home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:39:15 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 15:45:58 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23433
  0 Brugere, 869 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: Lars Pedersen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 28 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 135 136 [137] 138 139 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 614869 gange)
Bimmand
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2040: 21 Jul 2009, 13:51 »

okay Har lige set She the man.

Det handler om en pige der er god til fodbold, hendes fodbold hold bliver så nedlagt og hun klær sig ud som en dreng så hun kan komme på et andet hold, hun efterligner sin bror, fordi han skal til london og spille musik, men han kommer hjem et par dage før aftalt, vil ikke afslører slutningen.
« Seneste Redigering: 21 Jul 2009, 13:59 af Bimmand » Logged

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2041: 21 Jul 2009, 13:53 »

Har lige set she the man, den er okay
Synes su  Shockeret

Jeg synes virkelig det er det værste lort der er lavet, ja undskyld mit sprog men det er min mening..

(næste gang længere input)
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Bimmand
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2042: 21 Jul 2009, 13:57 »

Synes su  Shockeret

Jeg synes virkelig det er det værste lort der er lavet, ja undskyld mit sprog men det er min mening..

(næste gang længere input)

Jeg synes den er okay, det er ikke den bedste film jeg har set, men nok fordi jeg godt kan lide at se diverse sportsfilm Smiley
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2043: 21 Jul 2009, 14:01 »

skal ind med en veninde og så "Public Enemies" i morgen...... Er der nogen der kan anbefale den, eventuelt kommentere den, uden at røbe for meget af plottet? Smiley
Logged

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2044: 21 Jul 2009, 14:01 »

She's The man

Pigen Viola er meget god til fodbold, og da hendes skole nedlægger pige holdet, klæder hun sig ud som en dreng, eller nærmere sagt hendes bror, Sebastian, som er i London. Og på den måde kan hun komme på drenge'holdet, men hun forelsker sig i sin værelses'kammerat Duke, som også spiller på fodboldholdet, og det bliver derfor meget indviklet, meget bedre bliver det ikke, da Dukes rimelig flotte kæreste forelsker sig i Sebastian som jo i virkeligheden er Viola, Men så da Sebastian kommer hjem....
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2045: 21 Jul 2009, 14:03 »

hvis da jeg altså husker rigtig...
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

United-styrer
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2046: 21 Jul 2009, 14:04 »

skal ind med en veninde og så "Public Enemies" i morgen...... Er der nogen der kan anbefale den, eventuelt kommentere den, uden at røbe for meget af plottet? Smiley

Jeg tror desværre, du bliver slemt skuffet. Hav ikke for høje forventninger. Det er typisk Michael Mann-action, og rent teknisk kan man ikke udsætte noget på den. Men historien er tynd, slet og ret. Karakterne er overfladiske og højst todimensionale (Christian Bales rolle er decideret unødvendig), og man når aldrig at blive opslugt af historien.
Logged

Bimmand
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2047: 21 Jul 2009, 14:06 »

Hvis nogle har set den nye Harry Potter, må de da gerne lige fortælle lidt om den her Peace
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2048: 21 Jul 2009, 15:20 »

First Sunday

Durrel (Ice Cube) mangler penge for at han kan holde sin soen til at være i der hvor han bor, da moderen tager ham til Atlanta, hvis Durrel ikke kan samle 17.000 dollars inden for en uge. Hans makker (Tracy Morgan) de roever saa en kirke hvor der sker alle mulige mystiske ting, og saa ender det med at dem i kirken tilgiver, da de har overtalt, og saa ender det i svindel etc.

Det er en god film, det maa jeg sige. Efter det jeg har skrevet oven over, saa skulle man ikke tro at det ogsaa er en komedie, men det er det saa. Den er sjov paa nogle steder, men ogsaa en meget lille smule action, meget lidt.

Jeg kan godt anbefale den hvis man keder sig en dag, eller naar man hurtigt skal finde en film som man kan se i blockbuster.
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2049: 21 Jul 2009, 18:29 »

Babylon A.D

Jeg maa sige at jeg ikke helt forstod hvad filmen handlede om. Filmen var okay, ikke noget mere. Historien forstod jeg ikke. Derfor har jeg valgt at kopiere en tekst der omhandler filmen istedet. Vin Diesel er hovedrollen i denne film, og det er en actionfilm. Den kan ikke anbefales.

A few decades in the future, a mercenary named Toorop (Vin Diesel) accepts a contract from a Russian mobster, Gorsky, who instructs him to bring a young woman only known as Aurora (Mélanie Thierry) to New York. In order to reach his goal, Gorsky gave Toorop a variety of weapons as well as a UN passport that has to be injected under the skin of the neck. Toorop, along with the girl and her guardian nun Sister Rebeka (Michelle Yeoh), travel from the Noelite Convent where they lived across Russia to reach America.

Forresten saa er det den foerste action film jeg nogensinde har set hvor der ikke er nogen der kysser. Opstemt
« Seneste Redigering: 21 Jul 2009, 18:36 af Apache » Logged

SkovGaards
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2050: 21 Jul 2009, 18:44 »

Hvis nogle har set den nye Harry Potter, må de da gerne lige fortælle lidt om den her Peace

overvejer at se den idag (:

seneste jeg så var harry potter 5 for at kunne se den nye, den var som fed nok, men selve den helt intense delt af filmen med voldemordt og det var for kort imo.

før det var det national treasures to, som virkelig er en nice film. helt utroligt som de kan finde på plottet og begivenhederne til sådan en film.

enten ser jeg the hangover eller harry potter 6 senere (;
Logged


Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2051: 22 Jul 2009, 21:58 »

Min mening om filmen er at den er rigtig god og med gode skuspillere, men bedøm selv...

amr. komedie-drama fra 2005
Originaltitel: Transamerica
Bree (Felicity Huffmann) er en pæn, meget troende kristen dame, som lever et yderst regelret liv, hvis man altså lige ser bort fra, at hun i virkeligheden er en transseksuel mand. Hun har hele to jobs, fordi hun sparer op til den store kønsskifteoperation, men disse planer bliver dog udskudt en smule, da Bree finder ud af, at hun har en søn, som er et resultat af en kikset affære fra dengang, hun levede som mand. Drengen hedder Toby, er i ungdomsfængsel og har hårdt brug for sin fars hjælp. Nu rejser Bree afsted for at hjælpe ham.

Medvirkende: Bree: Felicity Hoffman, Toby Osbourne: Kevin Zegers og Elizabeth: Fionnula Flanagan.
Desuden medvirker: Calvin Two Goats: Graham Greene. Murray: Burt Young. Margaret: Elizabeth Pena. Cr. Spikowsky: Danny Burstein. Sydney: Carrie Preston. Margaret: Elizabeth Peña.
Manuskript og instruktion: Duncan Tucker.

Vh.Blackstone
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2052: 22 Jul 2009, 22:43 »

Jeg tror desværre, du bliver slemt skuffet. Hav ikke for høje forventninger. Det er typisk Michael Mann-action, og rent teknisk kan man ikke udsætte noget på den. Men historien er tynd, slet og ret. Karakterne er overfladiske og højst todimensionale (Christian Bales rolle er decideret unødvendig), og man når aldrig at blive opslugt af historien.

ER du GAL (Shockeret) hvor er jeg uenig med dig! Den var fa'me fed! Go' action og modsat dig synes jeg at samspillet alle skuespillere imellem fungerer! Bevares, der er mest blod og død i den, men jeg synes alle med hang til lidt gangster i deres hverdag burde tage ind og se den Thumbs Up
Logged

Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2053: 23 Jul 2009, 13:29 »

jeg var inde og se "The Hangover /Tømmermænd i Vegas" igår aftes til for premiere, og HOLD KÆFT hvor var den FUCKING sjov!! Jeg har aldrig, aldrig, aldrig set så sjov en film. Sorte Kugler og Brüno er kedelig i forhold til den.
For satan, jeg er helt mundlam.. den er fandme sjov Smiley I burde virkelig tage ind og se den, det vil være jeres livs sjoveste halvanden time. Man havde købt slik og sodavand, men da du kom ud havde du stadig masser af det tilbage - fordi du havde slet ikke tid til at spise og drikke, du grinte hele tiden!
Og det er ikke engang løgn, når jeg siger at HELE biograf salen grinte mindst én gang hvert halve minut. Og det var ikke bare et lille "hehe", det var virkelig tæt på et grineflip, hvis ikke et grineflip.

TAG IND OG SE DEN!!!
Logged

SimonHO
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2054: 23 Jul 2009, 13:33 »

S.O.S Poseidon savnes.
Den blev vist på DR 1 tirsdag og onsdag. Det er en miniserie på 2 afsnit, hvor man faktisk bare har delt filmen op.
1 del af filmen synes jeg var utrolig spændende, dog var jeg lidt skuffet over 2. del Wink
Logged

"There were no time to think, i just hit it"
- Andres Iniesta, Chelsea 1 - 1 Barcelona

Sider: 1 ... 135 136 [137] 138 139 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010