home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:39:15 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 15:45:58 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23433
  0 Brugere, 831 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: Lars Pedersen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 20 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 137 138 [139] 140 141 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 614861 gange)
Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2070: 28 Jul 2009, 20:30 »

Ja som i også siger regner jeg heller ikke med at efterfølgerne er lige så gode, som 1eren, men at de bliver dårligere jo flere, som kommer, så det er ikke så godt og det samme med skuespillet, men jeg glæder mig over at der er mere blod i dem trodsalt, men jeg skal lige ha set dem først...

Vh.Blackstone
Logged

Fredi
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2071: 28 Jul 2009, 20:41 »

Jeg fik set Natural Born Killers forleden dag. Det er en meget voldsom og blodig roadfilm lavet af Oliver Stone. Woody Harrelson ses i den ene af hovedrollerne.

Den handler stort set om et sindssygt par, som finder sammen og går fuldstændig amok rundt omkring i USA. Det interessante ved filmen er at den også indeholder noget fra den virkelige verden. På det tidspunkt havde pressen det med at hylde seriemorderne og gøre dem til en slags helte. Filmen viser egentlig hvor absurd det er, fordi det seriemorderne gør,  er sådan set at slå mennesker ihjel uden en rigtig grund.

Fimen er egentlig rigtig flot lavet og parret Mickey og Mallory Know er castet eminent. Der bliver eksperimenteret med forskellige filmformater, hvilket gør det til en anderledes oplevelse visuelt. Alt i alt en rimelig god og kontroversiel film.
Logged

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2072: 28 Jul 2009, 20:46 »

Ja forhelvede(undskyld mit sprog Grin), men den er genial altså Natural Born Killers og med en af mine yndlingsskuespiller e nemlig Woody Harrelson ...

Vh.Blackstone
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2073: 28 Jul 2009, 20:54 »

Er der slet ingen, der har været inde og se den nye Harry Potter?

Jeg så den i lørdags, og umiddelbart skuffede den mig ikke, selvom jeg har læst på bogen, en faktor der ofte betyder skuffelse. Den har da også fået gode anmeldelser (bl.a. fem stjerner i Politiken), men bagefter følte jeg ikke helt, at arbejdet var gjort til fem stjerner, selvom jeg var underholdt. Det virkede meget som bare bum, bum, bum, scene efter scene. Hver en scene der var nød til at komme med, for at det fungerede - en af scenerne havde de sågar selv opfundet. Der var ikke et stort brag på Hogwartz, klimaksscenen var ikke lang, hvilket gjorde sig gældende for alle scenerne. Men jeg vil ikke klage. Alan Rickman og Michael Gambon er en fornøjelse at se på. Specielt førstnævnte er suveræn, og han må da også siges at være min yndlings.

Snape for the win!
Logged

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2074: 28 Jul 2009, 21:02 »

Nogen/nogle som kan anbefale en god film eller flere på forhånd tak...

Vh.Blackstone
Logged

Fredi
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2075: 28 Jul 2009, 21:03 »

Jeg har da også set den nye Harry Potter, da jeg er stor fan af bøgerne.
Jeg synes af det er en af de dårligste Harry Potter film der overhovedt er lavet. Den formår slet ikke at fange bogens stemning og generelt mangler den puls efter min mening. Derudover synes jeg det er dumt at lave en scene som slet ikke er med i bogen, når man i forvejen ikke får særlig meget med fra bogen. Vi får slet ikke det store drama fra Hogwarts, hvilket jeg er meget overrasket over.

Jeg vil ikke kalde den decideret dårlig, men det var heller ikke god. Jeg håber at 7'eren bliver anderledes, for det er en fantastisk bog, som fortjener en ordentlig filmatisering.
Logged

Marchena
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2076: 28 Jul 2009, 21:27 »

Nogen/nogle som kan anbefale en god film eller flere på forhånd tak...

Vh.Blackstone

Knocked Up: Den passer bare fint til min situation pt., men den er hamrende sjov og Seth Rogen er altid god.

Fear And Loathing In Las Vegas: Den har du måske set, men det er hasher filmen over alle hasher film imo.

I Love You Man: Havde lave forventninger, men Jason Seagel og Paul Rudd gør det godt og redder filmen, så den er også et kig værd.
Logged

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

willads
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2077: 28 Jul 2009, 21:32 »

Jeg så Bronson forleden! Den er virkelig underholdende og intens. Den er klar anbefalesværdig. En sand historie om Charlie Bronson og hans liv og hvad han tror på og hvad han gør Den er utrolig underholdende og barsk!
Logged

Schytte
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2078: 28 Jul 2009, 21:34 »

Har lige set Bruno, og har virkelig aldrig grint så meget, det var en helt speciel humor. Ubeskriveligt.
Vil klart anbefale den - MEN det skal være til folk, som ikke tager alt bogstaveligt og som kan tåle folk bliver gjort til grin. Og folk, der kan se at Cohen overdriver med Bruno, så tag den med et smil og lad være med at være seriøs om den. Helt igennem fantastisk
Logged


Schytte
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2079: 28 Jul 2009, 21:35 »

Nogen/nogle som kan anbefale en god film eller flere på forhånd tak...

Vh.Blackstone
Genre Smiley? Anyways vil klart anbefale Awake, jeg kan ikke beskrive hvorfor jeg synes den er så fantastisk. Den skal bare ses Smiley
Men skriv hvilken genre så skal der gerne komme flere bud
Logged


Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2080: 28 Jul 2009, 21:40 »

Til Marchena:
Ok tak for svar, men jeg har set de 2 første film, men vil se den sidste eftersom at den er med Jason Segal fra How i met your mother og Droppet af Sarah Marshall og han er for sjov synes jeg...

Til Willads: Det vil jeg overveje...

Til Schytte: Tak for svar komedie og horror/gyser/splatter

Vh.Blackstone
Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2081: 28 Jul 2009, 22:18 »

Jeg er lige kommet hjem fra biffen hvor jeg så Hangover - Tømmermænd i Las Vegas.
En herlig film - Humor i topklasse!
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Highfarm
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2082: 28 Jul 2009, 22:20 »

Jeg er lige kommet hjem fra biffen hvor jeg så Hangover - Tømmermænd i Las Vegas.
En herlig film - Humor i topklasse!

Bare scenen med Tyson tror jeg er hele filmen værd
Logged

schmidt89
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2083: 28 Jul 2009, 22:29 »

Haha.. Ja, hangover er en fantastisk film.. Ham med skægget gør det bar godt..
Logged

kauster
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2084: 28 Jul 2009, 22:32 »

Har set 2 film for nylig..

"Crank 2 - High Voltage" en kæmpe skuffelse! Filmen starter hvor "Crank" slutter. 1'eren synes jeg er en okay action film, men Crank 2 lever slet ikke op til det niveau. Princippet i filmen er lidt langt ude men hele filmen i det hele taget synes jeg bare er ringe.

"Knowing" med Nicolas Cage. Ganske fin film, lige indtil slutningen, hvor man bliver utroligt skuffet. Virker egentlig lidt som om de manglede en slutning på filmen og så fandt på noget "on site".
Logged


Sider: 1 ... 137 138 [139] 140 141 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010