home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:35:42 Broen13 Football M... fm25
I dag kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23502
  1 Bruger, 1134 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [Lukket]Kravet er succes - England skal indtages
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint
Forfatter Emne: [Lukket]Kravet er succes - England skal indtages  (Læst 29440 gange)
Niko
Gæst

Sv: Kravet er succes - Nu i Palermo
« Svar #90: 14 Okt 2007, 22:37 »

Snart update? Smiley

thomasmoll
Landsholdsspiller

« Svar #91: 14 Okt 2007, 22:57 »

ja tak Opstemt

MisterFCK
Gæst

« Svar #92: 15 Okt 2007, 00:16 »

Jeg har ikke fået spillet så meget på det sidste og har heller ikke så meget tid imorgen, men kommer måske med en update imorgen aften

MisterFCK
Gæst

« Svar #93: 15 Okt 2007, 22:39 »

Foråret 2009

Raffaele Palladino på landsholdet
Efter et skuffende efterår valgte jeg at lave nogle enkelte, men risikable ændringer på holdet. Jeg skiftede opstilling til en 4-4-2, med 2 offensive kanter og 2 defensive midtbane spillere, centralt på banen. Derudover har vores keeper, Agliardi, skuffet mig meget så han røg en tur på bænken. Han blev erstattet af den unge og urutinerede Martin Hansen. Han gjorde det rigtig godt da han kom ind på FCK-holdet i en lignende situation, så jeg er sikker på, at han kan gøre det godt. Derudover er Nicolas Millan blevet hentet til klubben, fra FC København. Angriberen har udviklet sig enormt og jeg mener at han allerede nu kan spille med på topplan, på trods af sine kun 17 år.

Ændringerne på holdet har tydeligvis båret frugt. Selvom vi kun formåede at spille uafgjort, 1-1, med Sampdoria, kunne man tydeligt se, at vores spil var forbedret og i de efterfølgende 3 kampe hentede vi 3 flotte sejre over Lazio, Messina, og ligaens 1'er, Inter, på henholdsvis 2-0, 3-0 og 3-1. Det gode spil fortsatte og vi hentede det ene point efter det andet ind på kontoen. Blandt de nævneværdige resultater er storsejren på 5-0 over Atalanta og 1-0 sejren over Roma. Alligevel tabte vi nogle dumme points hvilket resulterede i en 5. plads inden sæsonens sidste og vigtigste kamp. Vi lå 2 point bag ved nummer 2, 3 og 4, hvilket betød at vi havde en muglighed for at snuppe 2. pladsen i allersidste runde. Vi gjorde da også hvad vi kunne for at det skulle ske. Millan og Palladino scorede begge 2 gange, mens Salihi scorede en enkelt gang. Grundet skadesproblemer på målmandsposten skulle klubbens 3. målmand, Andajur stå, og da han lukkede 3 mål ind gjorde han ikke sine chancer for en fast plads større. Vi vandt dermed 5-3 men da de 3 andre hold alle formåede at hente points ind i sidste runde endte vi som nummer 5. Dermed kommer vi ikke med i Champions League i næste sæson og må nøjes med Uefa Cuppen.

Vi startede forået med en 2-1 sejr over Fiorentina i Coppa di Italia. I returkampen vandt vi 3-1, hvilket sendte os videre til semifinalen, hvor vi skulle møde Livorno. Vi vandt sammen lagt 5-2, hvor bla. Millan scorede 2 mål i hjemmesejren. Inter vendtede i finalen og mod dem kunne vi ikke stille noget op. Vi tabte samlet 2-0, hvilket var fuldt fortjent, da Inter var det klart bedste hold.

Martin Hansen har spillet så godt i foråret at han blev kåret til årets målmand i Serie A, mens Raffaele Palladino blev nummer 2 i "årets spiller i Serie A." Selv fik jeg en 2. plads i "Årets manager i Serie A" hvilket jeg er meget tilfreds med.

