home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:30:07 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 14:11:07 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23432
  0 Brugere, 854 Gæster Online.

Indlæg: 1132904 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: miacara306
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 34 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 158 159 [160] 161 162 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 614321 gange)
Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2385: 23 Dec 2010, 16:13 »

Dette er ikke film men 2 serier som har kørt i tv.

Flashforward
Længde: ca 42 min per afsnit, 23 afsnit over 1 sæson (Jeg har set det hele)
Imdb link: http://www.imdb.com/title/tt1441135/

Det er en fantastisk serie om noget uforklarligt som pludselig sker den 6 oktober. Ingen ved hvad det er eller hvorfor det skete og filmen er sådanset baseret på at finde ud af hvad der skete. På trods af at det ikke er en af de længere serier og det er utænkeligt at der vil komme en sæson mere, så er det virkelig en fantastisk serie som holdt mig fanget igennem det hele. Hvis du ikke har set den er den bestemt værd at se!

9/10

Prison Break
Længde: ca 42 min per afsnit, 81 afsnit over 4 sæsoner (jeg har set 9 afsnit af 1 sæson)
Imdb link: http://www.imdb.com/title/tt0455275/

Har godt nok ikke set forfærdeligt meget af den i nu men på trods af det vil jeg gerne lige komme med mit indtryk af den indtil videre. Jeg synes det er en rigtig god og spændende serie, hvor der hele tiden sker noget i. Synes det er spændende at følge hovedpersonen og hvordan han tænker og gør. Nogle siger at serien bliver dårligere jo længere hen i sæsonerne man kommer, men her halvvejs inde i første sæson er jeg bestemt ikke skuffet i nu.

8/10
Logged


mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2386: 23 Dec 2010, 16:20 »

TRON: Legacy

Sam Flynn er bare 11 år, da hans  far, Kevin Flynn, akut forsvinder for den verden vi kender. 16 år senere modtager Sam et signal fra sin fars gamle kontor i den arkade de hang ud i, da han var dreng. På mærkværdig vis finder han vej ind til et programmeret cyberunivers skabt af sin far. En verden der byder op uendelige af muligheder og gladiatoriske kampe.

TRON: Legacy er en film som på mange måder sætter helt nye rammer , for hvad vi grafisk kan udrette idag. En så flot grafisk film skal man lede længe efter at finde. Ja, jeg påstår at den er flottere end Avatar. 3D-effekten gør kun filmen bedre og de utallige af kampe og slagsmål er en fryd for ethvert øje.
Endvidere, synes jeg at de tilbragte for lidt til i filmens omtalte "the grid". Computerspillet er jo bygget op om "the grid", så derfor fandt jeg det mærkeligt, at de kun tilbragte en sekvens der. Slutningen irriterede mig også en del, men sådan er de fleste Hollywood film jo, desværre.

8/10





Logged

Thaurat al Shabab

Ninja777
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2387: 23 Dec 2010, 16:30 »

Dette er ikke film men 2 serier som har kørt i tv.

Flashforward
Længde: ca 42 min per afsnit, 23 afsnit over 1 sæson (Jeg har set det hele)
Imdb link: http://www.imdb.com/title/tt1441135/

Det er en fantastisk serie om noget uforklarligt som pludselig sker den 6 oktober. Ingen ved hvad det er eller hvorfor det skete og filmen er sådanset baseret på at finde ud af hvad der skete. På trods af at det ikke er en af de længere serier og det er utænkeligt at der vil komme en sæson mere, så er det virkelig en fantastisk serie som holdt mig fanget igennem det hele. Hvis du ikke har set den er den bestemt værd at se!

9/10

Prison Break
Længde: ca 42 min per afsnit, 81 afsnit over 4 sæsoner (jeg har set 9 afsnit af 1 sæson)
Imdb link: http://www.imdb.com/title/tt0455275/

Har godt nok ikke set forfærdeligt meget af den i nu men på trods af det vil jeg gerne lige komme med mit indtryk af den indtil videre. Jeg synes det er en rigtig god og spændende serie, hvor der hele tiden sker noget i. Synes det er spændende at følge hovedpersonen og hvordan han tænker og gør. Nogle siger at serien bliver dårligere jo længere hen i sæsonerne man kommer, men her halvvejs inde i første sæson er jeg bestemt ikke skuffet i nu.

