home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:25:17 warmon Blogkonkur... [19] Journeyman - Skal...
I går kl. 21:30:32 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
I går kl. 21:27:02 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I går kl. 20:44:50 Wester Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  0 Brugere, 374 Gæster Online.

Indlæg: 1132757 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  AC Milan tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 130 131 [132] 133 134 135 Udprint
Forfatter Emne: AC Milan tråden  (Læst 224980 gange)
Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #1965: 04 Jan 2013, 19:28 »

Logged


SkovGaards
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #1966: 04 Jan 2013, 19:44 »

Lad os håbe at Berlusconi får ret i, at han har planer om at vende tilbage til Milan i fremtiden, i tilfælde af han skal tilbage til Europa om et par år.
Synes det er synd vi mister ham. Men det er trods alt en af dem der topper lønloftet i klubben pt. og han er jo desværre bare for skadet. Smid gerne Robinho afsted også, og så lad os få fat i Damiao, det skulle da nok kunne løbe rundt Smiley
Logged


Strandby
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #1967: 04 Jan 2013, 19:58 »

Logged

Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.

To dare is to do.

COYS <3

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #1968: 04 Jan 2013, 20:35 »

Ja virkelig surt. Har det lidt blandet med salget. For på den ene side har skaderne tydeligvis hæmmet hans udvikling, så han muligvis aldrig når det niveau, som han helt klart havde potentialet til (man har dog før set spillere blomstre midt i tyverne, så han kan nå det endnu, hvis han nogensinde bliver skaderne kvit). Men på den anden side, så var han jo en af de ganske få, der var tilbage i klubben, som med lidt god vilje kunne kaldes kulturbærer. Men måske et godt træk for ham, at vende hjem til Brasilien, det er måske det der skal til, for at han finder sit gamle jeg igen.

Man må give Maldini ret, Milan er blev en ganske ordinær klub. Der er stort set ingen kulturbærere tilbage i klubben, som har været med til at skabe nogle af de store resultater klubben har opnået. Der er kun Ambrosini og Abbiati tilbage, plus et par stykker i den tekniske stab. Magien er væk, og skal nu bygges op igen helt fra bunden. Jeg kunne godt have ønsket mig en mere flydende overgang, som så selvfølgelig skulle have været startet noget tidligere.

Med hensyn til udvandringen fra venskabskampen forleden, så er jeg lidt i tvivl om, om det var det rigtige at gøre. Jeg har stor respekt for, at de turde tage den beslutning, og udvandre, når der sidder nogle idioter på tilskuerpladserne, og skaber sig på den måde. Men omvendt kan man også godt frygte, at det bare kan motivere den slags idioter, til at gå endnu mere amok med deres racistiske svineri, for at få modstanderholdet til at udvandre fra kampen, og blive taberdømt. Men det kunne måske også få de tilskuere som ikke deltager, til ikke bare at se passivt til, men rent faktisk hjælpe med at udpege dem der skaber balladen.

Man kunne håbe, at det kunne tjene som eksempel, og give flere dommere modet til at afbryde kampe, der bliver skæmmet af racisme. Og måske frem for alt få klubberne, og de øvrige tilskuere, til i højere grad at gå ind i kampen mod racisme.

Så som udgangspunkt er jeg enig i beslutningen om at udvandre fra kampen. Jeg frygter bare, at det kan give bagslag.
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #1969: 09 Jan 2013, 10:38 »

Så har udvandringen, og den efterfølgende debat, medført at FIGC rent faktisk har taget stilling til problemet, og meldt ud, at man er klar til at afbryde kampe, i tilfælde af racisme fra tribunerne. Så det var afgjort den rigtige beslutning  Thumbs Up

At Sepp Blatter har været ude og kritisere Boatengs beslutning, bekræfter vel bare yderligere, at det var det helt rigtige at gøre.
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #1970: 10 Jan 2013, 20:33 »

Så har udvandringen, og den efterfølgende debat, medført at FIGC rent faktisk har taget stilling til problemet, og meldt ud, at man er klar til at afbryde kampe, i tilfælde af racisme fra tribunerne. Så det var afgjort den rigtige beslutning  Thumbs Up

At Sepp Blatter har været ude og kritisere Boatengs beslutning, bekræfter vel bare yderligere, at det var det helt rigtige at gøre.

Hehe enig, det modsatte af hvad Blatter siger og gør plejer som regel at være det rigtige.
Jeg synes det var godt at se at en klub for en gang skyld sagde at nu var nok nok.

FIFA/UEFA er jo hamrende dobbelt moralske når det gælder racisme. Nok kører de kampagner, men når det så kommer til stykket er de jo de rene vatpikke!
Logged

SkovGaards
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #1971: 19 Jan 2013, 19:37 »

http://www.bold.dk/nyt/Milan-Balotelli-koster-210-millioner

For eller imod den?
Hvis prisen skal tales ned på et niveau hvor vi kan være med må det vel være omtrent de penge pato blev solgt for +/- 50 millioner.. Så altså 150 millioner måske. Og kunne vi få Balotelli til den pris ville jeg godt nok synes det kunne være spændende :-)
I øvrigt håber jeg fanme Kaka kommer hjem. Specielt fordi det også er på en lejeaftale, så han ikke skal blive en byrde for os hvis det ikke bliver en succes. Med hans egne udtalelser omkring at han VIL hjem til Milan og Milano, og er parat til at gå langt ned i løn for det, er det specielt også interessant synes jeg!
Logged


DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #1972: 20 Jan 2013, 22:43 »

Balotelli vil jeg sige blankt nej til. Og specielt da til den pris. Knægten er en omvandrende forsidehistorie, og ikke af den positive slags. Alt for meget ballade udenfor banen, og alt for dårlige præstationer på banen. Så er vi sgu bedre tjent med det vi har. Synes egentlig ikke vi mangler en angriber, specielt ikke hvis ikke Robinho bliver solgt. Og skulle vi endelig have en ny angriber, så skulle det godt nok være en i den nævnte prisklasse, men det skal absolut være en, hvor vi får meget mere for pengene, end tilfældet er med Balotelli.

Hvad Kaka angår, så vil jeg virkelig også gerne se ham tilbage i Milan. Bare det ikke bliver en fuser, som det var med Sheva, så vil jeg trods alt hellere nøjes med minderne om storhedstiden. Skulle vi få Kaka tilbage, kunne det måske også være en god anledning til at skille os af med Emanuelson, som er begyndt at brokke sig over manglende spilletid gennem sin agent.
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #1973: 22 Jan 2013, 11:22 »

Så brød Kaka forhandlingerne sammen. Ifølge Galliani skulle det have noget med Reals økonomi at gøre (måske at de ikke vil betale differensen mellem Kakas løn i Real og den løn som Milan vil betale?). Ærgerligt, han kunne have udfyldt den trequartistarolle, som Boateng ikke helt passer ind i.
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #1974: 22 Jan 2013, 11:29 »

Her undre det mig lidt at Kaka ikke bare siger ja tak til at spille for en noget mindre løn.
Han kommer med garanti ikke til at lide nogen form for nød hvis han feks kun får 300.000-400.000 dkr om ugen eller noget i den stil.

Alt det han lukker ud med at han bare gerne vil tilbage til Milan og spille noget bold regelmæssigt holder jo slet ikke vand så.
Så er han jo ikke et hak bedre end de 95% af proffesionel spillere der tænker mere på økonomien fremfor det sportslige.
Hvis han så gerne bare vil spille hver uge så gik han helt frivilligt ned i løn, punktum.
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #1975: 22 Jan 2013, 12:41 »

Her undre det mig lidt at Kaka ikke bare siger ja tak til at spille for en noget mindre løn.
Han kommer med garanti ikke til at lide nogen form for nød hvis han feks kun får 300.000-400.000 dkr om ugen eller noget i den stil.

Alt det han lukker ud med at han bare gerne vil tilbage til Milan og spille noget bold regelmæssigt holder jo slet ikke vand så.
Så er han jo ikke et hak bedre end de 95% af proffesionel spillere der tænker mere på økonomien fremfor det sportslige.
Hvis han så gerne bare vil spille hver uge så gik han helt frivilligt ned i løn, punktum.

Kaka har udtalt at han er villig til at gå ned i løn, for at komme tilbage til Milan. Og ifølge Galliani er det heller ikke Kaka, der er problemet, men Reals økonomi.

Mit gæt gik på, at det var fordi Real ikke ville betale differensen mellem den løn som Kaka har kontrakt på, og den løn som Milan kan betale ham i en lejeaftale. Men det er netop kun et gæt.

Hvorom alting er, så har jeg ikke indtryk af, at det er Kaka, der spænder ben for en lejeaftale, men derimod Real Madrid.
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #1976: 22 Jan 2013, 12:54 »

Nå, nyt i sagen igen. Nu forhandles der åbenbart igen.

Problemet oprindeligt skulle angiveligt være, at Real Madrid forlangte 7 millioner Euro, til at dække nogle skatteomkostninger, for at udleje Kaka til Milan i 24 måneder.

Hvis det er en lejeaftale af den længde der forhandles om, så håber jeg afgjort, at der bliver fundet en løsning. Det er jo nærmest optimalt. Men det er klart, at 7 millioner Euro er lidt mange penge, at smide efter en spiller, når man ved, at man med garanti ikke får nogen den anden vej, når man skal af med ham igen. Men omvendt, er det det der skal til, for at nå tilbage i top tre (det tror jeg dog trods alt ikke på, der skal også mindst en central forsvarsspiller til) og de forjættede Champions League pladser, så er pengene jo givet godt ud.
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #1977: 24 Jan 2013, 08:44 »

Zenith fisker åbenbart stadig efter Abate. Og for min skyld må de meget gerne købe ham. Jeg har aldrig ment, at han var god nok til Milan, selvom jeg er klar over, at mange Milan fans er vilde med ham, jeg er bare ikke. Vi har De Sciglio til højrebacken, og Bonera som backup, så synes ikke vi ville komme til at savne Abate, hvis han skulle ryge.

Og så vil Allegri gerne have Drogba til Milan. Det vil jeg faktisk også langt hellere end Balotelli. Men alder og formodet lønkrav in mente, så kunne pengene nok alligevel bruges smartere. Men stadig langt hellere Drogba end Balotelli.
Logged

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #1978: 12 Mar 2013, 22:33 »

 Jeg er skuffet.

Vi spillede koncentreret og professionelt i første kamp, vi lukkede dem så flot ned..
Vi har alle kort på hånden, og en 2-0 føring.

Jeg fatter ikke hvordan vi kan gå så meget ned. Det er mig uforståeligt... Fandme ærgeligt, chancerne har aldrig været større..  Forlegen
Logged

It's all, part of the plan.

sebbe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: AC Milan tråden
« Svar #1979: 12 Mar 2013, 22:37 »

Ja, vi spillede flot i den første kamp. Jeg tror dog desværre at banen havde meget at sige der, ligesom den havde det i det første opgør i sidste sæson.
Barcelona var for stærke igen i aften. Når det er sagt, så er jeg stadig utrolig skuffet, fordi jeg troede vi havde en reel chance for en kvartfinaleplads her. Bittert, men nu gælder det den tredjeplads i Serie A.
Logged

Sider: 1 ... 130 131 [132] 133 134 135 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010