Ekstra:
SS: af Nicolas Millan:

Er billedet af Palladino for stort? Smiley

MisterFCK
Gæst

« Svar #94: 16 Okt 2007, 22:29 »

Opstarten

Handler ind:
Filipe - Real Madrid
Diego Capel - Sevilla
Emilio Nsue - Mallorca
Jonathan dos Santos - Barca
Thomas Kahlenberg - Auxerre
Josmer Altidore  Celta
Gaetano D'Agostino - Udinese
Alberto Bueno - Real Madrid
Niki Zimling - Lille
Kevin Mensah - FCK
Gabriel Obertan - Bordeaux
Daniele Dessena - Parma

Handler Ud:
Nery Castillo - Real Madrid
Fernando Belluschi - Roma
Tiago - Milan

Venskabskampe:
1-0 Palermo Res.
3-1 AZ Alkmaar
2-1 PSV
2-1 Feyenoord
0-0 FC Midtjylland
4-0 Lyngby
2-0 Palermo Res.

Oven på et skidt efterår og en halvskidt sæson generelt set skrev jeg i vinters kontrakt med hele 10 spillere på fri transfer. Disse spillere er nu ankommet til klubben. Blandt de mange nye ansigter er der to danskere. Der er midtbanespilleren Niki Zimling og den offensive altmuligmand, Thomas Kahlenberg. Derudover er Jonathan dos Santos  og Alberto Bueno ankommet fra henholdsvis Barcelona og Real Madrid.

Ud over de gratis spillere har jeg brugt omkring DKK 6.000.000 på talentet Kevin Mensah fra FC København og hele DKK 97.500.000 på den centrale midtbanespiller Daniele Dessena. Begge spillere har ifølge mine talentspejdere potentiale til at blive blandt verdens bedste på deres positioner.

Efter de mange indkøb og en halvdårlig økonomi følte jeg mig nødsaget til at sælge ud i truppen. Vores offensive venstrekant, Nery Castillo, blev solgt til Real Madrid for DKK 110.000.000 mens hans modstykke i hørje side, Fernando Belluschi blev solgt til Roma for DKK 80.000.000. Sidst men ikke mindst blev Tiago solgt til AC Milan for hele DKK 115.000.000. Derudover er en masse reserve og ungdomsspillere gået på fri transfer, men den vil jeg ikke side og opremse.

Efter de mange nye i truppen valgte jeg at arrangere 7 venskabskampe, for at se alle spillerne an. Vi vandt 6 ud af 7 kampe og havde en samlet målscorer på 14-3. Josmer Altidore har spillet rigtig godt og scoret 3 af vores mål. Af de andre nye ansigter har specielt Kahlenberg, Obertan og Nsue imponeret mig. Efter kampene har jeg fundet frem til følgene startopstilling.

Josmer Altidore     Raffaelle Palladino

Thomas Kahlenberg                                                    Bosko Jankovic
Sunny     Danielle Dessena

Maxwell     Angelo Siniscalchi     Zé Castro     Cristian Zaccardo

Martin Hansen
« Seneste Redigering: 16 Okt 2007, 23:32 af MisterFCK » Logged

Niko
Gæst

« Svar #95: 16 Okt 2007, 23:12 »

2 virkelig flotte updates!
Der er dog en stave fejl i din startopstilling, du har stavet Thomas på Rosicky måden, altså Tomas. Wink

MisterFCK
Gæst

« Svar #96: 16 Okt 2007, 23:33 »

Mange tak Smiley  Det er rettet Wink

MisterFCK
Gæst

« Svar #97: 17 Okt 2007, 15:17 »

F I N   S Æ S O N S T A R T

Ligastilling:
1. Pescara
2. Parma
3. Genoa
4. Lazio
5. Milan
6. Inter
7. Palermo
8. Livorno
9. Roma
10 Chievo
11. Catania
12. Udinese
13. Ascoli
14. Lecce
15. Fiorentina
16. Sampdoria
17. Messina
18. Torino
19. Bologna
20. Napoli
Supercoppa Italiana Finalen er en kamp der spilles mellem vinderen af Serie A og vinderen af Coppa Italia, men da Inter vandt begge turneringer og vi blev nummer 2 i Coppa Italia skulle vi op mod Inter. Kampen var meget tæt og afgørelsen faldt først i 2. halveg af overtiden, da Zlatan Ibrahimovic headede bolden i kassen, til fordel for Inter.

