Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 20:35:42
Broen13
Football M...
fm25
I dag
kl. 09:41:44
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54
Sirstaal
Spillersøg...
Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere:
23502
0 Brugere, 1049 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
brukens5434
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
[Lukket]Kravet er succes - England skal indtages
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
6
7
[
8
]
Forfatter
Emne: [Lukket]Kravet er succes - England skal indtages (Læst 29437 gange)
MisterFCK
Gæst
Sv: Kravet er succes - England skal intages
«
Svar #105:
20 Okt 2007, 23:28 »
Transfers
Januars handler
Anthony Vanden Borre
Nu er januar slut og transfervinduet er der med lukket. Som jeg skrev tidligere havde jeg tænkt mig at at forstærke holdet i forsvaret. Det har jeg så gjort nu. Anthony Vanden Borre er blevet hentet til højrebacken, hvor han skal erstatte Gary Neville og John O'Shea. Han er en meget alsidig spiller der udover højre back også kan spille central forsvar, højre wingback, defensiv midt, central midt og højre midt. På trods af sine kn 22 år har han allerede spillet 37 landskampe for Belgien, så han er ikke en uerfaren herre. Vi måtte punge ud med hele Dkk 62.500.000 før Fiorentina ville slippe ham.
Til den anden back har vi hentet en ung englænder. Scott Golbourne er navnet. Han er en meget hurtig og offensiv venstreback, som også kan spille venstre wing. Han har spillet 3 U21 landskampe for England, hvor han har gjort det godt. Vi har betalt Reading Dkk 36.000.000 for at få ham.
Alexandre Pato skal nu bombe for United
Tevez har været skadet siden jeg kom til klubben, mens Anderson og Rooney kun har spillet meget få kampe. Derfor har jeg besluttet mig for at styrke offensiven. Vi har henet den unge tysker Caliskan Nizamettin i Werder Bremen for Dkk 39.000.000. Han kan spille alle pladser på en offensive midtbane og vil helt sikkert blive nyttig for holdet. Hans forcer er hurtighed, inlæg og dødbolde, mens Takling og indkast er hans største svagheder.
Grundet skaderne i truppen har vi været nødsaget til at bruge Dong Fangzou i angrebet. han har gjort det fint, men han har bare ikke niveau til Premier League, så jeg har valt at hente en angriber til klubben. Alexandre Pato er 4. og sidste spiller der er kommet til klubben her i januar. Pato har en rigtig god teknik og nogle gode meget gode afslutninger. Kompineret med hans hurtighed giver det en rigtig giftig angriber. Han er kon 20 år og har derfor fremtiden foran sig. Jeg glæder mig til at se hvad han kan udrette. Vi har betalt hele Dkk 115.000.000 for stortalentet.
Carrick skal nu spille
i den blå Chelsea-trøje
Udover de fire spillere har jeg hentet Maknus Eikrem og Danny Welbeck op på førsteholdet. Begge spillere har stort potentiale og det vil jeg forsøge at udnytte, ved at give dem spilletid på førsteholdet.
Vi havde for mange spillere til den centrale midtbane, så jeg har valgt at skille mig af med 2 af dem. Darren Fletcher var langtfra en plads i startopstillingen, så da chancen bød sig, solgte jeg ham til Tottenham, for Dkk 60.000.000. En god handel hvis jeg selv skal sige det.
Michael Carrick ville ikke finde sig i en rolle som reserve for Owen Hargreaves, så jeg satte ham til salg, og håbede at nogen ville byde på ham. Det skete så og kort efter skiftede han til rivalerne fra Chelsea. Vi fik Dkk 110.000.000 for Carrick.
MisterFCK
Gæst
«
Svar #106:
21 Okt 2007, 00:16 »
Januar status
3 gange Chelsea
Rio Ferdinand scorede 2 gange mod Arsenal
Vi spillede en god december måned og da der ikke er vinterpause i England skulle vi allerede i kamp den 2. Januar 2010. Reading besøgte Old Trafford, i en kamp som vi dominerede og vandt. Dong Fangzhuo scorede vores første 2 mål, mens Gerard Piqué og Caliskan Nizametting scorede en enkelt gang hver.
