09:41 »
Jeg synes egentlig ikke første halvleg var så elendig. Barcelona vil jo meget gerne have bolden helt ind i det lille felt, og det fik de jo bare ikke lov til. Tror det var bevidst. Det var helt klart vigtigst at holde nullet i den kamp, så kan vi nøjes med en uafgjort på Camp Nou.
Synes det var godt set med Bonera og Antonini på backs, håber at det også bliver dem der starter i returen. Abate er en katastrofe defensivt, Mesbah er bare en katastrofe og Zambrotta er en skygge af den spiller han har været.
Til gengæld synes jeg det virkede som om Mexes spillede med hovedet under armen. Ramte han en eneste medspiller med sine afleveringer? Jeg lagde i hvert fald ikke mærke til det, til gengæld lagde jeg mærke til, at han flere gange enten lagde sløsede afleveringer på tværs, lige foran feltet, eller tæskede en ubehjælpsom bold op af banen, som hver gang endte ved en Barcelonaspiller.
Til gengæld godt at se, at Seedorf kan endnu, han spillede sgu en god kamp, og sled en vis legemsdel ud af bukserne.
Også godt at se, at vi formåede at lukke Messi så meget ud af kampen, at han til sidst tyede til frustrationsfrispar
k.
Nu ville det være godt, at tage Barcelona med bukserne nede i returen, som i den første kamp i efteråret. Kan vi spille uafgjort på Camp Nou én gang, så kan vi gøre det igen.
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #1883:
30 Mar 2012, 08:55 »
http://www.bold.dk/nyt/UEFA-Acceptabel-bane-i-Milano
En af grundene til at jeg overhovedet ikke bryder mig om Barcelona. Det er aldrig dem selv, der bare ikke har været gode nok, nej, så er det mere sandsynligt, at det er banen der er for dårlig, dommeren der ikke er god nok, bilerne der holder forkert på parkeringspladsen osv. Det er sgu ynkeligt.
Nøj hvor håber jeg, at vi går over og snupper semifinalepladsen i returopgøret.
Præsidenten
Landsholdsspiller
«
Svar #1884:
30 Mar 2012, 10:01 »
Helt ærlig, en kvartfinale i CHL og så spiller man på en bane der kunne være brugt i Danmarksserien? Men det er jo ikke engang det der er det værste. Milan og Barca havde jo aftalt at vande banen en time før kampstart, men det løfte løb de jo også fra. De kunne da i det mindste gøre hvad de kunne for at gøre den bedre!
Og hvorfor er det at du tolker det som en undskyldning? Det har intet med udfaldet af kampen at gøre, men du kunne jo selv se hvordan spillerne skøjtede rundt med fare for skader?
Du mener det var ynkeligt af Barca. Jeg mener det var ynkeligt af Milan at bryde deres løfte om at vande banen.
Det er altid koldt på toppen, det er den eneste dårlige ting der fører med til at være den bedste.
FC Barcelona
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #1885:
30 Mar 2012, 10:21 »
Det er nu engang sådan banen er på San Siro, den er ikke specialanlagt for at genere Barcelona. Det er sjovt nok altid Barcelona der brokker sig over banen. For et par år siden var det Stamford Bridge de brokkede sig over, fordi den ikke lige var så hurtig som de gerne ville have haft den.
Når selv UEFA siger at der ikke er noget at komme efter, når Barcelona brokker sig, så ER der ikke noget at komme efter.
Edit:
Og du skal ikke komme og fortælle mig, at Barcelona er et hak bedre. Det er en konkurrence med stor prestige og rigtig mange penge på højkant. De optimerer deres plæne til præcis den måde at spille fodbold på, som de gerne vil. Milan kan så ikke rigtig gøre noget ved, at vindforholdene på San Siro, ikke er optimale for en græsplæne, så må man jo få det bedste ud af det, som man kan.