8/10


Helt klart to fedeste serier ! Smiley + Lost og 24 timer Opstemt
Logged

Wicked Sick!
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2388: 23 Dec 2010, 16:33 »

Dette er ikke film men 2 serier som har kørt i tv.

Flashforward
Længde: ca 42 min per afsnit, 23 afsnit over 1 sæson (Jeg har set det hele)
Imdb link: http://www.imdb.com/title/tt1441135/

Det er en fantastisk serie om noget uforklarligt som pludselig sker den 6 oktober. Ingen ved hvad det er eller hvorfor det skete og filmen er sådanset baseret på at finde ud af hvad der skete. På trods af at det ikke er en af de længere serier og det er utænkeligt at der vil komme en sæson mere, så er det virkelig en fantastisk serie som holdt mig fanget igennem det hele. Hvis du ikke har set den er den bestemt værd at se!

9/10

Prison Break
Længde: ca 42 min per afsnit, 81 afsnit over 4 sæsoner (jeg har set 9 afsnit af 1 sæson)
Imdb link: http://www.imdb.com/title/tt0455275/

Har godt nok ikke set forfærdeligt meget af den i nu men på trods af det vil jeg gerne lige komme med mit indtryk af den indtil videre. Jeg synes det er en rigtig god og spændende serie, hvor der hele tiden sker noget i. Synes det er spændende at følge hovedpersonen og hvordan han tænker og gør. Nogle siger at serien bliver dårligere jo længere hen i sæsonerne man kommer, men her halvvejs inde i første sæson er jeg bestemt ikke skuffet i nu.

8/10


Det er nok nærmere jo længere du kommer med sæsonerne. Altså de første par sæsoner er rigtig gode, men det falder godt nok meget i niveau senere i serien. Smiley
Logged

DennisKjeldsen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2389: 23 Dec 2010, 16:40 »

Get him to the greek.
Sindsyg grineren film! Kan varmt anbefales :-)
Logged

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2390: 23 Dec 2010, 16:41 »

Flashforward er virkelig fed, ærgeligt der ikke kom en sæson 2. Jeg har det lidt blandet med Prison Break, synes den startede spændende, men falder lidt. Men den kan helt klart ses.

Der er dog intet der slår Dexter af serier.
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2391: 23 Dec 2010, 17:11 »

Nu hvor vi er ved serier. Smiley

Friday Night Lights

Længde: 43 minutter, over 76 afsnit og 5 sæsoner (Har set alt, undtagen 5 sæson)
Imdb: http://www.imdb.com/title/tt0758745/
Genre: Drama

En serie, som omhandler en meget lille Texas by ved navn Dillon. De har ikke meget andet i deres lille by, end et college football hold, Panthers, som de går op i med hele deres sjæl. Det er en fantastisk serie, som ikke stopper med at omhandle sporten, ligesom fx. One Tree Hill gjorde i sin tid. Det er en lang serie, som stadig bliver længere, da den stadig kører i USA. Den er ikke blevet vist i Danmark, og det er tvivlsomt at den nogensinde bliver. Hvis man er bare lidt football interesseret eller bare godt kan lide en god dramaserie, så kan jeg varmt anbefale den. Den får også 10/10 mange steder jeg har tjekket.

10/10
Logged


Wicked Sick!
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2392: 23 Dec 2010, 17:12 »

Nu hvor vi er ved serier. Smiley

Friday Night Lights

Længde: 43 minutter, over 76 afsnit og 5 sæsoner (Har set alt, undtagen 5 sæson)
Imdb: http://www.imdb.com/title/tt0758745/
Genre: Drama

En serie, som omhandler en meget lille Texas by ved navn Dillon. De har ikke meget andet i deres lille by, end et college football hold, Panthers, som de går op i med hele deres sjæl. Det er en fantastisk serie, som ikke stopper med at omhandle sporten, ligesom fx. One Tree Hill gjorde i sin tid. Det er en lang serie, som stadig bliver længere, da den stadig kører i USA. Den er ikke blevet vist i Danmark, og det er tvivlsomt at den nogensinde bliver. Hvis man er bare lidt football interesseret eller bare godt kan lide en god dramaserie, så kan jeg varmt anbefale den. Den får også 10/10 mange steder jeg har tjekket.

10/10


Det er da også en ganske habil film? Huh
Logged

Corvette
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2393: 23 Dec 2010, 17:13 »

Flashforward er virkelig fed, ærgeligt der ikke kom en sæson 2. Jeg har det lidt blandet med Prison Break, synes den startede spændende, men falder lidt. Men den kan helt klart ses.

