home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:39:15 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 15:45:58 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23433
  0 Brugere, 803 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: Lars Pedersen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 27 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 124 125 [126] 127 128 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 615082 gange)
Simze
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1875: 18 Apr 2009, 20:12 »

Kan vi komme tilbage til topic Wink
Logged

Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1876: 18 Apr 2009, 20:13 »

vi snakker da om film, som vi har set for nylig, eller er ved at se og så jessica alba
Logged


Simze
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1877: 18 Apr 2009, 20:15 »

jamen i snakker lidt mere om hende en om filmen Wink
Logged

sebahorse
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1878: 18 Apr 2009, 20:15 »

så for at komme "tilbage" til topic, så vil jeg fortælle at jeg så politiskolen 5, tror jeg at det var, tidligere i dag Peace
Logged

YNWA <3

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1879: 18 Apr 2009, 20:17 »

Man skal anmelde film i denne tråd, og ikke bare rapportere om hvilke film man har set! Wink
Logged


Arsenal Football Club


Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1880: 18 Apr 2009, 20:18 »

Man skal anmelde film i denne tråd, og ikke bare rapportere om hvilke film man har set! Wink

Ok vidste jeg ikk
Logged


Dane 16
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1881: 18 Apr 2009, 20:19 »

idag har jeg lige set Mål! og Mål 2, det er de to bedste film jeg nogensinde har set, i 2'eren stod der til sidst To be continued(STAV!) så vil lige høre om der er en 3'er??
Logged

sebahorse
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1882: 18 Apr 2009, 20:20 »

idag har jeg lige set Mål! og Mål 2, det er de to bedste film jeg nogensinde har set, i 2'eren stod der til sidst To be continued(STAV!) så vil lige høre om der er en 3'er??
Er det Goal filmene? 
Logged

YNWA <3

motZ
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1883: 18 Apr 2009, 20:21 »

idag har jeg lige set Mål! og Mål 2, det er de to bedste film jeg nogensinde har set, i 2'eren stod der til sidst To be continued(STAV!) så vil lige høre om der er en 3'er??

Det skulle vidst nok komme en 3'er men det er stadig uvist hvornår den kommer.
Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1884: 18 Apr 2009, 20:22 »

idag har jeg lige set Mål! og Mål 2, det er de to bedste film jeg nogensinde har set, i 2'eren stod der til sidst To be continued(STAV!) så vil lige høre om der er en 3'er??

Der var ikke meget kød på den anmeldelse...

Her er et eks. på hvordan det kan gøres:

Operation Valkyrie er en ny film med Tom Cruise der handler om 2. verdenskrig. En gruppe af officerer er begyndt at tvivle på Hitlers planer, og derfor vil de prøve at fjerne ham med magten og selv overtage den, og forhåbentlig få en fredsaftale med de allierede styrker, før det er for sent. Filmens historie er ganske fascinerende, og da jeg interesserer mig for historie, er det endnu bedre at sidde og følge med i den. Man kan nemt holde styr på figurerne og historien er også ligetil at følge. Tom Cruise spiller ganske godt i rollen, om end det ikke er den bedste rolle jeg har set ham i. Det ærger mig dog en smule at man de snakker engelsk filmen igennem (det lægger de faktisk op til ved at starte på tysk og så fade over i engelsk), for det gør det en hel del urealistisk. Hold den på tysk selvom det er et grimt sprog Tunge. Men historien er gribende, og jeg synes den var spændende at følge med i.

7.5/10
Logged


Simze
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1885: 18 Apr 2009, 20:29 »

Er der andre end mig der har set Watchmen? Ville gerne lave en anmeldelse af den men den bliver nok lidt rodet Wink

Rediger: Men hvis i vil havde jeg skal lave en anmeldelse kan i bare spørge Wink
Logged

Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1886: 18 Apr 2009, 20:30 »

Er der andre end mig der har set Watchmen? Ville gerne lave en anmeldelse af den men den bliver nok lidt rodet Wink

Rediger: Men hvis i vil havde jeg skal lave en anmeldelse kan i bare spørge Wink

jo tak... bare lav den
Logged


Mikkel2306
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1887: 18 Apr 2009, 20:37 »

idag har jeg lige set Mål! og Mål 2, det er de to bedste film jeg nogensinde har set, i 2'eren stod der til sidst To be continued(STAV!) så vil lige høre om der er en 3'er??
Yup der kommer en 3'er. Den forgår under VM.
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1888: 18 Apr 2009, 20:47 »

Det siges at den kommer ud i 2009 til efteråret i biografen, men det er så i USA. 1'eren kom i de danske biografer (jeg så den Opstemt), men 2'eren blev skrottet. Derfor købte jeg begge dvd'erne på samme tid i England. Derefter gik jeg ind på IMDB's hjemmeside, hvor der står nyt om de fleste film i USA. Goal 3 (Mål! 3) tror jeg desværre ikke kommer i danske biografer, da interessen for dem er begrænset. Det er langt fra alle danske fodboldfans der ser eller har set filmene, selvom jeg må sige, at de er godt lavet. Jeg tror faktisk at de har givet et super realistisk bud på, hvordan én fodboldspillers karriere kunne forløbe, selvom den har fået en skrue ekstra (det er jo trods alt film Wink)

På IMDB's hjemmeside har én eller anden nød skrevet hvordan han har 'hørt' at filmens handling bliver. Han tror den bliver uden Santi's kæreste, men det er noget vås. 2'eren viser hende gravid i hendes sidste scene, og det nægter jeg at tro på, at de viser uden grund. Så læg ikke for meget i det fjolset har skrevet på siden.

EDIT
Sorry, ham klovnen jeg omtaler er ikke fra IMDB's hjemmeside, men en anden. Glem kommentaren Wink
« Seneste Redigering: 18 Apr 2009, 20:50 af plutonium » Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Simze
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #1889: 18 Apr 2009, 21:03 »

Watchmen

Filmen er baseret på tegneserien af samme navn fra 1986. Filmen forgår i 1985 og USA og USSR er tæt på at komme i atomkrig(Den kolde krig) imod hinanden. Imens er der blevet begået et mord mod en fra superheltegruppen: Watchmen. I gruppen er der Rorshack, Dr. Manhatten, Silc Spectre 2, The Comedian osv. The Comedian er den der er blevet myrdet og Rorshack vil finde ud af hvem.

Filmen er meget lang og varer 2 timer og 40 minutter og den er en anelse langtrukken. Dog sker der meget i den og der er meget jeg ikke har forklaret i resumet som er i filmen. Man ser mange flashbacks i filmen og i starten er man en anelse forvirret men man kommer ind i filmen senere. Filmen er super voldelig og man ser vist også en sex scene eller to (Wink). Musikken i filmen er også super hvor kunstnerne bl.a er Bob Dylan, Jimi Hendrix osv. Der er mange blandte meninger om filmen men jeg syntes faktisk den er rigtig god.

4 ud af 6 får den.
Logged

Sider: 1 ... 124 125 [126] 127 128 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010