«
Seneste Redigering: 30 Mar 2012, 10:25 af DNE
»
Præsidenten
Landsholdsspiller
«
Svar #1886:
30 Mar 2012, 10:29 »
Barca indgiver en klage. DEREFTER udtaler UEFA sig først: "UEFAs turneringsdirektør, Giorgio Marchetti, slår fast, at banen på AC Milans hjemmebane ikke er ideel, men den er acceptabel"
Derfor accepterer jeg og da også Barca at man ikke kan gøre noget ved det. Men det ændrer da ikke på at Milan på det skammeliste brød deres aftale om at vande banen, noget der i mine øjne burde være en regel. De kunne da i det mindste gøre hvad der stod i deres magt for at gøre banen bedre, men selv dette valgte de jo at løbe fra.
Edit pga dit edit:
Nej, det er jeg da klar over. Derfor synes jeg også at det er klart at Barca klager til UEFA for at få indført en regel der gør at man ikke skal forsøge at forværre sin plæne men gøre den bedre således at de bedste forhold også følger den bedste turnering.
«
Seneste Redigering: 30 Mar 2012, 10:31 af Rafinha
»
FC Barcelona
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #1887:
30 Mar 2012, 10:42 »
Bedre for hvem? Det er da ikke Milans opgave, at optimere forholdene til Barcelonas spillestil... Barcelona vil da gøre akkurat det samme. Du skal ikke fortælle mig, at de ville lade være med at vande banen, bare fordi Milan bad dem om det, men de kunne sikkert godt finde på at sige at de ikke ville vande den.
Og med hensyn til det der med at give banen skylden for at de ikke vandt:
http://www.bold.dk/nyt/Messi-Vi-fortjente-at-vinde
http://www.bold.dk/nyt/Guardiola-Skal-score-to-gange
Fundet på et lille hurtigt kig. Messi siger det direkte, og Guardiola lidt mere diplomatisk.
Skal de brokke sig over noget, må det være de laserlys de fik i synes flere gange i løbet af kampen. Det var noget svineri. Men banen kan jeg ikke hidse mig op over, heller ikke, at Barcelona optimerer deres bane til at give dem de bedste muligheder i returen. Det er en del af spillet.
Præsidenten
Landsholdsspiller
«
Svar #1888:
30 Mar 2012, 10:54 »
"Bedre for hvem", spørger du. Generelt bedre. Bedre stand, bedre for fodbolden om du vil.
Og nej, jeg mener ikke at Barca ville løbe fra deres løfte hvis de havde en aftale med et andet hold. Så nej, jeg mener ikke Barca vil gøre akkurat det samme.
Lad os lave et tankeeksperiment. Glem alle tilhørsforhold et øjeblik, ved det er svært hvis ikke umuligt. Men prøv. Vil du så ikke mene at den største fodboldturnering også fortjener de bedste baner, dommere osv.? Jeg forstår godt hvorfor Milan ikke ønsker at vande deres bane, om end jeg synes det er dumt at løbe fra et løfte. Det jeg mener med det, er at jeg netop pga. at man ikke kan og skal forvente at Milan skal forbedre banen hvis ikke det gavner dem, netop synes det er en sag for UEFA, at indføre en regel om at banerne i det mindste skal vandes før kamp, for at gøre dem bedre at spille på. Og derfor synes det er helt okay at Barca bringer det op som emne
At jeg også synes at laserlysene var noget svineri er en helt anden sag. Men her mener jeg bare også at man gør hvad man kan for at forbedre de forhold? Ligesom jeg nu også synes at man skal gøre hvad man kan for at forbedre baneforholdene.
FC Barcelona
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #1889:
30 Mar 2012, 11:14 »
God fodbold er nu engang en smagssag. Jeg bryder mig eksempelvis ikke ret meget om Barcelonas henholdende måde at spille fodbold på, med en evindelig flytten bolden rundt, inden man forsøger noget. Jeg synes helt ærligt, at det er kedeligt. Så synes jeg, at banerne skal optimeres til den form for fodbold, bare fordi man spiller Champions League? Nej, selvfølgelig gør jeg ikke det, for jeg er ikke enig i, at det er den smukkeste form for fodbold.
Og det var jo i øvrigt ikke sådan, at der ikke kunne spilles fodbold på banen. Det blev jo faktisk en ret god kamp.
Sider:
1
...
124
125
[
126
]
127
128
...
135
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »