home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 505 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AC Milan tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 132 133 [134] 135 Udprint
Forfatter Emne: AC Milan tråden  (Læst 223285 gange)
rasmussidelmann
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #1995: 29 Aug 2013, 14:37 »

Grunden til jeg tror milan gerne vil have fingere i Eriksen er fordi selvfølgelig han er god, men også at de tænker fremad. milan har brug for flere unge kræfter, efter min mening.
Jeg ville personligt mene de skal ud og købe en UNG centralforsvarer, som på sigt skal lede et milan hold!

Jeg er uenig i at der ikke er nok "unge" kræfter i Milan. De har da bl.a. De Sciglio og Vergara i forsvaret, Poli på midtbanen, og tre spændende angribere i Balotelli (som kun er 23), SES og Niang. Dertil er deres nye anfører Montolivo, da også kun 28, hvilket betyder at han har en 8-10 år tilbage i italiensk fodbold. Dog er jeg enig i at de godt måtte hente en ny midterforsvarer, da jeg aldrig har været den store fan af Mexes, og Davide Astori bare virker som et rigtig godt match.
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #1996: 29 Aug 2013, 17:48 »

Fordelen ved Matri er, at han tæller som hjemmeavlet, når der skal registreres spillere til Champions League. Synes da i øvrigt han har holdt et ok scoringssnit (bedre en SES sidste sæson, målt i mål pr minut) af en spiller, der intet har bevist. Jeg ville være bekymret, hvis han blev købt som starter, men som reserve synes jeg han virker som et fornuftigt valg. Men ja, prisen lyder måske lige en anelse for høj. Men hva, det kunne have været værre, tænk hvis en eller anden havde fået en hjerneblødning, og havde budt på Bendtner...

Med hensyn til den der med at vi skulle trænge til flere unge spillere, så er jeg direkte uenig. Pt har vi 7 spillere i truppen, der er over 30, og 3 af dem er målmænd, resten huserer i forsvaret, hvor rutine er en ikke ligegyldig kvalitet. I øvrigt er det kun 2 af de 7, der er faste startere. Det er ved at være et par år siden, vi havde et problem med gennemsnitsalderen i truppen.

Logged

sebbe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #1997: 29 Aug 2013, 18:08 »

Fordelen ved Matri er, at han tæller som hjemmeavlet, når der skal registreres spillere til Champions League. Synes da i øvrigt han har holdt et ok scoringssnit (bedre en SES sidste sæson, målt i mål pr minut) af en spiller, der intet har bevist. Jeg ville være bekymret, hvis han blev købt som starter, men som reserve synes jeg han virker som et fornuftigt valg. Men ja, prisen lyder måske lige en anelse for høj. Men hva, det kunne have været værre, tænk hvis en eller anden havde fået en hjerneblødning, og havde budt på Bendtner...


Du nævner det meget godt selv jo. Vi smider 12 mio. euro for en reservespiller! Købet af Adem Llajic (som ikke blev til noget) ville have kostet os det samme og det er en mand som kan gå direkte ind i vores startopstilling. De 12 mio euro er ALT Milan har at gøre godt med i dette transfervindue. Jeg ryster på hovedet med tanken om at man måske smider dem efter en 29-årig reservespiller, som selv får Torres til at fremstille god. Vi snakker Juventus' 4-5 valg her. Det er hovedløst i min optik.
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #1998: 29 Aug 2013, 18:37 »

Du nævner det meget godt selv jo. Vi smider 12 mio. euro for en reservespiller! Købet af Adem Llajic (som ikke blev til noget) ville have kostet os det samme og det er en mand som kan gå direkte ind i vores startopstilling. De 12 mio euro er ALT Milan har at gøre godt med i dette transfervindue. Jeg ryster på hovedet med tanken om at man måske smider dem efter en 29-årig reservespiller, som selv får Torres til at fremstille god. Vi snakker Juventus' 4-5 valg her. Det er hovedløst i min optik.

Hovedløst synes jeg altså ikke det er. Man sagde det samme om Pazzini da han kom til sidste sommer, og han har da gjort det ganske godt. Det gælder om at have spillerne, der kan sætte ham i scene. Jeg tror godt vi kan klemme et sted mellem 10 og 15 mål ud af ham i sæsonen, og det er da udmærket af en reservespiller  Wink Det er i hvert fald bedre end slet ikke at have en plan B, i de kampe hvor Balotelli og SES ikke fungerer.

Meeen, en lejeaftale havde måske været at foretrække.

Edit:
De der udmeldinger med, at der ikke er flere penge til transfers skal man i øvrigt altid tage med et gran salt. Det sagde de også lige inden de købte Zlatan og Robinho. Der er jo ingen grund til at skilte med, hvor meget man er villig til at spendere, den slags har det med at skrue priserne i vejret.
« Seneste Redigering: 29 Aug 2013, 18:40 af DNE » Logged

sebbe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #1999: 29 Aug 2013, 19:03 »


Edit:
De der udmeldinger med, at der ikke er flere penge til transfers skal man i øvrigt altid tage med et gran salt. Det sagde de også lige inden de købte Zlatan og Robinho. Der er jo ingen grund til at skilte med, hvor meget man er villig til at spendere, den slags har det med at skrue priserne i vejret.

Faktum er blot at Milan ikke har de store summer at gøre med, som de havde dengang.
Det var ret så tydeligt, at Milan fx var interesseret i Llajic, men faktum var blot at man ikke kunne skrive under med ham før Champions League var i hus. Det kom den i går, men desværre valgte Llajic Roma, fordi de havde pengene til at skrive under med ham plus det lønudspil Roma kom med var væsentligt bedre. Milan er bare ikke den magtfaktor i Europa eller den italienske liga som de har været, desværre. Galliani er aldrig troværdig, når transfervinduerne åbner, men som jeg ser det har man ikke mange penge at gøre godt med. Mit bud er at man får Matri eller en spiller til 7-8 mio. euro og så er det det. Desuden har man tænkt sig at betale 2 mio euro nu og her til Juventus, hvis man henter Matri, hvorefter man så vil betale de 10 mio euro over fire omgange det næste års tid. Alene det tyder på at Milan har deres økonomiske problemer.

Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #2000: 29 Aug 2013, 23:08 »

Faktum er blot at Milan ikke har de store summer at gøre med, som de havde dengang.
Det var ret så tydeligt, at Milan fx var interesseret i Llajic, men faktum var blot at man ikke kunne skrive under med ham før Champions League var i hus. Det kom den i går, men desværre valgte Llajic Roma, fordi de havde pengene til at skrive under med ham plus det lønudspil Roma kom med var væsentligt bedre. Milan er bare ikke den magtfaktor i Europa eller den italienske liga som de har været, desværre. Galliani er aldrig troværdig, når transfervinduerne åbner, men som jeg ser det har man ikke mange penge at gøre godt med. Mit bud er at man får Matri eller en spiller til 7-8 mio. euro og så er det det. Desuden har man tænkt sig at betale 2 mio euro nu og her til Juventus, hvis man henter Matri, hvorefter man så vil betale de 10 mio euro over fire omgange det næste års tid. Alene det tyder på at Milan har deres økonomiske problemer.



Milan havde heller ikke pengene dengang, det havde Berlusconi til gengæld, og det har han stadigvæk. Men det kan selvfølgelig være han har fået andre ting at tænke på. Har han overladt finanserne til Barbara Berlusconi, er det et under, at der overhovedet er plukket så meget i den kommende arv, at der rent faktisk er et transferbudget.

Der er i øvrigt forskel på at kunne og på at ville. Og hvad pressen skriver om ting der er foregået under forhandlinger de ikke selv har været inviteret med til, kan i sagens natur ikke betegnes som fakta.
« Seneste Redigering: 29 Aug 2013, 23:11 af DNE » Logged

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #2001: 30 Aug 2013, 12:16 »

Nu har jeg ikke lige læst om i har skrevet om det ..

Men kommer det ikke som et shok, at KPB nu er skiftet til Schalke??? Skete det ikke bare lige pludseligt?
Logged


DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #2002: 30 Aug 2013, 12:28 »

Njae, måske lidt at det lige blev Schalke, meen synes jungletrommerne har peget lidt i retning af et snarligt exit, og han har også selv været ude at udtale sig om, at Bundesligaen kunne være interessant.

Men mon ikke det så skal ses som et tegn på, at det netop ikke var faktum, at der ikke ville blive handlet mere i dette transfervindue. Det kunne måske pege i retning af et Kaká comeback. Han ville helt klart også passe bedre i rollen, men synes alligevel det er lidt farligt. Han er desværre ikke længere den spiller han har været, og kan nærmest kun skuffe. Så selvom det ville være fedt at se Kaká i Milan trøjen igen, er jeg lidt bange for, at det kan ende lidt som da Sheva vendte tilbage, som lidt af en fuser.
Logged

sebbe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #2003: 30 Aug 2013, 14:33 »

For øjeblikket går der forlydender om, at Honda er på vej til Milano. En spiller som jeg tror ville passe glimrende ind i en 4-3-1-2. Berlusconi har efterlyst at man bruger netop denne formation. Han ville være en god kreativ kraft og jeg tror at han er lige præcis den spiller man mangler i øjeblikket i Milan. Om han kan gøre sig på kanten er jeg spændt på at se.

Men mon ikke det så skal ses som et tegn på, at det netop ikke var faktum, at der ikke ville blive handlet mere i dette transfervindue. Det kunne måske pege i retning af et Kaká comeback. Han ville helt klart også passe bedre i rollen, men synes alligevel det er lidt farligt. Han er desværre ikke længere den spiller han har været, og kan nærmest kun skuffe. Så selvom det ville være fedt at se Kaká i Milan trøjen igen, er jeg lidt bange for, at det kan ende lidt som da Sheva vendte tilbage, som lidt af en fuser.

Nu har man jo solgt Boateng, som angivetligt har kastet 12 mio euro fra sig. Jeg tror simpelthen ikke på, at man henter Kaka, dertil er han bare for dyr. Kaká tjener 10 mio euro årligt i Real Madrid, en kæmpe hyre som han "kun" er klar til at halvere. 5 mio euro er vanvittig mange penge når man tænker på, at han er 31 og har været meget skadesplaget i Real Madrid. Jeg tror ikke på det, men så alligevel når man kan finde på at betale 12 mio euro for Matri plus give ham en højere løn end han tjente i Juventus så ved jeg næsten ikke...

Edit: https://twitter.com/RossoneriBlog/status/373415134678380544/photo/1  Opstemt
« Seneste Redigering: 30 Aug 2013, 14:39 af sebbe » Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #2004: 02 Sep 2013, 09:59 »

Så er Kaká officielt Milan spiller igen. Spændende. Ingen tvivl om, at han passer bedre ind i rollen, end Boateng. Jeg er bare lidt bange for, at han nærmest kun kan skuffe. Forventningerne til ham vil jo være skyhøje, når man tænker på den spiller han var sidst han var i Milan. Det niveau kan han umuligt leve op til mere. Han er ikke den spiller han har været. Men på den anden side, Milan er heller ikke på samme niveau i dag, som dengang, så en forstærkning er han dog trods alt.
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #2005: 04 Sep 2013, 08:31 »

http://www.bold.dk/nyt/Milan-broeler-Glemte-Niang-paa-ChL-liste

Det er eddermaneme pinligt. Godt nok ikke den vigtigste spiller på holdkortet, men alligevel alt for dumt, at glemme at registrere en spiller til Champions League. Så er det da altid noget, at vi er dækket rimeligt godt ind oppe foran.

Men når ledelsen kan begå så elementære fejl, er der da ikke noget at sige til, at tingene af og til sejler lidt i Milan...
Logged

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #2006: 30 Okt 2013, 22:06 »

Ser Milan - Lazio. Lækkert mål af Kaka.

Men ville erkendt egentlig spørge om  Gabriel er fast mand i målet nu? Kan se at både Abbiati og Amelia er på bænken.   
Logged

sebbe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #2007: 30 Okt 2013, 22:36 »

Ser Milan - Lazio. Lækkert mål af Kaka.

Men ville erkendt egentlig spørge om  Gabriel er fast mand i målet nu? Kan se at både Abbiati og Amelia er på bænken.   

Allegri udtalte inden Parma kampen (runden forinden), at målmanden som stod der ville stå indtil Abbiati var tilbage. Jeg mener han er tilbage til Fiorentina kampen. 
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #2008: 07 Nov 2013, 10:50 »

Øv hvor ser det skidt ud. Vinder vi ikke mod Chievo på søndag, kommer vi til at gå i over en måned uden sejr. Vi roder rundt ned midt i tabellen, sat helt ud af kampen om Champions League kvalifikation til næste sæson.

Ser man på spillermaterialet er det måske ikke så overraskende. Offensivt har vi nogle dygtige spillere i Balotelli, SES og Kaká. Men Bredden kniber det lidt med. Matri har desværre ikke overrasket positivt, tvært imod kan han ikke engang leve op til sine præstationer i Juventus. Robinho har 10 elendige kampe for hver fantastisk kamp han spiller. Pazzini er langtidsskadet og Niang har tilsyneladende ikke rigtig Allegris tillid, og blev jo i øvrigt glemt i registreringen af Champions League truppen.

Midtbanen er som sådan også ok, men igen er bredden ikke imponerende, men trods alt bedre end i angrebet. Men stadig langt fra topklubbernes niveau.

Forsvaret... suk. Med tanke på hvor stærkt besat den kæde har været gennem de seneste tre årtier, så er det altså sørgeligt at se den forfatning kæden er i idag. Abate har længe være min yndlingsaversion. Manden har bare ikke format til en klub som Milan. Så snart modstanderen er lidt mere end bare middelmådig, falder han igennem med et brag. Stinker defensivt hvor han begår det ene kluntede frispark efter det andet (i aftes også et straffespark, som godt nok var lidt tyndt, men han gav dommeren anledning til at fløjte). Og når han på den måde bliver sendt på glatis i defensiven er han også totalt fraværende offensivt, som ellers skulle være hans stærke side.

Mexes er langsom, og har en tendens til at tage unødige chancer, samt andre hjerneblødninger. Zapata er lidt op og ned synes jeg. Første gang jeg så en hel kamp med ham blev jeg positivt overrasket. Siden har han ikke kunnet leve op til det niveau han viste i den kamp. Og så er der det evindelige problem med venstrebacken, hvor vi tydeligvis stadig ikke har fundet en løsning. Jeg mener faktisk er Antonini er noget nær den mest stabile vi har haft på pladsen siden Maldini stoppede, men ham har vi jo sendt videre. Alternativerne imponerer mig ikke.

Og på målmandsposten har vi jo tydeligvis også et problem, når Abbiati ikke er med. Men generelt har vi problemer med at holde nullet, men det skyldes nok mest af alt det elendige forsvar.

Men på trods af, at spillermaterialet slet ikke er på niveau med førerholdene, så burde det trods alt være til mere end en plads midt i tabellen, med kun 3 point til nedrykningsstregen, og hele 16 point til en Champions League billet. Er Allegri den rette man til at føre klubben videre? Og hvem kunne eventuelt få mere ud af holdet?
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #2009: 11 Nov 2013, 09:03 »

Suk. 1 point mod den absolutte bundprop. Det værste er næsten, at Allegri rent faktisk var tilfreds efter kampen. Manden har åbenbart glemt, at der ikke gives point for at synes at man spiller godt. Man skal nu engang vinde sine kampe, for at få 3 point...

Galliani skulle efter sigende have forsvaret Allegri i sommerpausen, hvor Berlusconi ville have ham skiftet ud. Gad vide om de skuffende resultater Allegri har leveret, kunne ende med at koste Galliani sin stilling i klubben også?
Logged

Sider: 1 ... 132 133 [134] 135 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010