home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:39:15 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 15:45:58 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23433
  1 Bruger, 714 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: Lars Pedersen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 126 127 [128] 129 130 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 615054 gange)
Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1905: 27 Apr 2009, 15:41 »

For det første er genren Fantasy. For det andet - på en skala fra 1-10, hvor ondt gør det så at blive skudt? Jeg har ingen idé.
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Schytte
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1906: 27 Apr 2009, 15:58 »

For det første er genren Fantasy. For det andet - på en skala fra 1-10, hvor ondt gør det så at blive skudt? Jeg har ingen idé.
Det er eventyr, ja... men den foregår både i den virkelige verden og eventyrverden.... og det er i den virkelige verden der er er krig, og det er der alle bliver skudt. Og ud fra filmet så det ud til at være max 3-10
Logged


Simze
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1907: 27 Apr 2009, 16:10 »

Det er eventyr, ja... men den foregår både i den virkelige verden og eventyrverden.... og det er i den virkelige verden der er er krig, og det er der alle bliver skudt. Og ud fra filmet så det ud til at være max 3-10

Kan du forklare handlingen i filmen. Er det ikke noget med at filmen er under den spanske borgerkrig?

Hehe, det bedste af det hele var, da jeg hentede billetterne var det mig og en kammerat, min kæreste, og min kammerats min lillbror, og de er 12 og 13, damen jeg får billetterne ved kigger mig dybt i øjnene og spørger hvor gamle de er. Snu som jeg er, så havde jeg set at man skulle være 15, så uden tøven sagde jeg, 15! Og vi fik billetterne, og de ligner overhovedet ikk nogen der er tæt på den alder. Det var sku lidt sjovt.  crazy

Haha ja den har alle vidst lavet en eller anden gang Wink
Logged

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1908: 27 Apr 2009, 23:03 »

Den sidste film som jeg så er Jay & Silent Bob Strikes Back om de 2 stenede fyre som i jo nok godt kan regne ud er Jay & Silent Bob, som er kendt fra Kevin Smiths andre film Clerks, Mallrats, Chasing Amy og Dogma(som ivøvrigt alle sammen er gode, især de 3 første)og handlingen går ud på at Miramax er ved at planlægge at lave en film, som hedder Bluntman & Chronic, som/der handler om 2 superhelte, som i dette tilfælde er 2, som/der parodier Jay & Silent Bob i filmen og det finder Jay & Silent Bob så ud af og deres plan er så at stoppe filmen fra at blive lavet og der er ikke så meget mere at sige for at undgå spoilers, men jeg synes selv at den var meget sjov og fuldender Kevin Smiths række af andre film og vil klart anbefale folk at se den, især hvis man godt kan li de andre film, som Kevin Smith har instrueret, hvis man ikke har set dem, vil jeg anbefale at man ser dem først, for at danne sig et indtryk af hans univers og nogle af figurene fra de andre film, går også igen i denne film og så er det meget godt at se de andre film først. men hvis man ikke er til plat humor,(vel at mærke på den fede måde og en gang immellem lidt for meget) er den og de andre ikke værd at se, på nær måske lige Chasing Amy, som lidt mere er en romantisk film og mere seriøs end de andre film af Kevin Smith.
Alt i alt vil jeg gi den 7 ud af 10 stjerner(måske kan den nå op på 8, men det er nok for nogle for højt sat, så 7 er nok meget fair nok).
Starring in the film/movie:
Jay: Jason Mewes
Silent Bob: Kevin Smith
Banky: Jason Lee
Og desuden medvirker folk som: Ben Affleck, Matt Damon, Shannon Elizabeth, Eliza Dushku, Will Ferrell og Chris Rock.

Vh.Blackstone
Logged

freshy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1909: 27 Apr 2009, 23:27 »

Var i biffen og se fri os fra det onde og kan kun varmt varmt anbefale den rigtig god film Smiley
Logged


Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1910: 27 Apr 2009, 23:38 »


Giver mig ingen idé om filmen?
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

-Johnson-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1911: 02 Maj 2009, 13:39 »

The Boy in the Striped Pyjamas

Der er lavet et hav af film om anden verdenskrig og nazisterne. Her er endnu én. Om ikke andet så er disse film altid tankevækkende i den forstand, at man bliver mindet om, hvor ondt mennesket kan være. Det er svært at lave banebrydende film inden for emnet, men man har dog stadig formået at lave en ganske interessant film i dette tilfælde.

Den tyske dreng Bruno, der er søn af fremtrædende tysk officer, skal atter forlade sine venner, da faren er blevet forflyttet. Familiens nye bolig ligger langt ude på landet, hvilket betyder, at Bruno hurtigt bliver ensom. Da han en dag går på oplevelse, støder han på et hegn. På den anden side af hegnet sidder drengen Schmuel i det Bruno opfatter som en stribet pyjamas. Med det udgangspunkt beskrives Brunos historie og hans vanskeligheder med at forstå den til tider umenneskelige verden, som han vokser op i.

Filmen anlægger barnets synspunkt, hvilket giver filmen en interessant vinkel. Barnets logik og nysgerrighed overfor den nazistiske indoktrinering, som forsøger at bide sig fast.

En ganske god film, som jeg helt klart kan anbefale. 4 ud af 5 knaldperler.
Logged


Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1912: 03 Maj 2009, 18:33 »

Knowing

Jeg var for en gangs skyld i biffen i går, og så Knowing, med Nicolas Cage. Filmens historie er at man for 50 år siden begravede nogle breve med tegninger fra en skole, men en elev skrev en masse tal ned i stedet for en tegning. De graver den så op i anledning af jubilæet, og Cage's barn får tegningen med alle tallene. Cage regner så ud at tallene er datoer for katastrofer og nogle enkelte ikke er sket endnu. Han drager derefter ud for at forhindre katastroferne. Filmen var genial den første time - halvanden time, bortset fra at Cage alt for hurtigt og nemt kunne regne ud hvad tallene betød - rent realistisk. Med fare for at ødelægge en smule af plottet, er der nogle mennesker med i filmen, som mod slutningen ødelægger det hele TOTALT!! Jeg vil ikke sige mere, men fuck hvor var det latterligt. Det var tydeligt at mærke utilfredsheden da filmen var færdig, og jeg havde virkelig selv lyst til at buh'e af den.

Karaktermæssigt var det meste af filmen til 8/10, men resten var til 2/10, så sammenlagt kan jeg simpelthen ikke give mere end 5-6 for den. Skuffende!
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1913: 03 Maj 2009, 21:57 »

Mænd der hader kvinder

Så fik jeg også for en gangs skyld taget mig sammen til at tage i biografen. Filmen var Stieg Larsson's 'Mænd der hader kvinder.'

Jeg gider ikke rigtig komme ind på handlingen, da den allerede er beskrevet før i denne tråd. Filmen var sådan set god nok - min skuffelse består nok mest i at man ikke kan gøre en film ligeså god som en bog. I hvert fald ikke en nordisk film i hvert fald. Historien i filmen var meget op af bogen, dog synes jeg at der var 2-3 ting, hvor historien afveg unødigt fra bogen. Men alt i alt en godkendt film.

7/10
Logged


-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1914: 03 Maj 2009, 22:11 »

"You wanna play rough, okay, SAY HELLO TO MY LITTLE FRIEND" Opstemt

Fik endelig set klassikeren Scarface med en geniale Al Pacino i aftes/nat og det var fandme en film af de federe. Al Pacino er igen fantastisk i rollen som cubaneren Tony Montana, der tager turen op gennem Miamis narkomiljø sammen med sin ven Manolo. Filmen var over det hele en rigtig fed action film, men især slutningen var fantastisk. Jeg ville egenligt gerne sige mere, men går ud fra de fleste kender den og jeg er dårlig til at fortælle om film uden at ødelægge det for en der ikke har set den.

10/10!
Logged

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1915: 07 Maj 2009, 23:39 »

Nogen som kan give mig navnet på denne film?.. Mener det er et amerikansk fodboldhold som styrter ned med fly i sneklædte bjerge. Herefter følger man deres vej til overlevelse. Husker den som en ganske udmærket film - kan bare ikke huske navnet.
Logged

Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1916: 07 Maj 2009, 23:44 »

Nogen som kan give mig navnet på denne film?.. Mener det er et amerikansk fodboldhold som styrter ned med fly i sneklædte bjerge. Herefter følger man deres vej til overlevelse. Husker den som en ganske udmærket film - kan bare ikke huske navnet.

Er det den der hvor de begynder at spise hinanden og sådan noget? Som er baseret på virkelige hændelser..
Logged

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1917: 07 Maj 2009, 23:56 »

Til Njaourinho:
Jeg mener at den på dansk hedder: Vi Lever og ja den er sindssygt god ihvertfald, som jeg husker det, men det er længe siden at jeg har set den, så det burde jeg snart gøre igen, for at se om den er ligeså god, som at jeg husker det/den.

Vh.Blackstone
Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1918: 07 Maj 2009, 23:59 »

Nogen som kan give mig navnet på denne film?.. Mener det er et amerikansk fodboldhold som styrter ned med fly i sneklædte bjerge. Herefter følger man deres vej til overlevelse. Husker den som en ganske udmærket film - kan bare ikke huske navnet.

På dansk hedder den 'Vi lever' og originaltitlen er 'Alive'. http://www.imdb.com/title/tt0106246/

Jeg er 100 % sikker på at det er den Wink

EDIT; Blackstone nåede det før mig Smiley


---------------------------------------------------------

Men jeg har lige fået købt 'Jagten på lykke' med Will Smith. Og er du gal, en god film. Selve handlingen handler om Chris Gardner, som er en sælger, som har store problemer med at sælge. Det gør at hans familie ikke får penge nok ind, og derfor må kæmpe med ubetalt husleje, regninger og alt hvad der hører til.
Da hans kone skrider, står han pludselig helt alene med hans søn.
Handlingen er egentlig ret simpel, hvor en mands jagt på lykke og mad på bordet, hele tiden ender med at gå galt.
Will Smith er fænominal i rollen, hvor hans søn Jaden Smith spiller hans søn, som ligeledes gør det fremragende.

9/10.
Logged


Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1919: 08 Maj 2009, 00:01 »

Tak for det, dudes!

Mon ikke den kan købes for småpenge i TP Smiley
Logged

Sider: 1 ... 126 127 [128] 129 130 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010