home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 382 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AC Milan tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 131 132 [133] 134 135 Udprint
Forfatter Emne: AC Milan tråden  (Læst 223330 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #1980: 12 Mar 2013, 22:38 »

Skidt kamp af Milan hvor I ikke kunne holde fast i bolden i mere end fem sekunder.

I må dog alligevel være ret glade for Riccardo Montolivo.
Logged

mathiasnh
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #1981: 12 Mar 2013, 22:57 »

ØV! Jeg troede virkelig det kunne lade sig gøre, men Barcelona viste sig desværre fra den bedste side i aften. Og følte undervejs i kampen ikke, at der kunne gøres nogetved det. Der er Milan trods alt ikke på højde med de bedste endnu.  Smiley
Logged

Neal Caffrey!

sebbe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #1982: 12 Mar 2013, 22:58 »

Skidt kamp af Milan hvor I ikke kunne holde fast i bolden i mere end fem sekunder.

I må dog alligevel være ret glade for Riccardo Montolivo.
Han gør det fantastisk godt, ja. Han minder ufatteligt meget om Pirlo, omend jeg faktisk til tider mener at han er bedre end Pirlo defensivt. Ikke at han er end bedre fodboldspiller, fordi det er han ikke. Hans arbejdsraseri og defensive arbejde er sublimt til tider. Jeg tror at vi går en spændende fremtid i møde med spillere som El Shaarawy, De Sciglio, Niang, Balotelli, Montolivo osv.
Godkendt indsats mod Barcelona set over to kampe, omend vores kontraspil var meget bedre i første kamp.
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #1983: 12 Mar 2013, 23:01 »

Ja, vi spillede flot i den første kamp. Jeg tror dog desværre at banen havde meget at sige der, ligesom den havde det i det første opgør i sidste sæson.
Barcelona var for stærke igen i aften. Når det er sagt, så er jeg stadig utrolig skuffet, fordi jeg troede vi havde en reel chance for en kvartfinaleplads her. Bittert, men nu gælder det den tredjeplads i Serie A.

Når vi ikke skal tænke mere på Champions League, ville det da være uambitiøst, ikke at gå efter den andenplads, som vi kun er to point fra.

Bittert at sætte en 2-0 føring over styr, men på den anden side, så havde jeg før sæsonen startede, faktisk ikke engang regnet med at vi ville gå videre fra gruppespillet. Så alene det, at vi rent faktisk havde en chance mod Barcelona, efter det første opgør, kan jeg, når nederlaget kommer lidt på afstand, sikkert godt se som en lille sejr. Placeringen i ligaen er også ca. 10 pladser bedre end jeg havde regnet med før sæsonen. Så umiddelbart skal det gå meget galt fra nu af, hvis sæsonen ikke kan godkendes, når den er spillet til ende.

Jeg synes det tegner godt for fremtiden, at det nye kuld allerede, rent faktisk havde en chance mod Barcelona, og spiller til medaljer i Serie A.
Logged

sebbe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #1984: 12 Mar 2013, 23:07 »

Når vi ikke skal tænke mere på Champions League, ville det da være uambitiøst, ikke at gå efter den andenplads, som vi kun er to point fra.

Bittert at sætte en 2-0 føring over styr, men på den anden side, så havde jeg før sæsonen startede, faktisk ikke engang regnet med at vi ville gå videre fra gruppespillet. Så alene det, at vi rent faktisk havde en chance mod Barcelona, efter det første opgør, kan jeg, når nederlaget kommer lidt på afstand, sikkert godt se som en lille sejr. Placeringen i ligaen er også ca. 10 pladser bedre end jeg havde regnet med før sæsonen. Så umiddelbart skal det gå meget galt fra nu af, hvis sæsonen ikke kan godkendes, når den er spillet til ende.

Jeg synes det tegner godt for fremtiden, at det nye kuld allerede, rent faktisk havde en chance mod Barcelona, og spiller til medaljer i Serie A.