Vi kom somsagt med i Uefa Cuppen, hvor vi i første runde skulle møde CFR Cluj. et hold som skulle besejres. Første kamp var danskernes kamp. Vores 2 mål blev således scoret af Thomas Kahlenberg og Niki Zimling efter henholdsvis 3 og 20 minutter. Returkampen blev ligeledes vundet 2-0. Palladino bragte os i front efter 30 minutter og kort før dommerens sidste fløjt lukkede Altidore kampen. I gruppespillet er vi endt i gruppe med Benfica, Deportivo, Nürnberg og det danske hold Esbjerg. Første kamp spilles hjemme mod Nürnberg.

Vores unge angrebskomet Bojan lagde stærkt ud og med et hattrick i 3-0 sejren over Udinese, sikrede han os 3 points i årets første kamp. De næste 4 kampe endte alle uafgjorte. Det er dog mere positivt end negativt, da det var mod stærke modstandere. 0-0 kampen mod Messina var ellers en kamp der skulle vindes, men det formåede vi desværre ikke. Vi var ellers foran hele 3 kampe mod Fiorentina, men de formåede at komme igen alle gangene, og kampen endte således 3-3. Bojan scorede 1 mål, mens Palladino scorede 2 gange. Hjemmekampene mod Parma og Inter endte begge 1-1 og det var sjovt nok Thomas Kahlenberg der scorede vores mål i begge kampene. De første 5 kampe endte med 1 sejr og 4 uafgjorte, og vi ligger pt nummer 7 i Serie A.

Kahlenberg er startet godt i Palermo

MisterFCK
Gæst

« Svar #98: 17 Okt 2007, 22:42 »

Oprykkerne fra Pescara har overrasket alt og alle og ligger overraskende nok i toppen af tabellen. der var derfor udsigt til en svær kamp, men akket være Bojan, Altidore og Jankovic, der alle scorede et mål, kunne vi tage hjem til Sicilien med en 3-1 sejr. I den efterfølgende udekamp mod Genoa løb vi ind i sæsonens første nederlag, da vi blev slået med 1-0.

Thomas Kahlenberg kom 2 gange på måltavlen, da vi vandt en meget vigtig sejr over Roma. Roma kom ellers foran efter et kvarter, ved Amauri, men Kahlenberg var ikke langsom til at score 2 kasser. I overtiden lukkede Gabriel Obertan kampen med sin scoring til 3-1. Endnu en vigtig sejr blev vundet, da vi på San Siro slog AC Milan, med 2-1. Kaka sendte Milan i front kort tid inde i kampen. Midt i første halveg udlignede Zé Castro, og i overtiden afgjorde Emilio Nsue kampen, til vores fordel.  Dernæst blev Catania slået 2-0 på mål af Palladino og Nicolas Millan.

Dessena og Millan scorede begge en enkelt kasse, mens Paladino scorede 2 mål i 4-1 sejren over Napoli. Ezequiel Lavezzi scorede Napoli's mål.  Vi fik kamp til stregen, da vi tog til Verona for at spille mod Chievo. Vi formåede først at afgøre kampen i overtiden, da Desena scorede kampens eneste mål. Med de gode resultater kan vi kalde os selv for ligaens nummer 1.

I Coppa Italia's første runde viste vores modstandere, Pescara, tænder, men det lykkedes os at hente en nogenlunde sikker 2-1 sejr i hus. Palladino scorede tidligt i kampen efterfulgt af et straffesparksmål af Kahlenberg. Zlatko Dedic redcerede for Pescara, men det var ikke nok til at hente point.

I Uefa Cuppen er det ikke gået så godt. Vi har ikke vist det gode spil, som vi har vist i ligaen, og indtager dermed en 3. plads i gruppen. Vi lagde ud med en spinkel 1-0 sejr over Nürnberg, hvor Nsue scorede vores mål i overtiden. Dernæst
led vi et fortjen nederlag til Benfica. Nederlaget lød på 2-0.

Jeg havde aldrig rigtigt fundet mig til pas på Sicilien. Vi havde haft et godt efterår, rent spilmæssigt, men jeg kunne ikke lide tilværelsen udenfor banen, og kunne min familie heller ikke. Det var grunden til mit valg.

Mandag den 23. November lagde jeg min opsigelse på bestyrelsesformande ns bord. Jeg havde i længere tid gået og spekuleret på, om jeg nu skulle fortsætte i Palermo, men da David Gill ringede til mig var jeg ikke i tvivl. Jeg skulle til England. Familen og jeg fandt hurtigt et hus i Manchester og flyttede så hurtigt som muligt. Jeg glædede mig meget til dette job. Manchester United har altid været en af mine favorit klubber, og jeg ville lyve, hvis jeg sagde, at jeg aldrig havde drømt om at træne klubben.

I sæsonen 07/08 vandt Manchester United det engelske mesterskab, mens de i sidse sæson kun fik en skuffende 8. plads. De ligger i skrivende stund nummer 7 og min opgave bliver at rette op på den dårlige start holdet har fået. Holdet klarede Intertoto cuppen og kvalificerede sig til Uefa Cuppen. De røg dog allerede ud i 2. kvalrunde. det mest utolige er, at holdet de røg ud til var ingen ringere end Vejle BK!!!!!!!!!!!!

Jeg har fået en masse transferpenge til rådighed og da det snart er den 1. januar kan jeg så småt begynde at kigge på de spillere, der har kontraktudløb til sommer. det er meget godt, da jeg syntes holdet mangler en del, for at kunne være med i toppen. I næste update vil jeg komme med en fyldig gennemgang af truppen.

Ekstra info:
SS af Ligastilling:

JimmyGP
Manager

« Svar #99: 17 Okt 2007, 22:47 »

Glæder mig til at følge dig i United.. Håber du kan få dem tilbage på sporet.. det er simplenhen for ringe at ryge ud til Vejle.. Men godt for dansk fodbold.. God update og jeg glæder mig til at høre mere

- Veni, vidi, vici -

Niko
Gæst

Sv: Kravet er succes - England skal intages
« Svar #100: 17 Okt 2007, 22:49 »

Spændende, glæder mig til at se holdet.

JimmyGP
Manager

« Svar #101: 17 Okt 2007, 23:18 »

Forresten er der "d" i indtages.. Glæder mig til at høre mere og ikke mindst se holdet som Cesc også har skrevet..!!

- Veni, vidi, vici -

MisterFCK
Gæst

« Svar #102: 17 Okt 2007, 23:51 »

Gennemgang af trup

Målmænd

Thomasz Kuszczak har evnerne til at stå for et hold som United, mens Edwin van der Sar er langt oppe i årene og Matthew Burke har endnu ikke klasse til at stå på dette niveau. Derfor er det brug for mindst en ny målmand til holdet.

Forsvar

Rio Ferdinand og Gerard Pique er begge fantastiske forsvarsspillere og intager det centrale forsvar. Jonathan Evens er reserve men hvis han gør de godt er der chancer for, at han i fremtiden kan blive stamspiller. John O'Shea og Fernando Navarro tager sig af de to backpladser, hvor Neville og Silveste er backup. her mangler vi mindst en spiller i højre, venstre og centralt, da specielt backerne ikke er af Premier League standart.

Midtbane

Owen Hargreaves tager sig af den defensive plads i diamanten på midtbanen. Unge Oliver Norwood, Darron Gibson, Darren Fletcher og Michael Carrick vil være reserver, men to af dem vil sansynligvis blive solgt. Den talentfulde Aaron Lennon starter på højrekanten, mens Cristiano Ronaldo slår sine folder i venstre side. Den unge og talentfulde Luka Bell agerer som reserve men det er meget sansynligt, at han i fremtiden kan bide sig fast på holdet. Brasilienske Anderson spiller centralt på den offensive midtbane. Bojinov, Tevez og Rooney kan alle hjælpe til på midtbanen hvis det bliver nødvendigt, men i første omgang skal de koncentrere sig om den foreste kæde. Der mangler ikke noget specielt til midtbanen og der skal sælges før der skal købes.

