home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:16:55 Lars Pedersen Skadestuen Spil uden Steam
I går kl. 20:30:07 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 14:11:07 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23433
  0 Brugere, 821 Gæster Online.

Indlæg: 1132905 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: Lars Pedersen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Film du så for nylig
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 274 275 [276] 277 278 ... 286 Udprint
Forfatter Emne: Film du så for nylig  (Læst 614551 gange)
B-rock
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4125: 23 Jul 2013, 12:03 »

21 and Over kan klart anbefales!!

En af de sjoveste film jeg har set længe Wink

Handlingen

På sin 21-års fødselsdag får Jeff en gave, han sent skal glemme. To af hans venner - den selvoptagede ballademager Miller og den kontrollerede nørd Casey - dukker op på hans dørtrin og hiver ham med på en vild druktur. Det ene fører til det andet, og natten ender med, at gutterne må slæbe en bevidstløs Jeff hjem tids nok til, at han kan møde til optagelsesprøve på lægeskolen næste morgen.
Logged

Nu er vi her igen
De berygtede fra Vestegnen
I kamp for gul og blå
Og jeg kan mærke mit hjerte slå

Tro håb og kærlighed
Fanatismen den varer ved
Livet er fuld af valg
Brøndby IF er vores kald!

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4126: 23 Jul 2013, 13:45 »

I en lidt anden boldgade end de film jeg normalt ser, fik jeg lige genset 10 Things I Hate About You i går.

Jeg bryder mig normalt meget lidt om teenage romcoms, men må indrømme at jeg faktisk er jævnt vild med den her. Til dem der ikke har set filmen, kan jeg afsløre at det er en moderniseret udgave af Shakespeare's Trold Kan Tæmmes, og der er også masser af referencer til Shakespeare og det oprindelige teaterstykke i filmen. Udover at være sjov og have et overraskende velskrevet manuskript, er den voldsomt godt casted, med Heath Ledger, Julia Styles og Joseph Gordon-Levitt i hovedrollerne. Læg dertil at den i modsætning til andre film i genren ikke bygger specielt meget på pinlige historier, at den formår at have den sentimentale slutning andre i film i genren har, uden at kamme helt over. Der er selvfølgelig den sædvanlige tendens til at eleverne på den high school filmen foregår på er ekstremt karikerede, men filmens charme vejer mere end op for det.

På trods af at filmen er 14 år gammel er den ældet virkeligt godt, og står langt bedre end andre sammenlignelige film fra samme periode.

9/10
« Seneste Redigering: 23 Jul 2013, 14:01 af KrookDale » Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

bianconeri
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4127: 29 Jul 2013, 03:55 »

Jeg må lige anbefale en film, er meget facineret(?) af 2 verdenskrig og har både læst og set enormt mange film omkring det.

The boy in the stripped pajamas(2008)
Imdb: 7.7


Set during World War II, a story seen through the innocent eyes of Bruno, the eight-year-old son of the commandant at a concentration camp, whose forbidden friendship with a Jewish boy on the other side of the camp fence. The boys have a great friendship talking every day, enjoying the company. But when the father gives Bruno a Nazi propaganda loving tutor, Bruno becomes confused, is his father an evil man or is his friend the evil one? Love his country and do his duty or don't judge and just stay true to his friend? Bruno must decide all this with some scary consequences ahead of him.

Filmen er enormt god, det eneste minus er at alle snakker med engelsk accent (hvilket normalt er awesome) men at tyskere under 2 verdenskrig gør det er helt klart et minus, dog glemmer man det hurtigt og nyder filmen. Jeg ved det er en ældre film (2008) men hvis nogle er facineret/interesseret i 2 verdenskrig og ikke har set denne kan jeg klart anbefale denne.
Filmen er dog lidt 'sløv' - så hvis man primært er til fart over feltet og flyvske indvolde er dette nok ikke sagen.

<a href="http://www.youtube.com/v/cDuapYNd6OE?hl=da_DK[/center]" target="_blank">http://www.youtube.com/v/cDuapYNd6OE?hl=da_DK[/center]</a>
« Seneste Redigering: 29 Jul 2013, 04:03 af bianconeri » Logged

Vincere Non È Importante È L'Unica Cosa che Conta
fino alla fine ★ ★ ★

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4128: 02 Aug 2013, 14:15 »

Blot til information så kommer der Mystic River i aften på TV2 klokken 20:50. Jeg købte den selv for nogle måneder siden, og det er en rigtig god film, med nogle helt fantastiske skuespilspræstation er af især Sean Penn.

