home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:30:07 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I dag kl. 14:11:07 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23432
  0 Brugere, 778 Gæster Online.

Indlæg: 1132904 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: miacara306
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 165 166 [167] 168 169 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 614042 gange)
Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2490: 10 Feb 2011, 23:45 »

Godt at høre der er nogen der har nydt filmen mere end mig. Selve Tony Montanas udvikling er spændende at følge og Pacino gør det bestemt godt, slutningen er også rigtigt fin, ville dog ikke gå for meget i dybden med det, da jeg gerne vil undgå at spoile. Med det sagt, så synes jeg også at det er helt nok til at trække filmen op. Må nok erkende at jeg hører til i den minoritet der synes Scarface er en dårlig film.

Hvordan kan du kalde den dårlig, og samtidig give den 6/10... Det er da over gennemsnittet? Smiley

127 Hours

En film omhandlende en ca. 30 årig ingeniør, Aron Ralston, som elsker spenderer det meste af sin fritid i Utahs kløfter. En dag går det grueligt galt og Arons eller rettere sagt arm, bliver fanget imellem bjergsiden og en stor tung sten. Aron er hjælpeløs og har ikke mange dage til at finde en løsning på at slippe fri.
Filmen er baseret på en virkelig historie og derfor er filmen meget aktuel. Filmen følger begivenheden meget tæt og er stort set identisk med hvad der skete. Kulissen gør det hele enormt realistisk og skuespillerpræstati onen er virkelig i topklasse. Filmens store problem var dog, at man havde lidt svært ved at følge berettermodellen og gøre filmen rigtig spændende. Man ventede stort set på filmens klimaks fra start, hvilket ikke er skide fedt.
Dog var der 2 kanonfede scener, som ikke har en skid med selve ulykken at gøre, men hvor de følger Arons tanker der leder til en Gatorade der ligger i bagagerummet i hans bil. En sjovt lille indslag. Scenen hvor han laver et talkshow med sig selv og kameraet og også enorm fed. Dynamisk klipning og generelt et kreativt indslag.

Filmen får 7.5 af mig

Nu er der jo mange andre "skabeloner" end berettermodellen, og når man laver en film over en virkelig historie, så ville det da virke meget underligt at ændre den så meget, for at tilpasse den en overeksponeret model.
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2491: 11 Feb 2011, 00:00 »

Så er det nok bare mig, der er mærkelig. Men hvad er det lige, der er godt ved den, tænker jeg? Smiley

Der er jo ikke noget der er godt i selve filmens handling, men selve handlingen er da meget godt fundet på og det er virkelig en ulækker tankegang ham der har lavet den har haft. Jeg synes den var spændende at se på trods af at jeg ikke fandt den mega ulækker, men ulækker var den da.
Logged


Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2492: 11 Feb 2011, 00:12 »

http://ekstrabladet.dk/flash/anmeldelser/film/article1501827.ece

Hvis i læser ovenstående artikel så lad være med at høre på den! Det er da den mest tåbelige anmeldelse jeg længe har set. De kunne da godt have fundet nogle mennesker med bare en lille sans for humor da de valgte, hvem der skulle anmelde den for det der er direkte til grin!

Jeg har lige været inde og se den i biografen og hold da kæft hvor er det længe siden jeg har moret mig så meget over en film! Den er genial og den har genial humor! Hvis du ikke har set den i nu så let røven og kom ind og se den! Og Mick Øgendahl og Jonathan Spang i samme film er altså også en stenhamrende sikker vinder!

Læs hellere denne anmeldelse, den kan man da bruge til lidt: http://www.bt.dk/film-og-tv/jo-yngre-des-sjovere

10/10
Logged


krølle
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2493: 11 Feb 2011, 00:21 »

Se Devil, Hurt locker, 127 hours, Buried, Law abiding citizen, gran torino
Logged

... U ain't got a minute.

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2494: 11 Feb 2011, 01:35 »

Se Devil, Hurt locker, 127 hours, Buried, Law abiding citizen, gran torino

Bacon, hvidløg, 2l. mælk, sukker, flute, steak,  salat, kylling og fløde.








Logged

krølle
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2495: 11 Feb 2011, 08:30 »

Guess you're the funny guy huh?
Logged

... U ain't got a minute.

claus-vest
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2496: 11 Feb 2011, 08:46 »

Bacon, hvidløg, 2l. mælk, sukker, flute, steak,  salat, kylling og fløde.









Mums bacon Smiley men ja han opremser bare ikke videre spændende..Smiley

har selv lige set denne:

The Legend of Awesomest Maximus

Filmen er en såkaldt spoof film, det vil sige det noget i stil med Scary movie, vampires suck osv.
de film der indgår i plottet er Braveheart, Gladiator, 300, Troy og Alexander.
Derfor var forventningerne til filmen heller ikke i top da jeg satte den i drevet, for selvom disse film, den bygger på er fede film, plejer spoof film ikke at være det helt store hit.

Filmen handler om Awesomest Maximus (Will Sasso) som er blevet udråbt af guderne til at blive en stor general som skal høste stor ære. Hvilket sender ham rundt i riget, hvor han både optræder som dårlig general, gladiator osv.  Rullende Øjne

Skuespillerpræstati onerne i filmen er kun lige godkendt, dog langt fra troværdige.  ticked off

Kampscenerne er de sluppet ganske udemærket fra, og man sidder ikke og tænker amatøragtigt som man ofte gør i disse film.

Dog trækker det også op i filmen at der er en del nøgne kvinder  Thumbs Up dog er også et par BBW's  Shockeret

Alt i alt en no go film, som fra min side får:

3/10
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2497: 11 Feb 2011, 09:30 »

Efter at have spillet en god portion Call of Duty 2 her på det seneste, så er jeg kommet i WW2 humør, og har derfor stor lyst til at se film omhandlende det emne. Så ville jeg bare høre, om der er noget i kan anbefale angående denne "genre"? Wink
Logged


vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2498: 11 Feb 2011, 09:39 »

Efter at have spillet en god portion Call of Duty 2 her på det seneste, så er jeg kommet i WW2 humør, og har derfor stor lyst til at se film omhandlende det emne. Så ville jeg bare høre, om der er noget i kan anbefale angående denne "genre"? Wink

Kan man komme udenom Saving Private Ryan? Wink
Ellers skal du vente til maj og Captain America Wink
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2499: 11 Feb 2011, 09:40 »

Ellers er der Navarones Kanoner, ørneborgen eller en film som jeg altid har synes har været overset: Ørnen er landet Smiley
Logged

korzika
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2500: 11 Feb 2011, 09:44 »

Inglourious Basterds
Logged

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2501: 11 Feb 2011, 10:35 »

Efter at have spillet en god portion Call of Duty 2 her på det seneste, så er jeg kommet i WW2 humør, og har derfor stor lyst til at se film omhandlende det emne. Så ville jeg bare høre, om der er noget i kan anbefale angående denne "genre"? Wink

Band of Brothers!

Der skulle vist også være en scene deri, som Call of Duty har mere eller mindre kopieret Smiley
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2502: 11 Feb 2011, 10:44 »

Schindlers Liste
Operation Valkyrie
Der Untergang
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2503: 11 Feb 2011, 10:50 »

Mange tak for den hurtige respons Wink Så er der noget at taget sig til i ferien Wink
Logged


vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2504: 11 Feb 2011, 10:51 »

Jeg kan så passende bruge Erzaels spørgsmål og henvende mig til jer og høre om gode sci-fi film Smiley
Logged

Sider: 1 ... 165 166 [167] 168 169 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010