Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
26 Apr 2025, 20:24
Beckham23
Omklædning...
Sommer opdatering
23 Apr 2025, 08:37
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
14 Apr 2025, 19:43
Sunbao
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40
szukizek
Træningsbanen
Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere:
23560
0 Brugere, 655 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
hotmonikamehra
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Kategori: Nostalgi
Newcastle -> .... -> Real Madrid
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
[
1
]
2
3
4
Forfatter
Emne: Newcastle -> .... -> Real Madrid (Læst 7894 gange)
Thore
Manager
Newcastle -> .... -> Real Madrid
«
:
21 Jan 2006, 17:27 »
Ja nu vil jeg forsøge mig med min første blog. Jeg kan ikke love det bliver godt, men vil da gøre et forsøg
Har valgte og tag udgangspunkt i mit Newcastle spil fra datoen 1. Januar 2010. Grunden til jeg ikke har startet fra start, er simpelthen at jeg vil være sikker på, det er et spil jeg vil forsætte med.
Lidt om min karriere indtil vidre:
Jeg startede som arbejdsløs, hvilket jeg var i en lang periode, indtil jeg ved vinterpausen i sæson 2006/2007, fik et arbejde ved FCK. Holdet lå i midten af ligaen, men på grund af et super forår, kunne FCK kåres som mester i sidste spillerunde.
Sæsonen efter vandt jeg ligaen igen, plus dong cuppen, og Royal League. Desuden fik jeg stor europæisk succes.
Så var det tid til og prøve noget nyt, og da At. Madrid ville have mig, stod det klart, at min karriere forsatte i Spanien. Tingene fungere dog ikke, og efter blot 139 dage sagde jeg op.
Dagen efter, dvs. den 18/10 2008 blev jeg så tilbudt stillingen som manager hos Newcastle, hvilket jeg selvfølgelig sagde ja til. Da jeg overtog klubben lå den til nedrykning, men spiller matrialet var til meget meget mere. Det betød også, at da sæson var færdig, lå vi på en 8 plads. På grund af cup reasultaterne i de 2 pokal turneringer, var det heldigvis nok til og indløse en billet til UEFA cuppen.
Målsætningen for sæson 2009/2010 er den 4 plads der giver CL:
Liga cuppen: Her gik det knap så godt, da jeg i 3 runde røg ud til Liverpool.
FA cup: Her skal jeg spille min første kamp efter nytår.
UEFA cup: Jeg trådte ind i første runde, hvor jeg mødte PAOK. Sammenlagt 3-0 sejer til mig.
I gruppespillet kom jeg i gruppe med: AZ Alkmaar, Chievo, Partizan og Braga. Jeg gik flot vidre med 4 sejer, og en målscore på 12-1
Ligaen: Jeg har haft et rigtig god halvår, selvom december blev en skidt måned. Jeg regner med og snuppe en medalje, men hvad slags det bliver, skal jeg ikke kunne spå om.
Desuden er jeg landstræner for Danmark. Jeg har kvalificeret mig til VM i Syd Afrika, hvor jeg er i gruppe med: Columbia, Italien og Qatar.
I EM kvalifikationen er jeg i gruppe med: Italien, Slovenien, San Marino, Norge, Cypern og Østrig.
Sener i dag vil jeg gennemgå mit hold, derefter vil der kommer opdatering for hver månede.
Da det er min første blog, håber jeg ikke folk at noget i mod jeg låner lidt ider rundt omkring
«
Seneste Redigering: 08 Mar 2006, 19:43 af Thore
»
"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."
Hawkins
FmFreaks' Venner
Sv: Newcastle
«
Svar #1:
21 Jan 2006, 17:32 »
Du ved godt at du kan trykke på "prøve" i stedet for "gem" når du skriver et indlæg, ikke? For det bruger jeg tit til at INDSÆTTE BILLEDER og redigere osv i min blog
Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
Thore
Manager
«
Svar #2:
21 Jan 2006, 17:33 »
såså nu gik det lige lidt hurtigt, bare fordi man ikke er helt stiv i det der med putter
«
Seneste Redigering: 21 Jan 2006, 17:36 af Thore
»
"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."
Thore
Manager
«
Svar #3:
21 Jan 2006, 19:30 »
Nu vil jeg så begynde gennemgangen af min trup. Jeg ligger ud med mine målmænd og forsvaret:
Målmænd:
Shay Given:
Han er efterhånden blevet 33, men jeg mener stadig han har mange gode år foran sig. Det er trods alt England, så hvis han spiller for en premier league klub om 5 år, skal man nok ikke blive overrasket.