Måske, omend jeg frygter at selvtilliden har fået et knæk. Men ja, vi skal da bestemt gå efter den andenplads også, når man tænker på at vi har Napoli hjemme, såvidt jeg kan huske.
Du har dog helt ret i at det var dejligt, at se at det "nye" Milan rent faktisk havde en chance mod Barcelona. Det er ganske positivt. Jeg tror kun at vi bliver bedre herfra.
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #1985: 25 Jun 2013, 10:20 »

http://www.bold.dk/nyt/Montolivo-faar-bindet-i-Milan

Montolivo ny anfører. Det er vel det logiske valg. Centralt placeret på banen, fast mand, og forhåbentlig gode lederevner.

I øvrigt er det vel kun Galliani, der i én og samme sætning kan afvise at en spiller er til salg, og samtidig sætte et prisskilt på ham...  Rullende Øjne
Logged

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #1986: 29 Aug 2013, 11:32 »

Er skuffet hvis Spurs sikrer sig Eriksen foran næsen på os, når nu vi kom med i CL igår  Skuffet
Logged

It's all, part of the plan.

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #1987: 29 Aug 2013, 12:23 »

Det er jeg nu ikke så ked af. Ser ham ikke lige som en, der kan løfte vores spil. Vi skal have en, der er lidt mere trequartista type. Eriksen er alt for ufarlig i den rolle, så fint med mig hvis vi ikke får ham. Han er i øvrigt, efter min mening, ikke de penge værd Ajax vil have for ham.
Logged

Korzika
Gæst
 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #1988: 29 Aug 2013, 12:37 »

Det er jeg nu ikke så ked af. Ser ham ikke lige som en, der kan løfte vores spil.
Så længe alternativet er Prince-Boateng, er jeg uenig. Ser Christian Eriksen som en væsentligt bedre spillere end ham. Ikke blot nu, men især fremadrettet.
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #1989: 29 Aug 2013, 12:56 »

Så længe alternativet er Prince-Boateng, er jeg uenig. Ser Christian Eriksen som en væsentligt bedre spillere end ham. Ikke blot nu, men især fremadrettet.

Ikke enig. Boateng kan trods alt, af og til, ramme målet på andet end frispark. Eriksen er mere spilskabende, og det er ikke det vi har brug for, det har vi Montolivo til. Selvfølgelig skal spilleren på pladsen og kunne sætte angriberne i scene, men han skal også selv være en trussel foran må, og det er Eriksen ikke.

Tror til gengæld Eriksen kunne blive rigtig god, hvis man omskolede ham til den tilbagetrukne Pirlo rolle, det egner hans kvaliteter sig bedre til. Men Trequartista bliver han aldrig.

Og igen, han er slet ikke de beløb værd, som man hører rundt omkring i pressen. Uanset hvor god eller dårlig det nuværende alternativ er.

Edit:
Jeg er dog enig i, at Boateng har for mange dårlige perioder, og for lavt bundniveau. Men når han rammer sine gode perioder, er han klasser over Eriksen på pladsen.
Logged

sebbe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #1990: 29 Aug 2013, 13:43 »



Edit:
Jeg er dog enig i, at Boateng har for mange dårlige perioder, og for lavt bundniveau. Men når han rammer sine gode perioder, er han klasser over Eriksen på pladsen.

Som du selv siger, så er det yderst sjældent, at han Boateng viser de ting som han rent faktisk kan.
Han viste intet i sidste sæson i Serie A, til gengæld er han rigtig god i Europa, hvor han er blandt Milans bedste tit, ligesom han også var det i går.
Som det ser ud lige nu, så tror jeg Milan henter Matri. Berlusconi har også sagt at Milan lige pt står og mangler en ekstra angriber, fordi Pazzini er langtidsskadet. Hvis du spørger mig, er Matri ingen kvalitetsangriber og det bliver han heller aldrig, men når pengene er så få, så må man nok stille sig tilfredse med ham. Jeg hader såkaldte lappeløsninger og dem er der får mange af i Milan.
Dertil tror jeg at man henter Honda til vinter, selvom jeg havde håbet at han var kommet til allerede nu. Ham kunne det nuværende Milan hold godt bruge!
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #1991: 29 Aug 2013, 13:50 »

Grunden til jeg tror milan gerne vil have fingere i Eriksen er fordi selvfølgelig han er god, men også at de tænker fremad. milan har brug for flere unge kræfter, efter min mening.
Jeg ville personligt mene de skal ud og købe en UNG centralforsvarer, som på sigt skal lede et milan hold!
Logged

H A L A   M A D R I D!

