home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:35:42 Broen13 Football M... fm25
I går kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23502
  1 Bruger, 1220 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [Lukket]Kravet er succes - England skal indtages
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 Udprint
Forfatter Emne: [Lukket]Kravet er succes - England skal indtages  (Læst 29524 gange)
Soccerpop
Gæst

Sv: Kravet er succes - FC København
« Svar #75: 30 Sep 2007, 22:17 »

Jeg må indrømme at jeg ikke følger med.. Du er desværre gået væk fra Lyngby stilen, og så fanger det mig ikke rigtig mere Smiley

MisterFCK
Gæst

« Svar #76: 30 Sep 2007, 22:20 »

Farvel og tak

Ja så er det slut i FC København og i Danmark. I hvart fald i denne omgang. Jeg har været to år i Købanhavn, og vundet det er kan vindes. Vi fik ellers en god start på sæsonen da vi vandt Dong SuperCuppen md 2-0 over Brøndby. Samtidig havde jeg fået hentet nogle stortalenter bla. Luka Savic fra Barcelona.

Alligevel kunne jeg ikke sige nej, da jeg fik tilbudt kontrakten af det italienske hold. Jeg fik tilbudt en høj løn, samt en masse penge til transfers og løn. Klubben blev nummer 2 i 06/07, mens det kun blev til en 4. plads i 07/08. Det er et hold med meget potentiale, og jeg mener vi kan vinde den italienske Serie A, inden for de 2 første sæsoner.

Hvilken klub kan det mon være? Smiley

MisterFCK
Gæst

« Svar #77: 30 Sep 2007, 22:21 »

Jeg må indrømme at jeg ikke følger med.. Du er desværre gået væk fra Lyngby stilen, og så fanger det mig ikke rigtig mere Smiley

Det er jeg da ked af at høre. Men så må du jo bare vente til jeg får fat i FM08. Smiley

Soccerpop
Gæst

« Svar #78: 30 Sep 2007, 22:24 »

Palermo tror jeg.. Eller det kommer an på hvilken DB det er..

EDIT: Forresten har jeg fået en del at se til i pcmdk, så det er nok også noget af grunden..
« Seneste Redigering: 30 Sep 2007, 22:26 af Soccerpop » Logged

MisterFCK
Gæst

Sv: Kravet er succes - Men i hvilken klub?
« Svar #79: 01 Okt 2007, 00:05 »

Città di Palermo

Klubben jeg skal føre til succes er Palermo. En klub med store ambitioner, og hvis man ser på truppen kan man se, at holdet har potentiale til noget stort. Der mangler ikke noget specielt i truppen, så jeg ser ikke nogen grund til, at gå ud og investere i en masse spillere, selvom klubben har stillet hele DKK 140.000.000 til rådighed. Det eneste vi mangler lige pt, er en venstre wing, der kan ligge gode indlæg. Klubben sluttede som nummer 4 i sidste sæson, hvilket betyder, at vi skal spille i Champions League næste sæson, hvis vi vel og mærke klare 3. kvalifikationsrunde .

Om klubben:
Fuldenavn: Città di Palermo
Grundlagt: 1907
Anslået værdi: DKK 1.470.000
Stadion: Renzo Barbera, La Favorita, Palermo - 38500 siddepladser
Ærkerivaler: Catania, Reggina, Fiorentina, Cagliari, Messina
Andre rivaler: Atalanta, Brescia, Lazio, Livorno, Bari, Crotone, Atletico Catania, Ternana
Medieprognose: 4.
Truppes gennemsnitsalder: 24 år

Trup
Målmænd: Federico Agliardi, Mariano Andújar, Glenn Verbauwhede
Forsvar: Cesare Bovo, Cristian Zaccardo, Angelo Siniscalchi, Guillaume Rippert, Leandro Rinaudo, Zé Castro, Marchena, Maxwell
Midtbane: Fábio Simplício, Sunny, Tiago, Maurizio Ciaramitaro, Fernando Belluschi, Mariano González, Bosko Jankovic, Nery Castillo, Franco Brienza
Angribere: Hamdi Salihi, Raffaele Palladino, Fabrizio Miccoli, Edison Cavani, Rannie Sabino Fernandes

*De spillere markeret med Pink udgør startopstillingen

TBM_DK
Førsteholdsspiller

Sv: Kravet er succes - Også i Palermo
« Svar #80: 02 Okt 2007, 13:38 »

Det bliver spændende at følge dine udfoldelser i Italien - Held og lykke! Opstemt

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

patrick J
Manager

Sv: Kravet er succes - Nu i Palermo
« Svar #81: 03 Okt 2007, 13:23 »

Fedt klubvalg og jeg læser skam også med..

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Niko
Gæst

« Svar #82: 03 Okt 2007, 14:21 »

God trup. Dejligt med Sunny!

Chriz
Førsteholdsspiller

« Svar #83: 03 Okt 2007, 14:31 »

Rigtig god blog og ikke mindst klub, har aldrig rigtig hørt om Palermo derfor ser jeg frem til din fremtid i klubben Opstemt held og lykke ;P

Red love
Gæst

« Svar #84: 03 Okt 2007, 15:08 »

dejlig pink blog, fint og overskueligt..Og lidt anderledes klubvalg..

MisterFCK
Gæst

« Svar #85: 03 Okt 2007, 20:44 »

Sæsonstarten

Kampe:
1-0 Sedan(Venskabskamp)
4-1 Sparta Prag(Venskabskamp)
4-0 Rio Ave(Venskabskamp)
3-0 Rio Ave(Venskabskamp)
2-0 Sparta Prag(CL, 3. kval)
2-2 Sparta Prag(CL, 3. kval)
1-2 Lazio(Serie A)
3-0 Villarreal(CL, Gruppespil)
1-3 Inter(Serie A)
2-0 Udinese(Serie A)
2-0 Messina(Serie A)
1-0 Basel(CL, Gruppespil)
4-1 Cesena(Serie A)

Handler ind:
Jeffren - OM HVC - FCK
Martin Hansen - GK - FCK
Bojan - Bo - Barcelona

Handler ud:
-
Vi havde en god pre-season med 4 sejr i 4 kampe, og en målscorer på 12-1. Specielt Belluschi og Salihi gjorde det godt. Alligevel følte jeg, at der manglede noget på holdet. Derfor hev jeg checkhæftet frem og hentede Jeffren og Martin Hansen fra FC København, samt superalentet Bojan Krkic fra Barcelona.

Efter en samlet 4-2 sejr over Sparta Prag i 3. kvalifikationsrunde kom vi med i Champions League gruppespillet. Vi kom i en svær gruppe med Villarreal, Basel og Arsenal. Mit mål er alligevel at gå videre til de senere runder. Vi fik en dårlig start på Serie A med et 1-2 nederlag til Lazio, efter fulgt af endnu et nederlag. Denne gang var det til Inter og kampen endte 1-3 i deres favør. Derefter vi vi lidt oprejsning med en 3-0 sejr over Villarreal i Champions League, hvor bla. nye Jeffren scorede. Med et mål hver sikrede Bosko Jankovic og Bojan os en 2-0 sejr over Udinese og gav os samtidig årets første points i Serie A. Dernæst blev messina slået med 2-0 inden vi vandt 1-0 over Basel, på mål af Belluschi. Sejren sendte os til tops i Champions League-gruppen. I septembers sidste kamp vandt vi 4-1 over oprykkerne Cesena. Palladino scorede 2 mål og Belluschi scorede et enkelt. Vores sidste mål var et selvmål, som blev scoret af Cesena-forsvaren Mateus.

MisterFCK
Gæst

Sv: Kravet er succes - Også i Palermo
« Svar #86: 03 Okt 2007, 20:46 »

Det bliver spændende at følge dine udfoldelser i Italien - Held og lykke! Opstemt
Fedt klubvalg og jeg læser skam også med..
God trup. Dejligt med Sunny!
Rigtig god blog og ikke mindst klub, har aldrig rigtig hørt om Palermo derfor ser jeg frem til din fremtid i klubben Opstemt held og lykke ;P
dejlig pink blog, fint og overskueligt..Og lidt anderledes klubvalg..

Tak i fem : )

MisterFCK
Gæst

« Svar #87: 08 Okt 2007, 00:21 »

Meget, meget skidt
Efteråret 2009

Fernando Belluschi

Man kan umuligt sige, at vi har fået succes i efteråret. Vi formår ikke at spille godt i mere end 2 kampe i træk, og det er ikke acceptabelt for et tophold.

Vi havde gennem hele efteråret store problemer med at få spillet til at fungere, og jeg kunne slet ikke finde en taktik, der passede til holdet. Jeg prøvede alt lige fra 4-4-2 til 3-4-3, uden succes. Forsvaret var til tider alt for ustabilt, men den største grund til de mange pointtab var nok offensiven. Mine angribere havde store problemer med at score, og når de endelig gjorde det, scorede modstanderne bare flere mål. Hvis man skal hive noget positivt frem fra efteråret må det være Fernando Belluschi. Han har været meget aktiv ude på højrefløjen og han er en af grundene til, at vi overhovedet har scoret. Hans gode indlæg og skud fra distancen er tit endt med mål til os.

Kampe
1-1 Catania
1-0 Torino
0-1 Arsenal
1-0 Atalanta
0-2 Genoa
1-2 Roma
1-2 Arsenal
0-0 Milan
1-0 Juventus
3-0 Ascoli
2-2 Villarreal
1-0 Lecce
1-2 Juventus
0-4 Fiorentina
4-0 Basel
0-0 Cagliari
2-1 Parma
0-0 Chievo
0-1 Livorno

Vi avancerede til ottendedelsfinalen i Champions League med en samlet 2. plads i gruppespillet, efter Arsenal. Efter 2 nederlag i træk til Arsenal og uafgjort mod 3. pladsen, Villarreal, var derlagt op til spænding inden sidste runde, hvor vi kun var 1 point foran Villarreal. Vi sikrede os dog videre deltagelse med en 4-0 sejr over Basel,  hvor bla. Raffaele Palladino scorede hattrick.

I Coppa Italia kom vi kun videre fra 1. runde, på et hængende hår. Vi slog Juventus 1-0 hjemme, men på Delle Alpi tabte vi 2-1. Vi kom alligevel videre, takket være reglen om udebanemål.

Som i kan se ude til højre har vi været langt fra stabile i vores spil og har tabt point til nogle af bundholdene. Det har resulteret i en forløbig 8. plads og det er jeg langt fra tilfreds med.

TBM_DK
Førsteholdsspiller

« Svar #88: 08 Okt 2007, 09:12 »

Det må have været en lidt trist efteråssæson specielt for dine offensive krafter, kun 4 ud af 19 kampe, med mere end 1 mål og for mange kampe uden mål. Det ser lidt skidt ud, men mon ikke du kan få det vendt i foråret Smiley
Held og lykke...

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

MisterFCK
Gæst

« Svar #89: 08 Okt 2007, 14:52 »

Ja det går ikke som det skal men jeg tror det kommer til at gå bedre i foråret. Det SKAL det gøre Smiley

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010