Han var skadet i starten af sæsonen, det er derfor han ikke har spillet flere kampe.
Tim Krul
En meget ung målmand, der allerede nu bliver eftertraktet af andre premier league klubber. Jeg satser dog på han skal være afløser for Shay Given, hvem ved måske allerede fra næste sæson?
Forsvaret:
Anthony Vanden Borre
Købte ham for et år siden i Valencia for 80 mil kr. Hans farvorit position er center forsvaret, men da han jo har tal som skabt til en højreback, er det der han bliver brugt. En vigtig brik i fremtidens Newcastle.
Christian Pander
Købt ham for 60 mil kr. I Schalke denne sommer. Som i kan se har han ikke gjordt det super godt, men jeg når han falder ordenlig til, skal han nok komme efter det.
Steven Taylor
Min forsvars general og kaptajn Steven Taylor. Kun 23 år, om 5 år kan han sagtens være verdensbedste centerforsvar.
Jean-Alain Boumsong
Rigtig god forsvarsspiller, han har godt nok rundet de 30, men indtil hans kontrakt udløber i 2012, skal han nok vise sit værd.
Det var så mine 4 fortrukne, her kommer så resten:
Tomas Hübschman
Han skiftede til mig gratis den her sommer, og han har siden presset Boumsong rigtig godt, i kampen om pladsen ved siden af Taylor.
Peter Ramage
Har været i klubben hele sit liv, derfor en vigtig reserve spiller, når jeg er med i europæisk fodbold. Har for nylig forlænget hans kontrakt.
Stephen Barrett
Igen en spiller af egen avl. Jeg tror han bliver rigtig god i fremtiden, jeg kan dog ikke bestemme mig til, om han skal udvikles som en centerforsvar eller en højreback, han er selv lige glad for begge positioner.
Paul Parker
Også egen avl med en stor fremtid.
Fabrice Valette
Kanon reserve, spørgsmålet er bare hvor lang tid han vil finde sig i og kun være det.
Celestine Babayaro
en fin spiller, men da hans kontrakt udløber til sommer, er han nok snart væk. Udover Paul Parker har jeg nemlig også Dennis Cagara som reserve til venstreback, han er dog på lån til Manchester City i denne sæson.
«
Seneste Redigering: 21 Jan 2006, 19:34 af Thore
»
Thore
Manager
«
Svar #4:
21 Jan 2006, 20:12 »
Midtbane
Ricardo Fernandes
Han har måske ikke været helt på toppen, men når man som 20 årig, har spillet 36 U/21 kampe for Portugal, kan det ikke være helt galt.
Javier Arújo
En sydamerikansk kant spiller. Han er dog trukket interese fra ligaens føre hold Aston Villa.
Scott Parker
Rigtig god styrmand til midten. Han kan slå de gode afleveringer, og tage de defensive opgaver. Han kan i øvrigt også tage nogle gode dybedeløb, det vidste han mod Arsenal hvor han scorede hans hidtil eneste sæson mål.
Belözoglu Emre
De offensive opgaver på midten tager Emre sig for det meste af. Og han gør et ganske fint arbejde.
Også reserverne:
Mikkel Thygesen:
Kan både bruges på midten og som højrekant. Fik ham gratis fra Lazio denne sommer.
James Milner
23 årig Milner kan bruges over hele midtbanen.
Charles N´Zogbia
Rigtig god spiller der både kan bruges på kanten og midten. Han har dog aldrig rigtig fået hans gennembrud.
Steve Matthews
Fik ham gratis fra Manchester United denne sommer. Ham skal jeg nok få stor glæde af i fremtiden.
Emauele Orlandi
Stor talent fra Italien.
Angrebet:
Ugur Yildirim
Kanon angriber der for alvor slå igennem i denne sæson.
Michael Owen
Han er efterhånden blevet 30 år, men Michael Owen er still going strong.
James Keene
Indtil vidre eneste nykøb i vinterpausen. Han regner med han får en stor fremtid i klubben.
Søren Ulrik Vestergaard
Der har været en del interese fra nogle mindre premier league klubber, så mon ikke han snart ryger.
Udover disse spiller, har jeg selvfølgelig en masse talenter, og lidt ældre spiller, som ikke er gode nok til førsteholdstruppen.
Thore
Manager
«
Svar #5:
21 Jan 2006, 20:39 »
Newcastle - Stoke City
FA cup 3 runde
02/01 2010
Optakt:
Første kamp i FA cuppen. Da Stoke ikke er den hårdeste modstander, og det faktum at jeg lige har overstået et hårdt juleprogram, gør at jeg stiller med mine næst bedste spiller. Det betyder også en spændende debut til James Keene.