Den er instrueret af Clint Eastwood og er dobbelt Oscar-vinder. Bestemt en film der er værd at se.
Logged

Django1337
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4129: 02 Aug 2013, 15:43 »

The Pianist og World War Z blev begge set her i ugen og kan klart anbefale begge 2. World War Z er en film, man kan slå hjernen fra til samt nyde spænding og intensitet uafbrudt. Action packed pee wee baby krydret med gys, spænding og gode effekter. Forventede faktisk at blive skuffet over den da jeg HADER zombie film, men den var nu nice. The pianist er en HELT anden boldgade, men også en tand bedre. Klart en af de 25 bedste film i historien efter min mening. Fortæller realistisk og tæt på om hvordan forfølgelsen af jøderne var under krigen samt hvordan den menneskelige natur er, både fra den bedste og værste side. HELT klart værd at se!
Logged

Rigtige mænds kvinder har strækmærker i mundvigen

jonaslund94
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4130: 05 Aug 2013, 22:09 »

Hey derude! :-)

Har i nogle forslag til en god film/serie, som jeg kan se på Netflix? Jeg er åben for stort set alle genrer, så det er bare at fyre løs!

Så siger jeg på forhånd tak.
Logged

FC Barcelona - Mes que un club.

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4131: 05 Aug 2013, 22:29 »

Hey derude! :-)

Har i nogle forslag til en god film/serie, som jeg kan se på Netflix? Jeg er åben for stort set alle genrer, så det er bare at fyre løs!

Så siger jeg på forhånd tak.

Hvis du vil se en serie så er der både Chuck (Skal ses!! Wink ), Prison Break og Dexter på Netflix
Logged

JG7
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4132: 05 Aug 2013, 23:43 »

White Collar er ret god.
Logged

bianconeri
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4133: 09 Aug 2013, 21:04 »

Er der nogle som kender nogen gode film hvor man eksperimenter med mennesker og grænser eksempelvis? eller psykologiske film også i forhold til eksperimenter på mennesker?

Skriv lige hvis i ikke fatter min forespørgsel, så skal jeg prøve uddybe min request! Opstemt
Logged

Vincere Non È Importante È L'Unica Cosa che Conta
fino alla fine ★ ★ ★

bettepjevs
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4134: 09 Aug 2013, 21:13 »

Er der nogle som kender nogen gode film hvor man eksperimenter med mennesker og grænser eksempelvis? eller psykologiske film også i forhold til eksperimenter på mennesker?

Skriv lige hvis i ikke fatter min forespørgsel, så skal jeg prøve uddybe min request! Opstemt

Prøv Das Experiment:

http://www.imdb.com/title/tt0250258/

Den er baseret på Stanford Prison eksperimenterne, dog er enkelte dele fiktion.

Die Welle er også et godt bud:

http://www.imdb.com/title/tt1063669/?ref_=tt_rec_tt

Das Leben Die Anderen kunne også være et bud:

http://www.imdb.com/title/tt0405094/?ref_=tt_rec_tt

Prøv evt. at søge på Imdb. Jeg fandt ovenstående ved at søge på den første film.
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4135: 09 Aug 2013, 21:57 »

Er der nogle som kender nogen gode film hvor man eksperimenter med mennesker og grænser eksempelvis? eller psykologiske film også i forhold til eksperimenter på mennesker?

Skriv lige hvis i ikke fatter min forespørgsel, så skal jeg prøve uddybe min request! Opstemt
Exam.
Logged

welbz is dat guy

bianconeri
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4136: 09 Aug 2013, 22:14 »

Lækkert med nogle gode indslag, skal til at se Die Welle - men har set  Exam... I like Opstemt
Logged

Vincere Non È Importante È L'Unica Cosa che Conta
fino alla fine ★ ★ ★

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4137: 09 Aug 2013, 23:05 »

har i en god film på netflix som i syntes er god gerne en komedie  Smiley
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4138: 10 Aug 2013, 18:59 »

har i en god film på netflix som i syntes er god gerne en komedie  Smiley

Vild Med Mary
Logged

mathiasnh
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Film du så for nylig
« Svar #4139: 10 Aug 2013, 19:27 »

Er der nogen, der kan anbefale en god film i samme stil som Shutter Island?  Smiley
Logged

Neal Caffrey!

Sider: 1 ... 274 275 [276] 277 278 ... 286 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010