Angreb

Valeri Bojinov, Wayne Rooney og Tevez er de 3 der skal kæmpe om de to pladser i front, i denne sæson, men da sidstnævnte er skadet for tiden starter Rooney og Bojinov på toppen. Jan Vennegoor of Hesselink er ved at være lidt gammel men han burde godt kunne holde 1-2 sæsoner mere, så han er foreløbig reserve sammen med Dong Fangzhuo. Ydermere kan Ronaldo og Anderson begge hjælpe til hvis der skulle være brug for det. Angrebet er også fint og jeg ser ingen grund til at gå ud og investere i endnu en superstjerne til den i forvejen stærke offensiv.

Opstilling

*Note - Det skal lige siges at spillere som Ryan Giggs, Paul Scholes og Luis Saha stadig spiller i klubben men de er alle blevet sat af holdet, grundet deres alder.

MisterFCK
Gæst

« Svar #103: 19 Okt 2007, 22:28 »

Football Manager 2008 er nu udkommet og de fleste har entet fået de sendt, eller været ude og købe det idag. Derfor er de fleste FM 2007 blogs formentlig lukkede. Det gælder dog ikke denne. Jeg har valgt at gøre som jeg har gjort alle de andre år. Jeg køber ikke det nye FM, men venter til det bliver juleaften og ønsker mig det der. Til gengæld er jeg helt sikker på at få det. Så jeg kan godt vente. Det betyder at denne blog stadig kører, og jeg håber at der stadig er nogen der vil følge med, selvom FM 08 er på gaderne.

Manchester United vs Fulham
Premier League kamp

Manchester United's opstilling

Valeri Bojinov     Wayne Rooney

Anderson
Cristiano Ronaldo                                                                  Aaron Lennon
Owen Hargreaves

Mikael Silvestre     Gerard Pique     Rio Ferdinand     John O'Shea

Thomas Kuszczak

Fulham's opstilling

Collins John

Diomansy Kamera          Jimmy Bullard          Steven Davis          Antonio Cassano
Clint Dempsey

Walter Vilchez     Paulo César da Silva     Branislav Ivanovic     Moritz Volz

Antti Niemi

Kampreferat

Ronaldo spillede en rigtig god kamp i dag

Jeg var meget nervøs før Premier League kampen mod Fulham. Jeg havde kun trænet holdet i 2 dage og jeg var endnu ikke sikker på om min taktik virkede. Vi kom heldigvis godt fra start og fik presset Fulham godt. Vi kom dog ikke til de helt store chancer og når vi endelig gjorde fejlede angriberne. I halvegen lavede jeg så lidt om på instrukserne og det hjalp. Vi angreb voldsomt fra første fløjt og efter kun 4 minutter lavede Fulham's Paulo Cesar da Silva frispark, hvilket udløste et rødt kort. Vi fik meget mere plads og efter 66 minutters spil viste Ronaldo tænder. Først driblede han 3 mand og dernæst udplacerede han målmanden, og bragte os i front. Med et kvarter tilbage af kampen blev Rooney nedlagt i feltet og vi fik straffespark. Det udnyttede Ronaldo til at score sit andet mål i kampen. I slutningen af kampen blev Anderson skadet, og da vi havde brugt alle vores udskiftninger, blev vi nødt til at spille resten af kampen med 10 mand. De fik dog ingen konsekvenser og vi hev en sikker 2-0 sejr i land. Fin debut.

Matchfacts

49 min - Paulo César da Silva får rødt kort
66 min - 1-0 Cristiano Ronaldo
74 min - 2-0 Cristiano Ronaldo(på straffespark)
84 min - Anderson bliver skadet

Resultat

Manchester United 2-0 Fulham

Dette var en lidt anderledes update, som jeg lige ville prøve af. Jeg har ikke tænenne slags update i alle kampene da det tager for lang tid, men i de vigtige kampe kunne det godt tænkes at jeg skrev sådan her. Hvordan syntes i det er?

MisterFCK
Gæst

« Svar #104: 20 Okt 2007, 02:04 »

Vinterstatus
1. Januar 2010

Bojinov spiller forrygende
Jeg har været i Manchester United i lidt over en måned og det er gået meget godt. Først og fremmest er det gået godt med det spilmæssige, men samtidig er økonomien blev forbedret efter et par handler. Jeg er tilmed blevet kåret til månedens manager i Premier League, hvilket understreger den gode start.