Kampen:
Vi starter med og presse dem, hvilket giver gode muligheder til både Vestergaard og Keene. Efter 16 min. sender Peter Ramage et frispark lige i hovedt på Keene, der kan heade den ind i målet til 1-0.
Efter en halv times spil er Stoke kommet mere med i kampen, og de får da også nogle udemærket forsøg.
I pausen skifter jeg Emauele Orlandi ud med James Milner, da Orlandi er blevet meget træt.
Anden halvleg starter meget li den første, med meget press fra min side. Efter 54 min. har Søren Ulrik Vestergaard et rigtig godt forsøg udefra, N´Zogbia følger godt op, og banker den i mål til 2-0. I den næste lange periode er det begrænset med chancerne, efter 70 min. sender jeg dog Michael Owen på banen i stedet for Søren Ulrik Vestergaard. Det sætter straks mere gang i spillet, og i løbet af de næste 10 min har Owen to forsøg på stolpen.
Efter 84 min begår Stoke straffe mod Keene, debutant får selv lov til og tag sparket, hvilket han gør på fineste maner, og dermed slut reasultatet 3-0 - Fin debut til Keene.
Newcastle 3 - 0 Stoke
James Keene 17, str 85
Charles N'Zogbia 55
Kampens spiller: Charles N'Zogbia
«
Seneste Redigering: 21 Jan 2006, 20:41 af Thore
»
Thore
Manager
«
Svar #6:
21 Jan 2006, 20:49 »
Valencia fyre Ranieri
Den spanske stor klub ligger på en 7. plads efter 18 runder, hvilket bare ikke er godt nok. Derfor har klubbens præsident Juan Soler valgt og fyre manager Claudio Ranieri.
I følge bookmakerne er Newcastles manager Thore Dørup farvorit til og overtage jobbet. Det har han dog selv nægtet.
Thore
Manager
«
Svar #7:
21 Jan 2006, 20:56 »
FA. Cup lodtrækning
Da der i dag var lodtrækning til FA. cuppen fjerde runde, kom der flere spændende kampe ud af det, men hovedkampen bliver uden tvivl Chelsea - Newcastle
Af andre interesante opgør kan nævnes:
Tottenham - Leicester
Liverpool - Wigan og
Aston Villa - Manchester City
Thore
Manager
«
Svar #8:
21 Jan 2006, 23:17 »
10/01 2010
To spiller forlader Newcastle
Newcastle kunne i dag offentligøre, at det danske angrebs talent Søren Ulrik Vestergaard er blevet solgt til premier league klubben Crystal Palace. Prisen ligger omkring de 25 mil. kr, og 30% af et eventuelt vidresalg.
Newcastle hentede for et år siden Søren Ulrik Vestergaard i Brøndby for 10 mil kr. Han har siden spillet 25 kampe og scoret 10 mål. Desuden har han været på et leje ophold i Blackburn hvor det blev til 13 kampe og 1 mål.
Desuden kunne Newcastle oplyse, at man lejer det italienske talent Emauele Orlandi til premier league klubben Middlesbrough, for og give ham noget førsteholdsfodbold. Aftalen gælder for resten af sæsonen.
Fordi Newcastle nu er to mand mindre i førsteholds truppen, har manage Thore Dørup valgt og rykke to nye spiller op fra 2. holdet.
Den ene er den engelske U/19 landsholds spiller Robbie Baker. Den anden er den danske U/21 spiller Mikkel Christoffersen, med fortid i FCK. Christoffersen har i denne sæson spillet 5 kampe og scoret 1 mål for Newcastles førstehold.
Thore
Manager
«
Svar #9:
21 Jan 2006, 23:44 »
Norwich City - Newcastle
Premier League
10/01 2010
Optakt:
Så tager vi en kort ferie hul på Premier League. Norwich har tabt deres sidste to kampe, og ligger på en 13 plads. Det er helt klart en kamp der skal vindes, hvis vi vil hænge på i toppen.
Alle spillerne er fit for fight, så vi stiller i stærkeste opstilling.
Kampen:
Det starter meget skidt, Norwich presser på fra første fløjt, og efter bare to minuter har den finske landsholds spiller Tim Sparv banket bolden i kassen. 1-0 til hjemme holdet. 10 minuter sener, stopper mit forsvar nærste op, og Marc-Antoine Fortuné kan score til 2-0. Rigtig skidt start fra min side af. Det næste stykke tid forsætter med stort pres fra min side, bl.a. har Emre og Owen nogle store chancer. Efter han halvtimes spil kommer målet dog endelig, et langskud fra Parker, og et målmands drop skulle der til. men 2-1 - vi er med i kampen igen.