Der er dog intet der slår Dexter af serier.
Helt enig  Opstemt
Dexter er den fedeste serie  Thumbs Up
Logged

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2394: 23 Dec 2010, 17:13 »

Det er da også en ganske habil film? Huh

Filmen er også god, men serien er bedre IMO. Smiley
Man får lidt flere ting med, og så omhandler det ikke helt det samme. Smiley
Logged


Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2395: 23 Dec 2010, 17:14 »

Jeg genså lige Avatar (Blueray)  på mit spitnye Panasonic Plasma G20 50" Opstemt
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2396: 23 Dec 2010, 22:43 »

TRON: Legacy

Var inde og se den da jeg skulle slå et par timer ihjel for et par dage siden. Interessen for filmen stammer egentlig mest fra soundtracket, der er lavet af Daft Punk, og dette var måske også det bedste ved filmen. Bevares det er ikke en skidt film, og effekterne er til tider flotte, omend dog set flottere i f.eks. Avatar. Problemet er mere handlingen, der er så forudsigelig som det på nogen måde kan blive, samtidig med at dialogen er meget slatten til tider. Jeg var rimeligt underholdt, og kom ikke ud fra biografen tænkende "hold kæft hvor er det skidt", men omvendt manglede der virkelig noget substans og overraskelsesmoment hvis vi skal op i de højere karakterer.

6/10

Prison Break
Længde: ca 42 min per afsnit, 81 afsnit over 4 sæsoner (jeg har set 9 afsnit af 1 sæson)
Imdb link: http://www.imdb.com/title/tt0455275/

Har godt nok ikke set forfærdeligt meget af den i nu men på trods af det vil jeg gerne lige komme med mit indtryk af den indtil videre. Jeg synes det er en rigtig god og spændende serie, hvor der hele tiden sker noget i. Synes det er spændende at følge hovedpersonen og hvordan han tænker og gør. Nogle siger at serien bliver dårligere jo længere hen i sæsonerne man kommer, men her halvvejs inde i første sæson er jeg bestemt ikke skuffet i nu.

8/10


Hvis du kun har set halvdelen af første sæson er jeg faktisk overrasket over at du ikke rater den højere, første sæson af Prison Break er noget af det mest spændende jeg nogensinde har set, brugte mere eller mindre al min vågne tid på at se serien lige da jeg var startet. Serien bliver derefter dårligere for hver sæson, og jeg har aldrig fået set den sidste halve sæson.

Ovenstående passer i øvrigt perfekt på Lost også, bortset fra at jeg her til min store fortrydelse så slutningen.
« Seneste Redigering: 23 Dec 2010, 22:46 af KrookDale » Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2397: 23 Dec 2010, 23:35 »

Hvis du kun har set halvdelen af første sæson er jeg faktisk overrasket over at du ikke rater den højere, første sæson af Prison Break er noget af det mest spændende jeg nogensinde har set, brugte mere eller mindre al min vågne tid på at se serien lige da jeg var startet. Serien bliver derefter dårligere for hver sæson, og jeg har aldrig fået set den sidste halve sæson.

Ovenstående passer i øvrigt perfekt på Lost også, bortset fra at jeg her til min store fortrydelse så slutningen.

Jeg giver den kun 8/10 fordi jeg stadig ser Flashforward som en lidt bedre serie. 10 tallet bliver kun givet fra min side af hvis en serie/film er perfekt. Og det sker næppe Wink
Logged


JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2398: 23 Dec 2010, 23:37 »


Hvis du kun har set halvdelen af første sæson er jeg faktisk overrasket over at du ikke rater den højere, første sæson af Prison Break er noget af det mest spændende jeg nogensinde har set, brugte mere eller mindre al min vågne tid på at se serien lige da jeg var startet. Serien bliver derefter dårligere for hver sæson, og jeg har aldrig fået set den sidste halve sæson.

Helt enig. Første sæson af Prison Break er noget nær det mest perfekte, jeg nogensinde har set.
Logged

SkovGaards
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2399: 24 Dec 2010, 00:21 »

Kan ikke lide i taler negativt om prison break.. Det simpelthen det fedeste der nogen sinde er lavet..
Logged


Sider: 1 ... 158 159 [160] 161 162 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010