home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:39:15 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 15:45:58 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23433
  1 Bruger, 815 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: Lars Pedersen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 128 129 [130] 131 132 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 614997 gange)
Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1935: 01 Jun 2009, 21:14 »

Jeg søger en film jeg så for længe, længe siden. Kan ikke huske ret meget af den da jeg kun var 0 år, da jeg så den. Alligevel fangede den mig nok til at jeg kan huske den idag.

Det er vist en gruppe ældre mænd som skal ud og sejle (river rafting). Det ender så galt og flere af dem dør under denne tur. Det er virkelig ikke meget info, I know, men måske et par kendere kan identificere filmen. Håber jeg Smiley

Logged

Camus
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1936: 01 Jun 2009, 21:22 »

Jeg søger en film jeg så for længe, længe siden. Kan ikke huske ret meget af den da jeg kun var 0 år, da jeg så den.
Men noget kan du alligevel huske fra en film du så da du var 0 år, det er sgu rimelig imponerende..
Logged

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1937: 01 Jun 2009, 21:25 »

Tror faktisk jeg var et sted mellem -1 - 60 år gammel da jeg så den - cirka.
Logged

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1938: 02 Jun 2009, 20:22 »

Men håber stadig på et svar Smiley
Logged

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1939: 02 Jun 2009, 21:32 »

Er du sikker på at det kun er/var mænd, som skal ud på  riverrafting?, for ellers kunne det godt være The River Wild med Meryl Streep og Kevin Bacon i hovedrollerne, men den er ikke kun med mænd, men som sagt også med Meryl Streep i en af hovedrollerne.

Et bud ihvertfald.

Vh.Blackstone
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1940: 02 Jun 2009, 21:39 »

Jeg søger en film jeg så for længe, længe siden. Kan ikke huske ret meget af den da jeg kun var 0 år, da jeg så den. Alligevel fangede den mig nok til at jeg kan huske den idag.

Det er vist en gruppe ældre mænd som skal ud og sejle (river rafting). Det ender så galt og flere af dem dør under denne tur. Det er virkelig ikke meget info, I know, men måske et par kendere kan identificere filmen. Håber jeg Smiley



Er det sådan en komedie, hvor de 4 mænd bliver jagtet af to andre mænd?
Logged

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1941: 02 Jun 2009, 21:42 »

Er du sikker på at det kun er/var mænd, som skal ud på  riverrafting?, for ellers kunne det godt være The River Wild med Meryl Streep og Kevin Bacon i hovedrollerne, men den er ikke kun med mænd, men som sagt også med Meryl Streep i en af hovedrollerne.

Et bud ihvertfald.

Vh.Blackstone

Tror du har ramt plet! Satme godt gået.

Efter at have kigget på Imdb's rating af den, så er den måske ikke så god, som jeg husker den:P
Logged

tturbo1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1942: 02 Jun 2009, 21:46 »

Jeg søger en film jeg så for længe, længe siden. Kan ikke huske ret meget af den da jeg kun var 0 år, da jeg så den. Alligevel fangede den mig nok til at jeg kan huske den idag.

Det er vist en gruppe ældre mænd som skal ud og sejle (river rafting). Det ender så galt og flere af dem dør under denne tur. Det er virkelig ikke meget info, I know, men måske et par kendere kan identificere filmen. Håber jeg Smiley


Tror det er den her du mener:
http://us.imdb.com/title/tt0068473/
Logged


Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1943: 02 Jun 2009, 21:57 »

Film er også min største hobby og noget af det, som at jeg har brugt mest tid på i løbet af mit hidtidige liv og har set rigtig mange af dem, især da jeg var yngre og også på et tidspunkt var under oplæring i en filmudlejningsbutik/forretning.
Jeg tænkte også på om det var den igår, men lod være med at skrive noget, men så idag/for lidt tid siden tænkte jeg alligevel om ikke at det var den.
Jeg har også set den et par gange for mange år siden og husker den også, som god selvom at jeg godt ved at det var den ikke og at man kan finde mange andre bedre film end den.
Jeg ser dog ikke så mange film for tiden, som da jeg var yngre og så mellem 2-5 film om dagen/aften, men det kunne selvfølgelig også være den, som tturbo1 nævner.
Jeg ved det ikke?

Vh.Blackstone
« Seneste Redigering: 02 Jun 2009, 21:59 af Blackstone » Logged

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1944: 02 Jun 2009, 22:01 »

Haha, jeg må så tage det lidt tilbage igen, for tturbo havde ret.

Så: Satme godt gået, tturbo!

Men tak for hjælpen, Blackstone! Smiley Haha
Logged

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1945: 02 Jun 2009, 22:10 »

Ja alt ved jeg jo heller ikke og det var også et skud, men det lød heller ikke som det du søgte, men noget der lignede.
Godt ramt tturbo1 Opstemt Cool Thumbs Up.

Vh.Blackstone
Logged

brugernavn
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1946: 02 Jun 2009, 23:53 »

Har lige set en forholdsvis ny film, som hedder Paul Blart: Mall Cop. Hovedrollen spilles af en af mine yndlingsskuespiller e, Kevin James, bedst kendt fra Kongen af Queens. Den handler om en center vagt, som vil gøre alt for at beskytte "sit" storcenter. Det kommer han også til da centeret bliver overtaget af en flok kriminelle.  Jeg synes den er mega nice, og den kan klart anbefales.
Logged

tturbo1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1947: 03 Jun 2009, 00:13 »

Haha, jeg må så tage det lidt tilbage igen, for tturbo havde ret.

Så: Satme godt gået, tturbo!

Men tak for hjælpen, Blackstone! Smiley Haha
Har set filmen for mange år siden. Kunne huske at Burt Reynolds og Jon Voigt var med i den.
Kan huske den er temmelig barsk. Bl.a. bliver en af de 4 voldtaget bagfra af en mand mens han tvinger ham til at hyle som en gris. Men det mest kendte fra filmen er vel temaet der spilles på en banjo.
Logged


Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1948: 03 Jun 2009, 00:16 »

Er det perverst at få lyst til at se den film nu? Kunne ihvertfald godt tænke mig at høre den banjo-solo Tunge
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1949: 03 Jun 2009, 00:18 »

Er det perverst at få lyst til at se den film nu? Kunne ihvertfald godt tænke mig at høre den banjo-solo Tunge
Sikker på det er banjo-soloen du gerne vil se/høre? crazy
Logged

Sider: 1 ... 128 129 [130] 131 132 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010