I pausen laver jeg to ændringer: Ricardo Fernandes ud, og ind med Mikkel Thygesen. Michael Owen ud, og ind med James Keene. Det hjælper dog ikke meget, og efter 67 min. bytter jeg Javier Arújo ud med James Milner. Det eneste der sker mere i kampen, at er Christian Pander bliver skadet i overtiden.
2-1 til Norwich - en meget dårlig optakt til vores topbrag mod Aston Villa næste onsdag.
Norwich 2 - 1 Newcastle
Tim Sparv (3)
Marc-Antoine Fortuné (16)
Scott Parker (32)
Kampens spiller: Damiano Ferronetti (Norwich)
LosCules
Gæst
«
Svar #10:
22 Jan 2006, 09:17 »
Det er en helt fin blog, Thore.. Glæder mig utroligt meget til at læse videre på din blog
.
Thore
Manager
«
Svar #11:
22 Jan 2006, 10:19 »
Citat af: LosCules 22 Jan 2006, 09:17
Det er en helt fin blog, Thore.. Glæder mig utroligt meget til at læse videre på din blog
.
Jo tak. Jeg var meget i tvivl om jeg skulle vente med skrive til den nye sæson, men havde lyst til det nu, så sådan blev det
Thore
Manager
«
Svar #12:
22 Jan 2006, 10:56 »
Newcastle - Aston Villa
Premier League
13/10 2010
Optakt:
Så er der topkamp. Hvis jeg skal følge med Aston Villa i toppen, skal jeg vinde i dag, men Villa har ikke tabt en kamp, i de sidste 18 kampe. Desuden begynder Chelsea, og Liverpool og nærme sig bagfra.
Christian Pander er stadig ude med den skade han fik mod Norwich, han bliver erstatet af Celestine Babayaro.
Kampen:
Det starter meget rodet og usikkert, med store chancer til begge hold, men efter 18 min. lykkes det Didier Drogba og score til 0-1. Aston Villa forsætter deres pres, og efter 25 min. score Borut Semler et heldig mål til 0-2. Efter 27 min er det så Ricardo Fernandes tur til og vise sig, da han nedlægger Didier Drogba i felte, straffe til Villa, og rødt kort til Fernandes. Shay Given redder i første omgang sparket, men Borut Semler følger godt op. 0-3.
Efter det mål begynder Villa og spille med en mere defensiv taktik, det betyder at jeg med en mand i undertal begynder og presse, dog uden det bliver til de store chancer.
I pausen må Javier Arújo og Ugur Yildirim lade livet til fordel for Charles N'Zogbia og James Keene.
Jeg ligger hårdt ud efter pausen, Vanden Borre tager en fantatisk drible tur igennem banen, hvor efter han spiler Owen fri i dybden 1-3. Det var dog en kort glæde, for kort efter kan Villas kaptajn Gareth Barry sende et frispark i mål til stilling 1-4. Efter 54 min. kan Borut Semle score sit 3 mål, og dermed hans hatrick 1-5. Efter 65 min. tager jeg min forsvars general Steven Taylor ud til fordel for Jean-Alain Boumsong. Taylor har spillet 5. Som et lille plaster på såret score James Keene sit første Premier League mål for mig efter 83 min. 2-5
En meget dårlig kamp, der sender mig definitivt ud af kampen om mesterskabet.
Newscastle - Aston Villa
Michael Owen (46) Didier Drogba (18)
James Keene (83) Borut Semler (25,28,55)
Gareth Barry (48)
Kampens spiller: Borut Semler (Aston Villa)
LosCules
Gæst
«
Svar #13:
22 Jan 2006, 10:58 »
Arrgh.. Syndt, Thore.. Ja, meget syndt
.
Thore
Manager
«
Svar #14:
22 Jan 2006, 11:07 »
16/01 2010
Endnu et talent forlader Newcastle
Det danske talent Henrik Iversen har længe været utilfreds med manglende spilletid for Newcasltes førstehold, derfpr har han nu fundet en ny klub, han skifter til den spanske topklub Sevilla der pt. føre La Liga. Sevilla har måtte lægge 23 mil kr. på bordet for Iversen, desuden indeholde aftalen en vidresalgsklausul på 40%.
Henrik Iversen startede hans kariere i danske Brøndby, hvor Newcaslte købte ham for 14 mil kr. for et år siden. Han har siden spillet 2 kampe for Newcastles første hold.
Sider:
[
1
]
2
3
4
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »