home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 972 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 272 273 [274] 275 276 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 622820 gange)
plutonium
Manager

Sv: Film du så for nylig
« Svar #4095: 22 Jun 2013, 14:51 »

Ser i filmene på DVD/Bluray eller på streamingtjenester?

Jeg køber og ser helst film på dvd/bluray, men har jeg ikke muligheden, så bruger jeg Viaplay Smiley

Er der stadig ingen mulighed (visse gamle film med Leslie Nielsen), så bruger jeg 'andre' metoder, men de hører ikke til på det åbne forum Smiley

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Magn
Landsholdsspiller

« Svar #4096: 22 Jun 2013, 14:57 »

Kunne være man skulle skaffe sig et abonnement til en streamingtjeneste så. Nu er sommerferien jo lige om hjørnet. Smiley

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Gungner
Gæst

« Svar #4097: 22 Jun 2013, 15:01 »

Kunne være man skulle skaffe sig et abonnement til en streamingtjeneste så. Nu er sommerferien jo lige om hjørnet. Smiley

Netflix er kun 80 kroner om måneden, og den første måned er gratis.
Så spørgsmålet er om du overhovedet har råd til at lade være?  Wink

Men ja, jeg foretrækker også Blu-Ray... men visse film findes ikke på Blu-Ray, og mange af dem er på Netflx.
« Seneste Redigering: 22 Jun 2013, 15:03 af Gungner » Logged

Magn
Landsholdsspiller

« Svar #4098: 22 Jun 2013, 15:10 »

Netflix er kun 80 kroner om måneden, og den første måned er gratis.
Så spørgsmålet er om du overhovedet har råd til at lade være?  Wink

Men ja, jeg foretrækker også Blu-Ray... men visse film findes ikke på Blu-Ray, og mange af dem er på Netflx.

Kan man se alle Blu-Ray film på en PlayStation 3?

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Fresse94
Landsholdsspiller

« Svar #4099: 22 Jun 2013, 15:20 »

Kan man se alle Blu-Ray film på en PlayStation 3?
Jo, det kan jeg i hvert fald.. Smiley

Men hvis du skal bruge en streamingstjeneste, så tjek lige om Viaplay ikke har måned gratis, for så brug det et måned, og så brug Netflix bagefter, eller omvendt. Smiley

plutonium
Manager

« Svar #4100: 22 Jun 2013, 15:27 »

Jeg var så heldig at melde mig til Viaplay, da det kun kostede 159 om måneden. I dag koster det jo ca 200 kroner (ikke sikker), så jeg får det billigere end hvis man skulle oprette det i dag Opstemt

Men den primære grund til at jeg har Viaplay er nu fodbold, da jeg som regel køber de film jeg skal bruge hos min lokale filmpusher. Men hvis jeg nu lige får behov for at se en film jeg ikke har i min filmsamling, så kan jeg da godt bruge Viaplay. Men i de 1½ år jeg har brugt tjenesten har jeg kun set 5-6 film. Til gengæld ser jeg så meget fodbold og boksning jeg overhovedet kan.

Btw: ja, Playstation kan afspille alle bluray, der er købt i Danmark eller EU. Jeg ved dog ikke om der er restriktioner på bluray mht. regioner som der er det på DVD-film. Hvis der er, så skal du købe region B og ikke region A.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Magn
Landsholdsspiller

« Svar #4101: 22 Jun 2013, 15:36 »

Tak for hjælpen Smiley

Når sommerferien starter, skal der helt sikkert ses en masse film.

Szczesny
Manager

« Svar #4102: 22 Jun 2013, 15:47 »

Jeg var så heldig at melde mig til Viaplay, da det kun kostede 159 om måneden. I dag koster det jo ca 200 kroner (ikke sikker), så jeg får det billigere end hvis man skulle oprette det i dag Opstemt

Men den primære grund til at jeg har Viaplay er nu fodbold, da jeg som regel køber de film jeg skal bruge hos min lokale filmpusher. Men hvis jeg nu lige får behov for at se en film jeg ikke har i min filmsamling, så kan jeg da godt bruge Viaplay. Men i de 1½ år jeg har brugt tjenesten har jeg kun set 5-6 film. Til gengæld ser jeg så meget fodbold og boksning jeg overhovedet kan.

Btw: ja, Playstation kan afspille alle bluray, der er købt i Danmark eller EU. Jeg ved dog ikke om der er restriktioner på bluray mht. regioner som der er det på DVD-film. Hvis der er, så skal du købe region B og ikke region A.

229 nu. Afmeldte mit (betalte 199), for jeg har det kun 10 måneder om året. Det kan stadig snildt svare sig at melde det fra de 2 måneder.

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

plutonium
Manager

« Svar #4103: 22 Jun 2013, 15:58 »

229 nu. Afmeldte mit (betalte 199), for jeg har det kun 10 måneder om året. Det kan stadig snildt svare sig at melde det fra de 2 måneder.

Man har jo 8 uger om året, hvor man kan melde det på pause Smiley

Det gør jeg typisk 4 uger om vinteren og 4 uger om sommeren når der ikke er Superliga, og der ikke er særlig mange kampe jeg gerne vil se i de andre ligaer Smiley

Mangerel
Gæst

« Svar #4104: 22 Jun 2013, 16:05 »

Kan ikke anbefale netflix, udover den gratis måned.. De har simpelthen det dårligste udvalg nogen kan ha' på streamingtjeneste! Smiley

Anfield Road
Manager

« Svar #4105: 29 Jun 2013, 00:56 »

Her til aften stod den på film, med 7 andre fra min klasse(som jo så er fortid, snøft, snøft) og der så vi "The last castle." Minder på flere måder lidt om "En verden udenfor", men den her formåede i modsætning til "En verden udenfor" at hold mig vågen, så noget har de gjort rigtigt. For at sige det kort så handler den om en forhenværende general i hæren, der bliver indsat. Alle, inklusiv fængslets oberst, ser op til ham, for ikke nok med at være general, så er han et forbillede og en helt i militæret. Han beslutter sig så at vende ryggen til den tyranniske oberst, og lige pludselig står obersten med et seriøst problem. Mere har jeg svært ved at sige, uden at afsløre det hele, hvis folk ikke har set den  Wink

Men én ting kan jeg da sige: Se den!!

9/10

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

OnkelMorfar
Landsholdsspiller

« Svar #4106: 29 Jun 2013, 16:34 »

Sidste dag så jeg Olympus has fallen. Ganske god action film, men den indholdte en af mine største pet peeves. At flere skal dø for én persons skyld. I dette tilfælde USA's præsident. Ja, han er vigtig, men er han virkelig så vigtig at hele Sydkorea skal invaderes og man må formode slagtes, bare fordi at Præsidenten af Amerika holdes som gidsel!? Are you kidding me! Det er en ting at folk dør i forbifarten (bum en bil sprang i luften, osv), men det bliver for meget når det gøres så bevidst.

Det er ligesom en anden film. Vertical Limit. Her skal et hav af mennesker op i bjergene og redde hovedpersonens søster og to andre. Man får lidt at vide om alle de involverede redningsmænd - og kvinder, så de ikke er helt ligegyldige og så killer de dem ellers off, en efter en, til der i sidste ende er de to søskende tilbage og en pokkers masser døde bjergbestigere... Det bliver for meget. The ends do NOT jusify the means! ALTSÅ!

Og ja, jeg spoiler, men disse film er ikke værd at se alligevel. Wink

Highfarm
Førsteholdsspiller

« Svar #4107: 29 Jun 2013, 18:25 »

Sidste dag så jeg Olympus has fallen. Ganske god action film, men den indholdte en af mine største pet peeves. At flere skal dø for én persons skyld. I dette tilfælde USA's præsident. Ja, han er vigtig, men er han virkelig så vigtig at hele Sydkorea skal invaderes og man må formode slagtes, bare fordi at Præsidenten af Amerika holdes som gidsel!? Are you kidding me! Det er en ting at folk dør i forbifarten (bum en bil sprang i luften, osv), men det bliver for meget når det gøres så bevidst.

Jeg har lige set den i dag og bortset fra nogle scener i starten af filmen er den ik specielt god

Yessir
Manager

« Svar #4108: 29 Jun 2013, 18:42 »

Sidste dag så jeg Olympus has fallen. Ganske god action film, spoilercut

Og ja, jeg spoiler, men disse film er ikke værd at se alligevel. Wink

Hmm  Tunge

Ibraa
Førsteholdsspiller

« Svar #4109: 02 Jul 2013, 00:32 »

Var lige inde og se Player med Rasmus Bjerg og Casper Christenen.. Det var en hyggelig film med sine morsomme momenter, og selvom der går lang tid før jeg ser den igen, så synes jeg nu alligevel Rasmus Bjergs skuespil er fantastisk! Han er virkelig dygtig!

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

Sider: 1 ... 272 273 [274] 275 276 ... 286 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010