Vi skulle som sagt spille mod Chelsea i Carling Cuppens semifinale. Første kamp blev spillet på Stamford Bridge, og det blev en katastrofal kamp fra vores side. Spillerne virkede meget umotiverede og Chelsea kunne let og uforhindret spille sig igennem vores forsvar, gang på gang. Drogba bragte Chelsea i front, efterfulgt af 2 mål fra Agüero, inden Diego kunne score til kampens slutresultat, 4-0, midt i 2. halveg.
Bojinov var skadet mod Chelsea og det kunne ses. Mod Everton var han nemlig tilbage på holdet og med et hattrick sikrede han os en sejr på 3-0.
Næste modstander var Wigan. Cristiano Ronaldo bragte os i front efter 44 minutters spil og vi kunne gå til pause med en 1-0 føring. 2. halveg var knapt nok fløjtet igang før Wigan fik straffespark, som Eddie Johnson heldigvis brændte. Selv samme Johnson gjorde det godt igen efter 78 minutter, da han sendte bolden i nettet til 1-1. I slutminuterne blev Vanden Borre udvist, men det ændrede ikke på resultatet.
Rooney har fået gang i målscoringen
Rooney gav os en fantastisk start, da han skød os i front allerede efter 2 minutter, mod ærkerivalerne Arsenal. Rio Ferdinand udbyggede føringen efter en halv time med et hovedstødsmål. Danskeren Niclas Bendtner driblede en mand og skød Arsenal tilbage i kampen kort før pausen. I 2. halveg var Rio Ferdinand igen på spil. Endnu en gang scorede landsholdsspilleren med hovedet, denne gang efter 58 minutter. Robin van Persie reducerede efter 62 minutters spil, men det ændrede ikke på pointfordelingen.
Efter 4-0 nederlaget i den første kamp skulle man tro, at spilleren havde opgivet alt, før returkampen mod Chelsea, og det gjorde det ikke bedre at vi stillede til start uden Hargreaves og Ronaldo. Spillerne var dog opsatte på at få hævn og det kunne ses. Rooney åbnede målscoringen efter 13 minutter og ved halveg var vi foran med 3-0. Rooney havde scoret 2 kasser og Bojinov havde nettet en enkelt gang. Vi forsatte spillet i 2. halveg. Først var det Aaron Lennon der scorede og dernæst den unge Darron Gibson, inden Rooney kort før tid satte det sidste mål ind i 6-0 sejren. Jeg var helt måløs efter kampen. Det der virkede så umuligt før kampen var nu en realitet. Vi er i finalen i Carling Cuppen.
4-0 Reading
0-4 Chelsea
3-0 Everton
1-1 Wigan
3-2 Arsenal
6-0 Chelsea
4-1 Middlesbrough
0-0 Chelsea
2-2 Middlesbrough
I 4. runde af FA Cuppen blev Middlesbrough slået med 4-1. Den unge Danny Welback åbnede kampen efter 4 minutter. Bojinov fordobblede føringen efter 19 minutter, og kun 7 minutter senere scorede Rooney. Med 7 minutter tilbage af kampen scorede Bojinov sit 2. mål i kmapen, og blev samtidig matchvinder.
Efter de to vilde kampe mod Chelsea var der lagt op til endnu en fantastisk kamp, da vi skulle møde dem i igen, denne gang i Premier League Det blev dog langtfra lige så spændende og kampen endte 0-0.
Kampen efter mod Middlesbrough endte også uafgjort. Middlesbrough kom hurtigt foran 2-0, ved Stephen Thompson og Cristiano Lucarelli, men vi formåede flot at komme tilbage. Bojinov scorede midt i 2. halveg, og kort før tid scorede Alexandre Pato, i sin debutkamp. Middlesbrough fik en spiller udvist i slutminutterne, men det ændrede ikke noget.
MisterFCK
Gæst
«
Svar #107:
21 Okt 2007, 01:58 »
Derby County vs Manchester United
Carling Cup, Finale
Derby's opstilling
Kenny Miller Robert Earnshaw
Ryan Smith David Jones Matt Sparrow Giles Barnes
Adam Eckersley Lewin Nyatanga Zat Knight Ryan Mullan
Stephen Bywater
Bænk:
Mikkel Andersen, Per Weihrauch, Damian Bellon, Fraizer Campbell, dan Thomassen
Manchester United's opstilling
Carlos Tevez Alexandre Pato
Wayne Rooney
Danny Welbeck Aaron Lennon
Darren Gibson
John O'Shea Gerrard Pique Rio Ferdinand Anthony Vanden Borre
Thomasz Kuszczak
Bænk:
Matthew Burke, Gary Neville, Oliver Norwood, Caliskan Nizamettin, Cristiano Ronaldo
Optakt
Vi skal i dagens finale møde Derby. Det er et hold som vi bestemt kan slå og det har vi også tænkt os at gøre. Alle i Manchester kræver en sejr og det er der ikke så meget at sige til. Owen Hargreaves er ude med en skade, så Darren Gibson starter på den deffensive mditbane, hvor han har gjort det så glimrende indtil nu. Ronaldo er lige kommet tilbage fra en skade, men han er langtfra topform, så han starter på bænken. Defor starter den unge Danny Welbeck på højrekanten. Han har gjort det rigtig godt siden jeg rykkede ham op, så jeg er sikker på, at han kan klare opgaven. Bojinov er skadet så Tevez og Pato starter sammen i front. Det er første gang de to spiller sammen fra start. Scott Golbourne er spærret til denne kamp, så O'Shea starter på venstre back. På trods af skaderne skal vi stadig vinde kampen.
Kampreferat
Pato scorede 2 mål i finalen
Vi starter kampen godt og lægger pres på Derby. I det 14. minut blev Allexandre Pato nedlagt i feltet, og fik Straffespark. Han fik lov selv at spark, og det gjorde han fornemt. Han hamrede bolden i mål, helt ude i højre side, hvor målmanden ikke havde nogen chance, for at nå den, 1-0! Vi forsatte det gode sapil og fastholdt presset, og kom frem til flere store chancer. Vi fik dog ikke scoret mere inden pausen. I pausen skiftede jeg en træt Welbeck ud, med en mere frisk Ronaldo. Han skabte mere flow på venstrekanten, og han fik også en afgørende rolle i kampen. I det 72. minut havde Derby hjørnespark. Vi havde valgt at lade Pato og Ronaldo blive fremme. Kuszczak griber inlæget og sender bolden frem til Ronaldo. Ronaldo dribler de spillere der var blevet tilbage for at dække ham og Pato op, og løber mod målet. Et par meter fra målmanden gør han noget så uselvisk som at spille Pato fri. Pato sætter indersiden på bolden og score sit andet mål i kampen, efter noget super kontrafodbold. Efter målet stilner kampen lidt ind, men vi kommer stadig til vores chancer. Vi scorer ikke mere og vinder kampen 2-0. vi kan nu kalde os
Carling Cup Mestre anno 2010.
Matchfacts
14 min - 0-1 Alexandre Pato(På Straffespark)
72 min - 0-2 Alexandre Pato
Resultat
Derby
0-2 Manchester United
MisterFCK
Gæst
«
Svar #108:
21 Okt 2007, 02:02 »
**Så er første inlæg opdateret**
C^Ronaldo
Reserveholdsspiller
«
Svar #109:
21 Okt 2007, 02:27 »
En lille detalje til #105,
omhandlende:
Transfers
Januars handler
... Har man ikke altid fremtiden foran sig uanset om man er 20 og hedder Alexandre Pato eller oldgammel og hedder Maldini ?
Med venlig hilsen
C^Ronaldo.
In the scene since approx. 2000.
MisterFCK
Gæst
«
Svar #110:
21 Okt 2007, 02:38 »
Citat af: C^Ronaldo 21 Okt 2007, 02:27
En lille detalje til #105,
omhandlende:
Transfers
Januars handler
... Har man ikke altid fremtiden foran sig uanset om man er 20 og hedder Alexandre Pato eller oldgammel og hedder Maldini ?
Du ved vel hvad jeg mener? Det er det man siger om de unge spillere, fordi de har mange år at spille i endnu.
C^Ronaldo
Reserveholdsspiller
«
Svar #111:
21 Okt 2007, 16:24 »
Citat af: MisterFCK 21 Okt 2007, 02:38
Du ved vel hvad jeg mener? Det er det man siger om de unge spillere, fordi de har mange år at spille i endnu.