Korzika
Gæst
 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #1992: 29 Aug 2013, 13:59 »

Ikke enig. Boateng kan trods alt, af og til, ramme målet på andet end frispark. Eriksen er mere spilskabende, og det er ikke det vi har brug for, det har vi Montolivo til. Selvfølgelig skal spilleren på pladsen og kunne sætte angriberne i scene, men han skal også selv være en trussel foran må, og det er Eriksen ikke.

Tror til gengæld Eriksen kunne blive rigtig god, hvis man omskolede ham til den tilbagetrukne Pirlo rolle, det egner hans kvaliteter sig bedre til. Men Trequartista bliver han aldrig.

Og igen, han er slet ikke de beløb værd, som man hører rundt omkring i pressen. Uanset hvor god eller dårlig det nuværende alternativ er.

Edit:
Jeg er dog enig i, at Boateng har for mange dårlige perioder, og for lavt bundniveau. Men når han rammer sine gode perioder, er han klasser over Eriksen på pladsen.
Hver gang Boateng spiller en god kamp, har han spillet fire dårlige forinden. Han er da en god spiller, der kan okay mange ting med en fodbold, men han mangler simpelthen målrettethed og fokus til at præstere på et højt niveau over en længere periode.

Derudover vil jeg slet ikke tale Boateng op som en målfarlig spiller, som du ellers gør. Manden scorede blot to mål i ligaen, og spillede nogle meget anonyme kampe. I hans seniorkarriere har han blot scoret 16 ligamål. Det er satme ikke imponerende. Må jeg gentage Mourinho:

Citat
(Kevin-Prince) Boateng to Chelsea? We want footballers, not models. Last year he had more haircuts than goals scored,”

Derudover passer det heller ikke, at Eriksen kun er farlig på frispark. Ja, han har de seneste par måneder tilføjet det facet til hans spil, men Eriksen har vist, at han sagtens kan score i åbent spil.

Jeg er dog enig i, at Eriksen ikke er idéel i rollen som trequarista. Han er i hvert fald ikke det perfekte match til Milan, hvis I vil spille 4-3-1-2. Men han er stadig en bedre spiller end Boateng. Det burde der ikke være i tvivl om.
« Seneste Redigering: 29 Aug 2013, 14:02 af Korzika » Logged

bert0089
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #1993: 29 Aug 2013, 14:13 »

Enig! Mange tale Boateng op alene pga. de mål han scorede mod Barca for nogle år tilbage i Champions League.
Logged

Inter 2010: Serie A, Coppa Italia, Champions League, Super Cup, VM for Klubhold
Forza Nerazzurri...  C'e Solo L'Inter

sebbe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #1994: 29 Aug 2013, 14:24 »

Grunden til jeg tror milan gerne vil have fingere i Eriksen er fordi selvfølgelig han er god, men også at de tænker fremad. milan har brug for flere unge kræfter, efter min mening.
Jeg ville personligt mene de skal ud og købe en UNG centralforsvarer, som på sigt skal lede et milan hold!
Jeg er ikke enig i, at man skal ud og hente en ny ung centralforsvarsspil ler. AC Milan har allerede hentet Vergara i år, som mange spår til at være en stjerne i svøb. Han blev desværre skadet imod Sao Paulo, hvor han rev sin skulder af led. Forhåbentlig er han snart tilbage, fordi han kunne godt ligne en mand til fremtiden.

Edit: Seneste nyt går på at vi betaler 12 mio. euro for Matri. Det er ren og skær idioti, hvis det sker. Manden har intet bevist i Juventus. Jeg tror de griner hele vejen til banken Juventus, hvis det holder stik.
« Seneste Redigering: 29 Aug 2013, 14:29 af sebbe » Logged

Sider: 1 ... 131 132 [133] 134 135 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010