home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:39:15 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 15:45:58 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23433
  0 Brugere, 846 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: Lars Pedersen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 24 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 136 137 [138] 139 140 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 614865 gange)
Fm-Olsen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2055: 23 Jul 2009, 14:14 »

Step-Brothers en komedie.. Det må nok være den sjoveste film jeg længe har set. Den handler om 2 voksne der stadig bor hjemme hos deres forælder de er 39 og 40 år. De hedder Brennan og Dave. Brennan bor hos sin mor og Dave hos sin far. Brennans mor og Daves far finder sammen og bliver gift. Dave og Brennan bor nu sammen men hader hinanden. De bliver til sidst bedste venner og laver alt muligt lort og ja den må ses.

Har aldrig grint så meget over en film.
Logged

FCV

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2056: 23 Jul 2009, 17:00 »

jeg var inde og se "The Hangover /Tømmermænd i Vegas" igår aftes til for premiere, og HOLD KÆFT hvor var den FUCKING sjov!! Jeg har aldrig, aldrig, aldrig set så sjov en film. Sorte Kugler og Brüno er kedelig i forhold til den.
For satan, jeg er helt mundlam.. den er fandme sjov Smiley I burde virkelig tage ind og se den, det vil være jeres livs sjoveste halvanden time. Man havde købt slik og sodavand, men da du kom ud havde du stadig masser af det tilbage - fordi du havde slet ikke tid til at spise og drikke, du grinte hele tiden!
Og det er ikke engang løgn, når jeg siger at HELE biograf salen grinte mindst én gang hvert halve minut. Og det var ikke bare et lille "hehe", det var virkelig tæt på et grineflip, hvis ikke et grineflip.

TAG IND OG SE DEN!!!

Den tror jeg at jeg tager ind og se snart Wink
Logged

Romafan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2057: 23 Jul 2009, 17:06 »

Har lige set Goal III (Købte den i Bulgarien)... Jeg blev meget overrasket over den, fordi Santiago ikke spiller den helt store rolle, han er bare tredje hjulet i en vennegruppe der består af to englændere og ham selv. Den handler om de to englænderes kærligheds liv og om Englands 2006 VM turnering... Den er lidt under det niveau de to første film lagde, men alt i alt en udemærket film...
Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2058: 23 Jul 2009, 17:08 »

Step-Brothers en komedie.. Det må nok være den sjoveste film jeg længe har set. Den handler om 2 voksne der stadig bor hjemme hos deres forælder de er 39 og 40 år. De hedder Brennan og Dave. Brennan bor hos sin mor og Dave hos sin far. Brennans mor og Daves far finder sammen og bliver gift. Dave og Brennan bor nu sammen men hader hinanden. De bliver til sidst bedste venner og laver alt muligt lort og ja den må ses.

Har aldrig grint så meget over en film.
Jeg har det lige på den omvendte måde. Jeg sad virkelig efter filmen og var rystet over at se Will Ferrell og John C. Reilly lave sådan et gang lort.

Filmen har ingen dybere handling, og komiken i filmen er tragikomisk, og jeg kan slet ikke se om filmen skal menes som ½ seriøst, eller om det er sorthumor eller hvad det var.

Jeg giver filmen 2/10. 2 får den fordi jeg stadig kan huske den. Men det var nok mest fordi jeg havde forventet noget bedre af de to skuespillere.
Logged


søgaard
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2059: 23 Jul 2009, 17:14 »

Har lige set Goal III (Købte den i Bulgarien)... Jeg blev meget overrasket over den, fordi Santiago ikke spiller den helt store rolle, han er bare tredje hjulet i en vennegruppe der består af to englændere og ham selv. Den handler om de to englænderes kærligheds liv og om Englands 2006 VM turnering... Den er lidt under det niveau de to første film lagde, men alt i alt en udemærket film...
Jeg har også set den. Jeg synes, at det er den bedste film i serien. I denne film er der lidt mere handling end i de to andre. At Santiago ikke spiller en så stor rolle er måske lidt skuffende. Men handlingen og skuespillet er bedre i denne film end i de to andre, selvom der ikke skal meget til.
Mange har brokket sig over, at der ikke er andre fodboldspillere med i filmen, men i de andre film har de knap haft en mening og de har mere bare været med, for at være med og for at få filmen solgt.
Logged

nikolajl
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2060: 23 Jul 2009, 17:16 »

American Pie; Beta House
American Pie; The Naked Mile

Opstemt
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2061: 23 Jul 2009, 17:33 »

American Pie; Beta House
American Pie; The Naked Mile

Opstemt
Tak for de fremragende analyser af filmene. Får helt lyst til at se dem!
Logged


Arsenal Football Club


motZ
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2062: 23 Jul 2009, 17:41 »

Har lige set Goal III (Købte den i Bulgarien)... Jeg blev meget overrasket over den, fordi Santiago ikke spiller den helt store rolle, han er bare tredje hjulet i en vennegruppe der består af to englændere og ham selv. Den handler om de to englænderes kærligheds liv og om Englands 2006 VM turnering... Den er lidt under det niveau de to første film lagde, men alt i alt en udemærket film...

Jeg har også set den. Jeg synes, at det er den bedste film i serien. I denne film er der lidt mere handling end i de to andre. At Santiago ikke spiller en så stor rolle er måske lidt skuffende. Men handlingen og skuespillet er bedre i denne film end i de to andre, selvom der ikke skal meget til.
Mange har brokket sig over, at der ikke er andre fodboldspillere med i filmen, men i de andre film har de knap haft en mening og de har mere bare været med, for at være med og for at få filmen solgt.

Kan GOAL 3 også købes i DK?
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2063: 23 Jul 2009, 17:42 »

Nej Smiley
Logged


Arsenal Football Club


Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2064: 23 Jul 2009, 17:48 »

Van Wilder 2

Denne film er nummer to i serien. Det er nok bedst at man har set nummer 1 foer man går igang med at se denne film. Da man foelger Taj istedet for Van Wilder i denne film.
Filmen handler om Taj, der er flyttet til England til et university, hvor han skal agere som hjælpelærer. Han skal rigtigt være med i en gruppe af en art kaldet "fox and hounds" men i stedet så siger de han ikke kan være med og bliver flyttet til en anden gruppe, hvor det er tabere der er i. Men Taj er opsat paa at kunne goere dem "seje" med Van Wilder stil. Han vil bruge alt hvad Van Wilder har oplært ham. Den gruppe er der 5 medlemmer i, ligesom i alle de andre grupper. Der sker saa en masse ting hvori de skal konkurrere om Hastings trofæet. Derefter sker en masse forskellige ting.

Jeg synes at denne film er meget sjov, den minder slet ikke om 1'eren, men har sin egen maade. Det er nok bedst at have undertekster paa, da det er ret svært nogle gange at forstaa hvad Taj siger. Jeg vil godt anbefale denne film, til alle dem der kunne lide 1'eren.
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2065: 24 Jul 2009, 15:30 »

Nu har jeg lige set "The Express", hvilket må siges, at være en verdensklassefilm!
Den handler om Ernie Davis og hans karriere i Amerikansk fodbold. Den foregår i 50- og 60'erne, hvor vi følger Ernie fra han starter til Amerikansk fodbold og frem til han vinder Heisman trofæet. Han møder mange problemer pga. hans udfarve, da han er sort og dengang var store problemer i USA med raceadskillelse.
Et fantastisk drama, som er en must see, hvis man kan lide Amerikansk fodbold og ellers nyder et klassisk amerikansk drama, om vejen til den store drøm!

Det er en helt klart 10/10 fra min side!
Logged

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2066: 28 Jul 2009, 20:16 »

Fik endelig set Saw er du gal en sindsyg film, men genial uden det store blod og så mange skuespillere, men hvis at de andre opfølgere lever op til 1eren, så ser jeg frem til og glæder mig sindsygt og som et lille barn inden juleaften...
Jeg vil ikke fortælle så meget om hvad den handler om, men kun at to mennesker er fanget i et rum og en sindsyg person står bag det hele og så må folk selv se og så er det op til dem at vurdere filmen og det som sker...
men jeg anbefaler den til alle og jeg fik den endelig set...

Vh.Blackstone
Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2067: 28 Jul 2009, 20:18 »

Fik endelig set Saw er du gal en sindsyg film, men genial uden det store blod og så mange skuespillere, men hvis at de andre opfølgere lever op til 1eren, så ser jeg frem til og glæder mig sindsygt og som et lille barn inden juleaften...

Jeg må nok desvære skuffe dig. De fleste mener (som jeg), at filmene falder i standard som antallet af film stiger. Jeg mener selv at for hver film der kommer, så ryger historien mere ud, mens blodet kommer ind. De skulle kun have lavet 1'ern.
Logged


Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2068: 28 Jul 2009, 20:22 »

Jeg beklager at meddele at de andre ikke er i nærheden af 1'eren. 1'eren var fremragende, med et fedt nyt koncept og et godt plot. Derefter blev det hele mega udvandet og målet med dem (de er vist ved 5'eren nu?) er blot at gøre det mere bizart og ulækkert ved hver film, og droppe alt hvad der hedder skuespil, plot og historie. Desværre.

EDIT: Kunne lige så godt bare have skrevet "enig med Spez!"
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #2069: 28 Jul 2009, 20:29 »

EDIT: Kunne lige så godt bare have skrevet "enig med Spez!"

Men alle ved, at din stolhed slet ikke ville kunne klare at skulle skrive det. I hvert fald ikke som det eneste  Wink
Logged


Sider: 1 ... 136 137 [138] 139 140 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010