home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:30:07 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 14:11:07 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23432
  0 Brugere, 696 Gæster Online.

Indlæg: 1132904 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: miacara306
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 154 155 [156] 157 158 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 614448 gange)
korzika
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2325: 26 Okt 2010, 10:17 »

Grown Ups
City of god
Logged

MichaelPaw
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2326: 26 Okt 2010, 10:22 »

Grown Ups
City of god

Har lige set begge 2 Skuffet
Logged

Kudska
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2327: 26 Okt 2010, 10:27 »

Har lyst til at se en god film. Hva skal jeg så se?? det skal bare ikke være noget tøse pis... Opstemt
Iron Man 2
Prince of Percia
Logged

MichaelPaw
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2328: 26 Okt 2010, 10:32 »

Iron Man 2
Prince of Percia

Har dem på blu-ray. har nok set alle de nye film næsten. lidt ældre film ville ikke gøre noget Opstemt
Logged

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2329: 26 Okt 2010, 10:33 »

Altså, du kunne jo evt. skrive i starten af dit indlæg at der kommer spoilers, så det er "frivilligt" at læse med, og man ikke sidder midt i dit indlæg og får nedern på, fordi man har filmen liggende og gerne vil se den, men desværre er det ødelagt fordi  du har røbet "klimaks".

Jamen, hvor mange tror du så der vil hjælpe? Alle kender jo en film man ikke har set, så de fleste ville nok ikke læse det af frygt.

Jeg erkender, at jeg burde have slettet mit indlæg, efter jeg havde fået at vide hvad den hed. Så jeg sletter det nu, så der ikke er flere der brokker sig Smiley
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2330: 26 Okt 2010, 11:51 »

Selvfølgelig er der spoilers, han kan da ikke få hjælp til at finde en film, uden at skrive handlingen. Og hvis han så advarer mod spoilers, hvor mange tror du så ikke han "skræmmer" væk, og dermed ikke får hjælp?

Du kan sagtens få hjælp til at finde en film, uden at afsløre klimaks/slutningen...


Jeg er selvfølgelig ked af, at du har hele filmens handling, men jeg kunne jo ikke få hjælp, hvis jeg havde gjort anderledes.



Hvis du nu bare havde undladt slutningen, så havde du ikke givet flere informationer, end dem man kan læse bag på dvd'en. Dette burde være nok, til at kunne få hjælp, jeg havde f.eks sagtens kunne give dig titlen ud fra det  Wink

Når man så vælger at skrive/afsløre slutningen, så er det på plads med en spoiler.

Anyway så er den diskussion vist kneppet til døde.

Logged


nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2331: 26 Okt 2010, 12:01 »

Har lyst til at se en god film. Hva skal jeg så se?? det skal bare ikke være noget tøse pis... Opstemt

Pulp Fiction!!

Ellers; Snatch - The Patriot (Den med Seagal) - RockNRolla - Clash Of The Titans - Superbad.
Logged

FCK

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2332: 26 Okt 2010, 12:32 »

Har lyst til at se en god film. Hva skal jeg så se?? det skal bare ikke være noget tøse pis... Opstemt

En klasse film som V for vendetta kan man aldrig se Smiley
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2333: 26 Okt 2010, 13:07 »

Du kan sagtens få hjælp til at finde en film, uden at afsløre klimaks/slutningen...
Hvis du nu bare havde undladt slutningen, så havde du ikke givet flere informationer, end dem man kan læse bag på dvd'en. Dette burde være nok, til at kunne få hjælp, jeg havde f.eks sagtens kunne give dig titlen ud fra det  Wink

Når man så vælger at skrive/afsløre slutningen, så er det på plads med en spoiler.

Anyway så er den diskussion vist kneppet til døde.



Nu var det ikke den bedste beskrivelse af handlingen, så jeg blev nødt til at skrive klimaks.
Jeg mener stadig ikke, at jeg havde behøvet en spoiler, da jeg nok ikke havde fået hjælp så.
Men som sagt, er jeg ked af at jeg ikke slettede beskrivelsen af filmen noget før.
Vi er uden tvivl uenige, så jeg kan ikke rigtig se, at denne diskussion skal fortsætte...
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2334: 26 Okt 2010, 14:23 »

En klasse film som V for vendetta kan man aldrig se Smiley

Så giver vi lige det danske sprog en chance til, 'aight? Wink

Jeg har lige set Killers i dag, med Ashton Kutcher og den altid forførende frække Katherine Heigl i hovedrollerne, med Tom Selleck som Heigls far Smiley

Lokation: Nice, Frankrig....
Mand og dame mødes, sød musik opstår, de bliver gift og 3 år senere bryder helvede løs... Kutcher spiller i filmen en prof. hitman, der efter at have mødt Heigls karakter i filmen, gifter sig og får et ærbart arbejde i USA.
MEN: Uventede kræfter, prøver at komme Kutcher til livs og så går den vilde jagt, med guns, cars og en baby Wink

Kan sgu anbefales for et godt grin..... Ikke en filmisk perle, men bestemt 1½ times fornuftig brugt tidsfordriv Smiley
Logged

Chril
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2335: 26 Okt 2010, 15:35 »

Har lyst til at se en god film. Hva skal jeg så se?? det skal bare ikke være noget tøse pis... Opstemt
Christopher Nolan laver imo nogle fede film: http://www.imdb.com/name/nm0634240/
- Specielt "The Prestige" kan anbefales.
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2336: 26 Okt 2010, 15:48 »

Har lyst til at se en god film. Hva skal jeg så se?? det skal bare ikke være noget tøse pis... Opstemt

Nok et sent svar, men alligevel - Die Hard 4.0  Opstemt
Logged

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2337: 26 Okt 2010, 15:51 »

Så giver vi lige det danske sprog en chance til, 'aight? Wink


Never! Opstemt måske gik det lige hurtigt nok.... Wink
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

JeppeA
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2338: 26 Okt 2010, 17:43 »

Nogen der har set Sin Nombre? Smiley Er den værd at se eller?
Logged

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

U-4-E
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2339: 27 Okt 2010, 01:37 »

Et par halvgamle film som altid har været blandt mine yndlingsfilm, og som jeg fik set igen for nylig.

Con Air (1997)

Instr: Simon West (Lara Croft: Tomb Raider)
Medv: Nicolas Cage (The Rock), John Cusack (2012), John Malkovich (Burn After Reading), Ving Rhames (Mission Impossible), Mykelti Williamson (Forrest Gump), Nick Chinlund (The Chronicles of Riddick), Danny Trejo (Machete), Steve Buscemi (Armageddon)

Cameron Poe (Nicolas Cage) havner i spjældet efter at have forsvaret sig selv i et overfald, som ender med at en af overfaldsmændene bliver dræbt. Mens han er i fængsel føder hans kone en datter, men da han endelig bliver løsladt havner han på et fly med nogle af USAs farligste forbrydere, med bla. voldtægtsforbrydere, massemordere og narkobaroner..

Nicolas Cage gør det som altid fremragende, og kendte ansigter som John Cusack, John Malkovich og Steve Buscemi før ikke filmen mindre seværdig. Specielt John Malkovich spiller hans rolle som Cyrus "The Virus" glimrende.

9/10

(Bonus: Sangen "How Do I Live" (LeAnn Rimes) som bliver brugt i filmen, blev både nomineret til en Oscar for "Best Original Song" og en Razzie for "Worst Original Song". Den vandt dog ingen af delene.




Jumanji (1995)

Instr: Joe Johnston (Jurassic Park III)
Medv: Robin Williams (Good Will Hunting), Kirsten Dunst (Spider-Man), David Alan Grier (In Living Color), Adam Hann-Byrd, Bonnie Hunt (Beethoven), Jonathan Hyde (Richie Rich), Bebe Neuwirth (Cheers), Bradley Pierce

Alan Parrish (barn; Adam Hann-Byrd, voksen; Robin Williams) finder et brætspil, der ved terningekast fremkalder dyr og andre ting fra junglen. Han bliver fanget i Jumanji-verdenen, og kommer først ud 26 år senere da et ungt søskendepar finder spilet. Sammen må de nu afslutte spillet, for at forhindre at byen forvandler sig til en jungle..

Filmen starter desværre med middelmådige skuespillere, men de bliver heldigvis hurtigt erstattet af bla. Robin Williams og (en meget ung) Kirsten Dunst. Til tider er der langt mellem noget rigtigt "action", men med fede specialeffekter er denne film klart værd at se.

8/10
Logged

Sider: 1 ... 154 155 [156] 157 158 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010