Det er bare mit varemærke at være på tværs
Med venlig hilsen
C^Ronaldo.
In the scene since approx. 2000.
Rossonero
Gæst
«
Svar #112:
21 Okt 2007, 16:25 »
Citat af: C^Ronaldo 21 Okt 2007, 16:24
Det er bare mit varemærke at være på tværs
Så har vi noget tilfælles
MisterFCK
Gæst
Sv: [Lukket]Kravet er succes - England skal indtages
«
Svar #113:
21 Okt 2007, 20:36 »
Så kommer min sidste update i denne blog. Nyd den.
Sæsonafslutningen
Sæsonen er færdigspillet og det endte meget godt. Vi fik en række gode resultater i ligaen, hvilket gjorde, at vi lå på 2. pladsen, det meste af foråret. Vi lå 6 point efter, da vi skulle spille mod ligaens nummer 1, Liverpool. Vi kunne rigtig komme op og true dem, hvis vi vandt kampen. Desværre viste Liverpool hvorfor de lå nummer 1 og vandt opgøret 1-0. Et andet opgør der er værd at nævne kunne være sejren på 3-0 over lokalrivalerne fra Manchester City. Vi formåede at holde andre gode hold som Chelsea og Arsenal bag os og kunne efter 38. og sidste spillerunde få overrakt sølvmedaljer som tegn på vores 2. plads.
Som der allerede er blevet lavet en update om vandt vi Carling Cuppen og det gik ligeså godt, hvis ikke bedre i FA Cuppen. I 5. runde mødte vi Aston Villa og efter en meget lige 3-3 kamp skulle vi ud i omkamp. Det var ligesom den første kamp en ren gyser. Pato bragte os tidligt i front og vi så længe ud til at vinde kampen, men det gjorde Luuke Moore noget ved. Han udlignede i overtiden og vi skulle derfor ud i forlænget spilletid. Den ekstra halve time brugte Bojinov til at score 2 kasser og sikre os videre deltagelse i turneringen. Vi skulle spille mod Sheffield Wednesday i 6. runde. Vi vandt kampen 3-2 og på trods af det meget lige resultat var vi meget overlegne. Darron Gibson, Carlos Tevez og Anderson scorede vores 3 mål. Semifinalen mod Charlton var afgjort allerede en halv time. Vi havde nemlig overrasket alt og alle og scoret hele 6 mål indenfor en halv time. Anderson scorede hattrick mens Vanden Borre, Bojinov og Pato scorede alle en gang. Finalen var mod Everton og her skuffede vi ikke. Pato åbnede ballet med en scoring efter 9 minutter og lige inden halvegen fordobblede Vanden Borre føringen til 2-0. Rannie Sabino Fernandez reducerede efter 82 minutter men kort efter slukkede Anderson håbet for Everton med et flot langskudsmål, til kampens resultat, 3-1. Med sejren kunne vi løfte vores 2. pokal i år.
Alexandre Pato skal nu bombe for United
Alt i alt har vi spillet et rigtig flot år, og jeg er stolt af spillerne. De unge spillere gjorde det rigtig godt når de fik chancen. Specielt Darron Gibson og Danny Welbeck gjorde en god figur. En af de unge spillere overskyggede dog alle de andre. Alexandre Pato formåede at spille sig til en fast plads efter kun 2 måneder og endte med at score 14 mål i 18 kampe. Imponerende af en så ung spiller. Vores ubestridte topscorer var dog Valeri Bojinov der scorede 37 mål i 43 kampe, hvilket heller ikke er helt dårligt. Rooney var spilleren med det bedste gennemsnit i denne sæson, og han har også spillet fantastisk.
Som sagt var dette den sidste update i min blog. Jeg har valgt at stoppe den da jeg har den opfattelse at der ikke er nogen der følger med i bloggen og derfor vil jeg ikke blive ved med at bruge tid på at skrive. Det skal dog siges at det kun er bloggen og ikke spillet der slutter, da jeg har i sinde at føre Manchester United til større ting. Farvel herfra, vi ses måske engang efter jul.
Sider:
1
...
6
7
[
8
]
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »