home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:41:42 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
I går kl. 20:13:06 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Apr 2025, 20:24 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23560
  1 Bruger, 646 Gæster Online.

Nyeste Bruger: hotmonikamehra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Newcastle -> .... -> Real Madrid
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Newcastle -> .... -> Real Madrid  (Læst 7940 gange)
Thore
Manager

Sv: Newcastle
« Svar #15: 22 Jan 2006, 13:02 »

Newcastle - Middlesbrough

Premier League

17/01 2010

Optakt:
Efter nederlaget til Aston Villa, er jeg dumpet ned på en 5 plads, derfor er det meget vigtigt med en sejer i dag. Det bliver dog ikke nemt da Middlesbrough i deres to sidste kampe har slået både Manchester United og Liverpool 3-1.
Christian Pander er stadig skadet, og jeg må desuden undvære Ricardo Fernandes der har karentæne, han bliver erstatet af James Milner.

Kampen:
Det starter meget kedeligt, og i de første 25 minutter, er der kun ganske få afslutninger. Efter 30 minutter kommer Michael Owen dog først frem til et indlæg fra Vanden Borre 1-0. Jeg sidder på resten af halvlegen, uden dog og få scoret flere mål. I pausen må Javier Araújo udgå med en skade, han bliver erstatet af Paul Parker.
Anden halvleg er meget kedelig, Middlesbrough har et lille overtag i spillet, men de kommer ikke frem til mange chancer. Efter 75 minutter laver jeg to udskiftninger,  Mikkel Thygesen kommer ind i stedet for Celestine Babayaro, og Mikkel Christoffersen kommer ind i stedet for Michael Owen.
Efter 80 minutter får Mikkel Christoffersen et mål annuleret, da han var i offside position. I dommerens overtid, kan Ugur Yldirim lukke kampen, efter en super aflevering fra James Milner 2-0.
Utrolig vigtig sejer, jeg er nu tilbage på 3. pladsen, dog kan Chelsea med en kamp i undertal overhale mig.

Newcastle           2  -  0           Middlesbrough
Michael Owen (31)
Ugur Yildirim (90)

Kampens spiller: Belözoglu Emre (Newcastle)
« Seneste Redigering: 22 Jan 2006, 14:14 af Thore » Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Thore
Manager

« Svar #16: 22 Jan 2006, 13:18 »

20/01 2010

Newcastle talent til Bolton

Robbie Baker der for nylig blev rykket op i Newcastles førsteholdstrup, er blevet udlånt til premier league klubben Bolton. Den tidliger Arsenal spiller, udtaler at han ser frem til og få noget førsteholds erfaring. Aftalen gælder for resten af sæsonen. Som erstatning har Newcastle manager Thore Dørup, valgt og rykke danske Ibrahim Riise op fra 2. holdet.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Thore
Manager

« Svar #17: 22 Jan 2006, 13:50 »

Chelsea - Newcastle

FA cup 4. Runde

23/01 2010

Optakt:
Det bliver en svær udekamp. Chelsea har dog ligesom mig, ikke være i særlig god form på det seneste, i deres sidste 3 premier league kampe, har de får 4 point, mod mine 3.
Ricardo Fernandes har stadig karentæne, og Javier Araújo er skadet, og bliver erstatet af Charles N'Zogbia, tilgengæld er Christian Pander blevet klar.

Kampen:
Det starter meget stille, men efter 12 minutter får Chelsea et dumt frispark lige udenfor feltet, det kan Frank Lampard så omsætte til mål 1-0. De næste 20 minutter komme, begge hold til mange chancer. Efter 33 ender et indlæg fra Michael Owen hos Chealseas mega talent Tom Smith, som header bolden i eget net 1-1. Resten af halvlegen bliver spillet uden den store dramatik.
I pausen må Tomas Hübschman udgå med en skade, Jean-Alain Boumsong kommer ind i stedet.
Efter 5 minutters spil i anden halvleg, sender Scott Parker en boldt frem til Michael Owen, der dribler hele Chelsea forsvaret 1-2. Hans mål nummer 20 i denne sæson.
Chelsea kommer derefter mere frem på banen, men de får dog ikke særlig mange chancer, i stedet får jeg en del giftig kontra angreb.
Efter 70 minutter fortager jeg mine to sidste udskiftninger, ud med James Milner og Ugur Yildirim, ind med Mikkel Thygesen og James Keene. Efter 80 minutter må Michael Owen dog udgå med skade, dermed er jeg en mand i undertal. Langt inde i overtiden, får James Keene tilkæmpet sig et straffe, som Emre kan score på 1-3.
Kanon sejer både for selvtilliden, men nu er en samlet sejer i FA cuppen heller ikke så langt væk. Godt og se mit hold kan spille fodbold igen.

Chealsea              1  -  3              Newcastle
Frank Lampard (12)                    Tom Smith, selvmål (24)
                                               Michael Owen (51)
                                               Belözoglu Emre (str 90)

Kampens spiller: Charles N´Zogbia (Newcastle)

Øvrigt:
Owen er ude i mellem 6 dage til 2 uger.

« Seneste Redigering: 22 Jan 2006, 14:15 af Thore » Logged

Thore
Manager

« Svar #18: 22 Jan 2006, 13:59 »

FA. Cup lodtrækning

Da der i dag var lodtrækning til FA. cuppen femte runde, kom der flere spændende kampe ud af det, men hovedkampen bliver uden tvivl Liverpool - Arsenal
Af andre interesante opgør kan nævnes:
Crystal Palace - Newcastle
Everton - Birmingham
West Ham - Leeds

Thore
Manager

« Svar #19: 22 Jan 2006, 14:13 »

Leicester - Newcastle

Premier League

27/01 2010

Optakt:
Leicester ligger nummer 16 i premier league, og har i deres sidste 10 kampe, kun vundet en enkelt.
Michael Owen er ikke blevet klar, og sidder dermed over sammen med Javier Araújo og Ricardo Fernandes. James Keene erstater ham i startopstillingen.

Kampen:
I første halvleg sker der faktisk ingen ting. Alt i alt kom der kun 5 skud på mål, og kun et var indenfor målrammen.
Anden halvleg var lige så kedelig som den første, en meget dårlig kamp ender 0-0

Leicester 0 - 0 Newcastle

Kampens spiller: Steven Taylor (Newcastle)

Thore
Manager

« Svar #20: 22 Jan 2006, 14:33 »

28/01 2010

Thore Dørup forlader Newcastle

Den italienske stor klub Juventus kunne i dag offentligøre, at Newcastle manageren Thore Dørup, er klubbens nye manager. Thore Dørup tiltræder dog først efter denne sæson.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #21: 22 Jan 2006, 14:34 »

Uha et stort klubskifte! Hvor meget får du til transfers i Juve? Tillykke med jobbet og held og lykke da!

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Thore
Manager

« Svar #22: 22 Jan 2006, 14:39 »

Jo tak, nu blev jeg endelig manager i en af de helt store klubber. Jeg regner dog lige med jeg skal vinde FA cuppen og UEFA cuppen først  Wink
Transferbudget ligger på 780 mil kr.  Thumbs Up

Thore
Manager

« Svar #23: 22 Jan 2006, 14:45 »

Så blev jeg færdig med Januar månede.
Det gik ikke specielt godt, med 4 point i 4 kampe, det er bare ikke godt nok til toppen af premier league. På den positive side, var sejeren over Chelsea i FA cuppen, rigtig god.
Så kan i lige få en opdateret stilling:

I februar månede kommer der nogle spændende topkampe mod Manchester United og Liverpool.
Desuden venter Crystal Palace i FA cuppen. og Levski Sofia i UEFA cuppen.

Thore
Manager

« Svar #24: 22 Jan 2006, 15:27 »

Premier League

06/02 2010

Optakt:
Crystal Palace ligger nummer 16, og har i de sidste 7 kampe ikke fået en sejer. Den ligger jo lige til højrebenet, men sådan var det jo også med Leicester.
Jeg er tilbage i stærkeste opstilling.

Kampen:
Spændende første halvleg, med mange gode forsøg til begge hold. Vi havde dog en fæl afbrænde, når man er 3 mand alene med målmanden, skal den altså i kassen.
I pausen kommer Charles N'Zogbia ind i stedet for en meget træt Belözoglu Emre.
Anden halvleg starter hvor den første sluttede, med mange forsøg til begge hold, dog uden nogle mål. Efter 58 minutter sender Ricardo Fernandes en god bold i dybden til Michael Owen, og bang 0-1. Efter 70 minutter kommer der en ligende situtaion, her er det bare Vanden Borre der aflevere til Owen 0-2.
Derefter fortager jeg to udskiftninger, ud: Javier Araújo og Ugur Yildirim, ind: James Milner og James Keene. 5 minutter sener sætter Owen foden på en ripost 0-3. Det sammentidlig Owens mål nummer 100 for Newcastle.
Efter 80 minutter bliver der begået straffe mod Owen, den tidliger Crystal Palace spiller James Keene, kan derved øge forspringet til 0-4.
Dejlig sejer der rent faktisk bringer mig op på anden pladsen.

Crystal Palace 0 - 4 Newcastle
                            Michael Owen (59, 71, 76)
                            James Keene (str 81)

Kampens spiller: Michael Owen (Newcastle)

Borelli BB
Landsholdsspiller

« Svar #25: 22 Jan 2006, 15:30 »

Flot sejr over Palace  Thumbs Up

Thore
Manager

« Svar #26: 22 Jan 2006, 16:10 »

Levski Sofia - Newcastle

UEFA cup første knockout runde

11/02 2010

Optakt:
Det er godt nok UEFA cuppen, og jeg er på udebane, men jeg skal i hvert falde have en uafgjordt med hjem til England.
Jeg er i stærkeste opstilling.

Kampen:
Efter blot 3 minutter spil får jeg frispark lige uden for feltet, Ugur Yildirim banker den flot i mål 0-1. Jeg sidder derefter totalt på kampen, og efter 26 minutter tager Yildirim en dribletur, og så står der 0-2. Efter 31 minutter lander et indlæg fra Javier Araújo hos fødderne ved Yildirim 0-3. 5 minutter sener tager Yildirim et frispark, som han sender i hovedet på Boumsong, i første omgang bliver forsøget dog reddet, men Michael Owen følger op 0-4.
I pausen fortager jeg følgende udskiftninger: Javier Araújo (Charles N'zogbia), Belözoglu Emre (Mikkel Thygesen) og Ugur Yildirim (James Keene).
Efter 59 minutter snyder James Keene offside fælden 0-5. 3 minutter sener smider Owen et indlæg indover til James Keene 0-6. Efter 90 minutter følger Owen op på et skud fra Keene 0-7.
Kanon resultat, og mon ikke jeg går vidre??

Levski Sofia 0 - 7 Newcastle
                    Ugur Yildirim (3, 26, 31)
                    Michael Owen (37, 90)
                    James Keene (59, 62)

Kampens spiller: Ugur Yildirim (Newcastle)

Thore
Manager

« Svar #27: 22 Jan 2006, 16:42 »

FA cup 5. runde

14/02 2010

Optakt:
Siden jeg sidst mødte Palace har de tabt en kamp til Leicester, og jeg har vundet en super sejer i UEFA cuppen, så ingen tvivl om, hvem der moralsk står stærkest til denne kamp.
Jeg stiller i stærkeste opstilling.

Kampen:
Jeg starter rigtig godt, og får tilkæmpet mig mange forsøg, men en kikset tilbagelægning fra Javier Araújo, er skyld i at den polske landsholdsangriber Adam Andrzej bringer Crystal Palace foran 1-0. Resten af halvlegen lægger jeg stort pres på Palace, men jeg kommer dog aldrig tæt på en udligning.
I pausen laver jeg en offensiv udskiftning, da James Milner kommer ind i stedet for Scott Parker. Efter 55 minutter må Michael Owen udgå med en skade, Mikkel Christoffersen kom ind i stedet for. Efter 70 min er jeg stadig ikke kommet tætter på en udligning, derfor fortager jeg en offensiv udskifning Christian Pander (Steve Matthews). Det hjalp dog ikke noget, og jeg ude af FA cuppen. Heldigvis har jeg stadig UEFA cuppen.

Crystal Palace      1 - 0      Newcastle
Adam Andrzej (25)

Kampens spiller: Zesh Rehman (Crystal Palace)

United-styrer
Gæst

« Svar #28: 22 Jan 2006, 16:45 »

Der bliver opdateret på livet løs Smiley. Glimrende blog.

Thore
Manager

« Svar #29: 22 Jan 2006, 17:08 »

Newcastle - Levski Sofia

UEFA cup første knockout runde

18/02 2010

Optakt:
Da jeg har et forspring på 7 mål, vælger jeg og stille med mine reserver.

Kampen:
Lidt overraskende starter jeg med og dominere, og efter en halvtimes spil finder James Milner, målscoren fra den første kamp James Keene og 1-0. Resten af kampen forgår meget stille og roligt.

Newcastle            1 - 0            Levski Sofia
James Keene (29)

Kampens spiller: Georgi Mladenov (Levski Sofia)

Øvrigt:
Der er blevet trukket lod til næste runde, der skal jeg møde min tidliger klub At. Madrid.
I øvrigt skal min kommende klub Juventus møde Betis.

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010