Efter debukampen mod Fulham skulle vi møde Charlton. Kampen blev spillet på the Valley i London. Charlton har været godt kørende i denne sæson og under kampen fandt jeg ud af, hvorfor. Bojinov bragte os i front efter bare 7 minutter og vi styrede fuldstændigt spillet. Derfor var det ikke overraskende at Charltons udligning faldt efter en dødbold. På et hjørnespark headede den tidligere FCK'er Brede Hangeland bolden i mål, til 1-1. Med et kvarter igen scorede Rooney, men i overtiden understregede Charlton deres held, da de overraskende nok igen scorede på et hjørnespark. Denne gang var det Luis Perez der scorede.

I starten af december spillede vi mod West Ham. Vi styrede kampen fra første fløjt, og vi vandt ikke overraskende 2-0. Rooney scorede første mål efter 61 minutter, mens Ronaldo scorede og blev matchvinder med 7 minutter igen.

Cristiano Ronaldo

I Derby blev vi mødt af et overraskende agressivt Derby-mandskab, der ikke var bange for at sende alle mand i angreb. Det kom os til gode allerede i kampens 2. minut, da Bojinov kunne løbe ubesveret fra den ene ende til den anden, næsten uden forhindringer. Jan Vennegoor of Hesselink udbyggede føringen efter 22 minutter, og kort før pausen scorede Valeri Bejinov igen. Efter pausen spillede Derby stadig meget agressivt, men til forskel fra første halveg havde de mere styr på forsvaret. Efter 74 minutter reducerede Lionel Ainsworth og 10 minutter senere scorede David Jones til kampens slutresultat, 2-3.

Før jeg kom havde holdet trods alt udrettet lidt. De havde nemlig formået at klare sig til gennem 2 runder af Carling Cuppen. Derfor var det tid kvartfinalen, hvor vi skulle møde Bolton, på udebane. Kampen blev vundet 3-0, selvom kampen faktisk var meget lige.Ronaldo sendte os foran efter 52 minutter og 12 minutter efter udbyggede Rooney føringen. Selv samme Rooney cementerede sejren med sit 2. mål, 10 minutter før slutfløjtet. Vi er dermed klar til semifinalen, hvor vi skal møde rivalerne fra Chelsea.

Owen scorde 3 mål mod os
Tilskuerne på Old Trafford var vidne til en meget kedelig kamp, da Wolves kom på besøg. Det eneste spændende der skete, var da Valeri Bojinov scorede kampens enlige mål, lige før pausen.

Mit hidtil første nederlag som United-træner kom Lillejuleaften, mod Bolton. Det var ellers ikke den julegave jeg havde ønsket mig. Efter 22 minutter kom bolton i front, ved Nicolas Anelka. Derefter gik kampen lidt i stå, og den vågnede først med 20 minutter igen. Bolton's Joey O'Brien fik en friløber, som han let kunne score på. 2-0 blev kampens slutresultat.

Min hidtil hektiske kamp var mod Newcastle, kort før nytår. Efter 8 minutter lavede Rio Ferdinand det dumeste man kan gøre, nemlig spille bolden ind foran eget mål. Newcastle's Michael Owen opfangede bolden og scorede til 1-0. Efter 20 minutter udbyggede Alan Smith føringen, men kun 8 minutter senere reducerede Valeri Bojinov til 2-1. Efter 37 minutters spil udlignede Dong Fangzhuo men det fik ikke Newcastle til at miste modet. Tværtimod. Kort før pausen var Owen igen på spil og
scorede til 3-2. Et kvarter inde i 2, halveg udlignede Michael Carrick efter en flot solotur, fra egen banehalvdel. Der skulle dog ikke gå mere end 3 minutter før Owen fuldførte sit hatrick, med en scoring til 4-3. Med 9 minutter igen bragte Cristiano Ronaldo balance i regnskabet, og kampen endte således 4-4.

Årets sidste kamp var mod Aston Villa, og den blev vundet 1-0. Valeri Bojinov har været i storform i denne sæson, og det var også ham der scorede kampens eneste mål.

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010